En of online winkels blijven bezorgen (niet voedsel gerelateerd)quote:Op zondag 15 maart 2020 23:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
geen treinen dus?
ik vraag mij serieus af hoe het zit met het retourneren van spullen die je online gekocht hebt
Het lijkt mij wat ver gaan dat wanneer je ergens in je buurtje wat rondloopt of in je tuintje bezig bent, je dan een boete gaat krijgen. Je moet hierbij ook je gezonde verstand gebruiken dat je niet 3 weken binnen gaat zitten. De vraag wordt dan gaat het om virusindamming of gaat het om de maatregel (befehl=befehl).quote:Op zondag 15 maart 2020 23:49 schreef SunZomer het volgende:
[..]
In italie moet je documentatie kunnen tonen waarom je op pad bent. Zonder kun je boete/gevangenisstraf krijgen.
Geen idee hoe ze het met supermarktbezoeken doen.
Niet op gelet. Zal eens kijken.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef Logician2.0 het volgende:
Ik voel mij bijna een bnw’er nu
Maar toen ik ziek werd had ik de eerste dagen rode ogen volgens iedereen, (mijn ogen prikten ook) en het valt mij nu op dat er op tv in de live programma’s etc best veel mensen ook rode ogen hebben. Ik heb dit al een aantal keer willen posten maar telkens weer weggehaald.. toch benieuwd of het anderen ook opvalt, sorry als het stom overkomt
Jij denkt dat die het ook allemaal hebben?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef Logician2.0 het volgende:
Maar toen ik ziek werd had ik de eerste dagen rode ogen volgens iedereen, (mijn ogen prikten ook) en het valt mij nu op dat er op tv in de live programma’s etc best veel mensen ook rode ogen hebben. Ik heb dit al een aantal keer willen posten maar telkens weer weggehaald.. toch benieuwd of het anderen ook opvalt, sorry als het stom overkomt
quote:Stock futures plummeted Sunday evening after the Federal Reserve slashed interest rates to 0 percent and announced it would purchase at least $700 billion in bonds to stabilize financial markets.
Dow Jones Industrial Average futures projected a loss of 1,100 points when trading opens Monday morning, while S&P 500 and Nasdaq composite futures fell more than 4 percent, respectively.
De coffeeshops gingen praktisch als eerste dicht, dat is al heel erg on-Nederlands.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk toch dat we hier in het uiterste geval een lockdown op zijn 'Nederlands' krijgen.
Welk kabinetslid hebben we al in geen tijden meer gezien?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Leeft ie überhaupt nog wel of is de designated survivor al overleden?
Wat waren je andere klachten en diagnose?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef Logician2.0 het volgende:
Refund.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:50 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
geen treinen dus?
ik vraag mij serieus af hoe het zit met het retourneren van spullen die je online gekocht hebt
Mooi land, niet? En nauwelijks vrije dagen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Wacht even, als je ziek bent in Amerika krijg je gewoon GEEN salaris???
Die zijn gewoon nog ff op de valreep langs de shop geweest.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef Logician2.0 het volgende:
Wat zouden ze met die AZC's gaan doen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De coffeeshops gingen praktisch als eerste dicht, dat is al heel erg on-Nederlands.
Heb ik hier nog niet gezien.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:53 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Hier hebben ze zelfs bij de kassa mondkapjes op en plastic handschoenen aan
Wat een gaar kutlandquote:Op zondag 15 maart 2020 23:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog geen borrelnootje!
Greatest country of the world.
Niks voor mij. Ik vind die 45 die ik heb al aan de krappe kant.quote:
Als je je been breekt kan je 20k neerleggen in het ziekenhuis denk ikquote:Op zondag 15 maart 2020 23:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een gaar kutland
Alsof ziek zijn een keuze is
Wat als je een been breekt en je bent een week niet op je werk, verschilt dat nog met een griepje uitzieken? Of is het gewoon niet op het werk geen salaris, ongeacht hoe of wat?
Vrij zeldzaam symptoom:quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef Logician2.0 het volgende:
https://www.who.int/docs/(...)-19-final-report.pdfquote:conjunctival congestion (0.8%)
JAJJAJA HELE DAG BLOWEN!!!!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:52 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik denk toch dat we hier in het uiterste geval een lockdown op zijn 'Nederlands' krijgen.
Heel eerlijk denk ik dat ze het ook niet erg vinden als er nog wel wat besmettingen plaatsvinden zolang ze het zorgstelsel niet teveel belasten... elke persoon die nu het virus heeft gehad is als het goed is door de antistoffen een minder groot probleem voor een komende golf.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:54 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het lijkt mij wat ver gaan dat wanneer je ergens in je buurtje wat rondloopt of in je tuintje bezig bent, je dan een boete gaat krijgen. Je moet hierbij ook je gezonde verstand gebruiken dat je niet 3 weken binnen gaat zitten. De vraag wordt dan gaat het om virusindamming of gaat het om de maatregel (befehl=befehl).
Met een sneltreinvaart legen in de vrijgekomen sociale huurwoningen. De één z'n Coronadood is de ander z'n urgente onderkomen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat zouden ze met die AZC's gaan doen?
Nope en nope. Maakt niet uit wat als je niet op komt dagen krijg je niets. En al helemaal geen begrip ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat een gaar kutland
Alsof ziek zijn een keuze is
Wat als je een been breekt en je bent een week niet op je werk, verschilt dat nog met een griepje uitzieken? Of is het gewoon niet op het werk geen salaris, ongeacht hoe of wat?
Ook dicht voor nieuwkomers.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Kan zeker dicht. Eigenlijk kan bijna alles wel dicht alleen de kosten hiervan, is dat het waard?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:46 schreef Minimunt het volgende:
Hoe zit het met kledingwinkels, speelgoedwinkels, juweliers enzo.. die kunnen toch ook wel dicht?
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks voor mij. Ik vind die 45 die ik heb al aan de krappe kant.
Er zijn dus toch bedrijven die er meer geven, ik zit op 40quote:Op zondag 15 maart 2020 23:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Niks voor mij. Ik vind die 45 die ik heb al aan de krappe kant.
Nope.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik voel een D66-voorstel aankomen....quote:Op zondag 15 maart 2020 23:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Met een sneltreinvaart legen in de vrijgekomen sociale huurwoningen. De één z'n Coronadood is de ander z'n urgente onderkomen.
Wat een geweldige tijd is het ook.quote:
Bij de betere bedrijven krijg je een aantal sick days per jaar.. bijv 7 dagen. Ben je langer ziek krijg je niet betaald tenzij je verlofdagen inzet.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn, nou kunnen de grenzen ineens wel dichtquote:
Ik neem aan dat er geen hond meer komt? Dan kun je net zo goed dicht gaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan zeker dicht. Eigenlijk kan bijna alles wel dicht alleen de kosten hiervan, is dat het waard?
Als die 8 uur per dag maakt, 5 dagen in de week, dan is dat ongeveer 5.666,64 per maand.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:57 schreef RipCity het volgende:
Kennis van me krijgt maar 2.48 in salaris per uur (maar uiteindelijk wel 250 aan fooi op dag).
Hoofdpijn/migraine achtig was er bijna misselijk vanquote:Op zondag 15 maart 2020 23:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Jij denkt dat die het ook allemaal hebben?
Wat waren je verdere klachten? Ik heb net 4 dagen fikse keelpijn gehad, zo erg dat het al pijn deed als ik mijn nek een beetje draaide. Met de hond wandelen viel me op dat ik soort van overgevoelig was voor licht/zon of iets. Normaal heb ik dat nooit, maar gewoon fel licht ofzo. Geen idee of ik rooie ogen had.
Want dat gebeurt hier niet wil je zeggen?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nope.
Je hebt ook bijna geen vakantiedagen, en veel gezinnen waarin de ouders twee banen hebben om de rekeningen te kunnen betalen. Arbeidersrechten bestaan daar bijna niet.
Nouja hier moet je ook welhaast tweeverdiener zijn om een leuke tweekapper te kunnen kopen in een fatsoenlijke buurt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:57 schreef Harvest89 het volgende:
en veel gezinnen waarin de ouders twee banen hebben om de rekeningen te kunnen betalen.
Het is echt waar.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn, nou kunnen de grenzen ineens wel dicht
bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)-moskeeen-dicht.htmlquote:Taakstraffen opgeschort, nieuwe asielzoekers niet meer welkom in COA-locaties
De uitvoering van taakstraffen wordt vanaf morgen tot in ieder geval 6 april opgeschort, meldt het kabinet aan de Tweede Kamer. Veel taakstraffen bij bijvoorbeeld kringloopwinkels of verzorgingshuizen kunnen niet meer gedaan worden. Ook kunnen taakstraffen niet meer worden uitgevoerd op de eigen locaties van de reclassering, omdat er een risico bestaat dat er onvoldoende mensen beschikbaar zijn. Daardoor is de veiligheid van medewerkers en mensen die een taakstraf moeten doen niet gewaarborgd, zegt het kabinet. De maatregel geldt ook voor HALT-straffen. Zodra het weer mogelijk is, worden de straffen alsnog uitgevoerd.
Vreemdelingen die in Nederland aankomen, zullen niet worden toegelaten tot de opvanglocaties van het Centraal Orgaan opvang Asielzoekers, zegt het kabinet. "Er zal geen identificatie en registratie plaatsvinden en gehoren door de IND zullen niet langer doorgang vinden", staat in de brief aan de Kamer. Waar de asielzoekers dan terechtkunnen is niet duidelijk.
Heb ik ook, alleen nog geen echt hoestje. Heb ook waterige ogen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:59 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Hoofdpijn/migraine achtig was er bijna misselijk van
Enorm verkouden raar kriebel gevoel achter in mijn
Prikkende rode ogen
Beetje keelpijn licht hoestje maar niet heel erg
Warm koud, vooral ‘s nachts koorts
Toen dacht ik hey, ik voel mij iets beter na 1wk en werd ik snachts wakker met enorme krampen/steken in mijn rug/zij en op mijn borst, dat bleken mijn longen te zijn.
Nu na bijna 2wk minder last vd longen en koorts maar wel weer dat rare verkouden gevoel in mijn neus en keel.. morgen herbeoordeling..
Zo zag het er gisteren in het winkelcentrum anders niet uitquote:Op zondag 15 maart 2020 23:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er geen hond meer komt? Dan kun je net zo goed dicht gaan.
2 banen per persoon bedoelt Harvest denk ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:59 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Want dat gebeurt hier niet wil je zeggen?
In Nederland heb je ermee te maken dat als je nét boven de subsidiegrens verdient je ontiegelijk slecht leeft.
Ja, iedereen stond in de rij voor de coffeeshop!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:58 schreef Felixa het volgende:
Coronavirus, in Olanda tutti in fila per comprare cannabis ai coffee shop. Decisa la chiusura fino al 6 aprile
https://www.repubblica.it(...)51386459/?refresh_ce
En natuurlijk halen we met de rijen voor de coffeeshops ook weer de buitenlandse pers.
Zal er een op letten, interessantquote:Op zondag 15 maart 2020 23:51 schreef Logician2.0 het volgende:
hier is in Spanjequote:
Dankzij jou is onze kudde-immuniteit weer wat toegenomen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:59 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Enorm verkouden raar kriebel gevoel achter in mijn
Prikkende rode ogen
Toen dacht ik hey, ik voel mij iets beter na 1wk en werd ik snachts wakker met enorme krampen/steken in mijn rug/zij en op mijn borst, dat bleken mijn longen te zijn.
Nu na bijna 2wk minder last vd longen en koorts maar wel weer dat rare verkouden gevoel in mijn neus en keel.. morgen herbeoordeling..
Pffff, en gaan die nieuwe asielzoekers dan gewoon een beetje rondzigeuren in Nederland dan.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is echt waar.
[..]
bron: https://nos.nl/liveblog/2(...)-moskeeen-dicht.html
Heb je ook een droge keel? Wat is je temperatuur?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:59 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
Enorm verkouden raar kriebel gevoel achter in mijn neus.
Prikkende rode ogen
2 tijdelijke AZC's voor 300+ man gaan niet door. Geen idee wat ze met die mensen doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |