quote:Op maandag 16 maart 2020 00:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dankzij jou is onze kudde-immuniteit weer wat toegenomen.
Ze mogen niet naar binnen maar waar we ze laten weten we nog niet.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is echt waar.
[..]
bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)-moskeeen-dicht.html
Ik bedoel zowel vader en moeder die elk twee fulltime banen hebben.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:59 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Want dat gebeurt hier niet wil je zeggen?
In Nederland heb je ermee te maken dat als je nét boven de subsidiegrens verdient je ontiegelijk slecht leeft.
Ik hoorde dat er file stond voor de Hornbach en sommige cafe's/eettentjes stampvol zatenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:00 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Zo zag het er gisteren in het winkelcentrum anders niet uit
Alsnog is het een zeer slecht punt dat als je boven de subsidiegrens verdient je 500 minder hebt dan degene die wel subsidies ontvangt bovenop zijn salaris. Maar dat is offtopic.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:00 schreef Donna het volgende:
[..]
2 banen per persoon bedoelt Harvest denk ik.
Niet echt droog, wel alsof ik flink heb meegezongeb en op dit moment 37.7quote:Op maandag 16 maart 2020 00:02 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Heb je ook een droge keel? Wat is je temperatuur?
Ja, maar ze moeten het eigenlijk wel gewoon zeggen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:57 schreef einzeinz het volgende:
https://m.nieuwsblad.be/c(...)tm_source=nieuwsblad
Persoonlijk zou ik het ook niet zeggen. Concept is ‘niets weten van de buitenwereld’
Trouwens, daar zit je safe!! Stiekem hoopte ik dat ik daar zat. Geen zorgen en in alle veiligheid!
Dat is nog niet zorgelijk. Ik raad je aan om morgen nog een keer te meten.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:03 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Niet echt droog, wel alsof ik flink heb meegezongeb en op dit moment 37.7
"Lullig virus"quote:Op maandag 16 maart 2020 00:03 schreef Tengano het volgende:
Dat die moskeeen dicht gaan is wel ok. Dat is Geert in die 20 jaren nog niet gelukt. Die wordt nu verslagen door een lullig virus.
Heb nu een verstopte neus, veel niezen en ook prikkende ogen.. weet wat me te wachten staat danquote:Op zondag 15 maart 2020 23:59 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Hoofdpijn/migraine achtig was er bijna misselijk van
Enorm verkouden raar kriebel gevoel achter in mijn neus.
Prikkende rode ogen
Beetje keelpijn licht hoestje maar niet heel erg
Warm koud, vooral ‘s nachts koorts
Toen dacht ik hey, ik voel mij iets beter na 1wk en werd ik snachts wakker met enorme krampen/steken in mijn rug/zij en op mijn borst, dat bleken mijn longen te zijn.
Nu na bijna 2wk minder last vd longen en koorts maar wel weer dat rare verkouden gevoel in mijn neus en keel.. morgen herbeoordeling..
Ben jij positief getest?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:59 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Prikkende rode ogen
Toen dacht ik hey, ik voel mij iets beter na 1wk en werd ik snachts wakker met enorme krampen/steken in mijn rug/zij en op mijn borst, dat bleken mijn longen te zijn.
Nu na bijna 2wk minder last vd longen en koorts maar wel weer dat rare verkouden gevoel in mijn neus en keel.. morgen herbeoordeling..
quote:New restrictions, closures sweep US as crisis deepens
The governors of Illinois and Ohio announced Sunday they would close all restaurants and bars in response to the pandemic, as the number of confirmed cases of COVID-19 continued to rise nationwide.
Gov. Mike DeWine (R) said bars and restaurants will close Sunday night, remaining open only for carry-out and delivery services. Illinois Gov. J.B Pritzker (D) shortly followed with an announcement that bars and restaurants in his state will be limited to dine-in customers by the end of day Monday.
In California, Gov. Gavin Newsom (D) directed all bars, pubs and wineries in the state to close. He also requested people over 65 -- a group health officials have deemed at a higher risk of the virus -- to participate in home isolation.
Washington D.C., Mayor Muriel Bowwer announced new limitations on bars and restaurants Sunday, calling for a cap on crowds of more than 250 people from gathering in restaurants and bars and prohibiting seating and service to standing patrons.
Similarly, Boston Mayor Marty Walsh (D) said Sunday he’d be requiring restaurants, bars and nightclubs to reduce capacity by 50 percent. He called for establishments to remove tables and chairs to reflect the reduced capacity.
Nashville Mayor John Cooper (D) said Sunday he would be closing bars in certain areas of the city, as well as limiting restaurants to limit their capacity to 50 percent and allowing a maximum of 100 individuals to gather. Cooper also called for bar service at restaurants to be limited to 50 percent of its capacity with no standing allowed.
New York City Mayor Bill de Blasio (D) announced Sunday schools in New York City would close starting Monday. Several governors had issued state-wide school closures earlier, but de Blasio had said he was reluctant to do so due in part to the number of students who rely on the public school system for meals.
New York Gov. Andrew Cuomo (D) on Thursday had banned gatherings of more than 500 people, including shutting down Broadway performances as the state grapples with the outbreak.
Shortly after de Blasio's announcement, Nevada Gov. Steve Sisolak (D) said all public schools in the state would be closed at least until early April.
Waarom?quote:Op maandag 16 maart 2020 00:03 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten het eigenlijk wel gewoon zeggen.
ja, ze hebben ook nog familieleden en vrienden die ziek kunnen zijn.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:03 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ja, maar ze moeten het eigenlijk wel gewoon zeggen.
Heb je misschien al verteld, maar kan het zo snel niet terugvinden, was je getest?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:59 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Prikkende rode ogen
Ik had het net ook echt benauwd alsof je te weinig zuurstof krijgt en dan op apengapen gaat, maar is nu gekgenoeg weer weg. Het lijkt allemaal in vlagen en fasen te gaan.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:04 schreef falling_away het volgende:
[..]
Heb nu een verstopte neus, veel niezen en ook prikkende ogen.. weet wat me te wachten staat dan
Bron: tweakers 15mar20quote:KPN sluit zijn winkels in Noord-Brabant, om zo de verspreiding van het coronavirus in te dammen. Daarnaast wordt de activiteit van monteurs beperkt, al zullen urgente storingsmeldingen nog wel worden verholpen. Tenslotte komt KPN met gratis online vergaderen
Lovenswaardig initiatief. Zelf draai ik mijn eigen telefooncentrale maar kan/kon niet meer dan 6 gelijktijdige gesprekken doen... . . . . vraag mij wel af hoe dat verder gata met de telefoon-tik kosten.quote:Iedereen kan vanaf woensdag 18 maart gratis vergaderen via het KPN vergaderplatform. Het aanmaken en het gebruik van een vergadernummer is dus voor iedereen toegankelijk met een mobiel nummer. Dus ook voor u als u geen KPN klant bent.
Nu ik dit lijstje lees heb ik de afgelopen weken ook best veel van dit soort klachten gehad, vooral de prikkende ogen en een zwaar gevoel op mijn borst en wat steken rechts onder mijn ribbenkast alsof ik niet op adem kon komen. Dat was na een paar dagen wel weer weg. Enige wat ik nu nog heb is een soort schurend gevoel in mijn keel alsof ik een hele avond te hard gepraat heb ofzo, maar helemaal niet gehoest of verkouden geweest of pijn bij het slikken.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:59 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Prikkende rode ogen
Misschien moet je het artikel eens lezenquote:Op maandag 16 maart 2020 00:05 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
ja, ze hebben ook nog familieleden en vrienden die ziek kunnen zijn.
Best ziek dat ze dat niet zeggen.
Bejaardenhuizen, ook erg naar.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:04 schreef trein2000 het volgende:
Wat me trouwens echt een doemscenario lijkt is dat het virus in gesloten gemeenschappen binnen komt. Dan heb je echt een probleem. Gesloten GGZ afdelingen, gevangenissen, AZC's etc.
Interessant hoor... bel de GGD of ga naar de huisarts.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nu ik dit lijstje lees heb ik de afgelopen weken ook best veel van dit soort klachten gehad, vooral de prikkende ogen en een zwaar gevoel op mijn borst en wat steken rechts onder mijn ribbenkast alsof ik niet op adem kon komen. Dat was na een paar dagen wel weer weg. Enige wat ik nu nog heb is een soort schurend gevoel in mijn keel alsof ik een hele avond te hard gepraat heb ofzo, maar helemaal niet gehoest of verkouden geweest of pijn bij het slikken.
"Ja maar ik mot er nog effe van genietuh nu"....quote:Op maandag 16 maart 2020 00:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er file stond voor de Hornbach en sommige cafe's/eettentjes stampvol zaten![]()
Je zou toch verwachten dat na de mededelingen van vandaag het kwartje een keer gaat vallen bij die mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |