Als je daar nog doorheen komt. Zou mooie semi oplossing zijn wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat de internetsuper standaard gaat worden. En misschien ook wel blijven.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef SunZomer het volgende:
[..]
4 maart sluitingen, 9 maart lockdown (las ik topics terug ergens)
Neehoor actie is reactie.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:41 schreef UltraR het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij schrijft nu dat je als reactie op dat gedrag van de ander je voortaan nog veel achterlijk van plan bent te gaan gedragen. Daar reageer ik op. Als ik jouw posts hier lees vind ik je ook erg paniekerig overkomen. Verdien ik nu ook gehoest in m'n gezicht?
Gaat onherroepelijk toch gebeuren dit.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:45 schreef Vallon het volgende:
en niet dat er doden vallen omdat we met zijn allen willen doen of er niets is.
Ik denk dat dat helemaal aan de toestand met de besmettingen, ziekenhuizen en de IC's ligt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal geen lockdown. Het zit niet in de nederlandse aard om maatregelen te nemen die niet handhaafbaar zijn.
De absolute max die ik voor me zie is sluiting van alles zijnde niet cruciaal en daarbij het dringende verzoek om zo min mogelijk het huis te verlaten.
Ze noemen Amerika een gefaald systeem qua gezondheid en infrastructuur. Terwijl ze een ontwikkelingsland bedoelen.quote:
Dat verwacht ik ook. Ik verwacht zelf dat de scholen de draad na de zomervakantie weer oppakken. En dan in hun kielzog de rest van de maatschappij.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:44 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Yes. Zo ook die 6 april. Je kunt wel verwachten dat die datum steeds opgeschoven gaat worden.
Overgewaaid als in?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Gisteren met iemand gesproken die ME/AT agent is en het draaiboek ervoor ligt klaar voor eind maart, maar zijn mening is dat het dan overgewaaid is
Herstel: waar ik schreef paniekerig bedoelde ik gestoord.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:46 schreef Markesh het volgende:
[..]
[..]
Neehoor actie is reactie.
Met mij moet je niet sollen, heel simpel.
Mijn posts lees? Wat is er paniekerig?
Het is maar 3.6 roentgenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als die lockdown niet voor donderdag komt moet ik aan het werk in retail.
Voelt op dit moment echt alsof ik bij die opruimploeg hoor die Chernobyl in gingen om puin te ruimen. Besmet gebied in lopen wetende dat het je eind kan worden.
Zou dat zo lang duren ja?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook. Ik verwacht zelf dat de scholen de draad na de zomervakantie weer oppakken. En dan in hun kielzog de rest van de maatschappij.
Vast. Maar dan nog is het zeer on-Nederlands (en zeker on-Ruttes) om maatregelen te nemen die volstrekt onhandhaafbaar zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat dat helemaal aan de toestand met de besmettingen, ziekenhuizen en de IC's ligt.
Ik kan niet zonder de primark!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:46 schreef Minimunt het volgende:
Hoe zit het met kledingwinkels, speelgoedwinkels, juweliers enzo.. die kunnen toch ook wel dicht?
ME'ers zijn niet de meest snuggere mensen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:47 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Overgewaaid als in?
Neem aan dat hij niet denkt dat dit virus dan is bedwongen
Ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
zien mensen het nog gebeuren dat het OV helemaal plat gaat?
In principe wel ja. Als het virus geen nieuwe "host" kan vinden, omdat iedereen immuun is dan verdwijnt het.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:46 schreef Gia het volgende:
[..]
Dit verhaal gaat dan toch ook op als de helft van de bevolking de ziekte gehad heeft en immuun is.
Dus, dan kan het verdwijnen, ook zonder vaccin?
In italie moet je documentatie kunnen tonen waarom je op pad bent. Zonder kun je boete/gevangenisstraf krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat gaat dus niet. Mensen moeten ook eten. "ik ga naar de supermarkt' kun je altijd roepen natuurlijk.
In China begon het gedoe in december. We zitten nu medio maart. Dat is 3 maanden. Reken maar uit.quote:
tja.. eigen volk eerst in de USAquote:Op zondag 15 maart 2020 23:47 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ze noemen Amerika een gefaald systeem qua gezondheid en infrastructuur. Terwijl ze een ontwikkelingsland bedoelen.
Naja hij doet dat speciaal politiewerk. Hij loopt niet op straat in ieder gevalquote:Op zondag 15 maart 2020 23:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van. Al was het maar omdat at'ers en meters niet hetzelfde zijn.
Eh ja, jammergenoeg welquote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
Of je hebt een zak geld.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:49 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
tja.. eigen volk eerst in de USA
als je daar als buitenlander zorg nodig hebt, kan je het shaken
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:38 schreef Momo het volgende:
twitter:JeremyKlemin twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:53:54Damn, Norway. https://t.co/IwHskXGkB0 reageer retweet
twitter:SenSanders twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:31:53Minimum weeks of paid medical leave for workers:
🇲🇽 52
🇮🇪 52
🇹🇷 52
🇩🇪 52
🇪🇸 52
🇯🇵 52
🇬🇧 52
🇦🇺 52
🇵🇹 52
🇱🇺 52
🇨🇿 52
🇧🇪 52
🇳🇴 52
🇫🇷 52
🇸🇮 52
🇺🇸 0
We must join the rest of the industrialized world and guarantee paid sick leave to every single worker in America. reageer retweet
Moet je wel politiecapaciteit hebben om dat te handhaven. En rechters die daar in mee gaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:49 schreef SunZomer het volgende:
[..]
In italie moet je documentatie kunnen tonen waarom je op pad bent. Zonder kun je boete/gevangenisstraf krijgen.
Lijkt me een gigantisch gat in je 'systeem'.quote:Geen idee hoe ze het met supermarktbezoeken doen.
geen treinen dus?quote:
Toen zaten we wel echt in de winter, als het klimaat een rol speelt (wat hopelijk zo is) hoop ik dat we hier toch wat eerder uit de echte shit zijn en het gecontroleerd kunnen laten verlopen...quote:Op zondag 15 maart 2020 23:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In China begon het gedoe in december. We zitten nu medio maart. Dat is 3 maanden. Reken maar uit.
Nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
Als we die lijn volgen komt het idd tegen de zomer allemaal pas weer op gang ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In China begon het gedoe in december. We zitten nu medio maart. Dat is 3 maanden. Reken maar uit.
Kwam het daar niet ook in een stroomversnelling na Chinees nieuwjaar? Carnaval was ons Chinees nieuwjaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee, wel dat het flink minder wordt en dan beperkt wordt tot eventueel alleen reizigers die kunnen aantonen dat ze vanwege hun "doel" (vitaal beroep/functie) er gebruik van moeten maken.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik hoop het niet, dan moet ik 10km fietsen naar mijn werk.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
Wacht even, als je ziek bent in Amerika krijg je gewoon GEEN salaris???quote:Op zondag 15 maart 2020 23:49 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:SenSanders twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 22:31:53Minimum weeks of paid medical leave for workers:
🇲🇽 52
🇮🇪 52
🇹🇷 52
🇩🇪 52
🇪🇸 52
🇯🇵 52
🇬🇧 52
🇦🇺 52
🇵🇹 52
🇱🇺 52
🇨🇿 52
🇧🇪 52
🇳🇴 52
🇫🇷 52
🇸🇮 52
🇺🇸 0
We must join the rest of the industrialized world and guarantee paid sick leave to every single worker in America. reageer retweet
Paar dagen terug liep Rutte dat ook nog vrolijk te roepen, ''Oh die hollandse nuchterheid''. Kijk waar we nu staan..........quote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vast. Maar dan nog is het zeer on-Nederlands (en zeker on-Ruttes) om maatregelen te nemen die volstrekt onhandhaafbaar zijn.
quote:Azar starts by praising the people on the podium behind him, then says any pandemic “runs the risk of exceeding our healthcare capacity”. Which seems obvious. He goes on to outline stockpiling and procedural preparations without mentioning many actual numbers.
“We have tremendous supplies but we want to acquire more,” he says, adding that for national security purposes he will not disclose “concrete numbers” of things like, yes, ventilators. A recent Johns Hopkins study suggested the national stock of those was nowhere near enough to cope with what may be coming.
Hoe is dat nu in italie?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
Tuurlijk wel, als je maar Amerikaans spreekt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:49 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
tja.. eigen volk eerst in de USA
als je daar als buitenlander zorg nodig hebt, kan je het shaken
Dat is zo zeker als 1 + 1 = 2. Dat we straks binnen moeten blijven is 2 + 1 = 3.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
Ik heb donderdag een kappersafspraak......quote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder de primark!
Leeft ie überhaupt nog wel of is de designated survivor al overleden?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:49 schreef TLC het volgende:
Moet Stef Blok uberhaupt in Den Haag zitten als designated survivor ? en niet ergens in n bunker of zo
Ik denk toch dat we hier in het uiterste geval een lockdown op zijn 'Nederlands' krijgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Dat is zo zeker als 1 + 1 = 2. Dat we straks binnen moeten blijven is 2 + 1 = 3.
Nog geen borrelnootje!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even, als je ziek bent in Amerika krijg je gewoon GEEN salaris???
Hier hebben ze zelfs bij de kassa mondkapjes op en plastic handschoenen aanquote:Op zondag 15 maart 2020 23:22 schreef Markesh het volgende: [..] Ik ben gisteren en eergisteren hier naar de ah geweest maar alles was geplunderd. Afgelopen nacht hebben ze bevoorraad bij de Jumbo dus ben om 12 uur daar naartoe gegaan Achteraf veel spijt van. Zoveel mensen en zoveel kans op besmetting. Had wel mondkapje op, iedereen keek me aan of ik van Mars kwam. Een ouwe tang moest nog even een opmerking maken dat het allemaal belachelijk was en riep toen ze mij zag: " kijk een mondkapje, ook dat nog, wat een achterlijk gedoe". Ik keerde mij om met mijn kar en wilde haar even toespreken maar vanwege de enorme drukte lukte dat niet zo snel en zag ik haar niet meer. Karma voor die ouwe tang
Vakantiedagen heb je daar eigenlijk ook niet op een paar feestdagen na (4 juli enzo)quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even, als je ziek bent in Amerika krijg je gewoon GEEN salaris???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |