SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Zeer zeker niet. Hij noemde historici en nog zo'n soort studie.quote:
Beter Aure, ze zullen t niet fijn vinden als Jip daar zo zit.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:46 schreef Aure het volgende:
Jip begint nu naast snotteren ook een beetje te hoesten dus die laat ik ook maar thuis voor de zekerheid. Dat wordt helaas niet optimaal thuiswerken, maar ik kan hem ook niet zo naar de opvang doen
Flauwe grappen vind ik fantastisch (op de een of andere manier vind ik grappen over vrouwen erg leukquote:Op zondag 15 maart 2020 13:46 schreef Uhmmpie het volgende:
@:FFT mja hier ook redelijk van de zwarte humor..
Dus flauwe grappen hoor je van mij heus.
en bang ben ik niet.. maak me wel zorgen.
En wil ook niet ziek worden.. want tja.. iemand moet toch ook voor mijn gup zorgen.
Dus ik hou me toch maar beetje uit het sociale leven van anderen...
Verplicht thuiswerken tot eind van de maand...
Mijn leven zal zich voorlopig de komende 2 weken vooral thuis afspelen denk ik.
En niet “nog even uit omdat het kan”..
Verjaardag van mijn lief volgende week gecanceld ivm kwakkelende schoonpa...
waarom zou heel erg je best gaan doen om een naar virus op te lopen tenslotte.
Mensen moeten maar een beetje begrip hebben lijkt me.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:46 schreef Aure het volgende:
Jip begint nu naast snotteren ook een beetje te hoesten dus die laat ik ook maar thuis voor de zekerheid. Dat wordt helaas niet optimaal thuiswerken, maar ik kan hem ook niet zo naar de opvang doen
Ik wil graag weten hoe heerlijk het daar was! Waar ben je geweest en wat heb je gezien en gegeten?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Lot_1 het volgende:
Ik vond het gisteren en eergisteren nog vrij druk op de weg.
@:Anne_X: ik zag je vraag over mijn vakantie voorbij komen! De vakantiewas is gewassen en gedroogd en ligt in een enorme berg klaar om gevouwen te worden![]()
Ik wil uitgebreid kwijt hoe heerlijk het was in Portugal.. maar is dat niet een beetje zout in de wonde strooien?
Het heeft ons goed gedaan. Het was zo fijn als ik had gehoopt
Verstandig besluit. En gezien zijn voorgeschiedenis moet je zeker geen extra risico nemen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:46 schreef Aure het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:51 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zeer zeker niet. Hij noemde historici en nog zo'n soort studie.
Ja ik heb gelukkig een hele fijne werkgever, dus dat komt ook wel goed. Maarja, het voelt allemaal zo dubbel nu. In een zondercoronasituatie had ik hem nooit thuis gehouden en nu moet het wel, zo gekquote:Op zondag 15 maart 2020 13:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mensen moeten maar een beetje begrip hebben lijkt me.
Lekker thuis houden nu.
Als je hem wel stuurt is het OOK niet goed.
Mja hier ook verplicht thuiswerken.. alleen dat al.. voelt heel gek.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja ik heb gelukkig een hele fijne werkgever, dus dat komt ook wel goed. Maarja, het voelt allemaal zo dubbel nu. In een zondercoronasituatie had ik hem nooit thuis gehouden en nu moet het wel, zo gek
Nee dat vind ik ook zoiets stoms eigenlijk. Gisteren volgens mij her en der feestjes en zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Mijn leven zal zich voorlopig de komende 2 weken vooral thuis afspelen denk ik.
En niet “nog even uit omdat het kan”..
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:02 schreef fietsie het volgende:
Hier zit de werkgever in spagaat: het personeel aan het bed zo veel mogelijk in het gebouw, "waarom dan de kantoor medewerkers zo veel mogelijk thuis?"
We hebben in het team afgestemd dat we thuiswerken om geen besmettingshaard te kunnen worden, maar wel stand by zijn om alsnog af te reizen als er "handjes" nodig zijn.
Handjes in welke zin? Zorgtaken?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:02 schreef fietsie het volgende:
Hier zit de werkgever in spagaat: het personeel aan het bed zo veel mogelijk in het gebouw, "waarom dan de kantoor medewerkers zo veel mogelijk thuis?"
We hebben in het team afgestemd dat we thuiswerken om geen besmettingshaard te kunnen worden, maar wel stand by zijn om alsnog af te reizen als er "handjes" nodig zijn.
Nou precies datquote:Op zondag 15 maart 2020 14:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee dat vind ik ook zoiets stoms eigenlijk. Gisteren volgens mij her en der feestjes en zo.
Naar een winkel of weet ik veel wat, gewoon voor dagelijkse dingen dat snap ik allemaal best en daar zie ik zelf ook niet zoveel kwaads in. Maar om dan opgepropt in een café te gaan staan lijkt me minder handig.
In ieder geval fijn om te horen dat het jullie goed heeft gedaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Lot_1 het volgende:
@:Anne_X: ik zag je vraag over mijn vakantie voorbij komen! De vakantiewas is gewassen en gedroogd en ligt in een enorme berg klaar om gevouwen te worden![]()
Ik wil uitgebreid kwijt hoe heerlijk het was in Portugal.. maar is dat niet een beetje zout in de wonde strooien?
Omdat het kan. Minder mensen in het openbaar is toch voor iedereen beter? Ook juist voor de mensen die wel fysiek aanwezig moeten zijn. Dat voelt misschien oneerlijk omdat iedereen wel veilig thuis wil zitten. Maar dat los je niet op door maar meer mensen onnodig te laten komen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:02 schreef fietsie het volgende:
Dit als reactie opquote:Op zondag 15 maart 2020 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor mij persoonlijk is dit alles perfect getimed. Na een drukke stressperiode zo toe aan een break en die valt qua timing nu perfect! En ondanks dat ik me echt besef dat ik hiermee superveel geluk heb en dat er *BUITEN* van alles ontzettend zorgwekkends aan de hand ik, benut ik deze bijkomkans met enthousiasme en plezier. Dat dan wel vanuit een wieweethoeveelstresseroponsafkomtennukanhetnogperspectief...
quote:Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Lot_1 het volgende:
"Opschuiven van werk". De verzorgenden licht verplegend werk. De "handjes" deel van de taken van de verzorgenden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis wat anders dan een huisje met privé zwembad.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:18 schreef golfer het volgende:
Mocht onze reis eind mei/begin juni gecanceld worden, dan zijn we nu al aan het kijken naar een alternatief in september.
Iets geheel anders:
https://www.voigt-travel.nl/noord-europa/fly-drive/week-noordkaap
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:20 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...@:Myraela...ben je drukker als gebruikelijk met werk?Ja, het is wel erg druk op het moment. Het is ook lastig omdat de veranderingen soms snel en onverwachts komen. Wij stonden afgelopen donderdag ook gewoon allemaal live de persconferentie te kijken. Maar ik ben geen onderdeel van het crisisteam, die staan echt 24/7 aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor kom maar door met die vakantie verhalenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Lot_1 het volgende:
Dan zitten we met een mega groot probleem.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:37 schreef fietsie het volgende:
Waar mijn zorg eigenlijk zit op het moment is bij Ziggo, KPN en Vodaphone.
Als die nu dingen krijgen die omvallen.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (@Anne_X: als je me je e-mailadres geeft krijg je een uitgebreider verslag met foto's. Ik heb weinig anonieme foto's dus ik plaats ze niet hier)freedom is just another word for nothing left to lose
En energie providers?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:37 schreef fietsie het volgende:
Waar mijn zorg eigenlijk zit op het moment is bij Ziggo, KPN en Vodaphone.
Als die nu dingen krijgen die omvallen.....
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef Lot_1 het volgende:
Nou, een kort vakantieverslagje:
In spoiler want toch wat langer uitgevallen dan gedacht:Klinkt als een heerlijke vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. (@:Anne_X: als je me je e-mailadres geeft krijg je een uitgebreider verslag met foto's. Ik heb weinig anonieme foto's dus ik plaats ze niet hier)
I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:18 schreef golfer het volgende:
Mocht onze reis eind mei/begin juni gecanceld worden, dan zijn we nu al aan het kijken naar een alternatief in september.
Iets geheel anders:
https://www.voigt-travel.nl/noord-europa/fly-drive/week-noordkaap
Pauw?quote:Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef Lot_1 het volgende:
Nou, een kort vakantieverslagje:
De pauwen waren erg opdringerig toen we wat koffie met pastéis de nata dronken/aten.
Ik kan me totaal niet meer herinneren wat we aten. Volgens mij iets met vleesEn volgens mij was het wel lekker.
ja suf hequote:Op zondag 15 maart 2020 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk Lot!
Wel grappig dat je naar KFC en BK in Portugal bent gegaan
hahaquote:
Ik snap je! Doe het soms ook, lekker comfort food en je weet wat je krijgt. En met een koter erbij is het vaak nóg makkelijker om daarvoor te gaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:03 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
ja suf hemaar soms is het prettig om niet te hoeven zoeken naar een geschikte eet-gelegenheid. Het was ook echt een bijkom/hangvakantie. En ik vind op vakantie altijd veel energie gaan zitten in het zoeken naar een leuk restaurant en het overleggen daarover. Vaak is dat helemaal prima en onderdeel van de pret, maar met thuis een schier oneindige to-do-list hadden we er deze keer geen zin in.
Ik ook.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef fietsie het volgende:
Mjah persoonlijk vind ik dat mensen die nu nog de mindset hadden "ik ga even uit eten" of "laat ik eens gaan staan zweten in de sportschool" toch de plank een beetje aan het misslaan waren.
Ik liep net een rondje door het dorp/bos en alle terrasjes zaten vol.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef fietsie het volgende:
Mjah persoonlijk vind ik dat mensen die nu nog de mindset hadden "ik ga even uit eten" of "laat ik eens gaan staan zweten in de sportschool" toch de plank een beetje aan het misslaan waren.
Ik ben al een heel jaar, samen met een bestuurder en een arts, met dit ene zinnetje bezig in de gezondheidszorg in Noord-Nederland. Van ziekenhuizen, huisartsen, verpleeg instellingen tot verzekeraars. Het is ingewikkeld om dit denken, "er met je handen aan moeten zitten", overgebracht te krijgen. 100-en-1 bedenkingen en uitzonderingsvoorstellen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:18 schreef Lot_1 het volgende:
Wanneer is contact in levende lijve nu echt essentieel.
Goed! Heel hectisch nu op mijn werk, maar linksom of rechtsom zullen we wel tot oplossingen komen voor de komende tijd. Prettig dat iedereen ineens inziet hoe relevant mijn (grotere) werkgebied is, de oorzaak is natuurlijk minder fijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:48 schreef minilot het volgende: @:MJAN!
![]()
Hoeoeoeoe gaat het, bovenstebeste lurker?
![]()
twitter:Johnasvlammeren twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:45:14Prioriteiten. Rij van meer dan 100 man. Supermarkt? Nee coffeeshop... https://t.co/qPXPS62ZbE reageer retweet
Losersquote:Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Johnasvlammeren twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:45:14Prioriteiten. Rij van meer dan 100 man. Supermarkt? Nee coffeeshop... https://t.co/qPXPS62ZbE reageer retweet
Brandstofsector is al genoemd Barrel.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:53 schreef Barreltje het volgende:
Nu wel benieuwd naar de lijst van het nctv met essentiële beroepen..
Coronaquote:Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef mjan het volgende:
En er gebeurt vast binnenkort weer iets dat aan mijn funderingen zal morrelen, want zo is het leven
Brandstof TRANSPORT...quote:Op zondag 15 maart 2020 17:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Brandstofsector is al genoemd Barrel.
Ja, als je thuis moet blijven, moet het ook wel een beetje leuk zijn natuurlijkquote:
Op linkedin en twitter is een oproep voor oudzorgmedewerkers die zich kunnen melden wanneer ze inzetbaar zijnquote:Op zondag 15 maart 2020 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vraag op de website van mijn lokale ziekenhuis: mensen met een opleiding in de zorg svp melden.
Ik had mijn niet-directe patiëntenzorg manager al gemeld dat mijn ureninzet mogelijk verschuift. Bij de thuiszorg verwacht ik eigenlijk nog niet echt veel meer vraag (als het MT tenminste enige realiteitszin krijgt). Misschien dat ik me dus bij het ziekenhuis meld, maar dat zal ik toch maar even overleggen met ze. Want dan gaat het gegarandeerd uren kosten.
Dat dat invloed heeft op mijn leven is al een voldongen feitquote:
Ik zag hetquote:Op zondag 15 maart 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Op linkedin en twitter is een oproep voor oudzorgmedewerkers die zich kunnen melden wanneer ze inzetbaar zijn
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:27 schreef fietsie het volgende:
We zijn hier tot de conclusie gekomen dat we wel 1 tekort signaleren in de huis-voorraad: toetjes.
Ik nog wel langer. Maar daar heb ik geen moeite voor hoeven doen, na het ontdooien van de vriezer heb ik wat lekkere pasta saus gemaakt, vlees ingekocht etc. Geen idee hoe lang het zou lukken. Gisteren toch nog maar even naar de winkel gegaan om fruit te kopen, wij krijgen fruit op kantoor dus dat kopen zit niet helemaal in mijn systeemquote:Op zondag 15 maart 2020 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kan zeker een week in lockdown zonder dat ik echt iets tekort kom.
Oow ik zou met toetjes koken ook nog wel een eind kunnen komen, al is juist de voorraad suiker enzo fundamenteel omlaag gebracht de laatste jaren.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kan zeker een week in lockdown zonder dat ik echt iets tekort kom.
Ik ook. Maar ik had het over toetjes en vers fruit en zo.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik nog wel langer. Maar daar heb ik geen moeite voor hoeven doen, na het ontdooien van de vriezer heb ik wat lekkere pasta saus gemaakt, vlees ingekocht etc. Geen idee hoe lang het zou lukken. Gisteren toch nog maar even naar de winkel gegaan om fruit te kopen, wij krijgen fruit op kantoor dus dat kopen zit niet helemaal in mijn systeem
Ze zijn er in ieder geval mee bezig, en het is tenminste iets.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:54 schreef fietsie het volgende:
Zo mooi; er zijn lijsten met beroepsgroepen die gebruik kunnen maken van kinderopvang.
Moet er wel kinderopvang zijn waar je woont.
Men is nu bezig uit te zoeken hoe -dat- te fixen is voor nu. Zal uiteindelijk wel heen en weer rijden met auto's worden.
Wat heb jij dan voor beroep??quote:Op zondag 15 maart 2020 19:01 schreef Aure het volgende:
[..]
Ze zijn er in ieder geval mee bezig, en het is tenminste iets.
Ik kom niet echt in de knoop, maar thuiswerken zal niet zo productief zijn. Nu maakt het voor mijn werk ook niet zo heel veel uit. Ik denk dat ik uiteindelijk niet zoveel te doen meer heb, omdat mijn werk voor 75% bestaat uit koffie drinken met anderen
Zou ook wel vorm van concurrentievervalsing zijn als de drive wel open zou mogen blijven natuurlijkquote:
En hoe zit het dan met de bezorgtenten??quote:Op zondag 15 maart 2020 19:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zou ook wel vorm van concurrentievervalsing zijn als de drive wel open zou mogen blijven natuurlijk
Bezorgen mag wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:07 schreef Barreltje het volgende:
En hoe zit het dan met de bezorgtenten??
quote:Op zondag 15 maart 2020 19:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Daar zullen ze morgen ook wel toe behoren. Of anders overmorgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Als ik m'n PrinceII Practitioner examenstof nog goed voor de geest heb moet je haast wel projectleider zijn. Want koffiedrinken is de key competence voor dat beroepquote:Op zondag 15 maart 2020 19:11 schreef Aure het volgende:
[..]
Niet echt iets standaards ofzo. Ik stuur je ff een dm
Ik heb een vrij lage stem. Toen ik in een koor zong, zat ik bij de lage alten en vaak kan ik zelfs nog met de tenoren meedoen.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:02 schreef Blues het volgende:
[..]
Je hebt een mooie rustige stem, dat viel me al op.
(dat kwam natuurlijk omdat ik een hoog hees pratend schriel elfje had verwacht op de meet)
+ik ben erg gevoelig voor stemmen.
/en haat mijn eigen![]()
Dan maar studieboekenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Lonaa het volgende:
Ondanks dat je dit op je klompen kon aanvoelen, voelt het wel heftig.
En de bieb is dicht
Heb je een digitaal abonnement? Dan kun je op je telefoon, e-reader of pc nog boeken lezenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Lonaa het volgende:
En de bieb is dicht
Of het internet uitlezen.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb je een digitaal abonnement? Dan kun je op je telefoon, e-reader of pc nog boeken lezen
Uh, ik geloof het niet. Ik kan wel luisterboeken, maar toch anders.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Heb je een digitaal abonnement? Dan kun je op je telefoon, e-reader of pc nog boeken lezen
En afhalen niet? Is op de parkeerplaats bezorgen ook bezorgen?quote:
Lage alt boksquote:Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb een vrij lage stem. Toen ik in een koor zong, zat ik bij de lage alten en vaak kan ik zelfs nog met de tenoren meedoen.
Jouw stem is me niet negatief opgevallen
Jouw vaderquote:Op zondag 15 maart 2020 19:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vanochtend mijn ouders gebeld, mijn vader heeft me toen verzekerd dat niemand ook maar een kuchje had... Raad eens wie er zat te hoesten en niezen
Nagevraagd aan mijn broer, en het is niet dat mijn vader pas toen ik er was daarmee begon.
Ik dacht dat ik mijn ouders voor zoiets wel kon vertrouwen. Of nou ja, mijn moeder niet, die heeft geen enkel gevoel voor realiteit soms, maar mijn vader wel.
Ik heb geprobeerd om een beetje uit de buurt te blijven, beter handen te wassen, maar geen idee of dat nou echt opschiet als je een paar uur met elkaar in een kamer zit.
Ieder mens heeft zijn eigen zorg en ook dit is er een van.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh, ik geloof het niet. Ik kan wel luisterboeken, maar toch anders.
Naja, het is natuurlijk een mini-zorg ten op zichte van zorgen die andere mensen hebben.
Wat zoek je voor boeken? Heb wel wat epubs?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Lonaa het volgende:
En de bieb is dicht
Wel handig als je elkaars smaak in boeken kent...quote:Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zoek je voor boeken? Heb wel wat epubs?
Oh wat lief!quote:Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat zoek je voor boeken? Heb wel wat epubs?
Doordeweekse dag danquote:Op zondag 15 maart 2020 19:55 schreef fietsie het volgende:
Opvoedkundig probleem. "Lieverd, het is 20:00. Je mag nog een half uurtje een boek lezen want morgen is een..... " -ow sjips. Geen schooldag-
Ik heb ook heel veel boeken. Dus als je zonder raakt geef maar wat auteurs of genres door.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oh wat lief!
Als dat tzt nodig is kom ik bij je. Voorlopig heb ik nog wel wat.
Ik ben dus echt zo iemand die niet fatsoenlijk kan slapen als ik niet eerst kan lezenLuisterboeken werken ook, kwam k een tijd geleden achter. Maar minder fijn. Ik kan altijd opnieuw aan m;n boekenkast beginnen natuurlijk.
Das heel lief, maar volgens mij heb jij voorlopig wel andere dingen aan je hoofd.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ook heel veel boeken. Dus als je zonder raakt geef maar wat auteurs of genres door.
Gekkiequote:Op zondag 15 maart 2020 20:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Das heel lief, maar volgens mij heb jij voorlopig wel andere dingen aan je hoofd.Succes daarmee iig.
Ik kom er verder best goed 'vanaf'. Geen baan, geen kinderen. (eigenlijk sta ik dus gewoon buiten de maatschappij)
Weet je dochter al dat dit ook het tijdelijke einde is van logeerpartijtjes, bioscoop, sporttraining etc?quote:Op zondag 15 maart 2020 19:55 schreef fietsie het volgende:
Opvoedkundig probleem. "Lieverd, het is 20:00. Je mag nog een half uurtje een boek lezen want morgen is een..... " -ow sjips. Geen schooldag-
Was ook beetje grappig bedoeld, maar effectief heb ik maar weinig 'last' van de nieuwe regels. Ja, ik kan niet sporten (maar er wordt vanuit de sportschool gewerkt aan thuis-workouts) en ik kan niet naar de bieb voor het volgende deel van mijn spannende serie.quote:
Nohquote:Op zondag 15 maart 2020 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet je dochter al dat dit ook het tijdelijke einde is van logeerpartijtjes, bioscoop, sporttraining etc?
Ik hoor net dat een 11-jarige na een half uur![]()
geen school
![]()
naar
leeg bestaan, doe dan maar school
is gegaan.
Ja ze baalt alleen van niet zwemmen. De rest vindt ze wel prima; er is Lego en er zijn knutselspullen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Weet je dochter al dat dit ook het tijdelijke einde is van logeerpartijtjes, bioscoop, sporttraining etc?
Ik hoor net dat een 11-jarige na een half uur![]()
geen school
![]()
naar
leeg bestaan, doe dan maar school
is gegaan.
Nou, voorlopig valt het wel mee.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Das heel lief, maar volgens mij heb jij voorlopig wel andere dingen aan je hoofd.Succes daarmee iig.
Ik kom er verder best goed 'vanaf'. Geen baan, geen kinderen. (eigenlijk sta ik dus gewoon buiten de maatschappij)
Dat laatste heb ik gisteren een vriend van me ook horen zeggen ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nou, voorlopig valt het wel mee.
Deze week geen thuiszorguren gepland, bij het reguliere werk wat andere dingen doen die mentaal eigenlijk minder aandacht vragen en alle sociale en sport activiteiten stop. Geen idee of ik bij een andere organisatie aan de slag mag (ivm kruisbesmetting) dus dat start ook niet van vandaag op morgen.
Heb eigenlijk tijd teveel zodat ik me maar druk maak over Corona![]()
En ben wel blij met de online community. Want als ik geen andere/extra uren kan/mag maken dan moet ik dus zeker drie weken thuiswerken en dat is toch ... best wel alleen.
Het kan de moeite waard zijn om even te kijken. Volgens mij zit een digi-abonnement automatisch bij een volledig abonnement in.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Uh, ik geloof het niet. Ik kan wel luisterboeken, maar toch anders.
Naja, het is natuurlijk een mini-zorg ten op zichte van zorgen die andere mensen hebben.
Ik maak me niet zo druk om mezelf. Maar om domme mensen en domme organisaties die niet meeschreven met de ontwikkelingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik gisteren een vriend van me ook horen zeggen ja.Die woont ook alleen en haalt veel sociale contacten en 'wat te doen hebben' uit z'n werk.
Vrije tijd = druk maken over Corona herken ik ook wel. Probeer het maar te relativeren tot 'dag voor dag'. Er is eten voor morgen en overmorgen, so it's fine. I guess.
Doet ze goedquote:Op zondag 15 maart 2020 20:18 schreef AnneX het volgende:
@:Cat...de zangjuf heeft het aantal abonnees omhoog gekregen naar > 1000 op haar yt kanaal. Daarmee mag zij ‘gratis’ streamen(?).
En zij is bezig met voorbereiden van online voor de solo en kleine groepen.
Het wijkcentrum waar wij les hebben, is gesloten.
@:fietsie’s uk![]()
quote:
Hij was thuis, dus dan was het prima toch?quote:Jouw vaderEn hoeveel anderen zullen er ook zo laconiek mee omgaan?
Zolang je geen symptomen hebt ben je niet besmettelijk. Maar hoesten/kuchen/niezen = thuisblijven.
[..]
quote:Ieder mens heeft zijn eigen zorg en ook dit is er een van.
Net overleg met collega gehad: inhoud van mijn kantoorbaan verandert (omdat alle bijeenkomsten etc zijn afgelast) en zij gaat nu nachtdienst doen. Vindt ze leuk.
En ik ga morgen overleggen of ik kantooruren tegen onbetaald verlof oid kan inleveren voor uithelpen in de directe zorg.
Nah, blij wat te kunnen betekenen op deze manier. Als jullie nu allemaal thuis blijven hebben we dat virus zo onder de duim.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
[..]
Hij was thuis, dus dan was het prima toch?
Nee, hij was ervan overtuigd dat zijn hoestje geen corona-hoestje was. Hij zou bij het ziekenhuis moeten gaan werken joh, dan hebben ze geen ingewikkelde testen meer nodig. Laat m'n pa ernaar luisteren en hij weet of het corona is.
[..]voor jou, omdat je wilt gaan helpen met de zorg. Wat goed dat je dat kunt.
Jaquote:Op zondag 15 maart 2020 20:24 schreef AnneX het volgende:
Nondeju...fok heeft nog steeds een corona virus...hapert en hottert.
Even een thermometer in zn kont steken.
Als een blok.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nah, blij wat te kunnen betekenen op deze manier. Als jullie nu allemaal thuis blijven hebben we dat virus zo onder de duim.
Hoe had je vannacht trouwens geslapen, zo onder je versgemaakte nieuwe deken?
Wat fijnquote:Op zondag 15 maart 2020 20:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Als een blok.
Ik ben van plan dat zometeen weer te doen, want ik ben echt gesloopt van een dag bij mijn ouders
Je zal maar ondertussen hard moeten noten en verwijderen in het CORtopic. Niet te doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:24 schreef AnneX het volgende:
Nondeju...fok heeft nog steeds een corona virus...hapert en hottert.
Even een thermometer in zn kont steken.
quote:Op zondag 15 maart 2020 20:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je zal maar ondertussen hard moeten noten en verwijderen in het CORtopic. Niet te doen.Terwijl je wacht tot de pagina laad alweer 10 reacties
Er zijn daar topics waar ik maar niet komquote:Op zondag 15 maart 2020 20:29 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je zal maar ondertussen hard moeten noten en verwijderen in het CORtopic. Niet te doen.Terwijl je wacht tot de pagina laad alweer 10 reacties
Volgens mij wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Bouwmarkten zullen morgen nog wel open zijn toch? #ikgawelindetuinwerkendan
https://reclamearchief.com/videos/hornbach-breng-leven-in-je-tuinquote:Op zondag 15 maart 2020 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Als je op die link klinkt zie je gelijk 2 neukende lieveheersbeestjesquote:Op zondag 15 maart 2020 21:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
https://reclamearchief.com/videos/hornbach-breng-leven-in-je-tuin
Stoer manquote:Op zondag 15 maart 2020 21:04 schreef golfer het volgende:
Living on the edge: we hebben vanavond gegeten bij een Italiaanse collega van B. uit de zorg.
Was heerlijk.
Aangezien B. ook in een cruciale sector werkt is de opvang van mij voor de komende weken wel geregeld.
Ik werk altijd met haar, morgen ook. Afstand gehouden, handen wassen, tussendoor handen wassen niet aan je gezicht zitten, thuis handen wassen en verder niemand gezien. Ze woont alleen en heeft geen klachten.quote:
Wij hebben serieus gisteren een berg spul gehaald bij de bouwmarkt. Het kan nooit lang meer duren voor alle niet-essentiële winkels dicht gaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Het is lief dat hij me graag wilde zien en graag wilde dat ik langskwam.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Tele, je vader![]()
Maar ook gewoon jammer dat ie niet eerlijk vertelde dat ie hoestte. Je hebt er niks aan om het te verzwijgen
Er zijn ook mensen die 4x per dag 2 tabletten nemen "om een spiegel op te bouwen"quote:Op zondag 15 maart 2020 21:14 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, een laatste vraag corona gerelateerde vraag.
Hoe komt dat mensen vele, vele pakjes paracetamol hamsteren en blijkbaar broodnodig hebben.
Als ik eens in de 2/3 jaar een doosje haal, is het veel.
Dan zijn er toch ook forse gezondheidsproblemen?
@:golfer : Wat een risico om uit eten te gaan bij een Italiaanse.
Morgen even temperaturen?
twitter:erikvmuiswinkel twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:59:49Nooit gedacht dat mijn kinderen over 50 jaar mogen gaan toeteren dat zij verdomme dit land weer hebben opgebouwd. reageer retweet
Ik deel ook eens wat. Maar meeleven, ho maarquote:Op zondag 15 maart 2020 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Had nwe vriend een paar dagen op bezoek. Normaal vind ik alleen zijn en stilte héérlijk![]()
Nu moet ik echt ff afkickenWat is het stil en eenzaam ineens..
Nou wat ik er nog van weet...geldt dat voor een week.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die 4x per dag 2 tabletten nemen "om een spiegel op te bouwen"
Dagelijks. Altijd.
Ben nog aan het nalezen, terugscrollen en andere dingen aan het bijlezen van een avondje weg.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik deel ook eens wat. Maar meeleven, ho maar
wij zijn hartstikke druk en posten langs elkaar en iedereen heen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik deel ook eens wat. Maar meeleven, ho maar
Thanksquote:Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Ben nog aan het nalezen, terugscrollen en andere dingen aan het bijlezen van een avondje weg.
Maar ja idd lijkt me afkicken
Zekersquote:Op zondag 15 maart 2020 21:19 schreef AnneX het volgende:
Joh,
[..]
wij zijn hartstikke druk en posten langs elkaar en iedereen heen.
Gebeurt mij zo vaak.
Bijzonder dat je een paar dagen leuk gezelschap zo ervaart.
Zijn jullie nog buiten geweest?
Wat formuleer je dit.... tactischquote:
Ik zal straks even de foto's uploaden! Nu Hollands Hoop kijken en de relaxenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Thanks![]()
![]()
Wat hebben jullie gegeten?
En het lijkt me idd niet dat jullie een fors risico namen
Maar goed, wij zijn vrijdag nog uit eten geweest. In een heus restaurant
...omdat je stil en alleen zijn, heerlijk vond...quote:Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zekers
Wat bedoel je precies? Met bijzonder dat ik dat zo ervaar?
Dat is precies waarom ik morgen toch even wat potgrond, emmers en bamboestokken wil kopen.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wij hebben serieus gisteren een berg spul gehaald bij de bouwmarkt. Het kan nooit lang meer duren voor alle niet-essentiële winkels dicht gaan.
Enjoyquote:Op zondag 15 maart 2020 21:23 schreef Blues het volgende:
I
[..]
Ik zal straks even de foto's uploaden! Nu Hollands Hoop kijken en de relaxen
Dat is gewoon zo. Hoewel niet 100% vd tijdquote:Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef AnneX het volgende:
..omda
[..]
...omdat je stil en alleen zijn, heerlijk vond...![]()
En dan had je “ons” in de culsc nog op afroep ter beschikking...🙃
Nu even afkicken, maar misschien is het morgen weer lekker. En je bent natuurlijk vers flieftquote:Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo. Hoewel niet 100% vd tijdHad (naief wellicht?) verwacht dat ik ff terug naar "normaal" wel lekjer zou vinden
Truequote:Op zondag 15 maart 2020 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu even afkicken, maar misschien is het morgen weer lekker. En je bent natuurlijk vers flieft
Dat klinkt al genuanceerder als wat Golfer postte.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik werk altijd met haar, morgen ook. Afstand gehouden, handen wassen, tussendoor handen wassen niet aan je gezicht zitten, thuis handen wassen en verder niemand gezien. Ze woont alleen en heeft geen klachten.
Geen probleem. Heerlijk
Kanoën naar Londenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat ook wel "irritant" is: we hebben beide dit jaar door omstandigheden wat meer vrije dagen dan normaal. En we zouden wel een weekendje weg willen samen (goede "relatie"-test ook wel; samen "op vakantie"), maar dat is wat lastig de komende tijd.
En straks als het weer kan is er natuurlijk een run en rijzen de prijzen de pan uit
Ik zag een leuk filmpje op de fb pagina's van mijn nichtjes. Echtpaar zat in korte broek en slippers op de bank, voetjes op tafel, margarita's erbij, zonnehoed op, naar iets tropisch op tv kijken. Ze konden niet echt gaan dus dan maar zoquote:Op zondag 15 maart 2020 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat ook wel "irritant" is: we hebben beide dit jaar door omstandigheden wat meer vrije dagen dan normaal. En we zouden wel een weekendje weg willen samen (goede "relatie"-test ook wel; samen "op vakantie"), maar dat is wat lastig de komende tijd.
En straks als het weer kan is er natuurlijk een run en rijzen de prijzen de pan uit
Ja, hebben we ook al besprokenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zag een leuk filmpje op de fb pagina's van mijn nichtjes. Echtpaar zat in korte broek en slippers op de bank, voetjes op tafel, margarita's erbij, zonnehoed op, naar iets tropisch op tv kijken. Ze konden niet echt gaan dus dan maar zo![]()
Maar je kan natuurlijk in zijn of jouw huis gaan zitten, hapjes thema verzinnen, films in dat thema bekijken etc.
Weet je hoe duur Londen is?quote:
Gelijk heb je. Wij hebben gisteren ook nog maar even SodaStream-patronen gekocht. #bepreparedquote:Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat is precies waarom ik morgen toch even wat potgrond, emmers en bamboestokken wil kopen.
Hamsteraars! Zeker ook een hele berg houtsnippers verzameld -nu het nog kan- en die bult pootaarde kwam zeker ook helemaal niet uit jullie garage?!?!quote:Op zondag 15 maart 2020 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Wij hebben gisteren ook nog maar even SodaStream-patronen gekocht. #beprepared
Sportschool is eigenwijs en wil een vette boete? Er komt vanavond of anders morgen vast wel een bericht dat ze ook dicht gaan.quote:Op zondag 15 maart 2020 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Sportschool hier nog wel open incl grappige filmpjes over hoe je toestellen ontsmet incl squatten en lunges. Maar Jross heeft toch maar besloten niet meer te gaan de komende weken. Die ging 5x per week![]()
Dit wordt een heel rustige vakantieIk zat al t ebedenken of ik ergens kon schilderen in huis oid
Tot nu toe geen problemen met de bezetting, dus ik geniet maar van de vrije dagen. Wel dat personeel niet meer met het ov mag reizen, maar dan kan ik niet eens naar het werk komenquote:Op zondag 15 maart 2020 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sportschool is eigenwijs en wil een vette boete? Er komt vanavond of anders morgen vast wel een bericht dat ze ook dicht gaan.
Hoe is het met de bezetting op je werk? Mocht je nog vakantie pakken?
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hamsteraars! Zeker ook een hele berg houtsnippers verzameld -nu het nog kan- en die bult pootaarde kwam zeker ook helemaal niet uit jullie garage?!?!
Geluk bij een ongeluk dusquote:Op zondag 15 maart 2020 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tot nu toe geen problemen met de bezetting, dus ik geniet maar van de vrije dagen. Wel dat personeel niet meer met het ov mag reizen, maar dan kan ik niet eens naar het werk komen
Wat dat betreft kan ik mezelf wel vermaken in huis jaquote:Op zondag 15 maart 2020 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Geluk bij een ongeluk dusJe vindt vast wat nuttigs *kuchWoWkuch* om je dagen te vullen
quote:Op zondag 15 maart 2020 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk dusJe vindt vast wat nuttigs *kuchWoWkuch* om je dagen te vullen
Ze testen nu toch alleen nog maar als je opgenomen wordt?quote:
En kwetsbare groepen en zorgpersoneel. Maar ik moet dan wel ook koorts hebben en dat heb ik geloof ik niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:06 schreef fietsie het volgende:
Ze testen nu toch alleen nog maar als je opgenomen wordt?
Ze testen idd amper meer. En dan nog die cijfers..quote:Op zondag 15 maart 2020 22:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze testen nu toch alleen nog maar als je opgenomen wordt?
Nou ik denk dat ze wel heel veel tests te verwerken hebben, maar niet meer "in het wild".quote:Op zondag 15 maart 2020 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze testen idd amper meer. En dan nog die cijfers..
Ik vind het niet zo wild om familieleden of zorgpersoneel te testen..quote:Op zondag 15 maart 2020 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze wel heel veel tests te verwerken hebben, maar niet meer "in het wild".
Ze gaan er nu gewoon van uit dat als jij het hebt, je partner en kinderen het ook hebben en dus allemaal in thuisquarantaine...quote:Op zondag 15 maart 2020 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik vind het niet zo wild om familieleden of zorgpersoneel te testen..
Dan kunnen de getallen toch ook niet kloppen.quote:Op zondag 15 maart 2020 22:09 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ze wel heel veel tests te verwerken hebben, maar niet meer "in het wild".
Ja, maar ze tellen ze niet mee in de cijfersquote:Op zondag 15 maart 2020 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze gaan er nu gewoon van uit dat als jij het hebt, je partner en kinderen het ook hebben en dus allemaal in thuisquarantaine...
Die cijfers kan je naast je neer leggen, tenzij je wilt weten hoeveel geteste mensen er zijn met coronaquote:Op zondag 15 maart 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ja,maar ze tellen ze niet mee in de cijfers![]()
Althans, dat is wat ik begreep..
I know. Iedereen trouwensquote:Op zondag 15 maart 2020 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die cijfers kan je naast je neer leggen, tenzij je wilt weten hoeveel geteste mensen er zijn met coronaHet werkelijke aantal is vele malen hoger.
Eensch🎉quote:Op zondag 15 maart 2020 22:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die cijfers kan je naast je neer leggen, tenzij je wilt weten hoeveel geteste mensen er zijn met coronaHet werkelijke aantal is vele malen hoger.
Welnee, april & mei worden ook mooie lentemaanden, tuurlijk!quote:Op zondag 15 maart 2020 22:28 schreef fietsie het volgende:
Zal je zien, is het de komende 3 weken stralend zonnig schitterend voorjaarsweer.
En vanaf 7 april zeikende pisregen met windkracht 7.
Is het ookquote:Op zondag 15 maart 2020 22:28 schreef fietsie het volgende:
Zal je zien, is het de komende 3 weken stralend zonnig schitterend voorjaarsweer.
En vanaf 7 april zeikende pisregen met windkracht 7.
Die pasta lijkt op spaghetti hoopsquote:Op zondag 15 maart 2020 23:00 schreef Blues het volgende:
Paar dingetjes op de foto van vanavond:
Gehaktballetjes
[ afbeelding ]
Auberginekoekjes
[ afbeelding ]
Anelli al forno (pastasoort die ze altijd meeneemt vanuit Sicilië)
[ afbeelding ]
Ik ook naar kantoor. Omdat ons bedrijf geen thuiswerk kan regelen. 2 Man ICT afdelingquote:Op zondag 15 maart 2020 23:04 schreef borisz het volgende:
Morgen toch maar naar kantoor... Juist omdat ik rest vd week wrs wel thuis zit.![]()
Dat ziet er goed uit.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:00 schreef Blues het volgende:
Paar dingetjes op de foto van vanavond:
Gehaktballetjes
[ afbeelding ]
Auberginekoekjes
[ afbeelding ]
Anelli al forno (pastasoort die ze altijd meeneemt vanuit Sicilië)
[ afbeelding ]
Ik dacht dat jullie niet zo'n groot bedrijf hadden. Matig zeg.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ook naar kantoor. Omdat ons bedrijf geen thuiswerk kan regelen. 2 Man ICT afdeling
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:57 schreef Sugarsnap het volgende:
Zo, bijgelezen...
Knuffel voor iedereen die het nodig heeft.
Vanmiddag zijn we dus lekker naar het bos geweest en daarna kwam het grote nieuws dat alle scholen dicht zijn. Wel verwacht, maar toch
Vanavond heb ik keihard gewerkt aan dagschema's voor de kinderen inclusief picto's zodat ze hun ritme en structuur kunnen behoudenWauw, goed voorbereidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
quote:Op zondag 15 maart 2020 23:57 schreef Sugarsnap het volgende:
Zo, bijgelezen...
Knuffel voor iedereen die het nodig heeft.
Vanmiddag zijn we dus lekker naar het bos geweest en daarna kwam het grote nieuws dat alle scholen dicht zijn. Wel verwacht, maar toch
Vanavond heb ik keihard gewerkt aan dagschema's voor de kinderen inclusief picto's zodat ze hun ritme en structuur kunnen behoudenGoede planning zeg! Wat een werk, maar erg duidelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Ohoh..wie?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat ik het kwijt wil. En na het gezeik van @:Kreator
Mijn vriend is een FOK!-er.
Iemand uit een ander subforumquote:
Ik ken niemand uit KPD.quote:
En niet via fok ontmoet? Da’s wel heel grappig.?ik ken niemand (buiten jullie) die fok ookquote:Op maandag 16 maart 2020 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, hebben we dat ook weer gehad. Hij kent FOK!, Hij snapt FOK!. En hij is zo gek mij leuk te vinden.
Jawelquote:Op maandag 16 maart 2020 00:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En niet via fok ontmoet? Da’s wel heel grappig.?ik ken niemand (buiten jullie) die fok ook
Kent. Waar ongeveer kunnen we m vinden?
En verder welterusten allen. Morgen weer op tijd op
Misschien moest je je eens minder druk maken over je ‘bommetjes’.quote:Op maandag 16 maart 2020 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik maar denken dat ik een bommetje drop. En me zorgen maken over vragen en gezeik![]()
Super SC
Goedemorgen. En thanks!quote:Op maandag 16 maart 2020 06:24 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!
Eens kijken of ik vanavond nog aan het werk ben...stiekem hoop ik dat ik naar huis mag.. ben nu liever samen met K.
En whiskers.. wat leuk voor je! Veel plezier samen!
Thuisjuf geworden? Succes!quote:Op maandag 16 maart 2020 07:11 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, goedemorgen. Eens even zien hoe ik het doe als juf van groep 4Zo maar eens wat werkbladen opscharrelen en een dagplanning maken. Stap 1, te weten, pyjama uit en aankleden, is vast gelukt
We hebben geen keus hè?quote:
Laat je niet gek maken johquote:Op zondag 15 maart 2020 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat ik het kwijt wil. En na het gezeik van @:Kreator
Mijn vriend is een FOK!-er.
Hm hoor meer mensen over piekernachten. Zelf geslapen als een blok voor de variatie.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:40 schreef Blues het volgende:
Succes voor de dagplanning van thuisblijvende en werkende kinderen en hun ouders
Door alles dat er gisteren gebeurde en mijn werkdag straks na een weekje vakantie heb ik een doorwaakte nacht gehad. Piekerbrein wilde niet in slaapstand![]()
Leuk Whisk een Fokker. Scheelt veel uitleg
En ik weet het eigenlijk niet precies of de Italiaan uit Puglia nou vertelde hoe hij in Oostende terecht was gekomen. Hij sprak overigens Engels en geen Vlaams. Alleen het woord Bloemkool
Ja, het is aanpassen. Hopelijk komt school snel met hun eigen thuiswerkprogramma.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:40 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
We hebben geen keus hè?Ik vind het op zich wel boeiend hoor, zie er ook niet tegenop, maar ik ben wel benieuwd hoe we dit kunnen combineren met mijn eigen thuiswerkactiviteiten en voldoende uitraasmogelijkheden. Gelukkig hebben we een tuin.
Thuiswerkplek staat al klaar. Dadelijk maar eens wat telefoontjes plegen naar de diverse werkgevers.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:45 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm hoor meer mensen over piekernachten. Zelf geslapen als een blok voor de variatie.
Net uit bed gewipt... (nadat ik me bevrijd had van de knuffels van een 2 compleet verwaarloosde katers)
Zo maar eens de tafel inrichten als thuiswerkplek met scherm.
twitter:wens8219 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 21:19:10Ik zit al een half uur te bulderen van het lachen. Geluid aan🔊 https://t.co/ppEWUvtinB reageer retweet
Ergens de komende dagen verwachten ze, school is heel helder in communicatie gelukkig maar die zijn ook compleet overvraagd natuurlijk. Tot die tijd improviseren we maar wat. Ik ben bang dat er nog véél van dit soort dagen aankomen dus ik wil maar zo snel mogelijk een nieuw ritme vinden. Lamballen kan altijd nogquote:Op maandag 16 maart 2020 07:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, het is aanpassen. Hopelijk komt school snel met hun eigen thuiswerkprogramma.
Goed dat je er meteen mee aan de slag gaat. Ik denk dat er zat ouders zijn die er een vakantiedag van maken.
Ik las het ook, zo verdrietigquote:Op maandag 16 maart 2020 07:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vrijdag kreeg ik bericht dat een collega is overleden
Ik kende haar nauwelijks, ze had alvleesklierkanker dus dat was in vier weken gedaan.![]()
Blijkbaar heeft de familie iedereen uitgenodigd voor haar uitvaart. Nu zou ik sowieso al niet gaan omdat ik haar nauwelijks ken, maar ik lees net dat bij uitvaarten wordt geadviseerd alleen naasten in de eerste graad en hun aanverwanten uit te nodigen. Kan er ook nog wel bij, in zo’n situatie. Logische en verstandige keuze, maar nu wordt het echt hard
Iemand anders die ik ken heeft in twee jaar haar droombruiloft georganiseerd. Gepland in de eerste week van april. Nu is het wel duidelijk dat dat feestje niet door zal gaan zoals gepland.quote:
krijg bijna de neiging terug te lezenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Blijf mijn mening vooral gezeik noemen. Dat maakt het gezelliger. Merkwaardig.
Je kunt iemand niet eens een knuffel geven op een crematie. Dat is wel bizar idd.quote:Op maandag 16 maart 2020 07:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kende haar nauwelijks, ze had alvleesklierkanker dus dat was in vier weken gedaan.![]()
Blijkbaar heeft de familie iedereen uitgenodigd voor haar uitvaart. Nu zou ik sowieso al niet gaan omdat ik haar nauwelijks ken, maar ik lees net dat bij uitvaarten wordt geadviseerd alleen naasten in de eerste graad en hun aanverwanten uit te nodigen. Kan er ook nog wel bij, in zo’n situatie. Logische en verstandige keuze, maar nu wordt het echt hard
Dat is dan weer mijn meningquote:Op maandag 16 maart 2020 08:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Blijf mijn mening vooral gezeik noemen. Dat maakt het gezelliger. Merkwaardig.
Die mensen zijn met iets heel anders aan hun hoofd bezigquote:Op maandag 16 maart 2020 07:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
quote:Op maandag 16 maart 2020 07:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Beide zijn (op hun eigen manier) echt naar jaquote:Op maandag 16 maart 2020 08:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Iemand anders die ik ken heeft in twee jaar haar droombruiloft georganiseerd. Gepland in de eerste week van april. Nu is het wel duidelijk dat dat feestje niet door zal gaan zoals gepland.
Alle details van die bruiloft waren (in mijn ogen) te geregisseerd en overdreven, twee jaar plannen is écht te gek. Maar het is wel hun droombruiloft die nu in het water valt/uitgesteld moet worden. Toch sneu.
quote:Op maandag 16 maart 2020 08:32 schreef Kreator het volgende:
Ergens heb ik ook nog wel het gevoel dat dit hele circus door de media nog veel erger is geworden dan nodig was. Nieuws verkoopt, dus bij een supermarkt gaan staan en zeggen dat wc papier hard gaat is slim. Dat je daardoor een sneeuwbaleffect creëert is alleen maar mooi, want meer nieuws.
Geen idee hoe je het moet voorkomen, maar financieel gewin om nieuws te brengen is volgens mij niet best bij dit soort ellende.
Mee eens. Je houdt het alleen voor geen meter tegen.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:32 schreef Kreator het volgende:
Ergens heb ik ook nog wel het gevoel dat dit hele circus door de media nog veel erger is geworden dan nodig was. Nieuws verkoopt, dus bij een supermarkt gaan staan en zeggen dat wc papier hard gaat is slim. Dat je daardoor een sneeuwbaleffect creëert is alleen maar mooi, want meer nieuws.
Geen idee hoe je het moet voorkomen, maar financieel gewin om nieuws te brengen is volgens mij niet best bij dit soort ellende.
Ik heb nog geen boodschappen gedaan sinds vorige week (was sinds donderdag niet thuis) maar door het nieuws zit er toch een stemmetje in je hoofd. 'laat ik maar wat extra kopen'.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]eens hoor. Het hamsteren en zeker van dingen als pleepapier is ook besmettelijk. En zeker als er zoveel aandacht voor is. Dat mensen denken: huh, heb ik iets gemist wat die andere mensen wel weten? Nou, dan moet ik óók maar hamsteren en blijkbaar is er iets met het wcpapier. Hoppa, 6 pakken mee.
Volgens mij is dit super goed voor het milieu en de co2 uitstootquote:Op maandag 16 maart 2020 08:41 schreef Tele6 het volgende:
Er waren een hoop hardlopers buiten. En er was weinig ander verkeer
Welkom thuis in raar Nederland.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:42 schreef sigme het volgende:
Goede morgen! Wij zijn weer op de hei![]()
Eerst maar eens een echte espresso
hier vanmorgen al minimaal 6 grote vrachtwagens voorbij zien komen voor de 2 supermarkten aan de overkant, geloof werkelijk dat er geen te kort is voorlopig aan wat dan ook.....quote:Op maandag 16 maart 2020 08:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb nog geen boodschappen gedaan sinds vorige week (was sinds donderdag niet thuis) maar door het nieuws zit er toch een stemmetje in je hoofd. 'laat ik maar wat extra kopen'.
Dat ga ik niet doen, maar ik hoop maar dat er überhaupt nog iets in de schappen ligt. Ik moet koffiemelk.
Dat heeft niks te maken met schaarste, maar komt volgens mij 100% door het nieuws.
Wij zagen gisteren ook veel hardlopers terwijl we in de tuin bezig waren. Als we het binnen echt niet meer trekken kunnen we altijd nog gaan hardlopenquote:Op maandag 16 maart 2020 08:41 schreef Tele6 het volgende:
Er waren een hoop hardlopers buiten. En er was weinig ander verkeer
Hier had dochterlief zelf al gecheckt of er huiswerk was opgegeven...quote:Op maandag 16 maart 2020 07:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ja, het is aanpassen. Hopelijk komt school snel met hun eigen thuiswerkprogramma.
Goed dat je er meteen mee aan de slag gaat. Ik denk dat er zat ouders zijn die er een vakantiedag van maken.
Phew!quote:Op maandag 16 maart 2020 08:42 schreef sigme het volgende:
Welkom thuisquote:Op maandag 16 maart 2020 08:42 schreef sigme het volgende:
Zolang het nog mag.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zagen gisteren ook veel hardlopers terwijl we in de tuin bezig waren. Als we het binnen echt niet meer trekken kunnen we altijd nog gaan hardlopen
Nog Amora gescoord?quote:Op maandag 16 maart 2020 08:42 schreef sigme het volgende:
Welkom terug!quote:Op maandag 16 maart 2020 08:42 schreef sigme het volgende:
Nou!! Ik vraag me dus al dagenlang af WIE zijn die hamsteraars want iedereen hier en iedereen die ik ken is er verbolgen over....quote:Op maandag 16 maart 2020 08:45 schreef Kreator het volgende:
Facebook is trouwens momenteel ook wel pure aids momenteel. Al die zielige berichten delen. Daar zie je wel echt hoe sneu deze samenleving is.
Dat een verpleegster een foto plaats voor lege schappen in de supermarkt met de tekst "na hard werken schappen leeg. Bedankt, hamsteraars". En dat dat dan 15 miljoen keer gedeeld wordt met "erg hoor. Zeg maar war je nodig hebt".
(maar ondertussen is dus de helft vh volk aan het hamsteren)..
Hier juist andersom!quote:Op maandag 16 maart 2020 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Wat me ook opviel is dat het hamsteren bij mijn AH wel mee viel en bij de Lidl echt héél erg was. Daar heb ik foto's van zo erg
Schoonfamilie werkt bij de appie. Daar werden zelfs boodschappen uit elkaars kar 'gepikt'. Whehe. (stond ook op Facebook)quote:Op maandag 16 maart 2020 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Wat me ook opviel is dat het hamsteren bij mijn AH wel mee viel en bij de Lidl echt héél erg was. Daar heb ik foto's van zo erg
---quote:Op maandag 16 maart 2020 08:49 schreef Kreator het volgende:
Schoonfamilie werkt bij de appie. Daar werden zelfs boodschappen uit elkaars kar 'gepikt'. Whehe. (stond ook op Facebook)
Ik vraag me vooral af wanneer je een hamsteraar bent. Als iedereen voor de zekerheid even 1 extra pakje rijst en pasta meeneemt, heb je dit probleem toch ook al. En dat doe je toch al snel.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Nou!! Ik vraag me dus al dagenlang af WIE zijn die hamsteraars want iedereen hier en iedereen die ik ken is er verbolgen over....
Ja, dat vind ik dus geen hamsteren. Wel als je 5 pakken mee neemt. En je 2 karretjes hebt waar een kop op zit met boodschappen. En die mensen zag ik volop lopen. Die hadden heus niet 1 pakje pasta extra.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:50 schreef Myraela het volgende:
Ik vraag me vooral af wanneer je een hamsteraar bent. Als iedereen voor de zekerheid even 1 extra pakje rijst en pasta meeneemt, heb je dit probleem toch ook al. En dat doe je toch al snel.
Hamsteraar gespot.quote:Op maandag 16 maart 2020 08:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wanneer je een hamsteraar bent. Als iedereen voor de zekerheid even 1 extra pakje rijst en pasta meeneemt, heb je dit probleem toch ook al. En dat doe je toch al snel.
Inderdaadquote:Op maandag 16 maart 2020 08:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sowieso hoor.quote:
Nu ben je de bezorgde hamsteraar die maar gaat hamsteren omdat andere mensen massaal hebben gehamsterdquote:Op maandag 16 maart 2020 08:54 schreef Sarabi het volgende:
Inderdaad
Vanavond weekboodschappen doen, na een week op vakantie geweest te zijn dus onze kar zal voor sommige misschien er ook als hamsteren uit zien.
Dat heb ik ook! En we hebben echt genoeg van van alles (standaard).quote:Op maandag 16 maart 2020 08:59 schreef Myraela het volgende:
Blijf de drang overigens ook gewoon houden. Terwijl ik niets weet dat ik zou moeten halen, heb ik wel het gevoel dat ik naar de supermarkt moet ofzo.
vrijdag leek het hier wel kerst..nu alles gewoon en meesta bijgevuld ook weer zag ik...wc papier schap niet gechecked, maar neem aan dat dat ook weer vol was, ontbijtgranen stonden denk ik nog in magazijn, dat was leger dan normaal (eet ik niet maar viel op)quote:Op maandag 16 maart 2020 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Stiekem heb ik een maand geleden al een voorraadje aangelegdquote:Op maandag 16 maart 2020 09:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben je de bezorgde hamsteraar die maar gaat hamsteren omdat andere mensen massaal hebben gehamsterd
dan hoef je nu niet een kar met een kop erop te halen tog...tog tog?quote:Op maandag 16 maart 2020 09:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stiekem heb ik een maand geleden al een voorraadje aangelegd
Niets hoeftquote:Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef liedetector het volgende:
[..]
dan hoef je nu niet een kar met een kop erop te halen tog...tog tog?
Fascinerend he? Ik vind het mooi hoe mijn eigen brein me probeert te bedonderen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |