Het was al een ding, maar nu is het helemaal allemaal kut geworden, wat een timingquote:Op maandag 16 maart 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat, en ze moet GVD gewoon thuiskomen. Weer mooi geweest met die onzin!
Nou echt ja, eerste keer in 14 jaar dat ze alleen die kant opging, sowieso eerste keer in 5 jaar dat iemand van ons die kant op gingquote:Op maandag 16 maart 2020 17:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was al een ding, maar nu is het helemaal allemaal kut geworden, wat een timing
Ja dat weet ik nog met dat ene kleine stipje bij Parijsquote:Op maandag 16 maart 2020 17:05 schreef Guanabana het volgende:
https://gisanddata.maps.a(...)40299423467b48e9ecf6
Ik bekeek dit al toen het nog een rode stip was in China en er een klein rood stipje in Frankrijk ontstond (eerste geval in Europa). Dat was een griezelig moment.
Bizar om te zien als je kijkt hoe die kaart er nu uitziet.
Dat van die ziektekostenverzekering is dan zeker wel een ding jaquote:Op maandag 16 maart 2020 17:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Het begint op te lopen nu qua gevallen. Er worden als grenzen gesloten in sommige landen dus het blijft spannend (en het is ook moeilijk uit te zoeken wat dat sluiten dan precies inhoudt per land).
Het zou veiliger zijn als ze hier thuis zat dan daar, ook al omdat ze daar straks geen ziektekostenverzekering meer heeft en omdat een ziekte in een stad als Bogotá ook heen snel kan spreiden.
Maak die jongen nou niet overstuurquote:Op maandag 16 maart 2020 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Straks moet ze nog heel lang daar blijven
Ik lees net wel de dat Spaanse minister van binnenlandse zaken heeft gezegd dat men er alles aan zal doen om alle Spanjaarden die nu in het buitenland zitten zo snel mogelijk naar huis te krijgen. Dat is toch een fijne gedachte, als back-up.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat van die ziektekostenverzekering is dan zeker wel een ding jaEn je weet ook niet wat ze dan met lockdown gaan doen. Straks moet ze nog heel lang daar blijven
Hahaquote:Op maandag 16 maart 2020 17:21 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maak die jongen nou niet overstuur
Je had haar al nooit moeten laten gaan natuurlijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat, en ze moet GVD gewoon thuiskomen. Weer mooi geweest met die onzin!
Ja ik was een paar dagen best wel oké ermee maar net in de auto naar huis had ik toch wel weer een full blown panic attack.quote:Op maandag 16 maart 2020 16:59 schreef Guanabana het volgende:
Maar dit is nog nooit gebeurd in ons leven, laat staan uberhaupt in het moderne leven, het is wel echt absurd wat er allemaal op ons afkomt en welke gevolgen het allemaal heeft. Oke, open deur, maar toch.
Hopelijk ook andersom voor de niet-Spanjaarden die daar zitten! @atoquote:Op maandag 16 maart 2020 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik lees net wel de dat Spaanse minister van binnenlandse zaken heeft gezegd dat men er alles aan zal doen om alle Spanjaarden die nu in het buitenland zitten zo snel mogelijk naar huis te krijgen. Dat is toch een fijne gedachte, als back-up.
Ja weet ik, ik was zwák Rog!quote:Op maandag 16 maart 2020 17:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je had haar al nooit moeten laten gaan natuurlijk.![]()
Was een vent geweest en had op je strepen gestaan. Wie heeft bij jullie eigenlijk de broek aan?
Ja ik zag het vanochtend ook allemaal niet meer zittenquote:Op maandag 16 maart 2020 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik was een paar dagen best wel oké ermee maar net in de auto naar huis had ik toch wel weer een full blown panic attack.Ik kan niet thuiswerken dus dan zit ik straks in m’n eentje of met een of twee collega’s weet ik hoe veel weken op kantoor en daarna naar huis en als we op lockdown gaan zie ik een hele tijd geen familie of vrienden alleen maar collega’s en de supermarkt en ik ga gillen bij de gedachte.
Ik denk niet dat @ato problemen gaat krijgen, en hij heeft de Nederlandse staat eventueel dan weer als back-up. Maar ze laten al die vakantiegangers echt niet vastzitten.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk ook andersom voor de niet-Spanjaarden die daar zitten! @:ato
De enige keer ooit dat het fijn zou zijn om de Spaanse regering te horen zeggen dat ze er alles aan zouden doen om alle niet Spanjaarden zsm het land uit te krijgen.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk ook andersom voor de niet-Spanjaarden die daar zitten! @:ato
Heel veel videocalls doen Cee. Dat helpt mij al wel een beetje. Alles komt goedquote:Op maandag 16 maart 2020 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ik was een paar dagen best wel oké ermee maar net in de auto naar huis had ik toch wel weer een full blown panic attack.Ik kan niet thuiswerken dus dan zit ik straks in m’n eentje of met een of twee collega’s weet ik hoe veel weken op kantoor en daarna naar huis en als we op lockdown gaan zie ik een hele tijd geen familie of vrienden alleen maar collega’s en de supermarkt en ik ga gillen bij de gedachte.
Hahaha ja, inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2020 17:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
De enige keer ooit dat het fijn zou zijn om de Spaanse regering te horen zeggen dat ze er alles aan zouden doen om alle niet Spanjaarden zsm het land uit te krijgen.
Nou, hopen dan dat ze snel thuis komt.quote:
quote:Op maandag 16 maart 2020 17:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Lekker lachen, ja tog.quote:Van der Eijk, lachend: "Of we hebben over negen maanden te maken met een geboortegolf, óf er zijn over een paar maanden heel veel echtscheidingen".
Ja niet normaal. @Hawaii_Tim houdt het qua ontregeling tenminste nog een beetje bij treinen de laatste tijd.quote:Op maandag 16 maart 2020 17:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou, hopen dan dat ze snel thuis komt.![]()
Kan je haar ook snel vertellen dat ze dit niet te vaak moet doen. 1 reisje in haar eentje en meteen de hele wereld naar de klote, letterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |