Wel een interessant experiment. Voor de aarde zelf zo slecht nog niet.quote:
En Klaver en Jetten hebben dit niet beslotenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:28 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Wat een pestbende Rutte
Chappeau
Ik hoop maar dat je baantje bij Unilever veilig is... was het het waard?
Inderdaad. CFR gaat straks naar 10% en 70% van de bevolking wordt besmet.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
Bereiken nu echt toppunt inderdaad. Nog een paar dagen dit soort cijfers vrees ik en daarna hopelijk snelle daling.
Als de IC's daarna nu echt vol zitten ga je inderdaad krijgen dat die 10% die normaal gesproken op IC komt nu komt te overlijden, want ze kunnen simpelweg niet geholpen worden.
dat zit tot april helemaal volquote:Op zondag 15 maart 2020 18:30 schreef Arkai het volgende:
Bezorgen via Picnic ligt eruit. Hoopte dat ik niet meer naar de supermarkt hoefte.
Net pas bekend geworden, tijdens het RTL Nieuws.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was toch nog niet bekend? Dat zei die minister toch bij die persco?
Klaver sowieso niet, maakt geen deel uit van het kabinet.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
En Klaver en Jetten hebben dit niet besloten
Nou, min of meer wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:30 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
En we konden het ook echt niet zien aankomen.. compleet verrast
Haha.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:29 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ga je dan e-learning Nederlands nemen![]()
Dat werd afgelopen woensdag bij die speciale nos uitzending nog volledig ontkrachtquote:Op zondag 15 maart 2020 18:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het virus overleeft tot 24 uur op karton dus een zieke sorteermedewerker of pakketbezorger zou je kunnen besmetten.
Pakketje dus 24 uur laten staan en handen goed wassen na het aannemen.
Hou deze grapjes lekker op feestboek gekkegerrit.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
GodverGeen goed moment voor een dutje.
Kent iemand nog een goede dealer in Groningen?
Ja, dat mag. Het gaat om het voorkomen van verzamelingen mensen, niet om het uithongeren van de bevolkingquote:Op zondag 15 maart 2020 18:30 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Is het al bekend of dit in NL ook mag?
Heb ik wel gezien in 15 jaar luchtvracht ja. 20 lege stoelen? Passagiers zover mogelijk naar voren, dozen op en onder de stoelen, straps er omheen, gordijntje er voor. Georgian Airlines.. nog wat andere ex russen.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En anders wat pakketjes in de gordels op stoelen
quote:
Weet niet of je serieus bent of niet, maar nee.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:30 schreef SeLang het volgende:
[..]
Inderdaad. CFR gaat straks naar 10% en 70% van de bevolking wordt besmet.
Scenes met massagraven zoals tijdens de Spaanse Griep lijken opeens niet meer zover weg.
Komt ook gewoon hier.
Dat hadden wij al lang door, maar nog niet de politiek.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:29 schreef HetDonkertAan het volgende:
Dat we nu maar inzien dat de kapitalistische monopoly maar eens ingedamd moet worden en we meer moeten gaan inzetten op vitale beroepen.
Het is mij in ieder geval duidelijk dat we daar meer balans in moeten gaan vinden.
Had je verwacht dat dit binnen een week opgelost zou zijn ofzoquote:Op zondag 15 maart 2020 18:23 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Dit al gepost?
Italie gaat het totaal niet beter, jezus wat een getallen.
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:31 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hou deze grapjes lekker op feestboek gekkegerrit.
De site is down of het ligt er helemaal uit?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:30 schreef Arkai het volgende:
Bezorgen via Picnic ligt eruit. Hoopte dat ik niet meer naar de supermarkt hoefte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |