Ook jonge en gezonde mensen worden dodelijk getroffen door dit virus.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef roos94 het volgende:
Ik ben totaal niet bang, maar ik val dan ook niet in de risicogroep en heb ook geen dierbaren die oud of ziek zijn
Ik val wel in de risicogroep, ben zelfs ziek maar ben niet bang voor de dood.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef roos94 het volgende:
Ik ben totaal niet bang, maar ik val dan ook niet in de risicogroep en heb ook geen dierbaren die oud of ziek zijn
Maar vooral lekker VVD blijven stemmen mensen.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Wiebes.
https://www.nu.nl/coronav(...)-risico-genomen.html
Lief.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet doen ajb joh, is echt niet nodig dit om om angst van anderen te lachen. Zeker niet nu. Toe. Doe het voor mij.
Doemscenario maar kan ja. Hoop het nietquote:Op maandag 16 maart 2020 01:06 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier straks weer gewoon een Groningen aardbevingsschade afhandeling fiasco gaan krijgen. Ik voorzie straks een schuldenlast zo hoog dat de regering de schulden helemaal niet gaat uitbetalen. En er straks heel veel boze Nederlanders overblijven.
Je hebt geen ouders? Geen grootouders? Geen ooms en tantes?quote:Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef roos94 het volgende:
Patatje met.quote:
correctie: NIHILquote:Op maandag 16 maart 2020 01:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog het vervelendste, dit had allemaal prima voorkomen kunnen worden door hard in te grijpen begin Februari. Maar toen was de kans op verspreiding naar Nederland volgens het RIVM nog zeer gering.
Ja, het lijkt wel of er dat steeds meer worden.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:08 schreef Revanches het volgende:
[..]
Ook jonge en gezonde mensen worden dodelijk getroffen door dit virus.
Onbeschaamd egoistisch/egocentrisch weer Roos, vooral die smiley.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef roos94 het volgende:
Welnee. Hierbij goed begrijpen hoe virologen (nofi) de zaak benaderen. De enige manier om de gevolgen te spreiden is indammen. Hadden ze dat in Februari gezegd en als enige deze maatregelen afgekondigd, waren ze - met de kennis van toen (ook "ik") - voor gek uitgemaakt.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog het vervelendste, dit had allemaal prima voorkomen kunnen worden door hard in te grijpen begin Februari. Maar toen was de kans op verspreiding naar Nederland volgens het RIVM nog zeer gering.
ik ook niet,maar ben ergens wel bezorgd om mijn ouders die in de gevarenzone zittenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef roos94 het volgende:
Ja dat is ook wel iets waarover je niet staat te jubelen als dierbare qua zorgen. Sterkte.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn moeder haar afdeling in het ziekenhuis is omgetoverd tot 'corona-afdeling'
Same here, ik probeer kalm te blijven en wil niet in paniek rakenquote:Op maandag 16 maart 2020 01:07 schreef roos94 het volgende:
Bijna alsof het "slechts ouderen en zwakken" een leugen was om de kalmte te bewaren.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:09 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, het lijkt wel of er dat steeds meer worden.
Vreselijk ja.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:05 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat andere mensen dood gaan doordat ze onbewust besmet, is het ergste.
zijquote:Op maandag 16 maart 2020 01:10 schreef Revanches het volgende:
Ach zij is hier om lekker te rellen, besteed er geen aandacht aan.
Echt om te kotsen inderdaad.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Onbeschaamd egoistisch/egocentrisch weer Roos, vooral die smiley.![]()
Het is juist goed bedoelt.quote:Op maandag 16 maart 2020 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet doen ajb joh, is echt niet nodig dit om om angst van anderen te lachen. Zeker niet nu. Toe. Doe het voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |