Ja, aan de ene kant wil je alles volgen en aan de andere kant denk je (ik tenminste) ppff genoegquote:Op maandag 16 maart 2020 06:29 schreef moemoe het volgende:
Ik probeer ook niet continu met corona bezig te zijn, een beetje focus op andere dingen mag best.
[b]Op [
Heb de laatste tijd sowieso niet veel zin in FOK!, sinds ik weer Pokémon GO speel ben ik best veel buiten te vindenquote:Op maandag 16 maart 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
ff kletsen is toch leuk tussen het werken en de series kijken in.
Ik werk niet doe wel heel veel vrijwilligers werk. Ik heb vanmorgen al heel wat mails de deur uit gegaan om alles af te zeggen voor de komende drie weken. Had deze week drie vergaderingen en een inloop avond staan. Alles gaat niet door. We doen hun zoveel mogelijk allemaal via de mail.
Hey Engine, hoe is de stand van zaken daar?quote:
O, je hoeft de straat niet meer op om het te spelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd sowieso niet veel zin in FOK!, sinds ik weer Pokémon GO speel ben ik best veel buiten te vinden.
Wel tof, ze hebben het bij dat spel makkelijker gemaakt om vanuit huis te spelen.
Vrijwilligerswerk zie ik ook als werk hoor.
Wel fijn dat je dat vanuit huis kunt oplossen op die manier. Het is even op een houtje bijten nu, en hopen dat betere tijden snel aanbreken. Of misschien niet zp snel mogelijk: maar wel op een manier waarbij er zo min mogelijk slachtoffers vallen en mensen gezond kunnen blijven.
Dat is toch wel het belangrijkst.
Ik ben altijd wel up to date door die pushmeldingen van NU.nl en Nos, soms tot vervelens toe welquote:Op maandag 16 maart 2020 06:36 schreef Dotteke het volgende:
Ja, aan de ene kant wil je alles volgen en aan de andere kant denk je (ik tenminste) ppff genoeg
Ik vind het toch een beetje eng, zit in een risico groep en ben al vanaf vrijdag snotterig, niks aan de hand dot, gewoon een verkoudheid ( ben ik al vanaf half dec mee bezig wel niet wel niet) Vanag zaterdag hoesten er bij ( maar kan ook zo want ben longpatient) en vannacht niet kunnen slapen van de kriebel in mijn keel en heb weer, voor de derde keer dit jaar keelpijn.. Dacht de hele nacht...... nee ik zal toch niet.........
Maar ik heb me bedwongen ben niet naar[quote][ afbeelding ] [b]Op [
DTS gegaan vannacht![]()
Maar goed zo staan we er alle maal wel een beetje in denk ik.
Ben dan ook wel zo weer van niet klagen maar dragen en zien waar het schip strand. Maar je hebt altijd dat kleine stemmietje die af en toe boze dingen fluistert
Ik heb nooit koorts zelfs bij een longontsteking nietquote:Op maandag 16 maart 2020 06:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel up to date door die pushmeldingen van NU.nl en Nos, soms tot vervelens toe wel.
Je bent niet naar de huisartsenpost gegaan bedoel je...? Oh, wel echt rot dat je in een risicogroep valt. Dan is het zeker extra spannend. Ik heb dat ook met sommige familie, ''blijf maar gewoon lekker binnen en ik haal wel je boodschappen''.
Heb je wel je temperatuur gemeten dan...? Ik hoop dat alles goed komt bij je.
Hey mario, alles goed?quote:
is de irritante weg?quote:Op maandag 16 maart 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nooit koorts zelfs bij een longontsteking niet
Nee bedwongen om s'nachts niet hier te komen![]()
Dat is heel lief van je, dat zou je hier in deze wijk niet snel vinden hoor
Tot laters hopelijk zijn de vakken goed gevuld
[..]
Hey mario, alles goed?
WIe is de irritante dan?quote:
Allemaal dicht net als de scholen Mario. Heel veel mensen werken thuis of zitten thuis.quote:Op maandag 16 maart 2020 06:58 schreef mario390 het volgende:
en wat is met de cafes,bars,restaurants?
Nee he, hebben we bolker nr 2quote:
dus het selbe als bij onsquote:Op maandag 16 maart 2020 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Allemaal dicht net als de scholen Mario. Heel veel mensen werken thuis of zitten thuis.
Nee, dat snap ik. Het is vooral heel zwaar voor de mensen die in de zorg werkenquote:Op maandag 16 maart 2020 07:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet iedereen kan zomaar thuiswerken
Ja, denk dat in alle landen waar het heerst de zelfde maatregelen getroffen worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |