Bewijs hetquote:Op maandag 16 maart 2020 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja heul wel. Ik lieg toch niet tegen jou
Ja bizar gewoonquote:Op maandag 16 maart 2020 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had geen karren vol, ik keek wel verbaasd wat mensen in de karren gooide zo vol nog erger dan met de Kerst
Het was sowieso niet heel druk rond de Downtime vannacht zag ikquote:Op maandag 16 maart 2020 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, leuk voor hem
Was jij er niet vannacht?
Nu niet meer, heb niet zoveel meer nodigquote:Op maandag 16 maart 2020 08:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik ook 2x in de week kar vol normaal.
Nee, alleen als ik niet moe ben. Blijf er absoluut niet meer voor op. Nachtrust belangrijker.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, leuk voor hem
Was jij er niet vannacht?
quote:Op maandag 16 maart 2020 08:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bewijs het.
Een opname van jou terwijl je dat nummer zingt bitte.
Gelijk heb je. Ik heb mij van het begin al gezegd dat ik niet in de nacht ga zitten. Ook al ben ik wakker en dat is best veel.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Nee, alleen als ik niet moe ben. Blijf er absoluut niet meer voor op. Nachtrust belangrijker.
Denk dat beiden het liefst zingen voor ze de kerk uitgaanquote:Op maandag 16 maart 2020 08:08 schreef moemoe het volgende:
Je mag er zelfs een duet van maken met @:skysherrif
Hij houdt wel van zingen @:dud0r
Ik kom wel een keer privé voor je zingen zodra we weer naar buiten mogenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Kom op, pak je momentje in de spotlights.
quote:Op maandag 16 maart 2020 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer privé voor je zingen zodra we weer naar buiten mogen
Dat dus dot.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik heb mij van het begin al gezegd dat ik niet in de nacht ga zitten. Ook al ben ik wakker en dat is best veel.
Juist nu in deze tijd moet je zorgen dat je lichaam goed uitgerust is om dat virus eventueel te door staan
Ja daar hebben we de koffie man, snap niet dat jij genoeg hebt aan die paar pakken die je gehaald hebt skat, zou nog maar een voorraadje halenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:10 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Zo denk ik niet over moemoegodinquote:Op maandag 16 maart 2020 08:11 schreef aKboR het volgende:
[..]eeeeh ... Voor het zingen de kerk uit
![]()
quote:Op maandag 16 maart 2020 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat beiden het liefst zingen voor ze de kerk uitgaan
Ik was nog niet leeg.. Aanbieding hé..quote:Op maandag 16 maart 2020 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar hebben we de koffie man, snap niet dat jij genoeg hebt aan die paar pakken die je gehaald hebt skat, zou nog maar een voorraadje halen
Goed zo. Niet luisteren naar deze leugens.quote:
Vandaar dat de servers het niet aan kunnenquote:
Ik heb zin om zelf dat liedje op te nemen nuquote:Op maandag 16 maart 2020 08:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer privé voor je zingen zodra we weer naar buiten mogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |