abonnement Unibet Coolblue
pi_192091298
heh... een bad heb ik niet, en die avonduren gebruik ik ook voor achterstallig (huishoudelijk/zakelijk) werk -O-
Maar goed... we passen er wel een mouw aan
pi_192091341
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:02 schreef Shandaly het volgende:
heh... een bad heb ik niet, en die avonduren gebruik ik ook voor achterstallig (huishoudelijk/zakelijk) werk -O-
Maar goed... we passen er wel een mouw aan
Gewoon rustig aan. In deze tijden kan je niet alles 100% en moet je wel een beetje op jezelf letten.
pi_192091622
DHL rijdt net heel hard ons huis voorbij -O-
  dinsdag 17 maart 2020 @ 11:42:53 #104
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_192092032
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:19 schreef Sarabi het volgende:
DHL rijdt net heel hard ons huis voorbij -O-
Verwachte je iets?

[ Bericht 8% gewijzigd door Patapon op 17-03-2020 11:43:44 (Rare smiley??) ]
pi_192092279
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:42 schreef Patapon het volgende:

[..]

Verwachte je iets?
Kattenvoer, eigenlijk het enige belangrijke wat we nog in huis moeten krijgen mocht er een grote lockdown komen
En ze hebben dieetvoer dus heb het graag in huis
pi_192092330
Ah er komt nu een raar eco DHL wagentje aan rijden :D nog nooit gezien

Die ik eerder vandaag zag was gewoon een busje

Dus alles is binnen *O*
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:01:50 #107
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192092471
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 11:55 schreef Sarabi het volgende:
Ah er komt nu een raar eco DHL wagentje aan rijden :D nog nooit gezien

Die ik eerder vandaag zag was gewoon een busje

Dus alles is binnen *O*
Fijn!

Specifiek spul is wel lekker om in huis te hebben nu. :Y

Zo, hier de planning voor komende week doorgenomen, morgen ook naar de zaak, dan wél met een collega, rest van de week thuis. Volgende week waarschijnlijk hetzelfde, één dag op de zaak en de rest thuis. Dus vandaag en morgen even de boel gereed maken om thuis efficiënt thuis te kunnen werken (even wat remote access instellen :+).
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192092752
Ik heb een lijst gemaakt met twintig verschillende opties om te doen. Als ik er niet uit kom of de keus is te groot gooi ik even met mijn D20
Door mijn D20 ga ik nu een lama naaien
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:15:41 #109
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192092774
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb een lijst gemaakt met twintig verschillende opties om te doen. Als ik er niet uit kom of de keus is te groot gooi ik even met mijn D20
Door mijn D20 ga ik nu een lama naaien
Goeie roll. :9

Lama's O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192093362
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Fijn!

Specifiek spul is wel lekker om in huis te hebben nu. :Y

Zo, hier de planning voor komende week doorgenomen, morgen ook naar de zaak, dan wél met een collega, rest van de week thuis. Volgende week waarschijnlijk hetzelfde, één dag op de zaak en de rest thuis. Dus vandaag en morgen even de boel gereed maken om thuis efficiënt thuis te kunnen werken (even wat remote access instellen :+).
Succes *O*

Hopelijk gaan de 'jongeren' hier ook naar luisteren
  dinsdag 17 maart 2020 @ 12:53:16 #111
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192093670
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Succes *O*

Hopelijk gaan de 'jongeren' hier ook naar luisteren
Mijn "probleem" is juist m'n baas, die denkt een beetje te simpel over het besmettingsrisico. Staat er denk ik niet bij stil dat de mensen waarmee wij in contact komen ķķk gewoon wat op kunnen lopen. :+

Maar nu dus doorgedrongen dat we níet gelijktijdig op kantoor zijn (als we tegelijk ziek zijn, gaat de boel wel echt stilvallen namelijk). En vrijdag maar wel naar kantoor, thuiskantoor moet nog even omgebouwd/opgeruimd en de internetverbinding moet even beter. Aan de keukentafel werken als vriend vrij heeft, klinkt nogal rottig. _O-

Voordeel, als het goed is staat alles straks zo ingesteld dat thuiswerken prima kan. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192094391
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]


Voordeel, als het goed is staat alles straks zo ingesteld dat thuiswerken prima kan. :+
Komt goed dus :D
  dinsdag 17 maart 2020 @ 13:29:29 #113
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192094447
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Komt goed dus :D
:Y

Meteen een mooi klusje voor nu ook, het is niet zo druk op 't moment. Zo verrassend. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192094480
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

:Y

Meteen een mooi klusje voor nu ook, het is niet zo druk op 't moment. Zo verrassend. _O-
Ik zit te wachten tot mijn man klaar is met een call. Wil de was doen maar hij wil zijn shirt er in hebben :')
  dinsdag 17 maart 2020 @ 13:32:22 #115
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192094515
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:30 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik zit te wachten tot mijn man klaar is met een call. Wil de was doen maar hij wil zijn shirt er in hebben :')
En die heeft 'ie nog aan zeker? :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192094570
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

En die heeft 'ie nog aan zeker? :D
:Y
Mannen....
pi_192097094
_O-
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192097652
:D Dat is wel herkenbaar, Sarabi.

We hebben voor morgen een tijdslot gekregen, waarop we schoolwerk kunnen ophalen. Er is dan niemand in de klas. Er is een looproute toegevoegd, zodat je niemand tegen hoeft te komen. Echt top geregeld van de school. De planning hebben we per mail gekregen.

Net te horen gekregen dat een verhuizing met een verhuiswagen 3000 euro kost. Haha, dat gaan we dus niet doen. :') Hoop wel dat we straks mogen verhuizen. :{
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192097676
Waarom trekken veel mensen zich zo weinig aan van alles wat er gebeurt. Of ik trek me er teveel van aan, maar hoe kan iedereen zo relaxt buiten...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192097701
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef Sumppi het volgende:
:D Dat is wel herkenbaar, Sarabi.

We hebben voor morgen een tijdslot gekregen, waarop we schoolwerk kunnen ophalen. Er is dan niemand in de klas. Er is een looproute toegevoegd, zodat je niemand tegen hoeft te komen. Echt top geregeld van de school. De planning hebben we per mail gekregen.

Net te horen gekregen dat een verhuizing met een verhuiswagen 3000 euro kost. Haha, dat gaan we dus niet doen. :') Hoop wel dat we straks mogen verhuizen. :{
Poeh dat is een dure grap, maar je gaat ook heel erg ver weg. Ik duim voor je dat het gaat lukken meid :* Spannende tijden

Wat goed geregeld van de school!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192097728
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:46 schreef Sumppi het volgende:
:D Dat is wel herkenbaar, Sarabi.

We hebben voor morgen een tijdslot gekregen, waarop we schoolwerk kunnen ophalen. Er is dan niemand in de klas. Er is een looproute toegevoegd, zodat je niemand tegen hoeft te komen. Echt top geregeld van de school. De planning hebben we per mail gekregen.

Net te horen gekregen dat een verhuizing met een verhuiswagen 3000 euro kost. Haha, dat gaan we dus niet doen. :') Hoop wel dat we straks mogen verhuizen. :{
Wat goed geregeld door school ^O^

Wanneer gingen jullie verhuizen?

@CotS het is schokkend hoe laconiek sommige mensen zijn :Y
pi_192097769
28 april is de overdracht. En ergens begin mei die van ons eigen huis.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192097805
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom trekken veel mensen zich zo weinig aan van alles wat er gebeurt. Of ik trek me er teveel van aan, maar hoe kan iedereen zo relaxt buiten...
Wij komen alleen in de achtertuin. De buren komen eigenlijk nooit in hun achtertuin. In een volkswijk zitten ze allemaal voor, waar wij weer nooit zitten. :+

Yoga gaat hier trouwens door via een of andere app. We hebben inloggegevens ontvangen en kunnen via die app de lerares zien en meedoen. Denk dat ik daar ook de kinderen bij betrek.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192097853
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:50 schreef Sumppi het volgende:
28 april is de overdracht. En ergens begin mei die van ons eigen huis.
Dat is nog even :) ik duim voor jullie
pi_192097868
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Dat is nog even :) ik duim voor jullie
Als iedereen zich nu gewoon aan het advies houdt hoeft het land niet helemaal op slot. Maar ik ben er bang voor..
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192097906
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:54 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Als iedereen zich nu gewoon aan het advies houdt hoeft het land niet helemaal op slot. Maar ik ben er bang voor..
I know.....
Hoop stiekem eigenlijk dat we binnen nu en een paar dagen gewoon een lockdown krijgen.
pi_192098088
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2020 15:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]

I know.....
Hoop stiekem eigenlijk dat we binnen nu en een paar dagen gewoon een lockdown krijgen.
Dat inderdaad... Zoveel mensen die zich het niet aantrekken. Alsof ik zin heb om drie weken alleen binnen te zitten, nee. Alleen wat nodig is, is nodig. En ze brengen niet alleen zichzelf in gevaar, maar ook anderen.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192100709
Even lekker een frisse neus gehaald. Was lekker rustig, wel veel eenden gezien O+
  dinsdag 17 maart 2020 @ 18:34:16 #129
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192101449
Ik ga wel "gewoon" naar buiten, maar ik mijd mensen wel meer dan normaal. :+

Zo maar eens kantoor/hobbyhok opruimen en wat was opvouwen. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192101496
Gewoon een rondje wandelen of fietsen moet kunnen :Y maar dan niet in groepen natuurlijk
pi_192103563
Ik durf eerlijk gezegd amper nog naar buiten :@ Ach ik word vanzelf gek van het binnen zitten

Net via videobellen met een vriendin geknutseld. Was wel fijn
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192113047
Goedemorgen!

Ik ben de geluksvogel van de eeuw. Ik had van een vriendin een prachtig patroon gekregen van een draak die om een bollamp van de Ikea zit. Alsof hij op een reusachtige parel zit. Ik dacht, laat ik de economie helpen en bestel een lamp van dertien euro met drie euro verzendkosten. Dus ik haar vertellen dat ik zodra de lamp binnen is ik eraan ga beginnen, want het patroon is te gaaf.

Wil zij die lamp vanochtend bestellen. Zijn de kosten voor bezorgen ineens veertig euro...

En ja... ik bedenk me nu hoe egoīstisch het is om nu te bestellen... Het was even een moment dat ik ontspannen en blij was en niet nadacht... :@
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192114111
Fijn gelukje CotS, 40 euro is trouwens wel erg veel.

Hier staat een appel-notencake in de oven :9
pi_192114311
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:41 schreef Sarabi het volgende:
Fijn gelukje CotS, 40 euro is trouwens wel erg veel.

Hier staat een appel-notencake in de oven :9
Ja.. maar dat heb ik er niet voor betaald. Die drie euro vond ik wel oke :) en morgen komt het garen binnen, dus dan lekker ermee bezig

Oooooh lekker :9 Smul ervan
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 18 maart 2020 @ 10:50:40 #136
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192114319
Het klinkt wel als een awesome project CotS! :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192114375
Het wordt deze

We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 18 maart 2020 @ 11:04:38 #139
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_192114593
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het wordt deze

[ afbeelding ]
Tof! :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_192115780
*O* ik ben er zo blij mee O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192118308
Veertig euro is echt heel veel! :o

Maar wat een leuk patroon!

Hier is zomaar opeens m'n man ziek geworden. Hij was aan het klussen, kreeg hartkloppingen en werd benauwd. Snel kalm aan gedaan en nu met rillingen en doodmoe in bed. Precies wat ik had de afgelopen twee weken. Zou eigenlijk wel willen weten of dit nu dat virus is, maarja.

Hoe is het met jou, Lienekien?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  woensdag 18 maart 2020 @ 14:08:22 #142
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_192118573
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:57 schreef Sumppi het volgende:
Veertig euro is echt heel veel! :o

Maar wat een leuk patroon!

Hier is zomaar opeens m'n man ziek geworden. Hij was aan het klussen, kreeg hartkloppingen en werd benauwd. Snel kalm aan gedaan en nu met rillingen en doodmoe in bed. Precies wat ik had de afgelopen twee weken. Zou eigenlijk wel willen weten of dit nu dat virus is, maarja.

Hoe is het met jou, Lienekien?
Klinkt zorgelijk! Beterschap!

Mijn moeder hebben we gisteren naar haar nieuwe adres mogen brengen. Voorlopig geen bezoek.

Het is wat het is.
The love you take is equal to the love you make.
pi_192118627
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:57 schreef Sumppi het volgende:
Veertig euro is echt heel veel! :o

Maar wat een leuk patroon!

Hier is zomaar opeens m'n man ziek geworden. Hij was aan het klussen, kreeg hartkloppingen en werd benauwd. Snel kalm aan gedaan en nu met rillingen en doodmoe in bed. Precies wat ik had de afgelopen twee weken. Zou eigenlijk wel willen weten of dit nu dat virus is, maarja.

Hoe is het met jou, Lienekien?
Sterkte voor je man.
En ja dan wil je het eigenlijk wel weten inderdaad.

Nou net voor het eerst online boodschappen besteld :D over 2 weken ga ik er pas achter komen of het gelukt is hahaha
pi_192118658
quote:
15s.gif Op woensdag 18 maart 2020 14:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Klinkt zorgelijk! Beterschap!

Mijn moeder hebben we gisteren naar haar nieuwe adres mogen brengen. Voorlopig geen bezoek.

Het is wat het is.
Knuffel... fijn dat ze er terecht kan :) Ik weet niet of ze er toe in staat is, maar mogen jullie wel bellen? Knuffel en sterkte meid :*

quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:57 schreef Sumppi het volgende:
Veertig euro is echt heel veel! :o

Maar wat een leuk patroon!

Hier is zomaar opeens m'n man ziek geworden. Hij was aan het klussen, kreeg hartkloppingen en werd benauwd. Snel kalm aan gedaan en nu met rillingen en doodmoe in bed. Precies wat ik had de afgelopen twee weken. Zou eigenlijk wel willen weten of dit nu dat virus is, maarja.

Hoe is het met jou, Lienekien?
Ik had echt enorme mazzel dat ik op tijd was met bestellen! Die lamp wordt zohohoho mooi

Wat erg dat je man ineens ziek is... Wel de dokter gebeld? Beterschap
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192119218
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 14:23 schreef Sarabi het volgende:
https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-van-nederland-per-gemeente

Onze gemeente heeft de donkerste kleur -O-
Oh shit, dat is wel heftig... Dan snap ik ook waarom jullie je er drukker om maken dan de andere Groningers behalve ikzelf.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192119421
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 14:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh shit, dat is wel heftig... Dan snap ik ook waarom jullie je er drukker om maken dan de andere Groningers behalve ikzelf.
Ja dat snap ik ook wel :)
Hier is het best wel serieus
pi_192119445
quote:
15s.gif Op woensdag 18 maart 2020 14:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Klinkt zorgelijk! Beterschap!

Mijn moeder hebben we gisteren naar haar nieuwe adres mogen brengen. Voorlopig geen bezoek.

Het is wat het is.
Dat virus zorgt voor schrijnende situaties. ;( Ben net als CotS benieuwd of je wel met haar kunt bellen.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_192119571
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 14:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel :)
Hier is het best wel serieus
Ja, als ze in Groningen zo doorgaan wordt het hier ook serieus. Allemaal mensen die nog hutjemutje alles gaan ondernemen en zo.. In de winkels worden geen handschoentjes gedragen door het personeel, ze maken hun handen niet schoon bij de kassa etc... Gisteren werd er een pakketje gestuurd en moest ik via een touchscreen een handtekening zetten (wel direct mijn handen ontsmet daarna). En ik weet wel dat ik banger ben dan nodig is (want ja... volgens mijn vrienden zie ik complotten die er niet zijn), maar ik denk dat de rest hier ook te weinig bang is...

Alles is zo onwerkelijk nu doordat mensen opgeroepen worden thuis te blijven en zo en de half lege winkels
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_192119740
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 14:40 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja dat snap ik ook wel :)
Hier is het best wel serieus
En toch, hier (Breda) was het net gewoon druk op straat. In de winkel houden mensen ook niet voldoende afstand. -O- Oude mensen gezien, een vrouw zelfs met zuurstof in de winkel, moeders met kinderen, groepjes mensen stonden voor de winkel te kletsen. En gister lag de IC hier al half vol. :o Hoe ik me dan gedraag voelt heel overdreven en onwerkelijk, alsof ik de enige ben die weet dat er een nachtmerrie gaande is. :X
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')