abonnement Unibet Coolblue
pi_192047492
Als incel zijnde doe ik niet anders.
pi_192047504
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Godisdoodenikstaindefile het volgende:
Wat mij zo verbaasd is de reactie van ondernemers die nu minder inkomsten hebben en bij sluiting meteen een gedane zaak hebben.. Drie weken dicht en je bent al klaar? Zijn er geen reserves opgebouwd? Vind het zo bizar... Kijk naar KLM, ik had verwacht dat een bedrijf zo groot niet meteen op de overheid hoeft te leunen.. Ik hou m’n hart vast voor alle zzp-ers...
Ik ben zzp'er met gelukkig wat spaargeld en een rijke familie, mocht het nodig zijn. Maar in principe kan ik mijn werk gewoon blijven doen, afhankelijk van wat mijn klanten willen.
pi_192047517
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:35 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens ga ik nu bij niemand op bezoek en laat ik ook niemand langskomen. Tot 31 maart moet ik thuiswerken. Prima dus.

M'n vrouw denkt er iets lichter over helaas. Zij gaat volgende week wel werken geloof ik :{
Leuk, doe jij al die moeite krijg je het alsnog.

Sommige mensen. :')
  zondag 15 maart 2020 @ 13:37:10 #29
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_192047524
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Ik snotter al vier maanden. Het is ook niet echt verkouden als in dichte neus, gewoon standaard neus ophalen en soms even snuiten. Ik ben niet aan het hoesten of iets.
Ah okee, dat nuanceert het enigszins. Maar alsnog zou ik geen risico nemen persoonlijk denk ik ;)
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 15 maart 2020 @ 13:37:11 #30
206731 Mortaxx
Doomer
pi_192047525
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:20 schreef Ifrane het volgende:

[..]

Serieus? Heb je daar een bron voor? :o :'(

0,0 sociale activiteit zou ik gek van worden.
Dat vertelde iemand die het Britse corona beleid vormgeeft. Wil straks wel eens kijken of ik het filmpje terug kan vinden