Logisch gevolg, maar welquote:Op zondag 15 maart 2020 18:25 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
verse tulpen werden niet eens meer aangenomen op de bloemenveiling. kon zo de afvalberg op....
Straks ook afhaal coffeeshops?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Telt als afhaal denk ik? Dat mag.
Hoop wel dat dat blijft. Doen ze in Italië ook nog post- en pakketten bezorgen gezien de situatie?quote:Op zondag 15 maart 2020 18:26 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Post en pakketten worden gewoon gesorteerd en bezorgd
Nee Henk, die blijven openquote:Op zondag 15 maart 2020 18:26 schreef RickoKun het volgende:
Bezorgrestaurants dan, gaan die ook dicht?
Nog geen bericht gehad. Ik neem aan van wel. Al is het maar om met het team te vergaderen over de precieze invulling. En collega's uit te leggen dat je ook online kan vergaderen (wat, als ze dit allemaal al wisten morgen ook vanuit huis zou kunnen gebeuren)quote:Op zondag 15 maart 2020 18:24 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Mijn vriendin heeft exact hetzelfde, moet jij morgen wel?
Ja. Maar verwacht wel dat passagiersvliegtuigen blijven vliegen. Onder de passagiers zit namelijk een best vrachtruim, ook bij PAX. Normaal zit daar al vracht, nu kan er nog meer omdat er geen koffers zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:22 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Luchtruim hebben we nodig voor goederen. Passagiersvluchten gaan op zeer korte termijn denk ik wel aan ja.
Het virus overleeft tot 24 uur op karton dus een zieke sorteermedewerker of pakketbezorger zou je kunnen besmetten.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Zal gewoon door kunnen gaan. Nogmaals, het gaat om de niet noodzakelijke samenkomsten te verminderen. Een uitgedroogt virus overleeft doorgaans niet op een stuk karton.
Zal wel meevallen toch? Je had of voor vanavond al eten in huis of je ging wat bestellen. Waarom zou je daar nu ineens mee switchen.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:24 scihreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Iemand al iets besteld bij Thuisbezorgd. Volgens mij moet je echt 2 uur wachten bij populaire plekken nu.
Boh, en over 2 maanden lekker de kat opeten.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik en me vriendin gaan 2 maanden op lockdown. Heb alles in huis. Ook genoeg eten voor de kat.
Rigoreus maar als jij je daar goed bij voelt uiteraard doenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:27 schreef Maver24 het volgende:
Ik en me vriendin gaan 2 maanden op lockdown. Heb alles in huis. Ook genoeg eten voor de kat.
Dat was toch nog niet bekend? Dat zei die minister toch bij die persco?quote:
En anders wat pakketjes in de gordels op stoelenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja. Maar verwacht wel dat passagiersvliegtuigen blijven vliegen. Onder de passagiers zit namelijk een best vrachtruim, ook bij PAX. Normaal zit daar al vracht, nu kan er nog meer omdat er geen koffers zijn.
Rammen met die handel.
2 3 maanden de wereld op pauze.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
Bizarre, surrealistische en unieke situatie waar we nu inzitten wereldwijd.
Er zijn mensen die 12 jaar in een lockdown hebben gezeten in Ruinerwold.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:28 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Rigoreus maar als jij je daar goed bij voelt uiteraard doen
Ga je dan e-learning Nederlands nemenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:27 schreef Maver24 het volgende:
En we konden het ook echt niet zien aankomen.. compleet verrastquote:Op zondag 15 maart 2020 18:28 schreef StateOfMind het volgende:
Bizarre, surrealistische en unieke situatie waar we nu inzitten wereldwijd.
Was open.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |