Ik had begrepen van wel ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:32 schreef MakkieR het volgende:
Zijn de tandartsen en mondhygiënisten trouwens ook gesloten vanaf morgen?
Nog niet volgens mij, ze zijn in overleg eroverquote:Op maandag 16 maart 2020 00:32 schreef MakkieR het volgende:
Nee, je kan nog gewoon als gezellig uitje naar de tandarts.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:32 schreef MakkieR het volgende:
tot voor kort nog een paar ziekenhuizen geslotenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:31 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Maar dan zou het nu al vol moeten zijn allemaal en worden we gigantisch voor de gek gehouden
Dat is helemaal geen plausibele verklaring nog aangezien nog niet alle bedden vol zijn. Pas als alles vol ligt gaat dat een rol spelen.quote:Dit is ook een plausibele verklaring dat in ons land maar liefst 10 keer meer patienten (20 doden op 1135 besmettingen)overlijden aan corona dan in ons buurland Duitsland ( 11 doden op 5426 besmettingen)..
Daar zouden wij naast dit kabinet ook alle kabinetten uit het verleden voor moeten verantwoordelijk stellen....
Het bezuinigen op de verpleegkundeopleidingen, studiestops bij geneeskunde enz.
Beide ouders moeten een vitaal beroep hebben, daar was een discussie over op 1 bij de NPO.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:33 schreef leolinedance het volgende:
Iemand die weet hoe het zit met die vitale beroepen en kinderopvang? Moeten beide ouders nou een vitaal beroep hebben of mag de opvang zelf bepalen hoe hiermee om te gaan?
Verlengt, 99%.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:33 schreef roos94 het volgende:
Denken jullie dat na 6 april de lockdown stopt. Of dat het verlengd wordt.
Als je zware kiespijn hebt, dan zou je niet naar de tandarts kunnenquote:
Hier wel, alleen bij (ook lichte) noodsituaties hebben ze een uitwijknummer.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:32 schreef MakkieR het volgende:
Dat was te verwachten natuurlijk, je kan niet met een hoop mensen lekker dat subtropische zwembad in daar.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:33 schreef trein2000 het volgende:
Centerparcs ook dicht. Weet niet of dat al gemeld was?
Wordt verlengd.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:33 schreef roos94 het volgende:
Nee nog niet volgens mij, Franse parken zelfs tot 15 aprilquote:Op maandag 16 maart 2020 00:33 schreef trein2000 het volgende:
Centerparcs ook dicht. Weet niet of dat al gemeld was?
Telt de vrijwillige brandweer?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Beide ouders moeten een vitaal beroep hebben, daar was een discussie over op 1 bij de NPO.
Dit soort maatregelen gaat binnen een week al fout.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:33 schreef roos94 het volgende:
we zijn pas net begonnenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:33 schreef roos94 het volgende:
Oke en dat is definitief?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:34 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Beide ouders moeten een vitaal beroep hebben, daar was een discussie over op 1 bij de NPO.
Ja, en ik vind dus dat dat soort gezeik gewoon huilen met de wolven in het bos is. Zelf kom je ook met geen enkel plan. Anders dan "OW JEZUS WAT IS HET ALLEMAAL ERG WE GAAN ER ALLEMAAL AAN" Daar zit, surprise surprise niemand op te wachtenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:30 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
Waar ik op doelde met de uitspraak dat we er achter zullen komen dat deze maatregelen geen soelaas zullen gaan bieden is dat ik denk dat deze maatregelen voor nieuwe problemen kunnen zorgen die vergelijkbaar zijn met de problemen die enkel en alleen ontstaan door het virus an sich.
Dan wordt het kiezen tussen problemen zoals ze moeten kiezen tussen oudere en jongere mensen op de IC.
Hoop het niet, moet over een maand verstandskiezen laten trekkenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:32 schreef MakkieR het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |