SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Game on vriendjes
VANAF 01/03/2020 TOT 30/03/2020 BEGINT DE CHALLENGE. WIE LUKT HET OM HET VAAKST OM 18.00.00 TE POSTEN. DE WINNAAR MAG ZICH TV SLOWCHATTER VAN HET JAAR 2020 NOEMEN EN KRIJGT DE EER.![]()
![]()
![]()
![]()
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:
Dankuquote:Op maandag 16 maart 2020 10:20 schreef JayHovah het volgende:
Potje jarig? Congrats!
Tevens: morgen allen!
Ik ga mijn best doen na vier dagen moet het toch wel een keer weer lukkenquote:Op maandag 16 maart 2020 15:05 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Gefeliciteerd potje![]()
![]()
![]()
Als cadeau mag je om 18.00 posten![]()
Ja mooi rustig dagje gehad met mooi weerquote:
Geen feestje?quote:Op maandag 16 maart 2020 17:47 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja mooi rustig dagje gehad met mooi weer
Ja ik las bij de bugs dat er een server uitligt maar Iteejer is op vakantie. Dus dat wordt volgende week pas opgelostquote:Op maandag 16 maart 2020 17:56 schreef Snowsquall het volgende:
Ik kap voorlopig met Fok, wat een gekut iedere keer, niet alleen nu maar de afgelopen wek iedere avond zo traag als dikke stront door een trechter![]()
![]()
De hele tijd ging het bij mij goed net als het erop aankomt gaat het misquote:
Gisteren was het wel heel erg. Ik druk op invoeren op :59 en de post stond op :16 uurquote:
Alsof ze het express doenquote:Op maandag 16 maart 2020 18:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
De hele tijd ging het bij mij goed net als het erop aankomt gaat het mis
Dat snap ik die ziet het ook niet meer zittenquote:
Gek, ik lette niet op de tijd en nu post ik geheel onverwachts op 00. Schiet mij maar lekquote:Op maandag 16 maart 2020 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee, ik zat even mijn mandarijntjes te eten.
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 maart 2020 18:24 schreef praadje het volgende:
H
[..]
Haha, ik wist dat er iemand Pang zou gaan roepen
Yep, was even druk met papieren inscannen en de administratie op orde brengen. En nu naar bed. Slaap lekker Potjequote:
Morgen Potje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt weer leuk vanavond. Mijn vorige bericht kwam in het zwarte gat en kwam pas na 16 seconden weer boven waterquote:
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 15:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat wordt weer leuk vanavond. Mijn vorige bericht kwam in het zwarte gat en kwam pas na 16 seconden weer boven water
Er is inmiddels één collega met Corona maar met mij gaat het allemaal nog goedquote:Op dinsdag 17 maart 2020 16:12 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Beetje ziekjes maar voor de rest gaat alles goed![]()
En daar
Het is een klote tijd, Ole.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:14 schreef Ole het volgende:
Zit al vanaf zaterdag thuis nu. Wel boodschappen gedaan. Blijf maar in de ziektewet tot volgende week. Er is toch nauwelijks werk.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:25 schreef Oostblokkert het volgende:
En dat bedoelde ik niet als; het is een klote tijd, Olé olé!!
Oei, beterschap lieve Leequote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:14 schreef Ole het volgende:
Zit al vanaf zaterdag thuis nu. Wel boodschappen gedaan. Blijf maar in de ziektewet tot volgende week. Er is toch nauwelijks werk.
Was waarschijnlijk hooikoorts/ allergie. Maar ja, er staat nu 2 weken voor en er us toch geen reet te doen. En in ziektewet krijg ik tenminste wel deel doorbetaald.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:32 schreef praadje het volgende:
[..]
Oei, beterschap lieve LeeNog 28 minuten
Dan kun je beter in de ziektewet blijven jaquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:35 schreef Ole het volgende:
[..]
Was waarschijnlijk hooikoorts/ allergie. Maar ja, er staat nu 2 weken voor en er us toch geen reet te doen. En in ziektewet krijg ik tenminste wel deel doorbetaald.
Maar het lijkt beter te gaan dan gisterenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:36 schreef praadje het volgende:
Goffer, hij blijft weer hangen24 minuten
Nope, ik drukte op 58 en op 04 zie ik mijn bericht pas. Het is echt weer gokkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Maar het lijkt beter te gaan dan gisteren
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:36 schreef praadje het volgende:
Goffer, hij blijft weer hangen24 minuten
Ja je hebt gelijk ik had net ook weer 5 seconden vertragingquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:38 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope, ik drukte op 58 en op 04 zie ik mijn bericht pas. Het is echt weer gokken
Komt door Tassendief staat ook al in de topic titelquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:41 schreef praadje het volgende:
Ja en soms hangt hij gewoon ergens een paar seconden in een zwart gat hangen.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Komt door Tassendief staat ook al in de topic titel
Hier hetzelfdequote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:54 schreef WcPot het volgende:
Post ik op :59 komt het ook op :59 post ik op :00 komt het pas op :01 of :02
Dus ik twijfel nu of ik op :59 ga posten of :00 dat is voor vandaag de gokquote:
Ben meer bang dat fok blijft haperen en het bericht om 18 komtquote:Op dinsdag 17 maart 2020 17:56 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dus ik twijfel nu of ik op :59 ga posten of :00 dat is voor vandaag de gok
ja was traaagquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Maar wel leuk dat je een gokje mee deed.
Edit. Wij tellen af zodat we op de klok zien hoe ver dat hij achter of voor loopt of blijft hangen.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
[..]
Maar wel leuk dat je een gokje mee deed.
Ik kan het nogquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:00 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zoooo, hebben wij dat even goed gedaan![]()
![]()
quote:
Fok! had het wel weer spannend gemaaktquote:
En ik kan vanavond weer rustig gaan slapenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:05 schreef praadje het volgende:
Nu kan ik met een voldaan gevoel mijn mandarijntjes gaan eten
Geen slapeloze nachten meerquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ik kan vanavond weer rustig gaan slapen
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
En ik kan vanavond weer rustig gaan slapen
Wie weet gunde ik het jullie deze keer welquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:10 schreef praadje het volgende:
S
[..]
Sorry Tas. Dat we dachten dat jij de Mol was
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:13 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wie weet gunde ik het jullie deze keer wel
Wat ben je ook een boefje hequote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:13 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wie weet gunde ik het jullie deze keer wel
En Dream School en De achterkant van Nederlandquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:11 schreef WcPot het volgende:
Vanavond zijn en drie Flodder afleveringen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door praadje op 17-03-2020 18:26:11 ]
Wat een genotquote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:11 schreef WcPot het volgende:
Vanavond zijn en drie Flodder afleveringen
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 18:19 schreef praadje het volgende:
[..]jee.. Maar logisch. Ze hebben capaciteit nu hard nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Was dat niet aflevering Quarantainequote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat een genot![]()
Die aflevering over het Enola-virus heb ik trouwens al een aantal weken niet meer gezien.
Yep, dankzij de afslankpillen van Kees heeft de familie Flodder het destijds gelukkig overleefd.quote:
Volgens mijn eigen afstreep Flodder lijst heb ik Quarantaine vorig jaar maar één keer gezienquote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dankzij de afslankpillen van Kees heeft de familie Flodder het destijds gelukkig overleefd.
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Volgens mijn eigen afstreep Flodder lijst heb ik Quarantaine vorig jaar maar één keer gezien![]()
Ik moet zeggen dat afleveringen uit seizoen 4 en 5 vrij zeldzaam zijnquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]![]()
Je bent FOK!ker of je bent het niet.
Mooi dat je het bijhoudt.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:19 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat afleveringen uit seizoen 4 en 5 vrij zeldzaam zijn
En wat ook vaak voorkomt is dat ze twee afleveringen op rij uitzenden. Dus bijvoorbeeld seizoen 1 verkiezingen dan weet je bijna al zeker dat de volgende Goud geld isquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooi dat je het bijhoudt.
Loop van Zonnedael en Verkiezingen zie je bijna iedere week.
Het valt mij vooral op dat ze die zelfmoordaflevering van Kees nooit laten zien. Blijkbaar heeft RTL ook bepaalde grenzen.
Ik heb 5 A4tjes met de afleveringen en seizoenen dan krijgt elke aflevering een streepje die ik heb gezienquote:
Ik dacht altijd dat die afleveringen op basis van een soort random generator werden uitgezonden.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
En wat ook vaak voorkomt is dat ze twee afleveringen op rij uitzenden. Dus bijvoorbeeld seizoen 1 verkiezingen dan weet je bijna al zeker dat de volgende Goud geld is
Zo hoor je nog eens wat van een Flodder fanquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die afleveringen op basis van een soort random generator werden uitgezonden.Maar het blijkt dus niet helemaal op toeval te zijn gebaseerd.
Inderdaad, ik heb er alle begrip voor.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 20:47 schreef Ole het volgende:
[..]
jee.. Maar logisch. Ze hebben capaciteit nu hard nodig
Haha, jij hebt ook nog je eigen challengequote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:26 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb 5 A4tjes met de afleveringen en seizoenen dan krijgt elke aflevering een streepje die ik heb gezien
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:41 schreef praadje het volgende:
[..]
Haha, jij hebt ook nog je eigen challenge
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:44 schreef WcPot het volgende:
Gedeelde tweede plek zijn voor In de ring en De afrekening. 12x gezien
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:42 schreef WcPot het volgende:
Computerkoorts was de winnaar van 2019. Die heb ik 13 keer gezien
Wow, jij bent echt een proquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:46 schreef WcPot het volgende:
En op de derde plek staan. Verkiezingen/ De dubbelgangster/ Lopende zaken/ Doodziek/ Kees verliefd/ Van de wereld. 11x gezien
Ja samen met mamma en pappa WcPot Flodder kijkenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:47 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wow, jij bent echt een proWas dat al op televisie toen jij nog een klein Potje was?
Ahh gezellig. Met limo en chipjes in een koffiefilterzakjequote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja samen met mamma en pappa WcPot Flodder kijken
Korte metten staat voorlopig op nummer 1. Staat dit jaar op 6x gezienquote:
Die met dat Whiskey stokenquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:51 schreef WcPot het volgende:
[..]
Korte metten staat voorlopig op nummer 1. Staat dit jaar op 6x gezien
quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die met dat Whiskey stoken![]()
"Ik was toch al bijna door mijn voorraad" aldus Ma Flodder
Neuhh hoor, beetje OCD maar voor de rest valt het wel mee. Kijk jij televisie op je werk als je aan het werk bent? WTF, hoe dan?quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:54 schreef WcPot het volgende:
Maar ik ben wel streng voor mijzelf. Mocht op het werk de tv aanstaan en er is toevallig Flodder voor tel ik ze niet mee. Omdat ik de afleveringen niet helemaal heb kunnen zien. En de Flodder afleveringen in de ochtend zijn vaak weer herhalingen van de middag ervoorOke nu denken jullie van koekkoek wat is WcPot nu voor een wazig figuur
![]()
In elke kantine staat een TV en staat eigenlijk altijd aan. Tijdens het rijden kijk ik natuurlijk geen Flodderquote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Neuhh hoor, beetje OCD maar voor de rest valt het wel mee. Kijk jij televisie op je werk als je aan het werk bent? WTF, hoe dan?
Ah oke, ik dacht al zoiets maar wilde het even zeker weten haha.quote:Op dinsdag 17 maart 2020 21:58 schreef WcPot het volgende:
[..]
In elke kantine staat een TV en staat eigenlijk altijd aan. Tijdens het rijden kijk ik natuurlijk geen Flodder![]()
Hier is eigenlijk nog niks aan de handquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:26 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen.
Wennen de omstandigheden al bij jullie?
Ik werk meestal thuis dus ik hoef niet te wennenquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:26 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen.
quote:Op woensdag 18 maart 2020 08:22 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes. Iedereen een fijne en veilige dag gewenst.
quote:
quote:
gaat prima hier! Moet er nog even uit om naar apotheek te gaan. Even frisse lucht.Ga lekker lopen.quote:Op woensdag 18 maart 2020 10:26 schreef Oostblokkert het volgende:
Goedemorgen.
Ik zal mijn best doenquote:Op woensdag 18 maart 2020 17:08 schreef praadje het volgende:
Ik heb alvast gegeten, dan zit ik in ieder geval klaar. Wordt er onrustig van als ik nog moet koken en eten en opruimen zodat ik nog maar net op tijd klaar ben.
Tasje, je houdt je in hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |