abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 maart 2020 @ 13:33:18 #1
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192047443

SPOILER: Sigme-kampeermeet, 21 juni
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 15 maart 2020 @ 13:37:23 #2
370431 drakin
vurig typje
pi_192047528
Mogen we hier ook al niet meer komen -O-
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zondag 15 maart 2020 @ 13:38:28 #3
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192047552
Overigens wilde ik even opmerken dat ik hoorde dat de snelwegen in het Zuiden van het land gisteravond druk waren; normaal is op zondag de snelweg achter mijn huis ook redelijk druk, tot aan "best wel veel auto's". Nu echt heel af en toe 1 personenwagen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_192047622
Heel goed Cat.

Wat een ellende net in de supermarkt. Veels te druk, leek wel 23 december. Had weg moeten gaan. Raakte steeds meer in paniek en dingen gingen fout.

Ik vond het 4 weken geleden al erg dat mensen mij uitlachten, dat ik me aanstelde en dat het maar een griepje was (werd hier zelfs ook nog gezegd) maar dat mensen, vooral jeugd, nu nog steeds dat zeggen en stoer aan t doen zijn kan ik met mn hoofd niet bij.
Vriendin die ik heb gecancelt is zoals gedacht vrijdag en zaterdag uit eten geweest en daarna gefeest tot 5u (want zal wel de laatste keer geweest zijn voorlopig...) en mn jongste zusje is uit eten geweest en toen ik zei dat hopelijk iedereen gezond was, grapte ze stoer dat er een paar keer over haar bord geniest en geproest werd maar dat het verder prima ging
:%

Ik ben geneigd om degene die niet op te letten niet naar Friesland mee te nemen. M'n ouders gaan dinsdag niet eens naar begrafenis van onze buurvrouw, ze tennissen, biljarten, bridgen en zwemmen niet meer, ze werken niet meer in de kerk en ze hebben etentje en feestje afgezegd.
En dan heb ik zusje(s) die er met de pet naar gooien want ha ha ha zo stoer, iedereen stelt zich aan..

Zo boos maakt dit me :{
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_192047701
Jip begint nu naast snotteren ook een beetje te hoesten dus die laat ik ook maar thuis voor de zekerheid. Dat wordt helaas niet optimaal thuiswerken, maar ik kan hem ook niet zo naar de opvang doen :{
pi_192047704
@FFT mja hier ook redelijk van de zwarte humor..
Dus flauwe grappen hoor je van mij heus.
en bang ben ik niet.. maak me wel zorgen.
En wil ook niet ziek worden.. want tja.. iemand moet toch ook voor mijn gup zorgen.

Dus ik hou me toch maar beetje uit het sociale leven van anderen...
Verplicht thuiswerken tot eind van de maand...

Mijn leven zal zich voorlopig de komende 2 weken vooral thuis afspelen denk ik.
En niet “nog even uit omdat het kan”..

Verjaardag van mijn lief volgende week gecanceld ivm kwakkelende schoonpa...
waarom zou heel erg je best gaan doen om een naar virus op te lopen tenslotte.
pi_192047718
Ik vond het gisteren en eergisteren nog vrij druk op de weg.

@Anne_X: ik zag je vraag over mijn vakantie voorbij komen! De vakantiewas is gewassen en gedroogd en ligt in een enorme berg klaar om gevouwen te worden :D
Ik wil uitgebreid kwijt hoe heerlijk het was in Portugal.. maar is dat niet een beetje zout in de wonde strooien?
Het heeft ons goed gedaan. Het was zo fijn als ik had gehoopt O+
freedom is just another word for nothing left to lose
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 13:51:25 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192047794
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:30 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Je bedoelt vast politici ;)

Zeer zeker niet. Hij noemde historici en nog zo'n soort studie.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_192047808
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:46 schreef Aure het volgende:
Jip begint nu naast snotteren ook een beetje te hoesten dus die laat ik ook maar thuis voor de zekerheid. Dat wordt helaas niet optimaal thuiswerken, maar ik kan hem ook niet zo naar de opvang doen :{
Beter Aure, ze zullen t niet fijn vinden als Jip daar zo zit.
pi_192047840
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:46 schreef Uhmmpie het volgende:
@:FFT mja hier ook redelijk van de zwarte humor..
Dus flauwe grappen hoor je van mij heus.
en bang ben ik niet.. maak me wel zorgen.
En wil ook niet ziek worden.. want tja.. iemand moet toch ook voor mijn gup zorgen.

Dus ik hou me toch maar beetje uit het sociale leven van anderen...
Verplicht thuiswerken tot eind van de maand...

Verjaardag van mijn lief volgende week gecanceld ivm kwakkelende schoonpa...
waarom zou heel erg je best gaan doen om een naar virus op te lopen tenslotte.
Flauwe grappen vind ik fantastisch (op de een of andere manier vind ik grappen over vrouwen erg leuk :'))
zolang de grappen maar niet gaan over mensen die zich zorgen maken of over 'de paar mensen' die ziek zijn.
pi_192047854
quote:
Mensen moeten maar een beetje begrip hebben lijkt me.
Lekker thuis houden nu.

Als je hem wel stuurt is het OOK niet goed.
pi_192047855
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef Lot_1 het volgende:

@:Anne_X: ik zag je vraag over mijn vakantie voorbij komen! De vakantiewas is gewassen en gedroogd en ligt in een enorme berg klaar om gevouwen te worden :D
Ik wil uitgebreid kwijt hoe heerlijk het was in Portugal.. maar is dat niet een beetje zout in de wonde strooien?
Ik wil graag weten hoe heerlijk het daar was! Waar ben je geweest en wat heb je gezien en gegeten?
pi_192047857
quote:
Verstandig besluit. En gezien zijn voorgeschiedenis moet je zeker geen extra risico nemen.

FFT :* Je kunt weinig tot geen invloed uitoefenen op wat andere (domme) volwassenen doen. Zorg goed voor jezelf.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192047864
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:51 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Zeer zeker niet. Hij noemde historici en nog zo'n soort studie.
:D

I stand corrected dan.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_192047914
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:54 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mensen moeten maar een beetje begrip hebben lijkt me.
Lekker thuis houden nu.

Als je hem wel stuurt is het OOK niet goed.
Ja ik heb gelukkig een hele fijne werkgever, dus dat komt ook wel goed. Maarja, het voelt allemaal zo dubbel nu. In een zondercoronasituatie had ik hem nooit thuis gehouden en nu moet het wel, zo gek :D
pi_192047935
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:57 schreef Aure het volgende:

[..]

Ja ik heb gelukkig een hele fijne werkgever, dus dat komt ook wel goed. Maarja, het voelt allemaal zo dubbel nu. In een zondercoronasituatie had ik hem nooit thuis gehouden en nu moet het wel, zo gek :D
Mja hier ook verplicht thuiswerken.. alleen dat al.. voelt heel gek.
  zondag 15 maart 2020 @ 14:02:52 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192048011
Hier zit de werkgever in spagaat: het personeel aan het bed zo veel mogelijk in het gebouw, "waarom dan de kantoor medewerkers zo veel mogelijk thuis?"

We hebben in het team afgestemd dat we thuiswerken om geen besmettingshaard te kunnen worden, maar wel stand by zijn om alsnog af te reizen als er "handjes" nodig zijn.
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 14:04:57 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192048055
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:53 schreef FutureFairytale het volgende:

Nee dat vind ik ook zoiets stoms eigenlijk. Gisteren volgens mij her en der feestjes en zo.
Naar een winkel of weet ik veel wat, gewoon voor dagelijkse dingen dat snap ik allemaal best en daar zie ik zelf ook niet zoveel kwaads in. Maar om dan opgepropt in een café te gaan staan lijkt me minder handig.
pi_192048082
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:02 schreef fietsie het volgende:
Hier zit de werkgever in spagaat: het personeel aan het bed zo veel mogelijk in het gebouw, "waarom dan de kantoor medewerkers zo veel mogelijk thuis?"

We hebben in het team afgestemd dat we thuiswerken om geen besmettingshaard te kunnen worden, maar wel stand by zijn om alsnog af te reizen als er "handjes" nodig zijn.
^O^
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 14:06:01 #20
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192048088
quote:

Handjes in welke zin? Zorgtaken?
pi_192048115
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nee dat vind ik ook zoiets stoms eigenlijk. Gisteren volgens mij her en der feestjes en zo.
Naar een winkel of weet ik veel wat, gewoon voor dagelijkse dingen dat snap ik allemaal best en daar zie ik zelf ook niet zoveel kwaads in. Maar om dan opgepropt in een café te gaan staan lijkt me minder handig.
Nou precies dat :)

Net ook gewoon boodschappen gedaan.

En moet zo ook nog even wat halen.. maar geen haast.
pi_192048137
quote:

@:Anne_X: ik zag je vraag over mijn vakantie voorbij komen! De vakantiewas is gewassen en gedroogd en ligt in een enorme berg klaar om gevouwen te worden :D
In ieder geval fijn om te horen dat het jullie goed heeft gedaan. B-)
Tja, als de optie blijft bestaan, dan schuiven wij het door naar Najaar evt. volgend jaar.
Als jij zegt, dat het een mooie plek is. B-)
pi_192048143
quote:
Omdat het kan. Minder mensen in het openbaar is toch voor iedereen beter? Ook juist voor de mensen die wel fysiek aanwezig moeten zijn. Dat voelt misschien oneerlijk omdat iedereen wel veilig thuis wil zitten. Maar dat los je niet op door maar meer mensen onnodig te laten komen.
pi_192048364
Voor mij persoonlijk is dit alles perfect getimed. Na een drukke stressperiode zo toe aan een break en die valt qua timing nu perfect! En ondanks dat ik me echt besef dat ik hiermee superveel geluk heb en dat er *BUITEN* van alles ontzettend zorgwekkends aan de hand ik, benut ik deze bijkomkans met enthousiasme en plezier. Dat dan wel vanuit een wieweethoeveelstresseroponsafkomtennukanhetnogperspectief...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 14:16:27 #25
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192048365
Ik lees net dat er in Emmen een restaurant dicht gaat. Nu is dat zo'n vreetschuur met 500 zitplaatsen of zo. Dus op zich snap ik het wel.

Bij de Sligro was ook niets te proeven :'(
pi_192048377
@Cat...zojuist las ik je post en spoiler over de werkgever. 8)7

Jammer FFT van het gedrag van je zusjes. Dacht dat zij slimmer waren.
Lastig om een besluit te nemen over jullie weekend.
Misschien aan je ouders laten om te beslissen.
Laat je niet gekmaken. :* in de lucht. # op een meter.
  zondag 15 maart 2020 @ 14:18:06 #27
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192048400
Mocht onze reis eind mei/begin juni gecanceld worden, dan zijn we nu al aan het kijken naar een alternatief in september.
Iets geheel anders:
https://www.voigt-travel.nl/noord-europa/fly-drive/week-noordkaap
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192048407
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor mij persoonlijk is dit alles perfect getimed. Na een drukke stressperiode zo toe aan een break en die valt qua timing nu perfect! En ondanks dat ik me echt besef dat ik hiermee superveel geluk heb en dat er *BUITEN* van alles ontzettend zorgwekkends aan de hand ik, benut ik deze bijkomkans met enthousiasme en plezier. Dat dan wel vanuit een wieweethoeveelstresseroponsafkomtennukanhetnogperspectief...
Dit als reactie op

quote:

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 15 maart 2020 @ 14:18:53 #29
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192048431
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:06 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Handjes in welke zin? Zorgtaken?
"Opschuiven van werk". De verzorgenden licht verplegend werk. De "handjes" deel van de taken van de verzorgenden.

Rondrijden van de broodwagen, op plek afleveren voedingswagens, logistiek in het pand. Dat soort dingen.
pi_192048455
Oh ja...@Myraela...ben je drukker als gebruikelijk met werk?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_192048590
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:18 schreef golfer het volgende:
Mocht onze reis eind mei/begin juni gecanceld worden, dan zijn we nu al aan het kijken naar een alternatief in september.
Iets geheel anders:
Tis wat anders dan een huisje met privé zwembad.
Ziet er goed uit.
Wij gingen “goud wassen in de rivier” B-)
pi_192048665
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:20 schreef AnneX het volgende:
Oh ja...@:Myraela...ben je drukker als gebruikelijk met werk?
SPOILER
Ja, het is wel erg druk op het moment. Het is ook lastig omdat de veranderingen soms snel en onverwachts komen. Wij stonden afgelopen donderdag ook gewoon allemaal live de persconferentie te kijken. Maar ik ben geen onderdeel van het crisisteam, die staan echt 24/7 aan.
pi_192048786
Stertke de komende tijd fiets!
  zondag 15 maart 2020 @ 14:37:59 #34
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192048877
Waar mijn zorg eigenlijk zit op het moment is bij Ziggo, KPN en Vodaphone.

Als die nu dingen krijgen die omvallen.....
pi_192049057
quote:

Nee hoor kom maar door met die vakantie verhalen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192049192
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:37 schreef fietsie het volgende:

Dan zitten we met een mega groot probleem.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192049223
Bij dat idee krijgen we allemaal buikpijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_192049429
Nou, een kort vakantieverslagje:

In spoiler want toch wat langer uitgevallen dan gedacht:

SPOILER
(@Anne_X: als je me je e-mailadres geeft krijg je een uitgebreider verslag met foto's. Ik heb weinig anonieme foto's dus ik plaats ze niet hier)
pi_192049637
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:37 schreef fietsie het volgende:

En energie providers?
Gehoord vanmorgen , op tv ergens, Buitenhof geloof ik, dat zij een Rampenplan hebben.
FWIW.
pi_192049777
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef Lot_1 het volgende:

In spoiler want toch wat langer uitgevallen dan gedacht:

SPOILER
(@:Anne_X: als je me je e-mailadres geeft krijg je een uitgebreider verslag met foto's. Ik heb weinig anonieme foto's dus ik plaats ze niet hier)
Klinkt als een heerlijke vakantie ^O^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_192049799
Ja leuk hoor Lot! Ik begrijp dat de plaatjes en sfeer kloppen.
Ook in mei zóu het te koud zijn om te zwemmen.
Wat lekker dat Kind zo makkelijk was in aanpassen.
Geniet nog even na!
pi_192049940
Wat een lekkere vakantie hadden jullie,
pi_192049954
Ja, het is altijd een tikkie anders dan verwacht, maar niet minder ^O^
pi_192049966
quote:
11s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:18 schreef golfer het volgende:
Iets geheel anders:
^O^ nice

Thanks AnneX, we gaan t zien. Elleboogboks!
pi_192050031
Heerlijk Lot!
Wel grappig dat je naar KFC en BK in Portugal bent gegaan :P
  zondag 15 maart 2020 @ 15:39:31 #46
370431 drakin
vurig typje
pi_192050066
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:06 schreef Lot_1 het volgende:

De pauwen waren erg opdringerig toen we wat koffie met pastéis de nata dronken/aten.
Ik kan me totaal niet meer herinneren wat we aten. Volgens mij iets met vlees :s) En volgens mij was het wel lekker.

Pauw?
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_192050628
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Heerlijk Lot!
Wel grappig dat je naar KFC en BK in Portugal bent gegaan :P
ja suf he :D maar soms is het prettig om niet te hoeven zoeken naar een geschikte eet-gelegenheid. Het was ook echt een bijkom/hangvakantie. En ik vind op vakantie altijd veel energie gaan zitten in het zoeken naar een leuk restaurant en het overleggen daarover. Vaak is dat helemaal prima en onderdeel van de pret, maar met thuis een schier oneindige to-do-list hadden we er deze keer geen zin in.
pi_192050639
Klinkt als een heerlijke vakantie Lot ^O^

Ik heb intussen heerlijk gebadderd, mijn bruisbal bleek knetters te bevatten :D *O* O+
Daarna update van het werk, er is een manager gevonden maar naar mijn idee kraamt die onzin uit wb signalering en preventie :') Nu heb ik ook niet de wijsheid in pacht, heb mijn mening en de feiten die ik had al genoemd dus ik reageer maar even niet.
pi_192050659
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2020 15:39 schreef drakin het volgende:

[..]

Pauw?
haha :P

nagevraagd bij de man: penne carbonara en iets beef-achtigs.
pi_192050672
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:03 schreef Lot_1 het volgende:

[..]

ja suf he :D maar soms is het prettig om niet te hoeven zoeken naar een geschikte eet-gelegenheid. Het was ook echt een bijkom/hangvakantie. En ik vind op vakantie altijd veel energie gaan zitten in het zoeken naar een leuk restaurant en het overleggen daarover. Vaak is dat helemaal prima en onderdeel van de pret, maar met thuis een schier oneindige to-do-list hadden we er deze keer geen zin in.
Ik snap je! Doe het soms ook, lekker comfort food en je weet wat je krijgt. En met een koter erbij is het vaak nóg makkelijker om daarvoor te gaan.
pi_192050961
@fietsie... https://mobile.twitter.co(...)/1239077736817229824

“ In één dag zijn er al meer dan 1000 aanmeldingen van (oud-)zorgprofessionals bij de LinkedIn groep.
Je kunt je nog steeds aanmelden!”

Omdat...ms zijn er mensen professionals bij voor in jouw regio :?
pi_192051178
Prima paar dagen geweest zo te lezen Lot!
pi_192051197
Gaan zo eten bij de Italiaanse collega. Ze heeft geen klachten, niet in aanraking geweest met, wij ook niet en ik werk toch ook weer de komende weken met haar, dus ik zie hier geen gevaar in.
  zondag 15 maart 2020 @ 16:38:01 #54
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192051397
Teletext meldt : "Alle scholen dicht"
pi_192051898
En sportclubs en horeca
  zondag 15 maart 2020 @ 17:03:39 #56
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192052015
Mjah persoonlijk vind ik dat mensen die nu nog de mindset hadden "ik ga even uit eten" of "laat ik eens gaan staan zweten in de sportschool" toch de plank een beetje aan het misslaan waren.
pi_192052107
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef fietsie het volgende:
Mjah persoonlijk vind ik dat mensen die nu nog de mindset hadden "ik ga even uit eten" of "laat ik eens gaan staan zweten in de sportschool" toch de plank een beetje aan het misslaan waren.
Ik ook.

Vraag me af of de snackbar en afhaalchinees ook dicht gaan. En de fastfood tenten (zonder drive).
pi_192052123
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:03 schreef fietsie het volgende:
Ik liep net een rondje door het dorp/bos en alle terrasjes zaten vol.
Goed dus dat nu alles dicht gaat.
pi_192052393
Zo, de kinderopvang schijnt dicht te moeten? Eerder vandaag een e-mail dat onze opvang nog wel open blijft. Dat zal nu dan wel achterhaalde informatie zijn.
Geeft wel duidelijkheid, want dat betekent gewoon dat manlief en ik niet beide volledig kunnen werken deze week. Ontslaat ons van getwijfel daarover. Ik heb een kuchje, dus ik wil sowieso mensen mijden - al zegt mijn werkgever dat ik gewoon zou moeten werken (ook face to face contact indien nodig) zolang ik geen koorts heb. Maar mijn werkgever kan de pot op, ik denk dat cliënten het ook wel redden met een gesprek via videobellen. Niet ideaal, maar ja.
Wel vreemde situatie hoor. Wanneer is contact in levende lijve nu echt essentieel. Veel mensen hebben toch wel nodig dat ze af en toe gezien (letterlijk gezien) worden door een begeleider of behandelaar.
  zondag 15 maart 2020 @ 17:20:19 #60
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192052441
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:18 schreef Lot_1 het volgende:
Wanneer is contact in levende lijve nu echt essentieel.
Ik ben al een heel jaar, samen met een bestuurder en een arts, met dit ene zinnetje bezig in de gezondheidszorg in Noord-Nederland. Van ziekenhuizen, huisartsen, verpleeg instellingen tot verzekeraars. Het is ingewikkeld om dit denken, "er met je handen aan moeten zitten", overgebracht te krijgen. 100-en-1 bedenkingen en uitzonderingsvoorstellen.
pi_192052823
Scholen dicht, horeca dicht, sportscholen etc dicht t/m 6 april.
Ik ga mijn bandenwissel van komende week maar afzeggen. Auto komt nu toch nauwelijks de deur uit, tenzij ik moet werken.
pi_192052826
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 10:48 schreef minilot het volgende: @:MJAN! :o _O_ Hoeoeoeoe gaat het, bovenstebeste lurker? O+
Goed! Heel hectisch nu op mijn werk, maar linksom of rechtsom zullen we wel tot oplossingen komen voor de komende tijd. Prettig dat iedereen ineens inziet hoe relevant mijn (grotere) werkgebied is, de oorzaak is natuurlijk minder fijn.

Sta een stuk beter in het leven dan een paar jaar geleden, dat voelt lekker. Blij met Utrecht, lieve vriend, leuke vrienden, toffe collega's, interessant werk. En er gebeurt vast binnenkort weer iets dat aan mijn funderingen zal morrelen, want zo is het leven :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 maart 2020 @ 17:48:07 #63
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192053302

Johnasvlammeren twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:45:14 Prioriteiten. Rij van meer dan 100 man. Supermarkt? Nee coffeeshop... https://t.co/qPXPS62ZbE reageer retweet
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 15 maart 2020 @ 17:48:15 #64
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192053304
Die kerel in het Amsterdamse café.. _O- :')
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 15 maart 2020 @ 17:51:29 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192053389
laat maar.
  zondag 15 maart 2020 @ 17:53:31 #66
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192053451
Nu wel benieuwd naar de lijst van het nctv met essentiële beroepen..
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 17:53:53 #67
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192053468
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:48 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]

Johnasvlammeren twitterde op zondag 15-03-2020 om 17:45:14 Prioriteiten. Rij van meer dan 100 man. Supermarkt? Nee coffeeshop... https://t.co/qPXPS62ZbE reageer retweet
Losers _O- _O-
  zondag 15 maart 2020 @ 17:55:54 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192053527
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:53 schreef Barreltje het volgende:
Nu wel benieuwd naar de lijst van het nctv met essentiële beroepen..
Brandstofsector is al genoemd Barrel.
pi_192053539
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:33 schreef mjan het volgende:

En er gebeurt vast binnenkort weer iets dat aan mijn funderingen zal morrelen, want zo is het leven :+
Corona 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zondag 15 maart 2020 @ 17:59:03 #70
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192053616
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:55 schreef fietsie het volgende:

[..]

Brandstofsector is al genoemd Barrel.
Brandstof TRANSPORT...

maar ik hoop wel dat Het management nog even nadenkt over de activiteiten die we komende week gaan uitvoeren ..
Uit 3 verschillende lokaties 5 mensen op 1 locatie zetten.. :X :N Ik ben er niet echt blij mee eigenlijk..
pi_192053676
Vraag op de website van mijn lokale ziekenhuis: mensen met een opleiding in de zorg svp melden. :D

Ik had mijn niet-directe patiëntenzorg manager al gemeld dat mijn ureninzet mogelijk verschuift. Bij de thuiszorg verwacht ik eigenlijk nog niet echt veel meer vraag (als het MT tenminste enige realiteitszin krijgt). Misschien dat ik me dus bij het ziekenhuis meld, maar dat zal ik toch maar even overleggen met ze. Want dan gaat het gegarandeerd uren kosten.
pi_192053836
Leuk, die live interviews. Alleen moet die reporter nog leren de microfoon dichterbij te houden. Als dat Corona proof is ten minste.
pi_192053859
Hamsteren bij de coffeeshop :D
pi_192053917
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hamsteren bij de coffeeshop :D
Ja, als je thuis moet blijven, moet het ook wel een beetje leuk zijn natuurlijk _O-

edit: fok stuk
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_192053919
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vraag op de website van mijn lokale ziekenhuis: mensen met een opleiding in de zorg svp melden. :D

Ik had mijn niet-directe patiëntenzorg manager al gemeld dat mijn ureninzet mogelijk verschuift. Bij de thuiszorg verwacht ik eigenlijk nog niet echt veel meer vraag (als het MT tenminste enige realiteitszin krijgt). Misschien dat ik me dus bij het ziekenhuis meld, maar dat zal ik toch maar even overleggen met ze. Want dan gaat het gegarandeerd uren kosten.
Op linkedin en twitter is een oproep voor oudzorgmedewerkers die zich kunnen melden wanneer ze inzetbaar zijn
pi_192054019
Eerlijk is eerlijk, een dichte coffeeshop komt me ook weer niet zo slecht uit...
pi_192054041
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 17:56 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Corona 8-)
Dat dat invloed heeft op mijn leven is al een voldongen feit :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_192054225
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Op linkedin en twitter is een oproep voor oudzorgmedewerkers die zich kunnen melden wanneer ze inzetbaar zijn
Ik zag het :Y
Maar ik regel het liever lokaal. Bij de stichting horen ook verzorgings- en verpleeghuizen dus wellicht dat ik daar word ingezet.
  zondag 15 maart 2020 @ 18:27:42 #79
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192054276
We zijn hier tot de conclusie gekomen dat we wel 1 tekort signaleren in de huis-voorraad: toetjes.
pi_192054365
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:27 schreef fietsie het volgende:
We zijn hier tot de conclusie gekomen dat we wel 1 tekort signaleren in de huis-voorraad: toetjes.
:o

Ik kan zeker een week in lockdown zonder dat ik echt iets tekort kom.
pi_192054466
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik nog wel langer. Maar daar heb ik geen moeite voor hoeven doen, na het ontdooien van de vriezer heb ik wat lekkere pasta saus gemaakt, vlees ingekocht etc. Geen idee hoe lang het zou lukken. Gisteren toch nog maar even naar de winkel gegaan om fruit te kopen, wij krijgen fruit op kantoor dus dat kopen zit niet helemaal in mijn systeem
  zondag 15 maart 2020 @ 18:38:58 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192054534
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Oow ik zou met toetjes koken ook nog wel een eind kunnen komen, al is juist de voorraad suiker enzo fundamenteel omlaag gebracht de laatste jaren.
pi_192054559
Wij zouden wel om de paar dagen naar de supermarkt moeten als dit langere tijd aanhoudt...net een gore vliegjesplaag achter de rug en alles wat open was weggemieterd...
pi_192054597
Waarbij we in deze gribus ook nog veel last van muizen hebben, dus er was best veel "open" :')
pi_192054624
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik nog wel langer. Maar daar heb ik geen moeite voor hoeven doen, na het ontdooien van de vriezer heb ik wat lekkere pasta saus gemaakt, vlees ingekocht etc. Geen idee hoe lang het zou lukken. Gisteren toch nog maar even naar de winkel gegaan om fruit te kopen, wij krijgen fruit op kantoor dus dat kopen zit niet helemaal in mijn systeem
Ik ook. Maar ik had het over toetjes en vers fruit en zo. :P
pi_192054630
Ik kan eigenlijk lang zat vooruit, maar blijf toch de drang houden naar de winkel te rennen. :') Thuisbezorgen is in ieder geval niet mogelijk, alles zit de komende twee weken al vol.
pi_192054735
Ik bestelde al niet zoveel gewone boodschappen online, maar heb nu toch vooral de neiging om die optie alleen te gunnen aan mensen die fysiek niet of moeilijk in staat zijn om naar de supermarkt te gaan. Beetje lullig dat zo'n op zich prima mogelijkheid voor mindervaliden nu ineens twee weken op zich moet laten wachten wegens iedereen die best naar de supermarkt kán maar dat niet wil. Maar ja..
Let me see you stripped down to the bone
pi_192054800
Dat dacht ik ook Mini, die lopen al vol, de online bezorgingen. Zolang ik nog op de fiets kan stappen om boodschappen te doen doe ik het zelf wel.

Oh en toetjes, die eet ik toch al nooit thuis, dus daar hoef ik heel lang niet voor naar de winkel
pi_192054826
@borisz; haha :D zo'n foto hebben we hier ook. Mega rij.
Houden niet netjes afstand.

Maar bij de supermarkt gaan mensen in de rij ook geen afstand houden denk ik.
pi_192054858
Sterkte aan iedereen hier die in de knoei komt nu school én opvang niet meer toegankelijk zijn. Woon je in mijn regio: Günther is keileuk met andere kinderen en bijt alleen op momenten van opperst enthousiasme. ;) Kom maar op met die koters!
  zondag 15 maart 2020 @ 18:54:30 #91
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192054876
Zo mooi; er zijn lijsten met beroepsgroepen die gebruik kunnen maken van kinderopvang.
Moet er wel kinderopvang zijn waar je woont.

Men is nu bezig uit te zoeken hoe -dat- te fixen is voor nu. Zal uiteindelijk wel heen en weer rijden met auto's worden.
  zondag 15 maart 2020 @ 19:00:21 #92
337640 Barreltje
Produceert gas
  zondag 15 maart 2020 @ 19:01:01 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192055023
K en ik zitten er beiden in.. ~:)
pi_192055036
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 18:54 schreef fietsie het volgende:
Zo mooi; er zijn lijsten met beroepsgroepen die gebruik kunnen maken van kinderopvang.
Moet er wel kinderopvang zijn waar je woont.

Men is nu bezig uit te zoeken hoe -dat- te fixen is voor nu. Zal uiteindelijk wel heen en weer rijden met auto's worden.

Ze zijn er in ieder geval mee bezig, en het is tenminste iets.

Ik kom niet echt in de knoop, maar thuiswerken zal niet zo productief zijn. Nu maakt het voor mijn werk ook niet zo heel veel uit. Ik denk dat ik uiteindelijk niet zoveel te doen meer heb, omdat mijn werk voor 75% bestaat uit koffie drinken met anderen :')
  zondag 15 maart 2020 @ 19:02:30 #95
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192055061
Ah de horeca is al klaar met rekenen. Of ze even 5 miljard kunnen vangen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 maart 2020 @ 19:03:31 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192055093
McD ook per direct dicht.
  zondag 15 maart 2020 @ 19:03:33 #97
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192055094
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:01 schreef Aure het volgende:

[..]

Ze zijn er in ieder geval mee bezig, en het is tenminste iets.

Ik kom niet echt in de knoop, maar thuiswerken zal niet zo productief zijn. Nu maakt het voor mijn werk ook niet zo heel veel uit. Ik denk dat ik uiteindelijk niet zoveel te doen meer heb, omdat mijn werk voor 75% bestaat uit koffie drinken met anderen :')
Wat heb jij dan voor beroep?? :+
  zondag 15 maart 2020 @ 19:04:38 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192055113
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:03 schreef borisz het volgende:
McD ook per direct dicht.
Zou ook wel vorm van concurrentievervalsing zijn als de drive wel open zou mogen blijven natuurlijk
  zondag 15 maart 2020 @ 19:07:12 #99
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192055170
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:04 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zou ook wel vorm van concurrentievervalsing zijn als de drive wel open zou mogen blijven natuurlijk
En hoe zit het dan met de bezorgtenten??
pi_192055189
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:07 schreef Barreltje het volgende:
Bezorgen mag wel.
  zondag 15 maart 2020 @ 19:09:30 #101
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192055217
quote:

[..]

quote:

[..]

Daar zullen ze morgen ook wel toe behoren. Of anders overmorgen.
pi_192055245
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:03 schreef Barreltje het volgende:

[..]

Wat heb jij dan voor beroep?? :+
Niet echt iets standaards ofzo. Ik stuur je ff een dm :P
  zondag 15 maart 2020 @ 19:13:48 #103
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192055298
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:11 schreef Aure het volgende:

[..]

Niet echt iets standaards ofzo. Ik stuur je ff een dm :P
Als ik m'n PrinceII Practitioner examenstof nog goed voor de geest heb moet je haast wel projectleider zijn. Want koffiedrinken is de key competence voor dat beroep :P
  zondag 15 maart 2020 @ 19:16:44 #104
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_192055348
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:01 schreef Barreltje het volgende:
K en ik zitten er beiden in.. ~:)
Anna ook. Ik niet. Wel puzzelen hoe en wat, omdat bij haar alles in de soep loopt.
pi_192055352
Jij hebt ook een dm :P @fietsie
pi_192055380
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 12:02 schreef Blues het volgende:

[..]

Je hebt een mooie rustige stem, dat viel me al op.
(dat kwam natuurlijk omdat ik een hoog hees pratend schriel elfje had verwacht op de meet)
+ik ben erg gevoelig voor stemmen.
/en haat mijn eigen :r :(
Ik heb een vrij lage stem. Toen ik in een koor zong, zat ik bij de lage alten en vaak kan ik zelfs nog met de tenoren meedoen. :D
Jouw stem is me niet negatief opgevallen :*
pi_192055459
Ik had vanochtend mijn ouders gebeld, mijn vader heeft me toen verzekerd dat niemand ook maar een kuchje had... Raad eens wie er zat te hoesten en niezen :(
Nagevraagd aan mijn broer, en het is niet dat mijn vader pas toen ik er was daarmee begon.
Ik dacht dat ik mijn ouders voor zoiets wel kon vertrouwen. Of nou ja, mijn moeder niet, die heeft geen enkel gevoel voor realiteit soms, maar mijn vader wel. :{

Ik heb geprobeerd om een beetje uit de buurt te blijven, beter handen te wassen, maar geen idee of dat nou echt opschiet als je een paar uur met elkaar in een kamer zit.
  zondag 15 maart 2020 @ 19:27:07 #108
217702 Lonaa
Honger!
pi_192055576
Ondanks dat je dit op je klompen kon aanvoelen, voelt het wel heftig.

En de bieb is dicht ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 15 maart 2020 @ 19:29:34 #109
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192055640
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:27 schreef Lonaa het volgende:

En de bieb is dicht ;(
Dan maar studieboeken
pi_192055661
quote:

En de bieb is dicht ;(
Heb je een digitaal abonnement? Dan kun je op je telefoon, e-reader of pc nog boeken lezen :*
  zondag 15 maart 2020 @ 19:30:51 #111
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192055673
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Heb je een digitaal abonnement? Dan kun je op je telefoon, e-reader of pc nog boeken lezen :*
Of het internet uitlezen.
  zondag 15 maart 2020 @ 19:32:57 #112
217702 Lonaa
Honger!
pi_192055729
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:30 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Uh, ik geloof het niet. Ik kan wel luisterboeken, maar toch anders.

Naja, het is natuurlijk een mini-zorg ten op zichte van zorgen die andere mensen hebben.
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 19:36:39 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192055809
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Bezorgen mag wel.
En afhalen niet? Is op de parkeerplaats bezorgen ook bezorgen? :D
pi_192055818
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:18 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb een vrij lage stem. Toen ik in een koor zong, zat ik bij de lage alten en vaak kan ik zelfs nog met de tenoren meedoen. :D
Jouw stem is me niet negatief opgevallen :*
Lage alt boks O+

quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik had vanochtend mijn ouders gebeld, mijn vader heeft me toen verzekerd dat niemand ook maar een kuchje had... Raad eens wie er zat te hoesten en niezen :(
Nagevraagd aan mijn broer, en het is niet dat mijn vader pas toen ik er was daarmee begon.
Ik dacht dat ik mijn ouders voor zoiets wel kon vertrouwen. Of nou ja, mijn moeder niet, die heeft geen enkel gevoel voor realiteit soms, maar mijn vader wel. :{

Ik heb geprobeerd om een beetje uit de buurt te blijven, beter handen te wassen, maar geen idee of dat nou echt opschiet als je een paar uur met elkaar in een kamer zit.
Jouw vader -O- En hoeveel anderen zullen er ook zo laconiek mee omgaan?
Zolang je geen symptomen hebt ben je niet besmettelijk. Maar hoesten/kuchen/niezen = thuisblijven.
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Naja, het is natuurlijk een mini-zorg ten op zichte van zorgen die andere mensen hebben.
Ieder mens heeft zijn eigen zorg en ook dit is er een van. :*

Net overleg met collega gehad: inhoud van mijn kantoorbaan verandert (omdat alle bijeenkomsten etc zijn afgelast) en zij gaat nu nachtdienst doen. Vindt ze leuk.

En ik ga morgen overleggen of ik kantooruren tegen onbetaald verlof oid kan inleveren voor uithelpen in de directe zorg.
  zondag 15 maart 2020 @ 19:38:56 #115
217702 Lonaa
Honger!
pi_192055850
Wel nu zorg over mijn beestjes en wat zij eten. De vriezer zit half vol, ik denk nog een week of 3 en dan is het op. Ik hoop maar dat de webshops blijven bezorgen. :{
pi_192056154
quote:

En de bieb is dicht ;(
Wat zoek je voor boeken? Heb wel wat epubs?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_192056187
E
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Wel handig als je elkaars smaak in boeken kent...

En hoe is het met je schoonmoeder?
Blijft zij nog even?
  zondag 15 maart 2020 @ 19:53:53 #118
217702 Lonaa
Honger!
pi_192056191
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Oh wat lief! :*
Als dat tzt nodig is kom ik bij je. Voorlopig heb ik nog wel wat.

Ik ben dus echt zo iemand die niet fatsoenlijk kan slapen als ik niet eerst kan lezen :@ Luisterboeken werken ook, kwam k een tijd geleden achter. Maar minder fijn. Ik kan altijd opnieuw aan m;n boekenkast beginnen natuurlijk. :Y)
  zondag 15 maart 2020 @ 19:55:53 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192056244
Opvoedkundig probleem. "Lieverd, het is 20:00. Je mag nog een half uurtje een boek lezen want morgen is een..... " -ow sjips. Geen schooldag-
  Moderator zondag 15 maart 2020 @ 19:59:31 #120
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192056329
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:55 schreef fietsie het volgende:
Opvoedkundig probleem. "Lieverd, het is 20:00. Je mag nog een half uurtje een boek lezen want morgen is een..... " -ow sjips. Geen schooldag-
Doordeweekse dag dan :+
pi_192056337
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:53 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Oh wat lief! :*
Als dat tzt nodig is kom ik bij je. Voorlopig heb ik nog wel wat.

Ik ben dus echt zo iemand die niet fatsoenlijk kan slapen als ik niet eerst kan lezen :@ Luisterboeken werken ook, kwam k een tijd geleden achter. Maar minder fijn. Ik kan altijd opnieuw aan m;n boekenkast beginnen natuurlijk. :Y)
Ik heb ook heel veel boeken. Dus als je zonder raakt geef maar wat auteurs of genres door.
pi_192056348
Hier ook nog wel wat e-boeken. Kan zelfs een ereader opsturen. Die valt af en toe uit (natuurlijk net als je in een spannend deel bent) maar is ook zo weer aan te zetten.
  zondag 15 maart 2020 @ 20:02:16 #123
217702 Lonaa
Honger!
pi_192056382
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:59 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik heb ook heel veel boeken. Dus als je zonder raakt geef maar wat auteurs of genres door.
Das heel lief, maar volgens mij heb jij voorlopig wel andere dingen aan je hoofd. :* Succes daarmee iig.

Ik kom er verder best goed 'vanaf'. Geen baan, geen kinderen. (eigenlijk sta ik dus gewoon buiten de maatschappij :') )
  zondag 15 maart 2020 @ 20:03:34 #124
217702 Lonaa
Honger!
pi_192056415
Ik red me wel hoor lieve mensen, het was een stukje 'klein leed'. :*
pi_192056419
Gekkie
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Das heel lief, maar volgens mij heb jij voorlopig wel andere dingen aan je hoofd. :* Succes daarmee iig.

Ik kom er verder best goed 'vanaf'. Geen baan, geen kinderen. (eigenlijk sta ik dus gewoon buiten de maatschappij :') )
Gekkie
:* in de lucht.
pi_192056452
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:55 schreef fietsie het volgende:
Weet je dochter al dat dit ook het tijdelijke einde is van logeerpartijtjes, bioscoop, sporttraining etc?
Ik hoor net dat een 11-jarige na een half uur *O* *O* geen school *O* *O* naar -O- leeg bestaan, doe dan maar school -O- is gegaan.
  zondag 15 maart 2020 @ 20:05:35 #127
217702 Lonaa
Honger!
pi_192056453
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:03 schreef AnneX het volgende:
Gekkie
[..]

Gekkie
:* in de lucht.
Was ook beetje grappig bedoeld, maar effectief heb ik maar weinig 'last' van de nieuwe regels. Ja, ik kan niet sporten (maar er wordt vanuit de sportschool gewerkt aan thuis-workouts) en ik kan niet naar de bieb voor het volgende deel van mijn spannende serie.
  zondag 15 maart 2020 @ 20:06:46 #128
217702 Lonaa
Honger!
pi_192056477
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Weet je dochter al dat dit ook het tijdelijke einde is van logeerpartijtjes, bioscoop, sporttraining etc?
Ik hoor net dat een 11-jarige na een half uur *O* *O* geen school *O* *O* naar -O- leeg bestaan, doe dan maar school -O- is gegaan.
Noh ;(
  zondag 15 maart 2020 @ 20:07:20 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192056486
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja ze baalt alleen van niet zwemmen. De rest vindt ze wel prima; er is Lego en er zijn knutselspullen.
pi_192056515
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:02 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nou, voorlopig valt het wel mee.
Deze week geen thuiszorguren gepland, bij het reguliere werk wat andere dingen doen die mentaal eigenlijk minder aandacht vragen en alle sociale en sport activiteiten stop. Geen idee of ik bij een andere organisatie aan de slag mag (ivm kruisbesmetting) dus dat start ook niet van vandaag op morgen.

Heb eigenlijk tijd teveel zodat ik me maar druk maak over Corona :')

En ben wel blij met de online community. Want als ik geen andere/extra uren kan/mag maken dan moet ik dus zeker drie weken thuiswerken en dat is toch ... best wel alleen.
  zondag 15 maart 2020 @ 20:15:05 #131
217702 Lonaa
Honger!
pi_192056636
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nou, voorlopig valt het wel mee.
Deze week geen thuiszorguren gepland, bij het reguliere werk wat andere dingen doen die mentaal eigenlijk minder aandacht vragen en alle sociale en sport activiteiten stop. Geen idee of ik bij een andere organisatie aan de slag mag (ivm kruisbesmetting) dus dat start ook niet van vandaag op morgen.

Heb eigenlijk tijd teveel zodat ik me maar druk maak over Corona :')

En ben wel blij met de online community. Want als ik geen andere/extra uren kan/mag maken dan moet ik dus zeker drie weken thuiswerken en dat is toch ... best wel alleen.
Dat laatste heb ik gisteren een vriend van me ook horen zeggen ja. :{ Die woont ook alleen en haalt veel sociale contacten en 'wat te doen hebben' uit z'n werk.

Vrije tijd = druk maken over Corona herken ik ook wel. Probeer het maar te relativeren tot 'dag voor dag'. Er is eten voor morgen en overmorgen, so it's fine. I guess.
pi_192056692
Dat alleen vind ik ook wel lastig. . Ik werk nogal solistisch en vooral via mail/telefoon, heb geen echt contact met andere collega's nodig. Maar die spreek ik wel, praatje hier, praatje daar of gewoon vragen ipv mailen.

Etentje morgen, naailes overmorgen, schouwburg woensdag,allemaal gecancelled. En een vriend heeft vandaag een kat opgehaald en die wil ik natuurlijk ook even gaan bekijken.

Ben in ieder geval blij met jullie!
pi_192056693
@Cat...de zangjuf heeft het aantal abonnees omhoog gekregen naar > 1000 op haar yt kanaal. Daarmee mag zij ‘gratis’ streamen(?).
En zij is bezig met voorbereiden van online lessen voor de solo en kleine groepen.
Het wijkcentrum waar wij les hebben, is gesloten.

@fietsie’s uk (8>
pi_192056712
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:32 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Het kan de moeite waard zijn om even te kijken. Volgens mij zit een digi-abonnement automatisch bij een volledig abonnement in.
Ik heb enkel digitaal, dat was iets goedkoper. Volgens mij zijn er maar twee abonnement-opties: alleen digitaal, of digitaal en fysiek.
Je zou dan bij Online Bieb moeten zijn, en e-boeken kiezen ipv luisterboeken. :)

En iedere zorg mag er zijn :*
Ik heb ook best een stel mini-zorgen, die zijn soms juist goede afleiding van de echte zorgen ;)
pi_192056740
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik gisteren een vriend van me ook horen zeggen ja. :{ Die woont ook alleen en haalt veel sociale contacten en 'wat te doen hebben' uit z'n werk.

Vrije tijd = druk maken over Corona herken ik ook wel. Probeer het maar te relativeren tot 'dag voor dag'. Er is eten voor morgen en overmorgen, so it's fine. I guess.
Ik maak me niet zo druk om mezelf. Maar om domme mensen en domme organisaties die niet meeschreven met de ontwikkelingen.

quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:18 schreef AnneX het volgende:
@:Cat...de zangjuf heeft het aantal abonnees omhoog gekregen naar > 1000 op haar yt kanaal. Daarmee mag zij ‘gratis’ streamen(?).
En zij is bezig met voorbereiden van online voor de solo en kleine groepen.
Het wijkcentrum waar wij les hebben, is gesloten.

@:fietsie’s uk (8>
Doet ze goed ^O^ Misschien dat mijn dirigente ook zoiets gaat doen. Of niet, dat ze maar eens een paar weken rust neemt na een aantal drukke jaren, in combinatie met slechte gezondheid.
pi_192056765
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Lage alt boks O+
[..]
O+

quote:
Jouw vader -O- En hoeveel anderen zullen er ook zo laconiek mee omgaan?
Zolang je geen symptomen hebt ben je niet besmettelijk. Maar hoesten/kuchen/niezen = thuisblijven.
[..]
Hij was thuis, dus dan was het prima toch? :')
Nee, hij was ervan overtuigd dat zijn hoestje geen corona-hoestje was. Hij zou bij het ziekenhuis moeten gaan werken joh, dan hebben ze geen ingewikkelde testen meer nodig. Laat m'n pa ernaar luisteren en hij weet of het corona is. :')
quote:
Ieder mens heeft zijn eigen zorg en ook dit is er een van. :*

Net overleg met collega gehad: inhoud van mijn kantoorbaan verandert (omdat alle bijeenkomsten etc zijn afgelast) en zij gaat nu nachtdienst doen. Vindt ze leuk.

En ik ga morgen overleggen of ik kantooruren tegen onbetaald verlof oid kan inleveren voor uithelpen in de directe zorg.
_O_ voor jou, omdat je wilt gaan helpen met de zorg. Wat goed dat je dat kunt. :*
pi_192056790
Nondeju...fok heeft nog steeds een corona virus...hapert en hottert.
Even een thermometer in zn kont steken.
pi_192056818
Best irritant ja
pi_192056828
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

O+
[..]

Hij was thuis, dus dan was het prima toch? :')
Nee, hij was ervan overtuigd dat zijn hoestje geen corona-hoestje was. Hij zou bij het ziekenhuis moeten gaan werken joh, dan hebben ze geen ingewikkelde testen meer nodig. Laat m'n pa ernaar luisteren en hij weet of het corona is. :')
[..]

_O_ voor jou, omdat je wilt gaan helpen met de zorg. Wat goed dat je dat kunt. :*
Nah, blij wat te kunnen betekenen op deze manier. Als jullie nu allemaal thuis blijven hebben we dat virus zo onder de duim.

Hoe had je vannacht trouwens geslapen, zo onder je versgemaakte nieuwe deken? O+
pi_192056840
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:24 schreef AnneX het volgende:
Ja :(
pi_192056844
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Nah, blij wat te kunnen betekenen op deze manier. Als jullie nu allemaal thuis blijven hebben we dat virus zo onder de duim.

Hoe had je vannacht trouwens geslapen, zo onder je versgemaakte nieuwe deken? O+
Als een blok.
Ik ben van plan dat zometeen weer te doen, want ik ben echt gesloopt van een dag bij mijn ouders :')
pi_192056851
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als een blok.
Ik ben van plan dat zometeen weer te doen, want ik ben echt gesloopt van een dag bij mijn ouders :')
Wat fijn O+

En welterusten dan alvast, voor de nabije toekomst. :P
  zondag 15 maart 2020 @ 20:29:21 #143
217702 Lonaa
Honger!
pi_192056901
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:24 schreef AnneX het volgende:
Je zal maar ondertussen hard moeten noten en verwijderen in het CORtopic. Niet te doen. :X Terwijl je wacht tot de pagina laad alweer 10 reacties :')
pi_192056913
Als fok ermee ophoudt, dan weet ik het niet meer...

@T. : Wat heerlijk dat de deken goed bevalt _O_
En zélf gemaakt _O_
pi_192056940
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Je zal maar ondertussen hard moeten noten en verwijderen in het CORtopic. Niet te doen. :X Terwijl je wacht tot de pagina laad alweer 10 reacties :')
:( oops. Blijf daar wel even weg.
pi_192056999
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:29 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er zijn daar topics waar ik maar niet kom :X
Jullie hebben er je handen vol aan _O_
  zondag 15 maart 2020 @ 20:34:32 #147
217702 Lonaa
Honger!
pi_192057028
Bouwmarkten zullen morgen nog wel open zijn toch? #ikgawelindetuinwerkendan
pi_192057125
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:34 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mij wel.
  zondag 15 maart 2020 @ 20:41:53 #149
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192057243
Had nwe vriend een paar dagen op bezoek. Normaal vind ik alleen zijn en stilte héérlijk O+
Nu moet ik echt ff afkicken :@ Wat is het stil en eenzaam ineens.. :o
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192057486
De jongste is 16 april jarig en wil graag haar kamer opnieuw behangen en nieuw bed. Ik ben aan het twijfelen om het niet gewoon naar voren te trekken. Kan ze zelf behang scheuren :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_192057729
quote:
https://reclamearchief.com/videos/hornbach-breng-leven-in-je-tuin _O_
pi_192057793
Bericht dat de sportschool dicht gaat. Logisch.
Wel jammer dat mijn trainer het allemaal nog niet zo lijkt te snappen en een beetje een zurige persoonlijke ondertoon toevoegt aan de boodschap van de landelijke baas. ‘We volgen de richtlijnen, willen geen boete, we trainen met maximaal 2 personen dus het was veilig, kledingwinkels waar mensen kleding passen blijven ook open etc.’

Natuurlijk is het zuur voor hem, maar dit helpt niet voor domme mensen die het ook allemaal niet zo belangrijk vinden. :{
  zondag 15 maart 2020 @ 21:04:11 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192057795
Living on the edge: we hebben vanavond gegeten bij een Italiaanse collega van B. uit de zorg.
Was heerlijk.

Aangezien B. ook in een cruciale sector werkt is de opvang van mij voor de komende weken wel geregeld. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 15 maart 2020 @ 21:04:54 #154
217702 Lonaa
Honger!
pi_192057811
quote:
Als je op die link klinkt zie je gelijk 2 neukende lieveheersbeestjes :D :')

Morgen even wat bamboestokken kopen om iets te bouwen waar mijn peultjes tegenaan kunnen groeien. En wat extra potgrond. De rest wb tuin kan nog wel een tijdje wachten.
pi_192057815
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:04 schreef golfer het volgende:
Living on the edge: we hebben vanavond gegeten bij een Italiaanse collega van B. uit de zorg.
Was heerlijk.

Aangezien B. ook in een cruciale sector werkt is de opvang van mij voor de komende weken wel geregeld. ;)
Stoer man :{
pi_192057934
Tele, je vader :{
Maar ook gewoon jammer dat ie niet eerlijk vertelde dat ie hoestte. Je hebt er niks aan om het te verzwijgen -O-
pi_192057947
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:

Stoer man :{
Ik werk altijd met haar, morgen ook. Afstand gehouden, handen wassen, tussendoor handen wassen niet aan je gezicht zitten, thuis handen wassen en verder niemand gezien. Ze woont alleen en heeft geen klachten.
Geen probleem. Heerlijk :9
  zondag 15 maart 2020 @ 21:12:18 #158
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192057998
quote:
Wij hebben serieus gisteren een berg spul gehaald bij de bouwmarkt. Het kan nooit lang meer duren voor alle niet-essentiële winkels dicht gaan.
Spoilers!
pi_192058010
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Tele, je vader :{
Maar ook gewoon jammer dat ie niet eerlijk vertelde dat ie hoestte. Je hebt er niks aan om het te verzwijgen -O-
Het is lief dat hij me graag wilde zien en graag wilde dat ik langskwam.

Het is niet zo lief dat hij loog over hoe het ging, zodat ik mee kon doen aan het spelletje "er is wel iets als een coronavirus maar wij gaan er nul last van hebben".
Op een gegeven moment zei mijn moeder ook dat er nog maar één coronageval in hun stadje was en dat diegene "import" was, dus dat er helemaal geen risico is :') :')

Jouw zusjes konden er ook wat van hè. :{ :*
pi_192058055
Oh ja, een laatste vraag corona gerelateerde vraag.
Hoe komt dat mensen vele, vele pakjes paracetamol hamsteren en blijkbaar broodnodig hebben.
Als ik eens in de 2/3 jaar een doosje haal, is het veel.
Dan zijn er toch ook forse gezondheidsproblemen?

@golfer : Wat een risico om uit eten te gaan bij een Italiaanse.
Morgen even temperaturen?
  zondag 15 maart 2020 @ 21:15:25 #161
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192058079
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:14 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, een laatste vraag corona gerelateerde vraag.
Hoe komt dat mensen vele, vele pakjes paracetamol hamsteren en blijkbaar broodnodig hebben.
Als ik eens in de 2/3 jaar een doosje haal, is het veel.
Dan zijn er toch ook forse gezondheidsproblemen?

@:golfer : Wat een risico om uit eten te gaan bij een Italiaanse.
Morgen even temperaturen?
Er zijn ook mensen die 4x per dag 2 tabletten nemen "om een spiegel op te bouwen"
Dagelijks. Altijd.
  zondag 15 maart 2020 @ 21:15:45 #162
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192058085
erikvmuiswinkel twitterde op zondag 15-03-2020 om 19:59:49 Nooit gedacht dat mijn kinderen over 50 jaar mogen gaan toeteren dat zij verdomme dit land weer hebben opgebouwd. reageer retweet
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 15 maart 2020 @ 21:17:07 #163
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192058121
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Had nwe vriend een paar dagen op bezoek. Normaal vind ik alleen zijn en stilte héérlijk O+
Nu moet ik echt ff afkicken :@ Wat is het stil en eenzaam ineens.. :o
Ik deel ook eens wat. Maar meeleven, ho maar :P
pi_192058125
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:15 schreef fietsie het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die 4x per dag 2 tabletten nemen "om een spiegel op te bouwen"
Dagelijks. Altijd.
Nou wat ik er nog van weet...geldt dat voor een week. 8)7
En dan slikt / vreet men of course ook maagbeschermers.
Is er toch iets mis in omgaan met klachten.
Dit is gewoon verslaafd.
pi_192058131
Als je ziek wordt krijg je koorts en wil je paracetamol.
Dus moet je zéker 10 dozen inslaan ja :{
pi_192058156
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ben nog aan het nalezen, terugscrollen en andere dingen aan het bijlezen van een avondje weg.
Maar ja idd lijkt me afkicken :*
pi_192058178
Joh,
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:17 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

wij zijn hartstikke druk en posten langs elkaar en iedereen heen.
Gebeurt mij zo vaak.

Bijzonder dat je een paar dagen leuk gezelschap zo ervaart.
Zijn jullie nog buiten geweest? B-)
pi_192058213
Er wordt ongeveer op 20% van de dingen die ik post gereageerd Whisk. slowchat eigen. We lezen het wel hoor :)
  zondag 15 maart 2020 @ 21:20:34 #169
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192058220
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Ben nog aan het nalezen, terugscrollen en andere dingen aan het bijlezen van een avondje weg.
Maar ja idd lijkt me afkicken :*

Wat hebben jullie gegeten?
En het lijkt me idd niet dat jullie een fors risico namen :N
Maar goed, wij zijn vrijdag nog uit eten geweest. In een heus restaurant :o
  zondag 15 maart 2020 @ 21:20:50 #170
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192058232
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:19 schreef AnneX het volgende:
Joh,
[..]

wij zijn hartstikke druk en posten langs elkaar en iedereen heen.
Gebeurt mij zo vaak.

Bijzonder dat je een paar dagen leuk gezelschap zo ervaart.
Zekers :D

Wat bedoel je precies? Met bijzonder dat ik dat zo ervaar?
  zondag 15 maart 2020 @ 21:21:49 #171
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192058262
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:19 schreef AnneX het volgende:
Joh,
[..]

Wat formuleer je dit.... tactisch :)
pi_192058306
I
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

Wat hebben jullie gegeten?
En het lijkt me idd niet dat jullie een fors risico namen :N
Maar goed, wij zijn vrijdag nog uit eten geweest. In een heus restaurant :o
Ik zal straks even de foto's uploaden! Nu Hollands Hoop kijken en de relaxen O+
  zondag 15 maart 2020 @ 21:24:25 #173
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192058337
pi_192058357
..omda
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Zekers :D

Wat bedoel je precies? Met bijzonder dat ik dat zo ervaar?
...omdat je stil en alleen zijn, heerlijk vond... :?

En dan had je “ons” in de culsc nog op afroep ter beschikking...🙃
  zondag 15 maart 2020 @ 21:25:47 #175
217702 Lonaa
Honger!
pi_192058372
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wij hebben serieus gisteren een berg spul gehaald bij de bouwmarkt. Het kan nooit lang meer duren voor alle niet-essentiële winkels dicht gaan.
Dat is precies waarom ik morgen toch even wat potgrond, emmers en bamboestokken wil kopen. :@
  zondag 15 maart 2020 @ 21:26:21 #176
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192058383
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:23 schreef Blues het volgende:
I
[..]

Ik zal straks even de foto's uploaden! Nu Hollands Hoop kijken en de relaxen O+
Enjoy :*
  zondag 15 maart 2020 @ 21:27:53 #177
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192058417
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef AnneX het volgende:
..omda
[..]

...omdat je stil en alleen zijn, heerlijk vond... :?

En dan had je “ons” in de culsc nog op afroep ter beschikking...🙃
Dat is gewoon zo. Hoewel niet 100% vd tijd :P Had (naief wellicht?) verwacht dat ik ff terug naar "normaal" wel lekker zou vinden :P
pi_192058458
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:27 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat is gewoon zo. Hoewel niet 100% vd tijd :P Had (naief wellicht?) verwacht dat ik ff terug naar "normaal" wel lekjer zou vinden :P
Nu even afkicken, maar misschien is het morgen weer lekker. En je bent natuurlijk vers flieft
  zondag 15 maart 2020 @ 21:31:47 #179
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192058499
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:30 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nu even afkicken, maar misschien is het morgen weer lekker. En je bent natuurlijk vers flieft
True :Y Dat verandert zaken best wel :@
pi_192058508
Ik vind het maar saai als ik een keer alleen ben. En we wonen nu denk ik al 5 jaar samen *;
pi_192058529
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:10 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik werk altijd met haar, morgen ook. Afstand gehouden, handen wassen, tussendoor handen wassen niet aan je gezicht zitten, thuis handen wassen en verder niemand gezien. Ze woont alleen en heeft geen klachten.
Geen probleem. Heerlijk :9
Dat klinkt al genuanceerder als wat Golfer postte.
Want dat soort berichten maakt dat anderen het ook niet serieus nemen. En bij zo’n bezoek geen afstand houden, geen handen wassen etc.

Ik vond zijn post gewoon niet grappig.
pi_192058592
Wij waren vanochtend even wandelen buiten en kwamen mijn neef tegen. En toen werd het dus heel awkward, omdat we blij waren elkaar te zien, maar niet konden knuffelen ;( dus gaven we elkaar zo'n awkward elleboogboks, maar dat mag dan nu eigenlijk ook niet meer :P
  zondag 15 maart 2020 @ 21:35:57 #183
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192058602
Wat ook wel "irritant" is: we hebben beide dit jaar door omstandigheden wat meer vrije dagen dan normaal. En we zouden wel een weekendje weg willen samen (goede "relatie"-test ook wel; samen "op vakantie" :D ), maar dat is wat lastig de komende tijd.

En straks als het weer kan is er natuurlijk een run en rijzen de prijzen de pan uit -O-
  zondag 15 maart 2020 @ 21:40:32 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192058701
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat ook wel "irritant" is: we hebben beide dit jaar door omstandigheden wat meer vrije dagen dan normaal. En we zouden wel een weekendje weg willen samen (goede "relatie"-test ook wel; samen "op vakantie" :D ), maar dat is wat lastig de komende tijd.

En straks als het weer kan is er natuurlijk een run en rijzen de prijzen de pan uit -O-
Kanoën naar Londen :P
pi_192058780
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ik zag een leuk filmpje op de fb pagina's van mijn nichtjes. Echtpaar zat in korte broek en slippers op de bank, voetjes op tafel, margarita's erbij, zonnehoed op, naar iets tropisch op tv kijken. Ze konden niet echt gaan dus dan maar zo _O-

Maar je kan natuurlijk in zijn of jouw huis gaan zitten, hapjes thema verzinnen, films in dat thema bekijken etc.
  zondag 15 maart 2020 @ 21:47:39 #186
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192058841
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik zag een leuk filmpje op de fb pagina's van mijn nichtjes. Echtpaar zat in korte broek en slippers op de bank, voetjes op tafel, margarita's erbij, zonnehoed op, naar iets tropisch op tv kijken. Ze konden niet echt gaan dus dan maar zo _O-

Maar je kan natuurlijk in zijn of jouw huis gaan zitten, hapjes thema verzinnen, films in dat thema bekijken etc.
Ja, hebben we ook al besproken :D
Maar het is tóch anders :P
  zondag 15 maart 2020 @ 21:49:05 #187
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192058866
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:40 schreef fietsie het volgende:

[..]

Kanoën naar Londen :P
Weet je hoe duur Londen is? :{w
En dan nog moe worden ook? :o
:N
  zondag 15 maart 2020 @ 21:49:23 #188
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192058874
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:25 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Dat is precies waarom ik morgen toch even wat potgrond, emmers en bamboestokken wil kopen. :@
Gelijk heb je. Wij hebben gisteren ook nog maar even SodaStream-patronen gekocht. #beprepared
Spoilers!
pi_192058917
Sportschool hier nog wel open incl grappige filmpjes over hoe je toestellen ontsmet incl squatten en lunges. Maar Jross heeft toch maar besloten niet meer te gaan de komende weken. Die ging 5x per week :X

Dit wordt een heel rustige vakantie :+ Ik zat al t ebedenken of ik ergens kon schilderen in huis oid :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 15 maart 2020 @ 21:53:00 #190
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192058942
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Gelijk heb je. Wij hebben gisteren ook nog maar even SodaStream-patronen gekocht. #beprepared
Hamsteraars! Zeker ook een hele berg houtsnippers verzameld -nu het nog kan- en die bult pootaarde kwam zeker ook helemaal niet uit jullie garage?!?! :P
pi_192058982
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:51 schreef Isabeau het volgende:
Sportschool hier nog wel open incl grappige filmpjes over hoe je toestellen ontsmet incl squatten en lunges. Maar Jross heeft toch maar besloten niet meer te gaan de komende weken. Die ging 5x per week :X

Dit wordt een heel rustige vakantie :+ Ik zat al t ebedenken of ik ergens kon schilderen in huis oid :+
Sportschool is eigenwijs en wil een vette boete? Er komt vanavond of anders morgen vast wel een bericht dat ze ook dicht gaan.

Hoe is het met de bezetting op je werk? Mocht je nog vakantie pakken?
pi_192059008
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:55 schreef Cat-astrophe het volgende:

Sportschool is eigenwijs en wil een vette boete? Er komt vanavond of anders morgen vast wel een bericht dat ze ook dicht gaan.

Hoe is het met de bezetting op je werk? Mocht je nog vakantie pakken?
Tot nu toe geen problemen met de bezetting, dus ik geniet maar van de vrije dagen. Wel dat personeel niet meer met het ov mag reizen, maar dan kan ik niet eens naar het werk komen :')
  zondag 15 maart 2020 @ 21:56:54 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192059018
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Hamsteraars! Zeker ook een hele berg houtsnippers verzameld -nu het nog kan- en die bult pootaarde kwam zeker ook helemaal niet uit jullie garage?!?! :P
O-)
Spoilers!
pi_192059027
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tot nu toe geen problemen met de bezetting, dus ik geniet maar van de vrije dagen. Wel dat personeel niet meer met het ov mag reizen, maar dan kan ik niet eens naar het werk komen :')
Geluk bij een ongeluk dus :D Je vindt vast wat nuttigs *kuchWoWkuch* om je dagen te vullen :P
pi_192059063
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

Geluk bij een ongeluk dus :D Je vindt vast wat nuttigs *kuchWoWkuch* om je dagen te vullen :P
Wat dat betreft kan ik mezelf wel vermaken in huis ja :')
  zondag 15 maart 2020 @ 22:00:25 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192059092
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 21:57 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

_O-
pi_192059098
Ik heb overigens keelpijn :')
  zondag 15 maart 2020 @ 22:05:09 #198
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192059176
@fietsie Zie je WA
  zondag 15 maart 2020 @ 22:06:54 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192059208
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb overigens keelpijn :')
Ze testen nu toch alleen nog maar als je opgenomen wordt?
pi_192059250
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:06 schreef fietsie het volgende:

En kwetsbare groepen en zorgpersoneel. Maar ik moet dan wel ook koorts hebben en dat heb ik geloof ik niet.
  zondag 15 maart 2020 @ 22:09:04 #201
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192059256
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:06 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ze testen idd amper meer. En dan nog die cijfers..
  zondag 15 maart 2020 @ 22:09:48 #202
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192059269
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ze testen idd amper meer. En dan nog die cijfers..
Nou ik denk dat ze wel heel veel tests te verwerken hebben, maar niet meer "in het wild".
  zondag 15 maart 2020 @ 22:10:39 #203
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192059286
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Nou ik denk dat ze wel heel veel tests te verwerken hebben, maar niet meer "in het wild".
Ik vind het niet zo wild om familieleden of zorgpersoneel te testen..
pi_192059355
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ik vind het niet zo wild om familieleden of zorgpersoneel te testen..
Ze gaan er nu gewoon van uit dat als jij het hebt, je partner en kinderen het ook hebben en dus allemaal in thuisquarantaine...
pi_192059372
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:09 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dan kunnen de getallen toch ook niet kloppen.
Hoe veel mensen worden getest? Hoe veel mensen zijn positief na hoe veel tests?
Hoe veel mensen zijn opgenomen op afdeling of ic. en positief getest.
Nou ja, intern zal men de cijfers weten.
Ik kan er niks van maken.
En reken maar dat het virus al ruim verspreid is.
  zondag 15 maart 2020 @ 22:15:12 #206
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192059375
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze gaan er nu gewoon van uit dat als jij het hebt, je partner en kinderen het ook hebben en dus allemaal in thuisquarantaine...
Ja, maar ze tellen ze niet mee in de cijfers 8)7
Althans, dat is wat ik begreep..
pi_192059404
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ja,maar ze tellen ze niet mee in de cijfers 8)7
Althans, dat is wat ik begreep..
Die cijfers kan je naast je neer leggen, tenzij je wilt weten hoeveel geteste mensen er zijn met corona :+ Het werkelijke aantal is vele malen hoger.
  zondag 15 maart 2020 @ 22:19:58 #208
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192059472
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die cijfers kan je naast je neer leggen, tenzij je wilt weten hoeveel geteste mensen er zijn met corona :+ Het werkelijke aantal is vele malen hoger.
I know. Iedereen trouwens
pi_192059474
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Eensch🎉

Veel plezier in jullie vrije weken, Isa en Jross.
Gaan jullie wél naar buiten? B-)
pi_192059559
Ik ga wel gewoon wandelen ja :Y

Al heb ik het vermoeden dat ik niet 12 dagen vrij ga zijn 8-) Alhoewel, misschien ontwikkeld mijn keelpijn zich verder.
  zondag 15 maart 2020 @ 22:28:23 #211
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_192059657
Zal je zien, is het de komende 3 weken stralend zonnig schitterend voorjaarsweer.
En vanaf 7 april zeikende pisregen met windkracht 7.
pi_192059714
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:28 schreef fietsie het volgende:
Zal je zien, is het de komende 3 weken stralend zonnig schitterend voorjaarsweer.
Welnee, april & mei worden ook mooie lentemaanden, tuurlijk!
  zondag 15 maart 2020 @ 22:34:39 #213
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192059828
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 22:28 schreef fietsie het volgende:
Is het ook _O-
  zondag 15 maart 2020 @ 22:36:38 #214
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192059871
Lang niet meer zo hard gelachen: https://cheezburger.com/7(...)like-the-class-clown
Spoilers!
pi_192060485
Paar dingetjes op de foto van vanavond:
Gehaktballetjes :9

Auberginekoekjes :9

Anelli al forno (pastasoort die ze altijd meeneemt vanuit Sicilië)
  Moderator / Redactie Sport zondag 15 maart 2020 @ 23:04:31 #216
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192060565
Morgen toch maar naar kantoor... Juist omdat ik rest vd week wrs wel thuis zit. :+
pi_192060750
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:00 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die pasta lijkt op spaghetti hoops :D

Zeg dat alsjeblieft niet tegen haar, anders vermoord ze me.
pi_192060767
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:04 schreef borisz het volgende:
Morgen toch maar naar kantoor... Juist omdat ik rest vd week wrs wel thuis zit. :+
Ik ook naar kantoor. Omdat ons bedrijf geen thuiswerk kan regelen. 2 Man ICT afdeling :')
  zondag 15 maart 2020 @ 23:14:40 #219
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192060788
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:00 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit.
Ik heb net ook jullie verslagen van Oostende gelezen. Wat een leuk tripje zeg. De knaagdieren zijn mijn favoriete street art.
Spoilers!
  zondag 15 maart 2020 @ 23:15:33 #220
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192060806
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:13 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik ook naar kantoor. Omdat ons bedrijf geen thuiswerk kan regelen. 2 Man ICT afdeling :')
Ik dacht dat jullie niet zo'n groot bedrijf hadden. Matig zeg.
Spoilers!
  zondag 15 maart 2020 @ 23:56:45 #221
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192061593
Omdat ik het kwijt wil. En na het gezeik van @Kreator
Mijn vriend is een FOK!-er.
  zondag 15 maart 2020 @ 23:57:45 #222
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_192061614
Zo, bijgelezen...
Knuffel voor iedereen die het nodig heeft.

Vanmiddag zijn we dus lekker naar het bos geweest en daarna kwam het grote nieuws dat alle scholen dicht zijn. Wel verwacht, maar toch -O-

Vanavond heb ik keihard gewerkt aan dagschema's voor de kinderen inclusief picto's zodat ze hun ritme en structuur kunnen behouden
SPOILER
  maandag 16 maart 2020 @ 00:01:03 #223
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192061670
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:57 schreef Sugarsnap het volgende:
Zo, bijgelezen...

Vanmiddag zijn we dus lekker naar het bos geweest en daarna kwam het grote nieuws dat alle scholen dicht zijn. Wel verwacht, maar toch -O-

Vanavond heb ik keihard gewerkt aan dagschema's voor de kinderen inclusief picto's zodat ze hun ritme en structuur kunnen behouden
SPOILER
Wauw, goed voorbereid _O_
Spoilers!
pi_192061759
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:57 schreef Sugarsnap het volgende:
Zo, bijgelezen...

SPOILER
Goede planning zeg! Wat een werk, maar erg duidelijk
pi_192061768
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Omdat ik het kwijt wil. En na het gezeik van @:Kreator
Ohoh..wie?
  maandag 16 maart 2020 @ 00:07:14 #226
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192061791
En ik maar denken dat ik een bommetje drop. En me zorgen maken over vragen en gezeik _O-
Super SC O+
  maandag 16 maart 2020 @ 00:08:01 #227
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192061800
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ohoh..wie?
Iemand uit een ander subforum
pi_192061818
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Maar vanaf nu een lurker? :W hoihoi :P
  maandag 16 maart 2020 @ 00:10:45 #229
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192061849
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

:D
  maandag 16 maart 2020 @ 00:11:47 #230
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192061875
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:08 schreef Whiskers2009 het volgende:

Ik ken niemand uit KPD. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 16 maart 2020 @ 00:12:06 #231
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192061882
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Zo lief ook weer :* O+
  maandag 16 maart 2020 @ 00:12:24 #232
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192061893
quote:
12s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik ken niemand uit KPD. ;)
Mooi zo :D
  maandag 16 maart 2020 @ 00:14:17 #233
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192061923
Maar goed, hebben we dat ook weer gehad. Hij kent FOK!, Hij snapt FOK!. En hij is zo gek mij leuk te vinden. :P
  maandag 16 maart 2020 @ 00:16:51 #234
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192061973
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Mooi zo :D Ik ook niet :+
pi_192062043
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar goed, hebben we dat ook weer gehad. Hij kent FOK!, Hij snapt FOK!. En hij is zo gek mij leuk te vinden. :P
En niet via fok ontmoet? Da’s wel heel grappig.?ik ken niemand (buiten jullie) die fok ook
Kent. Waar ongeveer kunnen we m vinden?

En verder welterusten allen. Morgen weer op tijd op
  maandag 16 maart 2020 @ 00:21:15 #236
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192062055
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

En niet via fok ontmoet? Da’s wel heel grappig.?ik ken niemand (buiten jullie) die fok ook
Kent. Waar ongeveer kunnen we m vinden?

En verder welterusten allen. Morgen weer op tijd op
Jawel :D
Autosporttopics

En welterusten :*
pi_192063745
Haha,,,vroem vroem...jullie dachten samen op de bank met bier en nootjes naar F1 te kijken? Bummer.

Zeg golfer, Blues...brandende nachtelijke vraag - ja, ik werd wakker - hoe kwam de Italiaan uit Puglia terecht in het afgrijselijke Oostende?
Hebben jullie dat gevraagd?
pi_192063762
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
En ik maar denken dat ik een bommetje drop. En me zorgen maken over vragen en gezeik _O-
Super SC O+
Misschien moest je je eens minder druk maken over je ‘bommetjes’.
  maandag 16 maart 2020 @ 06:24:06 #239
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_192064169
Morguh!

Eens kijken of ik vanavond nog aan het werk ben... :7 stiekem hoop ik dat ik naar huis mag.. ben nu liever samen met K.

En whiskers.. wat leuk voor je! Veel plezier samen!
  maandag 16 maart 2020 @ 06:42:02 #240
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192064225
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 06:24 schreef Barreltje het volgende:
Morguh!

Eens kijken of ik vanavond nog aan het werk ben... :7 stiekem hoop ik dat ik naar huis mag.. ben nu liever samen met K.

En whiskers.. wat leuk voor je! Veel plezier samen!
Goedemorgen. En thanks!
pi_192064382
Zo, goedemorgen. Eens even zien hoe ik het doe als juf van groep 4 :7 Zo maar eens wat werkbladen opscharrelen en een dagplanning maken. Stap 1, te weten pyjama uit en aankleden, is vast gelukt *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 16-03-2020 07:37:04 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_192064426
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:11 schreef Clubsoda het volgende:
Zo, goedemorgen. Eens even zien hoe ik het doe als juf van groep 4 :7 Zo maar eens wat werkbladen opscharrelen en een dagplanning maken. Stap 1, te weten, pyjama uit en aankleden, is vast gelukt *O*
Thuisjuf geworden? Succes!
pi_192064633
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Thuisjuf geworden? Succes!
We hebben geen keus hè? ;) Ik vind het op zich wel boeiend hoor, zie er ook niet tegenop, maar ik ben wel benieuwd hoe we dit kunnen combineren met mijn eigen thuiswerkactiviteiten en voldoende uitraasmogelijkheden. Gelukkig hebben we een tuin.
pi_192064635
Succes voor de dagplanning van thuisblijvende en werkende kinderen en hun ouders ^O^
Door alles dat er gisteren gebeurde en mijn werkdag straks na een weekje vakantie heb ik een doorwaakte nacht gehad. Piekerbrein wilde niet in slaapstand }:|

Leuk Whisk een Fokker. Scheelt veel uitleg :)

En ik weet het eigenlijk niet precies of de Italiaan uit Puglia nou vertelde hoe hij in Oostende terecht was gekomen. Hij sprak overigens Engels en geen Vlaams. Alleen het woord Bloemkool :D
pi_192064693
quote:
Omdat ik het kwijt wil. En na het gezeik van @:Kreator
Laat je niet gek maken joh :)
pi_192064697
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:40 schreef Blues het volgende:
Succes voor de dagplanning van thuisblijvende en werkende kinderen en hun ouders ^O^
Door alles dat er gisteren gebeurde en mijn werkdag straks na een weekje vakantie heb ik een doorwaakte nacht gehad. Piekerbrein wilde niet in slaapstand }:|

Leuk Whisk een Fokker. Scheelt veel uitleg :)

En ik weet het eigenlijk niet precies of de Italiaan uit Puglia nou vertelde hoe hij in Oostende terecht was gekomen. Hij sprak overigens Engels en geen Vlaams. Alleen het woord Bloemkool :D
Hm hoor meer mensen over piekernachten. Zelf geslapen als een blok voor de variatie.

Net uit bed gewipt... (nadat ik me bevrijd had van de knuffels van een 2 compleet verwaarloosde katers)
Zo maar eens de tafel inrichten als thuiswerkplek met scherm.
pi_192064719
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

We hebben geen keus hè? ;) Ik vind het op zich wel boeiend hoor, zie er ook niet tegenop, maar ik ben wel benieuwd hoe we dit kunnen combineren met mijn eigen thuiswerkactiviteiten en voldoende uitraasmogelijkheden. Gelukkig hebben we een tuin.
Ja, het is aanpassen. Hopelijk komt school snel met hun eigen thuiswerkprogramma.
Goed dat je er meteen mee aan de slag gaat. Ik denk dat er zat ouders zijn die er een vakantiedag van maken.
pi_192064729
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:45 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hm hoor meer mensen over piekernachten. Zelf geslapen als een blok voor de variatie.

Net uit bed gewipt... (nadat ik me bevrijd had van de knuffels van een 2 compleet verwaarloosde katers)
Zo maar eens de tafel inrichten als thuiswerkplek met scherm.
Thuiswerkplek staat al klaar. Dadelijk maar eens wat telefoontjes plegen naar de diverse werkgevers.
Heb nog een belafspraak staan (was eerst fysieke afspraak) en dan gaan we aan de (chat)lijn :)
pi_192064749
Ik heb ondanks dekentje ook rottig geslapen. Gepiekerd en naar gedroomd.
Nu net bleef ik maar dromen dat ik me verslapen had, dus ben ik maar gestopt met proberen om nog even te slapen, ook al heb ik eigenlijk nog wel even. :')

Succes aan de thuisjuffen :*
pi_192064754
Met een glimlach om zoveel meligheid ga ik naar het werk :W

wens8219 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 21:19:10 Ik zit al een half uur te bulderen van het lachen. Geluid aan🔊 https://t.co/ppEWUvtinB reageer retweet
pi_192064769
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ja, het is aanpassen. Hopelijk komt school snel met hun eigen thuiswerkprogramma.
Goed dat je er meteen mee aan de slag gaat. Ik denk dat er zat ouders zijn die er een vakantiedag van maken.
Ergens de komende dagen verwachten ze, school is heel helder in communicatie gelukkig maar die zijn ook compleet overvraagd natuurlijk. Tot die tijd improviseren we maar wat. Ik ben bang dat er nog véél van dit soort dagen aankomen dus ik wil maar zo snel mogelijk een nieuw ritme vinden. Lamballen kan altijd nog ;)
pi_192064781
Vrijdag kreeg ik bericht dat een collega is overleden ;(
Ik kende haar nauwelijks, ze had alvleesklierkanker dus dat was in vier weken gedaan. -O-

Blijkbaar heeft de familie iedereen uitgenodigd voor haar uitvaart. Nu zou ik sowieso al niet gaan omdat ik haar nauwelijks ken, maar ik lees net dat bij uitvaarten wordt geadviseerd alleen naasten in de eerste graad en hun aanverwanten uit te nodigen. Kan er ook nog wel bij, in zo’n situatie. Logische en verstandige keuze, maar nu wordt het echt hard ;(
pi_192064870
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik kende haar nauwelijks, ze had alvleesklierkanker dus dat was in vier weken gedaan. -O-

Blijkbaar heeft de familie iedereen uitgenodigd voor haar uitvaart. Nu zou ik sowieso al niet gaan omdat ik haar nauwelijks ken, maar ik lees net dat bij uitvaarten wordt geadviseerd alleen naasten in de eerste graad en hun aanverwanten uit te nodigen. Kan er ook nog wel bij, in zo’n situatie. Logische en verstandige keuze, maar nu wordt het echt hard ;(
Ik las het ook, zo verdrietig -O-
pi_192064978
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik las het ook, zo verdrietig -O-
Iemand anders die ik ken heeft in twee jaar haar droombruiloft georganiseerd. Gepland in de eerste week van april. Nu is het wel duidelijk dat dat feestje niet door zal gaan zoals gepland.
Alle details van die bruiloft waren (in mijn ogen) te geregisseerd en overdreven, twee jaar plannen is écht te gek. Maar het is wel hun droombruiloft die nu in het water valt/uitgesteld moet worden. Toch sneu.
  Official ESF Kreviewer maandag 16 maart 2020 @ 08:24:36 #255
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192065229
quote:
En na het gezeik van @:Kreator
Blijf mijn mening vooral gezeik noemen. Dat maakt het gezelliger. Merkwaardig.
pi_192065280
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

krijg bijna de neiging terug te lezen (8>
})
  Official ESF Kreviewer maandag 16 maart 2020 @ 08:28:49 #257
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192065291
quote:

Je kunt iemand niet eens een knuffel geven op een crematie. Dat is wel bizar idd.
Zo zijn er nog wel een paar dingen meer waar je in eerste instantie niet aan denkt. De impact is echt enorm.
  maandag 16 maart 2020 @ 08:29:16 #258
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192065296
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:24 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dat is dan weer mijn mening :)
En gezien hetgeen jij mij allemaal voor uitgemaakt hebt heb je niet echt recht van spreken over "gezelliger". Alweer mijn mening :)
pi_192065347
quote:

Die mensen zijn met iets heel anders aan hun hoofd bezig -O- En dan moet de uitvaart ook nog eens heel anders en je mag elkaar niet eens aanraken. Wat erg hoor :{
  Official ESF Kreviewer maandag 16 maart 2020 @ 08:32:23 #260
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192065350
Ergens heb ik ook nog wel het gevoel dat dit hele circus door de media nog veel erger is geworden dan nodig was. Nieuws verkoopt, dus bij een supermarkt gaan staan en zeggen dat wc papier hard gaat is slim. Dat je daardoor een sneeuwbaleffect creëert is alleen maar mooi, want meer nieuws.
Geen idee hoe je het moet voorkomen, maar financieel gewin om nieuws te brengen is volgens mij niet best bij dit soort ellende.
  maandag 16 maart 2020 @ 08:33:38 #261
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192065361
quote:

quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Iemand anders die ik ken heeft in twee jaar haar droombruiloft georganiseerd. Gepland in de eerste week van april. Nu is het wel duidelijk dat dat feestje niet door zal gaan zoals gepland.
Alle details van die bruiloft waren (in mijn ogen) te geregisseerd en overdreven, twee jaar plannen is écht te gek. Maar het is wel hun droombruiloft die nu in het water valt/uitgesteld moet worden. Toch sneu.
Beide zijn (op hun eigen manier) echt naar ja -O-
  maandag 16 maart 2020 @ 08:35:46 #262
221912 minilot
Nancy boy
pi_192065389
Wow @Sugarsnap, die dagschema's! Ik opereer (ondanks gediagnosticeerde ADHD'er) het beste in milde chaos dus ik word instant nerveus van zo'n overzicht. :') Maar om drie koters mee in het gareel te houden werkt het vast als een trein! :D

Hier natuurlijk nog geen schoolgaand kind en Günther leert, afgezien van het sociale aspect, vele malen meer thuis dan op de peuterspeelzaal dus ik heb niks bijzonders in de planning, afgezien van doen wat we altijd doen, minus - snif - de bieb.
pi_192065405
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:32 schreef Kreator het volgende:
Ergens heb ik ook nog wel het gevoel dat dit hele circus door de media nog veel erger is geworden dan nodig was. Nieuws verkoopt, dus bij een supermarkt gaan staan en zeggen dat wc papier hard gaat is slim. Dat je daardoor een sneeuwbaleffect creëert is alleen maar mooi, want meer nieuws.
Geen idee hoe je het moet voorkomen, maar financieel gewin om nieuws te brengen is volgens mij niet best bij dit soort ellende.
:Y eens hoor. Het hamsteren en zeker van dingen als pleepapier is ook besmettelijk. En zeker als er zoveel aandacht voor is. Dat mensen denken: huh, heb ik iets gemist wat die andere mensen wel weten? Nou, dan moet ik óók maar hamsteren en blijkbaar is er iets met het wcpapier. Hoppa, 6 pakken mee.
  maandag 16 maart 2020 @ 08:38:54 #264
221912 minilot
Nancy boy
pi_192065435
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:32 schreef Kreator het volgende:
Mee eens. Je houdt het alleen voor geen meter tegen.
  Official ESF Kreviewer maandag 16 maart 2020 @ 08:40:38 #265
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192065460
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y eens hoor. Het hamsteren en zeker van dingen als pleepapier is ook besmettelijk. En zeker als er zoveel aandacht voor is. Dat mensen denken: huh, heb ik iets gemist wat die andere mensen wel weten? Nou, dan moet ik óók maar hamsteren en blijkbaar is er iets met het wcpapier. Hoppa, 6 pakken mee.
Ik heb nog geen boodschappen gedaan sinds vorige week (was sinds donderdag niet thuis) maar door het nieuws zit er toch een stemmetje in je hoofd. 'laat ik maar wat extra kopen'.
Dat ga ik niet doen, maar ik hoop maar dat er überhaupt nog iets in de schappen ligt. Ik moet koffiemelk. :')
Dat heeft niks te maken met schaarste, maar komt volgens mij 100% door het nieuws.
pi_192065473
Er waren een hoop hardlopers buiten. En er was weinig ander verkeer :D
pi_192065480
Goede morgen! Wij zijn weer op de hei 8-)
Eerst maar eens een echte espresso c_/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_192065492
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:41 schreef Tele6 het volgende:
Volgens mij is dit super goed voor het milieu en de co2 uitstoot :7
pi_192065502
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:42 schreef sigme het volgende:
Welkom thuis in raar Nederland.
pi_192065510
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:40 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik heb nog geen boodschappen gedaan sinds vorige week (was sinds donderdag niet thuis) maar door het nieuws zit er toch een stemmetje in je hoofd. 'laat ik maar wat extra kopen'.
Dat ga ik niet doen, maar ik hoop maar dat er überhaupt nog iets in de schappen ligt. Ik moet koffiemelk. :')
Dat heeft niks te maken met schaarste, maar komt volgens mij 100% door het nieuws.
hier vanmorgen al minimaal 6 grote vrachtwagens voorbij zien komen voor de 2 supermarkten aan de overkant, geloof werkelijk dat er geen te kort is voorlopig aan wat dan ook.....
  maandag 16 maart 2020 @ 08:44:21 #271
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192065516
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:41 schreef Tele6 het volgende:
Wij zagen gisteren ook veel hardlopers terwijl we in de tuin bezig waren. Als we het binnen echt niet meer trekken kunnen we altijd nog gaan hardlopen _O-
Spoilers!
pi_192065522
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 07:47 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hier had dochterlief zelf al gecheckt of er huiswerk was opgegeven...
lijkt me geen onrealistisch scenario dat dat gaat gebeuren op de middelbare scholen.

Dus nu leest ze een boek.
En straks mag ze even helpen in huis.

Probleem is niet dat ik dr die vakantie niet gun.. maar meer dat ze het schooljaar ook moet afmaken :)

Ze zei al: misschien hoeven we de toetsen ook niet in te halen.
Maarja.. je hebt cijfers nodig om naar het volgende leerjaar te kunnen... dus 1 toets missen is 1 ding... helemaal geen toetsen meer lijkt me uitgesloten.
  maandag 16 maart 2020 @ 08:44:44 #273
221912 minilot
Nancy boy
pi_192065527
quote:
Phew! :D :* Hoe ging de terugreis?
pi_192065533
quote:
Welkom thuis :)
pi_192065540
quote:
1s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij zagen gisteren ook veel hardlopers terwijl we in de tuin bezig waren. Als we het binnen echt niet meer trekken kunnen we altijd nog gaan hardlopen _O-
Zolang het nog mag.
  Official ESF Kreviewer maandag 16 maart 2020 @ 08:45:30 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192065544
Facebook is trouwens momenteel ook wel pure aids momenteel. Al die zielige berichten delen. Daar zie je wel echt hoe sneu deze samenleving is.
Dat een verpleegster een foto plaats voor lege schappen in de supermarkt met de tekst "na hard werken schappen leeg. Bedankt, hamsteraars". En dat dat dan 15 miljoen keer gedeeld wordt met "erg hoor. Zeg maar war je nodig hebt".
(maar ondertussen is dus de helft vh volk aan het hamsteren).

:').
  maandag 16 maart 2020 @ 08:45:32 #277
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192065545
quote:
Nog Amora gescoord?
Spoilers!
  maandag 16 maart 2020 @ 08:46:46 #278
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192065561
quote:
Welkom terug!
pi_192065566
quote:
6s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:45 schreef Kreator het volgende:
Facebook is trouwens momenteel ook wel pure aids momenteel. Al die zielige berichten delen. Daar zie je wel echt hoe sneu deze samenleving is.
Dat een verpleegster een foto plaats voor lege schappen in de supermarkt met de tekst "na hard werken schappen leeg. Bedankt, hamsteraars". En dat dat dan 15 miljoen keer gedeeld wordt met "erg hoor. Zeg maar war je nodig hebt".
(maar ondertussen is dus de helft vh volk aan het hamsteren).

:').
Nou!! Ik vraag me dus al dagenlang af WIE zijn die hamsteraars want iedereen hier en iedereen die ik ken is er verbolgen over....
pi_192065579
Wat me ook opviel is dat het hamsteren bij mijn AH wel mee viel en bij de Lidl echt héél erg was. Daar heb ik foto's van zo erg :X
  maandag 16 maart 2020 @ 08:48:36 #281
221912 minilot
Nancy boy
pi_192065597
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:47 schreef Isabeau het volgende:
Wat me ook opviel is dat het hamsteren bij mijn AH wel mee viel en bij de Lidl echt héél erg was. Daar heb ik foto's van zo erg :X
Hier juist andersom! :D En bij de Turkse buurtsuper álles nog op voorraad *)
  Official ESF Kreviewer maandag 16 maart 2020 @ 08:49:46 #282
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192065616
quote:
Schoonfamilie werkt bij de appie. Daar werden zelfs boodschappen uit elkaars kar 'gepikt'. Whehe. (stond ook op Facebook)
pi_192065619
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:49 schreef Kreator het volgende:

Schoonfamilie werkt bij de appie. Daar werden zelfs boodschappen uit elkaars kar 'gepikt'. Whehe. (stond ook op Facebook)
---
pi_192065620
quote:
Nou!! Ik vraag me dus al dagenlang af WIE zijn die hamsteraars want iedereen hier en iedereen die ik ken is er verbolgen over....
Ik vraag me vooral af wanneer je een hamsteraar bent. Als iedereen voor de zekerheid even 1 extra pakje rijst en pasta meeneemt, heb je dit probleem toch ook al. En dat doe je toch al snel.
pi_192065641
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:50 schreef Myraela het volgende:

Ik vraag me vooral af wanneer je een hamsteraar bent. Als iedereen voor de zekerheid even 1 extra pakje rijst en pasta meeneemt, heb je dit probleem toch ook al. En dat doe je toch al snel.
Ja, dat vind ik dus geen hamsteren. Wel als je 5 pakken mee neemt. En je 2 karretjes hebt waar een kop op zit met boodschappen. En die mensen zag ik volop lopen. Die hadden heus niet 1 pakje pasta extra.
  Moderator / Redactie Sport maandag 16 maart 2020 @ 08:51:56 #286
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_192065643
Ik moet ook denken aan een collega. Zijn vriendin is tussen kerst en O&N met 26 weken bevallen. Inmiddels is het kindje van de intensive care af en naar de high care. Daar moeten ze nog vier weken blijven....
  Official ESF Kreviewer maandag 16 maart 2020 @ 08:52:03 #287
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_192065647
quote:

[..]

Hamsteraar gespot.
pi_192065670
quote:

[..]

Inderdaad :Y
Vanavond weekboodschappen doen, na een week op vakantie geweest te zijn dus onze kar zal voor sommige misschien er ook als hamsteren uit zien.
pi_192065697
Ik heb vorige week of zo een paar zakken gedroogde peulvruchten gekocht bij de toko. Dat koop ik altijd in bulk. Nu is dat wel handig, want ik kan mezelf wijsmaken dat hamsteren voor mij niet nodig is, ik heb nog een heleboel eten in huis.

Ik denk wel dat ik de bonen vrij gauw beu zou worden :')

Mijn moeder vond het gisteren nog nodig om me een zak walnoten en een blik linzen mee te geven. Prima :9
pi_192065734
quote:
6s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:52 schreef Kreator het volgende:
Hamsteraar gespot.
Sowieso hoor. :D Ik begon twee weken terug al met extra dingen inslaan. Toen begon de eerste kriebel en had de Lidl toevallig verschillende soorten granen liggen. Dus van alles een zakje meegenomen.

Blijf de drang overigens ook gewoon houden. Terwijl ik niets weet dat ik zou moeten halen, heb ik wel het gevoel dat ik naar de supermarkt moet ofzo.
pi_192065807
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:54 schreef Sarabi het volgende:

Inderdaad :Y
Vanavond weekboodschappen doen, na een week op vakantie geweest te zijn dus onze kar zal voor sommige misschien er ook als hamsteren uit zien.
Nu ben je de bezorgde hamsteraar die maar gaat hamsteren omdat andere mensen massaal hebben gehamsterd :+
pi_192065823
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 08:59 schreef Myraela het volgende:

Blijf de drang overigens ook gewoon houden. Terwijl ik niets weet dat ik zou moeten halen, heb ik wel het gevoel dat ik naar de supermarkt moet ofzo.
Dat heb ik ook! En we hebben echt genoeg van van alles (standaard).
pi_192065839
Mogge!

Welkom terug @sigme, fijn dat jullie weer op honk zijn.

Thuiskantoor is ook weer ingericht. Opeens geen contact met het grote beeldscherm en gisteravond nog wel. Stekkers blijken heel gevoelig te zijn.

Geloof niet dat ik echt gehamsterd heb. Per ongeluk, voordat het begon al meer dan voldoende wc papier in huis omdat het van een schap in de schuur was gevallen en ik dacht dat ik niet meer had. 12 rollen op voorraad nu. Laatst was de koffie 2 voor de prijs van 1, toen ook 2 meegenomen. Is ook normaal en geen gehamster. En verder heb ik altijd wel vrij veel voorraad, er kunnen zo een paar mensen mee komen eten.
  maandag 16 maart 2020 @ 09:06:28 #294
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192065840
Ik koop ook al een paar weken steeds iets extra. We zijn zaterdag voor het laatst in de winkels geweest en blijven vanaf nu thuis.
Spoilers!
pi_192065842
quote:
vrijdag leek het hier wel kerst..nu alles gewoon en meesta bijgevuld ook weer zag ik...wc papier schap niet gechecked, maar neem aan dat dat ook weer vol was, ontbijtgranen stonden denk ik nog in magazijn, dat was leger dan normaal (eet ik niet maar viel op)
pi_192065869
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 09:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu ben je de bezorgde hamsteraar die maar gaat hamsteren omdat andere mensen massaal hebben gehamsterd :+
Stiekem heb ik een maand geleden al een voorraadje aangelegd :+
pi_192065919
FOMO is erg sterk, merk ik zelf ook. :')
pi_192065924
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 09:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Stiekem heb ik een maand geleden al een voorraadje aangelegd :+
dan hoef je nu niet een kar met een kop erop te halen tog...tog tog?

net even geweest en gewoon voor vandaag wat gehaald, meer niet
pi_192065941
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef liedetector het volgende:

[..]

dan hoef je nu niet een kar met een kop erop te halen tog...tog tog?
Niets hoeft :D ga wel gewoon 3 shoppers vullen.
En het liefst wc papier :+ , want als man thuiswerkt gaat dat lekker hard
  maandag 16 maart 2020 @ 09:15:59 #300
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_192066047
quote:
2s.gif Op maandag 16 maart 2020 09:10 schreef Lonaa het volgende:
FOMO is erg sterk, merk ik zelf ook. :')
Fascinerend he? Ik vind het mooi hoe mijn eigen brein me probeert te bedonderen.

Ik heb vorige week heel de week een gevoel van 'ik moet iets doen' gehad. Niet zo zeer boodschappen maar 'iets'.
Inmiddels is dat gevoel weg. We hebben een plan en het is goed zo.
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer maandag 16 maart 2020 @ 09:20:41 #301
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')