SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
https://open.spotify.com/(...)n38OkXTrmwt7-JLRb13A
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
C’est Davie :o)
Is ook maar de vraag of jullie tegen die tijd niet ook in een lockdown zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn moeder is donderdag jarig en als we geen klachten hebben willen we er wel naartoe gaan. Alleen wij en mijn broertje met zijn gezin komen. Mijn ouders passen dan toch al op mijn neefje en nichtje dus het contact is er toch wel. En ik kom ook al bij mijn ouders over de vloer om ze te helpen met huishoudelijke dingen die ze door fysieke redenen momenteel niet zelf kunnen.
Verder blijf ik wel gewoon 2 weken thuis. Denk dat ik het eten bij schoonouders maar moet afzeggen
Ook dat. Maar dan zal ik nog steeds naar mijn ouders moeten om ze te helpen in het huishouden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook maar de vraag of jullie tegen die tijd niet ook in een lockdown zitten.
Ik ga denk ik zelf al afzeggen, want heb geen zin om weer ergens heen te moeten en zo vreselijk dringend is het nu niet. Dus dat komt dan later wel weer.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja vraag ook of mijn fysio afspraken doorgaan.
Fysio is 10 minuten lopen in een villawijk dus dat is geen probleem voor mij. Circopractor is wel verder, maarja we zullen zien.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ga denk ik zelf al afzeggen, want heb geen zin om weer ergens heen te moeten en zo vreselijk dringend is het nu niet. Dus dat komt dan later wel weer.
Lees je graag? Gamen? Haken, breien? Andere activiteiten binnenshuis? Dan komt het wel goed.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef Nexum het volgende:
Ik zie het ook niet als een vakantie. Ik blijf gewoon doorleren en doorstuderen waar nodig, ik heb studiewijzers dus ik weet waar ik aan toe ben. Maar de rest van de tijd ga ik gewoon genieten van de vrije tijd die ik heb
Als we in een beetje goeie (semi) lockdown gaan mag ik toch hopen dat de bezorgers als eerste thuis mogen blijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:19 schreef Arizona het volgende:
Nee maar kadootjes... ik zie het wel, even afwachten. Als het nodig is stel ik het kado wel uit en krijgt ze het later. Of misschien bestel ik online wat. Hoef ik alleen maar een bezorger te zien
Ook op NPO 1.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:22 schreef Momo het volgende:
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek
Stream voor persco
Ik hou van lezen. Ik hou van gamen. Ik hou van muziek luisteren. Ik hou van schrijven. Dus ik zit echt wel goed. Ik heb genoeg dingen om me te vermakenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:23 schreef Dave het volgende:
[..]
Lees je graag? Gamen? Haken, breien? Andere activiteiten binnenshuis? Dan komt het wel goed.
Ja en ook een stuk christelijker. Misschien dat dit met elkaar te maken heeft.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:26 schreef Strani het volgende:
Rutte is wel grijs geworden zeg, tijdens deze crisis
Het kan niet anders...quote:Op zondag 15 maart 2020 17:27 schreef Dave het volgende:
Verlenging tot 6 april. Aboutaleb gaat ESF dus cancelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |