Ik word wel 's morgens wakker van ' wat was er ook alweer vandaag, owh jah, dat virus."quote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef Generationalpha het volgende:
Nog meer mensen die hier niet van kunnen slapen?
Die ligt dan vaak ook van andere dingen wakker wss.quote:
Ik slaap oprecht niet als ik denk aan alles wat er gebeurt nu.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik word wel 's morgens wakker van ' wat was er ook alweer vandaag, owh jah, dat virus."
Ga gewoon weg joh. Echt. Met je idiote fratsen heel de tijd.quote:
De VS heeft nog een extra voorraad, in de "Strategic National Stockpile", die dient voor rampen etc.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:29 schreef polderturk het volgende:
"It turns out one of the key factors affecting the mortality rate of coronavirus disease, or COVID-19, appears to be the availability of intensive-care beds – and that means the availability of ventilators. Countries whose governments decided to invest in large numbers of ventilators appear to have half the mortality rate of countries that didn’t.
The world leaders in equipped-bed availability are the United States, with 35 beds with ventilators for every 100,000 people, and Germany and Taiwan, with 30 each. Italy has about a dozen. Canada, with 10 to 12 ICU beds for every 100,000 people"
Ik lag even te woelen en ben er maar uitgegaanquote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef Generationalpha het volgende:
Haha dat heb ik ookquote:Op maandag 16 maart 2020 00:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik word wel 's morgens wakker van ' wat was er ook alweer vandaag, owh jah, dat virus."
Misschien alvast maar nadenken over verplichte test en quarantaine dan bij mensen die uit de UK komen.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:33 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:guardian twitterde op zondag 15-03-2020 om 21:33:41UK coronavirus crisis 'to last until spring 2021 and could see 7.9m hospitalised' https://t.co/uEBzzA2j2v reageer retweet
Benieuwd hoeveel ruimte er nog is voor de dringende operaties.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:40 schreef leolinedance het volgende:
Operaties worden overigens momenteel al uitgesteld, in ieder geval in Brabant. Patienten die komende dagen een operatie hadden staan zijn zelfs vandaag nog gebeld.
Moet ? Of kan het medisch gezien wachten ?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoop het niet, moet over een maand verstandskiezen laten trekken
Ja, straks gaan al de coffeeshops faillietquote:Op maandag 16 maart 2020 00:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Horror scenario idd. Gaat zoveel cafe's en restaurants de kop kosten, dat ik me afvraag wat er nog overblijft straks. Tenzij de huur van al die plekken op een of andere manier stopgezet kan worden.
God nou als dat het ergste wasquote:Op maandag 16 maart 2020 00:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja, straks gaan al de coffeeshops failliet
Ik lig nog steeds te woelen.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik lag even te woelen en ben er maar uitgegaan
wat een ongelofelijke dingen ontvouwen zich de afgelopen dagen
Dat is inderdaad de punt die ik ook probeer te maken. Een vitaal beroep is zo onduidelijk. Een chirurg dat snap ik meteen, maar de chirurg heeft ook een schone werkplek nodig, dus schoonmaker, de chirurg moet kunnen eten en drinken, dus cafetaria in het ziekenhuis, de toiletjuffrouw voor de wc daar, de receptionist van het ziekenhuis. Het is ineens allemaal belangrijker dan bijvoorbeeld de Tandarts als deze echt dicht is.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:39 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ja klopt is zo, maar is niet heel duidelijk. Staan ook álle werknemers in de chemie tussen. Dus ook de koffiejufrouwen binnen Shell?
Ik vind het juist wel rustgevend dat de situatie eindelijk een beetje serieus genomen wordt door de samenleving.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:36 schreef Generationalpha het volgende:
Ik zit me hier nog even te vermakenquote:
Nja ik heb er wel last van opzich, dus het liefst wel zo snel mogelijk ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:41 schreef Vallon het volgende:
[..]
Moet ? Of kan het medisch gezien wachten ?
Gewoon je afweging laten spreken en bel met de tandarts zodat die het - als medicus - mag zeggen.
Ik zou alleen willen dat er bv ook duidelijkheid wordt gegeven over die half miljoen mondkapjes die volgens Bruins afgelopen donderdag aan zouden komen uit Duitsland. Zijn die nou gekomen? En zo ja, waarom smeken artsen er dan nog steeds om?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:30 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Hij is een dossier minister, iemand die ze hebben aangenomen om zich in de inhoud vast te bijten. Niemand had ooit verwacht dat hij een pandemie in goede banen moest leiden.
Het is geen communicatie ster, maar hij doet echt zijn best. Ik heb sympathie voor hem. Ik vond dat Slob het ook goed deed. Die praat rustig en duidelijk.
Ben ik de enige hier die het eigenlijk wel spannend vindquote:Op maandag 16 maart 2020 00:41 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Ik lag even te woelen en ben er maar uitgegaan
wat een ongelofelijke dingen ontvouwen zich de afgelopen dagen
Dit dus. Als ze er gewoon achter gezet hadden "Inclusief/exclusief indirect personeel"quote:Op maandag 16 maart 2020 00:42 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de punt die ik ook probeer te maken. Een vitaal beroep is zo onduidelijk. Een chirurg dat snap ik meteen, maar de chirurg heeft ook een schone werkplek nodig, dus schoonmaker, de chirurg moet kunnen eten en drinken, dus cafetaria in het ziekenhuis, de toiletjuffrouw voor de wc daar, de receptionist van het ziekenhuis. Het is ineens allemaal belangrijker dan bijvoorbeeld de Tandarts als deze echt dicht is.
Mss waren het Bruins broodkapjes, verkeerd verstaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou alleen willen dat er bv ook duidelijkheid wordt gegeven over die half miljoen mondkapjes die volgens Bruins afgelopen donderdag aan zouden komen uit Duitsland. Zijn die nou gekomen? En zo ja, waarom smeken artsen er dan nog steeds om?
en die mondkapjes die de minister aan Griekenland wilt geven?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou alleen willen dat er bv ook duidelijkheid wordt gegeven over die half miljoen mondkapjes die volgens Bruins afgelopen donderdag aan zouden komen uit Duitsland. Zijn die nou gekomen? En zo ja, waarom smeken artsen er dan nog steeds om?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |