Ik heel soms. Maar vaak niet het gaat toch nergens overquote:
Het is een virus, ze moeten er iets voor vinden om te voorkomen. Dat duurt even. Tot die tijd voor zichtig zijnquote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja, die troep gaat nooit meer weg.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:28 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Is met al die virussen zo. Mexicaanse griep kan je ook nog krijgen.
Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op maandag 16 maart 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Nee voor de stikstof problemen is dit wel goed.
ik bedoel de puntenquote:Op maandag 16 maart 2020 07:34 schreef Dotteke het volgende:
Nee voor de stikstof problemen is dit wel goed.
Onwerkelijkquote:
Wel lekker weer voor idd.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:36 schreef Dotteke het volgende:
Ja, en gooien ze de benzine prijs omlaag, jammer mensen verbruiken nu bijna niets.
Alhoewel je kan wel de auto pakken en lekker in de natuur gaan rijden. Thermoskan met koffie en broodjes mee en lekker in de natuur gaan eten
O ja, punten zullen er niet veel gehaald kunnen worden.quote:
nee ik was zo goed op 11quote:Op maandag 16 maart 2020 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja, punten zullen er niet veel gehaald kunnen worden.
Veel zijn vrij en komen gezellig mee kletsen.
Het is maar zo Mario ook gezellig toch.?
Ja, gewoon blijven proberen Mario.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |