Waarom zouden jongeren en kinderen het in hemelsnaam niet kunnen verspreiden? Wat is dat dan weer voor een waanzinnige veronderstelling? Zelfs komend van het RIVM - waarvan we in deze reeks al heel wat gewend zijn - belachelijk dom.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:44 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat ze nu 'al' gaan onderzoeken of jongeren en kinderen het kunnen verspreiden.
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef KINGIEE het volgende:
Ongelofelijk dit soort mensen
Zelfde soort als 75 jaar geleden die lachend de Duitsers verwelkomden.
Ook echt eerste levensbehoeftequote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef cemeteryslut het volgende:
Hahaha mijn vriend wilde nog even naar de coffeeshop, meer dan 100 man voor de deur in de rij :’)
Over een tijdje wordt dat gezegd over de mensen die riepen "het is maar een griepje"quote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef KINGIEE het volgende:
Ongelofelijk dit soort mensen
Zelfde soort als 75 jaar geleden die lachend de Duitsers verwelkomden.
RIP aan jullie nabestaanden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef cemeteryslut het volgende:
Als je Corona wilt moet je even naar de shop nu!
Wat ik nooit goed begrepen heb waarom moet er een expliciet verbod zijn voordat mensen dingen laten omdat het even niet past ?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef Confetti het volgende:
Er zijn nog genoeg dingen waar veel mensen samenkomen die nog niet verboden zijn.
Hopelijk morgenavond een straatverbod.
Afkicken, voor sommigen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef cemeteryslut het volgende:
Hahaha mijn vriend wilde nog even naar de coffeeshop, meer dan 100 man voor de deur in de rij :’)
IntrovertGodenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:49 schreef Sickert het volgende:
Heerlijk 3 weken netflixen en gamen 👌🏻 Neem anders Videoland op proef. Stelletje aanstellers die er perse op uit willen trekken.
Waarom alcohol? Is zo'n beetje het enige wat hier in de Super nog te krijgen is.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef schommelstoel het volgende:
Zal illegale handel in alcohol en wiet stijgen?
Naargeestige simpele egoist gespot.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een kutbesluit, we hebben een aantal kwetsbare groepen en wie raken we nu vooral door dit besluit, de niet kwetsbare groepen.
Medewerkers in de voedselketen toch?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef Chia het volgende:
Logistiek voor voedsel en voedseldistributie werd niet genoemd als vitaal?
Fokkers hebben hier waarschijnlijk weinig moeite mee idd.quote:
Hahah zware alcoholist live interviewen. Wat een gek johquote:Op zondag 15 maart 2020 17:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
NOS please kap dit af. Doe eens normaal zeg
Prachtig tochquote:Op zondag 15 maart 2020 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat gebaar voor hamsterentwitter:TheReaIYorin twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:36:02Ik zoekende naar kleingeld voor de bezorger die m'n pizza komt brengen. https://t.co/tez1dHItXJ reageer retweet
Met zo’n 6000 geschatte gevallen en 20 doden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef iBenny het volgende:
We liggen nog steeds op de lijn van 2 weken met de maatregelen in Italië. Alle scholen gingen 4 maart dicht.
Volledige lockdown volgde 9 maart.
Lange rijen op die foto'stwitter:aafkeromeijn twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:46:552020, de grote Coffeeshooprun. https://t.co/5C4U92zw94 reageer retweet
Ja klopt, bedacht ik mij later ook, kwam wss door die flapdrol net op tv.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef Snowpea het volgende:
[..]
Waarom alcohol? Is zo'n beetje het enige wat hier in de Super nog te krijgen is.
Heb weer wat flessen overheerlijke MezzaCorona ingeslagen net.
Tot het internet zo uitvalt.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:51 schreef Kaji het volgende:
[..]
Fokkers hebben hier waarschijnlijk weinig moeite mee idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |