De hele shitload waar we nu al in zitten is uberhaupt al een reden om het land toe te spreken lijkt me...quote:Op zondag 15 maart 2020 23:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo'n toespraak waarbij de premier zich tot het volk richt schijnt zeeer zelden voor te komen.
Dus dan gaat er écht wel iets aangekondigd worden ipv wat algemeenheden.
Was net ook al voorbij gekomen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:38 schreef Momo het volgende:
twitter:JeremyKlemin twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:53:54Damn, Norway. https://t.co/IwHskXGkB0 reageer retweet
Gisteren met iemand gesproken die ME/AT agent is en het draaiboek ervoor ligt klaar voor eind maart, maar zijn mening is dat het dan overgewaaid isquote:Op zondag 15 maart 2020 23:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal geen lockdown. Het zit niet in de nederlandse aard om maatregelen te nemen die niet handhaafbaar zijn.
De absolute max die ik voor me zie is sluiting van alles zijnde niet cruciaal en daarbij het dringende verzoek om zo min mogelijk het huis te verlaten.
Laatste keer die uil tijdens de oliecrisis. Jaartal weet ik niet precies. Jaren 70 gok ik.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zo'n toespraak waarbij de premier zich tot het volk richt schijnt zeeer zelden voor te komen.
Dus dan gaat er écht wel iets aangekondigd worden ipv wat algemeenheden.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als die lockdown niet voor donderdag komt moet ik aan het werk in retail.
Voelt op dit moment echt alsof ik bij die opruimploeg hoor die Chernobyl in gingen om puin te ruimen. Besmet gebied in lopen wetende dat het je eind kan worden.
Indien men daar ook boete's bij gaat doen én politie enz laat controleren denk ik dat we wel van een lockdown kunnen spreken. Als in, enkel naar buiten bij absolute noodzaak en dit ook kunnen aantonen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal geen lockdown. Het zit niet in de nederlandse aard om maatregelen te nemen die niet handhaafbaar zijn.
De absolute max die ik voor me zie is sluiting van alles zijnde niet cruciaal en daarbij het dringende verzoek om zo min mogelijk het huis te verlaten.
Hond uitlaten mag ook niet?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou dat heb ik eigenlijk niet gevraagd, want ze zaten al helemaal in een dip. Zitten ze op een prachtig eiland en ze mogen niet naar buiten.
Gaan ze de hond uitlaten, en dat is zo een cavaliertje, worden ze bijna gearresteerd.
Dus ik ben maar niet over guardia civil begonnen.
Yes. Zo ook die 6 april. Je kunt wel verwachten dat die datum steeds opgeschoven gaat worden.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:41 schreef HeatWave het volgende:
Totale lockdown komt morgen idd nog niet gok ik, ik denk dat alles gefaseerd gaat om de shock te verminderen.
Eerst de mensen weer de tijd geven om dingen te regelen voor deze zaken, daarna weer een stap.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Nou dat heb ik eigenlijk niet gevraagd, want ze zaten al helemaal in een dip. Zitten ze op een prachtig eiland en ze mogen niet naar buiten.
Gaan ze de hond uitlaten, en dat is zo een cavaliertje, worden ze bijna gearresteerd.
Dus ik ben maar niet over guardia civil begonnen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Als die lockdown niet voor donderdag komt moet ik aan het werk in retail.
Voelt op dit moment echt alsof ik bij die opruimploeg hoor die Chernobyl in gingen om puin te ruimen. Besmet gebied in lopen wetende dat het je eind kan worden.
Dat gaat dus niet. Mensen moeten ook eten. "ik ga naar de supermarkt' kun je altijd roepen natuurlijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:44 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Indien men daar ook boete's bij gaat doen én politie enz laat controleren denk ik dat we wel van een lockdown kunnen spreken. Als in, enkel naar buiten bij absolute noodzaak en dit ook kunnen aantonen.
Ik hou nog rekening met verzoek om je niet onnodig te verplaatsen... dit als opmaat naar desnoods een verbod en zelfs mogelijk winkelsluiting van niet vitale sectoren.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik verwacht morgen helemaal geen extra maatregelen van Rutte, dan hadden ze dat vanavond al wel meegenomen. De enige reden dat Rutte morgen pas zijn toespraak houdt ipv vanavond lijkt me de zondagsrust van gelovigen te respecteren
Nou, ze waren hem met zijn tweetjes uit aan het laten en je mag hem alleen met 1 persoon uitlaten, en als hij zijn behoefte heeft gedaan moet je weer naar binnen.quote:
Dit verhaal gaat dan toch ook op als de helft van de bevolking de ziekte gehad heeft en immuun is.quote:
niks mis mee?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:38 schreef Momo het volgende:
twitter:JeremyKlemin twitterde op zondag 15-03-2020 om 16:53:54Damn, Norway. https://t.co/IwHskXGkB0 reageer retweet
Ik geloof er geen zak van. Al was het maar omdat at'ers en meters niet hetzelfde zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Gisteren met iemand gesproken die ME/AT agent is en het draaiboek ervoor ligt klaar voor eind maart, maar zijn mening is dat het dan overgewaaid is
Jullie zijn een stelletje waaghalzen hoor!quote:Op zondag 15 maart 2020 23:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb vandaag met mijn familie een boswandeling gemaakt in Schoorl/Groet. Het was er bijzonder druk, ook in de horeca. Daar hebben we ons maar niet aan gewaagd.
Als je daar nog doorheen komt. Zou mooie semi oplossing zijn wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik denk dat de internetsuper standaard gaat worden. En misschien ook wel blijven.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef SunZomer het volgende:
[..]
4 maart sluitingen, 9 maart lockdown (las ik topics terug ergens)
Neehoor actie is reactie.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:41 schreef UltraR het volgende:
[..]
Klopt. Maar jij schrijft nu dat je als reactie op dat gedrag van de ander je voortaan nog veel achterlijk van plan bent te gaan gedragen. Daar reageer ik op. Als ik jouw posts hier lees vind ik je ook erg paniekerig overkomen. Verdien ik nu ook gehoest in m'n gezicht?
Gaat onherroepelijk toch gebeuren dit.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:45 schreef Vallon het volgende:
en niet dat er doden vallen omdat we met zijn allen willen doen of er niets is.
Ik denk dat dat helemaal aan de toestand met de besmettingen, ziekenhuizen en de IC's ligt.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze noemen Amerika een gefaald systeem qua gezondheid en infrastructuur. Terwijl ze een ontwikkelingsland bedoelen.quote:
Dat verwacht ik ook. Ik verwacht zelf dat de scholen de draad na de zomervakantie weer oppakken. En dan in hun kielzog de rest van de maatschappij.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:44 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Yes. Zo ook die 6 april. Je kunt wel verwachten dat die datum steeds opgeschoven gaat worden.
Overgewaaid als in?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:43 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Gisteren met iemand gesproken die ME/AT agent is en het draaiboek ervoor ligt klaar voor eind maart, maar zijn mening is dat het dan overgewaaid is
Herstel: waar ik schreef paniekerig bedoelde ik gestoord.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:46 schreef Markesh het volgende:
[..]
[..]
Neehoor actie is reactie.
Met mij moet je niet sollen, heel simpel.
Mijn posts lees? Wat is er paniekerig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |