SPOILER: Het COVID-19-virus (coronavirus) in het kort:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer uitleg over het mogelijke ziekteverloopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CoronavirussenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Doden in NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Richtlijnen in dit topic:
-probeer niet lollig te doen
-bij nieuws graag een bron
-off topic kan zonder opgaaf van reden verwijderd worden. Hier is het Slow Chat topic: COR / [En Don SC #1] HATSJOE
-opruiende berichten zonder bewijs of normale bronnen, kunnen achterwege gelaten worden.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Check mijn post wat hoger.quote:
Of artikel hieronder:
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200207_04838907Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Weet je, ik ben het met je eens.. Na heel lang sudderen.quote:
We leven in een tijd waarin nieuws en kennis 24 uur per dag tot ons kan komen vanuit de hele wereld.
Isoleer je met een kleine groep, regel voedsel. Zorg dat je mensen test die al ziek zijn geweest, kijk wat de effecten op de lange termijn zijn en maak dan keuzes hoe het aan te vliegen.
Geld is fictief en een maatschappij krabbelt heel snel op als een virus weer weg is. Accepteer de nieuwe werkelijkheid en pas je aan, ipv krampachtig geld te gaan gooien naar dingen om de de status quo maar vast te houden.
Wees creatief, innovatief, flexibel en zorg voor je volk.![]()
Natuurlijk is/komt er opvang. het accent is/zal vooral zijn dat er altijd opvang is voor hen/zij die het dan echt nodig hebben. En nee, je het dat niet nodig wanneer je morgen het reclamevoorstel van een zitkussen of een website moet inleveren. Verder kun je prima je buren/gelijkgestemden inschakelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:09 schreef Kyran het volgende:
Volgens RTL gaat er wel opvang komen voor kinderen van ouders in vitale beroepen.
En nee, dat is geen extra risico t.a.v. verspreiding. Kinderen kunnen gewoon - in kleine groepjes - samen buitenspelen. Ik kan mij ook voorstellen dat oudere kinderen dan wat opletten bij en tijdens hun chillen. We moeten gaan proberen zaken nuchter te benaderen qua intentie ipv dat gaan uit(s(pellen.
Punt is dat je de verspreidingsgroep klein en overzichteijk houdt en niet gaat slepen."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Waarom heeft Willem-Alexander eigenlijk nog niks van zich laten horen? Grote afwezige afgelopen crisidagen...![]()
Pin me er niet keihard op vast, maar als je kan aantonen dat je afgelopen 12 weken gemiddeld x uur per week hebt gewerkt, heb je ook recht op WW voor die uren.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. veel nul uren contracten. ik ook![]()
Als de scholen gesloten zijn, kunnen we wel een weekje CenterParcs boeken."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Vind nog steeds dat men enorm overtrokken reageertquote:Op zondag 15 maart 2020 17:15 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Nou zeg, jou heb ik een tijd niet gezien hier
wat leuk
Heb je nog verbijsterend wijze nuanceringen zoals vorige week?![]()
Weet u wel wie ik ben?! Ik ben opkomend artiestquote:Op zondag 15 maart 2020 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd hoeveel mensen hun kind toch naar de opvang willen brengen omdat ze zelf denken een vitaal beroep te hebben.
No amount of money ever bought a second of time.![]()
Is die in Indonesië niet besmet geraakt?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:17 schreef Zocalo het volgende:
Waarom heeft Willem-Alexander eigenlijk nog niks van zich laten horen? Grote afwezige afgelopen crisidagen...And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
BUG / [FO | BUG] Forum gaat steeds down?
Zo te zien hebben danny en de it'ers ook corona. zijn compleet van de aardbodem verdwenen.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Komt omdat iedereen thuis zit. En aan je pik sjorren is op een gegeven moment toch ook wel klaar.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:13 schreef Friday12 het volgende:
[..]
fok gaat al een paar dagen dood. Die heeft ook een beetje coronaCum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
ja geloof zelfs 6 maanden.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Pin me er niet keihard op vast, maar als je kan aantonen dat je afgelopen 12 weken gemiddeld x uur per week hebt gewerkt, heb je ook recht op WW voor die uren.
Nu heb ik zelf onstlag genomen omdat ik 3 april naar thailand zou gaan![]()
![]()
![]()
KPN heeft z'n winkels in brabant dicht gegooid
bron: https://www.kpn.com/corona.htmRoses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Ik heb toch echt een interview met hem en Maxima gezien. 2 dagen geleden ofzo.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:17 schreef Zocalo het volgende:
Waarom heeft Willem-Alexander eigenlijk nog niks van zich laten horen? Grote afwezige afgelopen crisidagen...
Wat wil je? Dat hij de verslaggeving gaat verzorgen?Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023![]()
Die ligt met een biertje op het strand van Baliquote:Op zondag 15 maart 2020 17:17 schreef Zocalo het volgende:
Waarom heeft Willem-Alexander eigenlijk nog niks van zich laten horen? Grote afwezige afgelopen crisidagen...![]()
Rip aan alle mensen die niet kunnen kokenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:14 schreef WeCanDoIt het volgende:
Valt onder horeca ook een afhaalrestaurant?En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
The fuck doet de NOS zeg met dat schaatsen..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
quote:Op zondag 15 maart 2020 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind nog steeds dat men enorm overtrokken reageert![]()
![]()
Jaquote:Op zondag 15 maart 2020 17:18 schreef Nober het volgende:
Zijn winkels ook dicht in 't buitenland?
Even los van supermarkten, apotheken...“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Net rondje gelopen en supermarkten gechecked;
Nesselande (Rotterdam)
Jumbo veel pasta op en veel conserven op.
AH leek wel alsof het oorlog was! surrealistisch alsof we in een slechte speelfilm liepen.
bijna geen groente meer geen vers brood meer alleen nog wat afbakbrood en donuts.
Chips bijna op
Diepvriespizza bijna op.
En heel veel schappen leeg of bijna leeg.
Het personeel ging maar de rekken schoon maken omdat je er nu makkelijk bij kunt zonder te schuiven en zo.![]()
Achteraf misschien niet een van je handigste besluiten.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof zelfs 6 maanden.
Nu heb ik zelf onstlag genomen omdat ik 3 april naar thailand zou gaan
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Wat weet jij er nu van.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind nog steeds dat men enorm overtrokken reageert![]()
![]()
Dat is pech, dat wordt bijstand.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geloof zelfs 6 maanden.
Nu heb ik zelf onstlag genomen omdat ik 3 april naar thailand zou gaan
VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Maar mensen die in de voedselindustrie werken lijken mij toch ook vitaal, dus vanaf het produceren (boeren) tot aan distributiecentra en supermarkten, vrachtwagenchauffeurs etc.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd hoeveel mensen hun kind toch naar de opvang willen brengen omdat ze zelf denken een vitaal beroep te hebben.
In deze tijd zeer vitaal!![]()
Wat had je gewild dat hij doet.....zegt..... er is volop nieuws en ik hoop dat we Alex niet nnodig gaan hebben omdat..... het alleen bij diep triest nieuws het geval zal gaan zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:17 schreef Zocalo het volgende:
Waarom heeft Willem-Alexander eigenlijk nog niks van zich laten horen? Grote afwezige afgelopen crisidagen..."On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."![]()
Wat moet je nou weer met zijn mening?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:17 schreef Zocalo het volgende:
Waarom heeft Willem-Alexander eigenlijk nog niks van zich laten horen? Grote afwezige afgelopen crisidagen...Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: