Het duurt toch maanden testen voordat het aan de burgers mag worden geggeven?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:02 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
kan je dit ook even posten in dit forum?
COR / Post hier enkel goed nieuws m.b.t. het corona virus
Dood gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef Tengano het volgende:
Voor de mensen die bang zijn:
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Nihilquote:Op maandag 16 maart 2020 01:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog het vervelendste, dit had allemaal prima voorkomen kunnen worden door hard in te grijpen begin Februari. Maar toen was de kans op verspreiding naar Nederland volgens het RIVM nog zeer gering.
ja maar de pijn is minder nuquote:
Exact. Het gaat namelijk om snel mensen verbeteren in de gezondheidszorg wanneer veel mensen tegelijk behandeld moeten worden. Niet dat alles in het boekje van a tot z word gevolgd. Hierom is een noodtoestand erg noodzakelijk.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef Vallon het volgende:
[..]
En als dan het intuberen niet helemaal vlekkeloos goed gaat wordt je niet gelijk gekielhaald door een medisch tuchtcollege omdat je misschien niet alle (herhaal)kwalificaties hebt.
Los hiervan ben ik daar zelf niet bang voor. Liever een BICpen in m'n strot geduwd waardoor ik kan ademen en blijf leven dan een stelletje vergaderaars die staan te wachten op een niet komende levering van de juiste maat.
Sws hoop ik echt dat we dit soort dingen niet mee gaan maken maar als het zover is is hoop ik dat betrokkenen gewoon doen wat nodig is en in hun vermogen ligt. De noodtoestand kan die drempel versimpelen.
Dat mijn ouders dood gaan. Of ik zelf in het ziekenhuis kom en wat gebeurt er dan met m'n honden die alles voor me zijn. Dat m'n zus die bij de politie werkt mss in gevaar komt omdat ze daar voorlopig ook gewoon moeten werken als je hoest. En nog wel wat dingen.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef Tengano het volgende:
Voor de mensen die bang zijn:
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Dat gaan we toch allemaal al.quote:
Overweldigd meer.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
haha jij bent wel echt heel bang hè
Ik denk dat we hier straks weer gewoon een Groningen aardbevingsschade afhandeling fiasco gaan krijgen. Ik voorzie straks een schuldenlast zo hoog dat de regering de schulden helemaal niet gaat uitbetalen. En er straks heel veel boze Nederlanders overblijven.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:58 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Niet alleen ZZP maar ook nul-uren contracten. En ik heb het ook gehoord. Werd ook iets geroepen over deeltijd WW, maar we gaan het afwachten.
Tsja, daar doe je nu toch niks meer aan. Ik ben iig wel blij dat je niet meer gelijk als aluhoedje overkomt als je tegen iemand zegt dat dat virus best serieus is en dat je liever thuisblijftquote:Op maandag 16 maart 2020 01:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog het vervelendste, dit had allemaal prima voorkomen kunnen worden door hard in te grijpen begin Februari. Maar toen was de kans op verspreiding naar Nederland volgens het RIVM nog zeer gering.
je hebt liefde nodigquote:Op maandag 16 maart 2020 01:01 schreef Gia het volgende:
[..]
Buikgriep?
Spierpijn?
Eh, ik geef het op, zeg het maar.
wieberen met die hufterquote:Op maandag 16 maart 2020 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wiebes.
https://www.nu.nl/coronav(...)-risico-genomen.html
Dit raakt me...quote:Op maandag 16 maart 2020 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mijn ouders dood gaan. Of ik zelf in het ziekenhuis kom en wat gebeurt er dan met m'n honden die alles voor me zijn. Dat m'n zus die bij de politie werkt mss in gevaar komt omdat ze daar voorlopig ook gewoon moeten werken als je hoest. En nog wel wat dingen.
Mijn moeder haar afdeling in het ziekenhuis is omgetoverd tot 'corona-afdeling'quote:Op maandag 16 maart 2020 01:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mijn ouders dood gaan. Of ik zelf in het ziekenhuis kom en wat gebeurt er dan met m'n honden die alles voor me zijn. Dat m'n zus die bij de politie werkt mss in gevaar komt omdat ze daar voorlopig ook gewoon moeten werken als je hoest. En nog wel wat dingen.
of dat je zelf doodgaat?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:03 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat mij ouders dood gaan, dat mijn buren dood gaan, dat de mensen op mijn werk dood gaan. Dat mijn vriendin met COPD dood gaat.
nood breekt wetquote:Op maandag 16 maart 2020 01:03 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het duurt toch maanden testen voordat het aan de burgers mag worden geggeven?
Ook dat is een grootste schande geweest. Regering had redelijk moeten zijn (We hebben tientallen jaren van de gasbaten geleefd) door als bedankje die mensen hun huizen netjes te betalen in plaats van teveel gezeik.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:06 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier straks weer gewoon een Groningen aardbevingsschade afhandeling fiasco gaan krijgen. Ik voorzie straks een schuldenlast zo hoog dat de regering de schulden helemaal niet gaat uitbetalen. En er straks heel veel boze Nederlanders overblijven.
0,01(0,7*17180000)=120260 en dat is vrij optimistisch zonder demografische kwetsbaarheden en maatschappelijke neveneffecten in acht te nemen, bij een besmettingsgraad van slechts 70% en een totale mortaliteit van 1%quote:Op maandag 16 maart 2020 01:02 schreef RipCity het volgende:
[..]
Paar duizend doden max lijkt me. 10/20k?
je weet dat dit al wetenschappelijk debunked is ?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Denk dan meer aan: Die Europeanen hebben Amerika besmet, we zullen ze straffen.
Niet doen ajb joh, is echt niet nodig dit om om angst van anderen te lachen. Zeker niet nu. Toe. Doe het voor mij.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:59 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
haha jij bent wel echt heel bang hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |