Mja doden had ik gelezen maar niets over nieuwe positieve testen.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
368 nieuwe doden.
Totaal doden is 1809
Bij uitlaatservice denk ik dan weer aan de Kwikfit.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Een uitlaatservice gaat toch geen halve maand uitlaten in rekening brengen als ze niet kunnen uitlaten?
3,590quote:Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mja doden had ik gelezen maar niets over nieuwe positieve testen.
dat gaat digitaal, die sturen er wel een incasso bureau op af hoeven ze het zelf niet te doenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:50 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Die zal ik niet betalen. Ze bekijken het maar en met een lockdown kunnen ze het toch niet komen halen.
Nee ging gewoon door.. werd toestraks gewoon gezegdquote:Op zondag 15 maart 2020 19:47 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, en dan de belastingdienst er nog even overheen om de toeslag van die weken terug te halen want ze waren er niet
Dat zijn dan denk ik geen "urgente zaken".quote:Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef hollandia02 het volgende:
19:46
Ook rechtbanken en gerechtshoven gaan vanaf komende dinsdag dicht tot 6 april. Urgente zaken gaan wel door, zoals zaken over hechtenis van verdachten, faillissementen en uithuisplaatsingen. Wel wordt geprobeerd zoveel mogelijk van die zaken telefonisch of via videogesprekken af te handelen. 'Als fysieke komst naar het gerechtsgebouw noodzakelijk is, zullen daar passende maatregelen voor getroffen worden', staat in een persbericht.
Daarnaast is er geen publiek meer welkom bij rechtszaken. Op dit moment krijgen mensen met lichte verkoudheidsklachten of koorts al geen toegang tot de gerechtsgebouwen.
-----------------------------------------------------------
Je kind zou maar slachtoffer zijn in een zaak en je mag er niet bij zijn omdat je een verstopte neus hebt.
Wel iets anders, maar.. Wij hebben ook een mail gekregen. Bij de bevalling moet de vrouw kiezen tussen of de verloskundige of de partner. Er mag maar 1 iemand aanwezig zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef hollandia02 het volgende:
Je kind zou maar slachtoffer zijn in een zaak en je mag er niet bij zijn omdat je een verstopte neus hebt.
Ja dat denk ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Antibiotica zullen wel zijn gegeven omdat niet zeker was of het een virale of een bacteriële longontsteking betrof.. Verder nemen ze hopelijk rust en steken ze niet teveel anderen aan
3590quote:Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Mja doden had ik gelezen maar niets over nieuwe positieve testen.
In principe moet je er voor zorgen als overheid dat zoveel mogelijk geldstromen gewoon doorgaan alsof er niks veranderd. Dus lijkt me ook dat je gewoon die rekening krijgt. Ik krijg er eentje van 1200 euroquote:Op zondag 15 maart 2020 19:50 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
De medewerkers van KDV krijgen maar even een maand niet betaald dan?
Lockdown heeft vanwege de 'lag' pas na een dag of 10 voor het eerst effect, is de verwachting.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:53 schreef polderturk het volgende:
Hoe kan het aantal doden in Italië zo sterk stijgen terwijl het land op slot is?
Ik vind dit weekend al enorm saai. Dat belooft dus nog wat.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef byah het volgende:
Bizar hoe surrealistisch het allemaal is geworden. Ben erbij sinds de eerste topics hier, maar inmiddels is alles waar we toen over schreven hier vergelijkbaar uit aan het pakken. Het idee dat we nog ruim 2 maanden in lockdown moeten beangstigt me nog het meest
Vertel?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:53 schreef asco het volgende:
De fik er in op het Vrijthof in Maastricht schijnbaar.
Heel licht kan ook. Heb al verhalen van corona-patienten gelezen voor wie het niet meer dan een verkoudheid was.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:54 schreef 0108daniel het volgende:
Ik moest hoesten vandeweek, had gisteren erg hoofdpijn en spierpijn en keelpijn.
Momenteel alleen nog keelpijn en af en toe hoesten.
Ik heb geen koorts of luchtwegproblemen.
Ben niet bang dat ik corona heb, want zo 'licht' zal dat niet zijn.
Effecten van de maatregelen merken ze pas eind volgende week.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:53 schreef polderturk het volgende:
Hoe kan het aantal doden in Italië zo sterk stijgen terwijl het land op slot is?
Die hebben allemaal nul-urencontracten.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is in andere branches (horeca) toch ook niet anders?
Ze hadden miljarden over in voorgaande jaren toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:48 schreef hjansen82 het volgende:
Ik vraag me af hoe Nederland dit allemaal kan compenseren. Hierdoor komt er sowieso weer een nieuwe staatsschuldcrisis.
Heh, zeker bizar. Vreemde tijden!quote:Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef byah het volgende:
Bizar hoe surrealistisch het allemaal is geworden. Ben erbij sinds de eerste topics hier, maar inmiddels is alles waar we toen over schreven hier vergelijkbaar uit aan het pakken. Het idee dat we nog ruim 2 maanden in lockdown moeten beangstigt me nog het meest
TOT 6 april.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:55 schreef Zorro het volgende:
Wat is het eigenlijk voor een idiote termijn, tot en met 6 april? 6 april is een maandag, dat slaat toch nergens op.
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:53 schreef asco het volgende:
De fik er in op het Vrijthof in Maastricht schijnbaar.
twitter:MonitorP2000 twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:07:21P 2 BLB-03 BR nacontrole Vrijthof Maastricht 243031 https://t.co/n5lBdAeMa8 reageer retweet
Zou zomaar kunnen van wel. Jongeren kunnen er met een paar lichten klachten van af zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:54 schreef 0108daniel het volgende:
Ik moest hoesten vandeweek, had gisteren erg hoofdpijn en spierpijn en keelpijn.
Momenteel alleen nog keelpijn en af en toe hoesten.
Ik heb geen koorts of luchtwegproblemen.
Ben niet bang dat ik corona heb, want zo 'licht' zal dat niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |