abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 24 april 2020 @ 13:03:54 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192781458
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:36 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Dit is hoe het wel werkt met betrekking tot Cid-19 tot nu toe. En dit kon je ook via het reguliere nieuws tot je nemen. De patienten die zijn overleden zijn aan Cov-19 waren gemiddeld 75 jaar en ouder of hadden op jongere leeftijd tussen 35 en 50 al een of andere onderliggende ziekte. Wat natuurlijk het imuunsysteem ondermijnt zodat je met een extra (nieuwe) ziekte het loodje legt. . Dus als je een werkend goed imuunsysteem hebt heb je vrijwel niets te vrezen. Daarnaast komt er ook nog bij dat het aantal sterftegevallen door deze ziekte heel waarschijnlijk zwaar wordt overdreven. Geen twee landen gebruiken dezelfde criteria voor diagnose. Zeker Spanje en Italie waren het waarschijnlijk alleen om het geld te doen. Wat weer goed aangeeft dat overheden liegen en in een crisis zoals deze er makkelijk mee wegkomen ook!

Verder heb ik een erge hekel aan mensjes zoals jij. Alles wat de overheid beweert neem je klakkeloos. over en ben je 200% voor. En je verdedigt ze ook.
Of je wel of niet een goed werkend imuunsysteem hebt, wil niet zeggen dat je niet ziek kan worden.
misschien wel heel ziek, misschien wel overlijden.

Ik ken nu al een aantal personen die goed ziek zijn geworden, een er van ligt al een week op de IC.
Had hij een goed imuunsysteem? Geen idee maar het is een erg jonge meid dat wel.
De andere hadden inderdaad wel minder problemen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192781535
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:01 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En ik heb best een hekel aal mensen zoals jij, die dit soort bullshit de wereld in helpen...
Snap dat dat Italië en Spanje liegen over het aantal doden. :P Waren waarschijnlijk allemaal acteurs. :P
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 24 april 2020 @ 13:10:12 #203
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192781536
Ik ken nog steeds niemand, niet in mijn familie, niemand in mijn vriendenkring of ik gehoord heb van collega's alleen vaag een paar berichtjes die en die oma van de buurvrouw van de nicht van een kennis van die en die. Ken zelfs een paar mensen die ziek zijn geweest in het verleden kwakkelende gezondheid zelfs met hun gaat het beter dan ooit terwijl ze de eersten zouden moeten zijn die om hadden moeten vallen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192781543
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Of je wel of niet een goed werkend imuunsysteem hebt, wil niet zeggen dat je niet ziek kan worden.
misschien wel heel ziek, misschien wel overlijden.

Ik ken nu al een aantal personen die goed ziek zijn geworden, een er van ligt al een week op de IC.
Had hij een goed imuunsysteem? Geen idee maar het is een erg jonge meid dat wel.
De andere hadden inderdaad wel minder problemen.
Je kunt ook door je eigen immuunsysteem sterven, maar dat begrijpen ze weer niet. :N
ROBODEMONS..................|:(
pi_192781566
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ken nog steeds niemand, niet in mijn familie, niemand in mijn vriendenkring of ik gehoord heb van collega's alleen vaag een paar berichtjes die en die oma van de buurvrouw van de nicht van een kennis van die en die. Ken zelfs een paar mensen die ziek zijn geweest in het verleden kwakkelende gezondheid zelfs met hun gaat het beter dan ooit terwijl ze de eersten zouden moeten zijn die om hadden moeten vallen.
Wees alleen maar blij dat je niemand kent die het heeft. Of aan gestorven is.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 24 april 2020 @ 13:16:00 #206
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192781593
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:10 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik ken nog steeds niemand, niet in mijn familie, niemand in mijn vriendenkring of ik gehoord heb van collega's alleen vaag een paar berichtjes die en die oma van de buurvrouw van de nicht van een kennis van die en die. Ken zelfs een paar mensen die ziek zijn geweest in het verleden kwakkelende gezondheid zelfs met hun gaat het beter dan ooit terwijl ze de eersten zouden moeten zijn die om hadden moeten vallen.
Ja dus?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 24 april 2020 @ 13:16:55 #207
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192781608
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Als je bang bent om een nano-chip binnen te krijgen met een vaccin, dan denk ik dat je ook bang moet zijn dat "ze" het op andere manieren het bij je binnen krijgen. Bijvoorbeeld in je cornflakes of zo, of gewoon via de lucht.

Er is niks mis met vaccins. Wij hebben onze baby ook alle nodige vaccinaties laten krijgen en het is gewoon een vrolijk, actief mannetje zonder een spoortje van autisme.
Hij is ondernemend, observeert veel en trekt onderlinge verbanden waar hij weer op reageert.
Heel sociaal en absoluut niet bang, Slechts soms even verlegen (op een leuke manier).
Ikzelf heb Asperger en ADD met hyperactieve kenmerken. Ik ben echt blij dat hij zo is en dat hij nu ook tegen allerlei nare ziektes beschermd is.
Met het TBC-vaccin had ik wat meer moeite, omdat dat hoogstwaarschijnlijk voor een litteken zou zorgen op zijn armpje. Gelukkig is dat allemaal mooi weggetrokken.

Gr. gr. Ex-modje van BNW die alles hier al voorbij heeft zien komen. :)
Goed voor jou en je zoontje. Ik hoop niet dat je wilt insinueren dat het feit dat er in dit geval geen vaccinatieschade is automatisch betekend dat de vele ouders die minder geluk hadden niet serieus genomen hoeven te worden?

https://amp.nos.nl/artikel/2251454-informatie-over-bijwerkingen-mexicaanse-griep-vaccin-achtergehouden.html?fbclid=IwAR2tX8NI37nvP31UDuN2v9Wrk41mwXQV0ZEZZM9DL0fxlAhBM6Z4pm3lA0U
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  vrijdag 24 april 2020 @ 13:17:28 #208
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192781621
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ja dus?
Vul dat zelf maar in. Ik ga nu het park in met mijn collega, werkafspraak. Toedeloe!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192781764
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:13 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wees alleen maar blij dat je niemand kent die het heeft. Of aan gestorven is.
Dat aantal sterftegevallen door corona dat in totaal nieteens hoger ligt dan de sterfte door de jaarlijkse griep. Ik vind dat onnodige angstzaaierij.
Try again?
pi_192781775
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:16 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Goed voor jou en je zoontje. Ik hoop niet dat je wilt insinueren dat het feit dat er in dit geval geen vaccinatieschade is automatisch betekend dat de vele ouders die minder geluk hadden niet serieus genomen hoeven te worden?

https://amp.nos.nl/artikel/2251454-informatie-over-bijwerkingen-mexicaanse-griep-vaccin-achtergehouden.html?fbclid=IwAR2tX8NI37nvP31UDuN2v9Wrk41mwXQV0ZEZZM9DL0fxlAhBM6Z4pm3lA0U
Ik hoop niet dat je wil insinueren dat als het 1x fout is gegaan met een vaccin dit automatisch betekend dat vaccineren altijd schade berokkent
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192781806
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:29 schreef Sub4ethnicmale het volgende:

[..]

Dat aantal sterftegevallen door corona dat in totaal nieteens hoger ligt dan de sterfte door de jaarlijkse griep. Ik vind dat onnodige angstzaaierij.
Oh... jij hebt de oversterfte cijfers van 2020 al vergeleken met alle voorgaande jaren?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192781894
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:29 schreef Sub4ethnicmale het volgende:

[..]

Dat aantal sterftegevallen door corona dat in totaal nieteens hoger ligt dan de sterfte door de jaarlijkse griep. Ik vind dat onnodige angstzaaierij.
Maatregelen treffen is niet het zelfde als angstzaaien. Als ik om me heen kijk, zie ik niet dat mensen in angst leven.
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 24 april 2020 @ 13:43:53 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192781922
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:11 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Je kunt ook door je eigen immuunsysteem sterven, maar dat begrijpen ze weer niet. :N
is dat zelfde als auto immuun ziekte, dat heeft mijn vriendin!
heb er verder weinig verstand van ben geen dokter ofzo, maar wat ik begreep is dat zijn een kale plek op der hoofd is, en dat dit daardoor veroorzaakt word.
je ziet er niet zo veel van want ze heeft verder grote bos haar, maar als ze der haar wat aan de kant doet zie je een kleine kale plek.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 april 2020 @ 13:45:00 #214
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192781938
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:29 schreef Sub4ethnicmale het volgende:

[..]

Dat aantal sterftegevallen door corona dat in totaal nieteens hoger ligt dan de sterfte door de jaarlijkse griep. Ik vind dat onnodige angstzaaierij.
ja maar dit is naast de griep he.
niet dat de normale griep even pauze neemt zodat de corona even als vervanger tussendoor kan.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 april 2020 @ 13:53:00 #215
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192782037
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je wil insinueren dat als het 1x fout is gegaan met een vaccin dit automatisch betekend dat vaccineren altijd schade berokkent
Uhm....nee, ik zal inderdaad niet beweren dat iedereen die een vaccin krijgt daar schade aan overhoudt. Maar het feit dat het in een hoop gevallen wel zo is, maakt dat ik erg sceptisch ben t.o.v. vaccinaties.

Maar bij ieder vaccin vallen er slachtoffers. Soms een paar honderd, soms tienduizenden.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_192782056
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

ja maar dit is naast de griep he.
niet dat de normale griep even pauze neemt zodat de corona even als vervanger tussendoor kan.
Er zijn door Corona niet ineens twee keer zoveel mensen komen te overlijden hoor :?
Try again?
pi_192782060
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:53 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Uhm....nee, ik zal inderdaad niet beweren dat iedereen die een vaccin krijgt daar schade aan overhoudt. Maar het feit dat het in een hoop gevallen wel zo is, maakt dat ik erg sceptisch ben t.o.v. vaccinaties.
kwantificeer " een hoop"
Volgens mij is het namelijk een minimale hoeveelheid, zeker in vergelijking met de blijvende gevolgen van bijvoorbeeld polio
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192782075
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:43 schreef theguyver het volgende:

[..]

is dat zelfde als auto immuun ziekte, dat heeft mijn vriendin!
heb er verder weinig verstand van ben geen dokter ofzo, maar wat ik begreep is dat zijn een kale plek op der hoofd is, en dat dit daardoor veroorzaakt word.
je ziet er niet zo veel van want ze heeft verder grote bos haar, maar als ze der haar wat aan de kant doet zie je een kleine kale plek.
Dat durf ik niet te zeggen. Waar het op neer komt is dat je immuunsysteem te heftig reageert op een ziekte en daardoor onnodig veel gezonde lichaamscellen vernietigd.
ROBODEMONS..................|:(
pi_192782078
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:54 schreef Sub4ethnicmale het volgende:

[..]

Er zijn door Corona niet ineens twee keer zoveel mensen komen te overlijden hoor :?
Nee ongeveer 1/3e meer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 24 april 2020 @ 13:57:47 #220
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192782111
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

kwantificeer " een hoop"
Volgens mij is het namelijk een minimale hoeveelheid, zeker in vergelijking met de blijvende gevolgen van bijvoorbeeld polio
Grappig dat je het polio vaccin aanhaalt.

https://abcnews.go.com/Health/wireStory/polio-cases-now-caused-vaccine-wild-virus-67287290

https://www.the-scientist.com/news-opinion/polio-vaccination-causes-more-infections-than-wild-virus-66778

[ Bericht 14% gewijzigd door Dhalsim op 24-04-2020 14:06:27 ]
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_192782145
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee ongeveer 1/3e meer
Het juist kunnen aantonen of een patient daadwerkelijk Corona heeft (gehad) liet veel te wrnsen over. Ook mainstream berichten vertellen dat de officiele cijfers zeer waarschijnlijk worden overdreven. Het zal vast nog minder dan een derde (meer) zijn.
Try again?
pi_192782165
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 13:59 schreef Sub4ethnicmale het volgende:

[..]

Het juist kunnen aantonen of een patient daadwerkelijk Corona heeft (gehad) liet veel te wrnsen over. Ook mainstream berichten vertellen dat de officiele cijfers zeer waarschijnlijk worden overdreven.
De officiële sterftecijfers zijn overdreven?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192782223
quote:
In Nederland krijg je de prikvariant. Op de foto uit jouw link zie je dat de orale variant. Aan die variant schijnen wel nadelen te zitten.
ROBODEMONS..................|:(
pi_192782256
quote:
Om even samen te vatten... Polio is nu zo ver teruggedrongen door vaccinatie dat Polio door orale vaccinatie nu vaker Polio veroorzaakt.
Klinkt als een goede zaak. Nu nog ervoor zorgen dat er genoeg geld is om ze met een fatsoenlijk vaccin in te enten.

Of vindt je dit een voorbeeld om maar gewoon niet te vaccineren. Hoop het niet, zou namelijk nogal dom zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 24 april 2020 @ 14:23:05 #225
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192782495
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 april 2020 14:03 schreef Morrigan het volgende:

[..]

In Nederland krijg je de prikvariant. Op de foto uit jouw link zie je dat de orale variant. Aan die variant schijnen wel nadelen te zitten.
Hier...leesvoer:

https://www.groene.nl/artikel/de-vanzelfsprekende-prik
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_192782519
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 14:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]

De officiële sterftecijfers zijn overdreven?
Er waren nieteens genoeg corona teskits. Iemand moet mij maar vertellen hoe de zorgverleners zo erg zeker zijn van hun diagnoses konden zijn.
Try again?
pi_192782573
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 14:25 schreef Sub4ethnicmale het volgende:

[..]

Er waren nieteens genoeg corona teskits. Iemand moet mij maar vertellen hoe de zorgverleners zo erg zeker zijn van hun diagnoses konden zijn.
Weleens van oversterfte cijfers gehoord?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192782619
quote:
Dat gaat om een andere vaccinatie, maar ok. :? Vrij nieuw ook. Sinds 2001 geloof ik toen er een meningokokkenuitbaak in Nederland was. Waren nog wat kinderen aan gestorven. (Aan de ziekte zelf)
ROBODEMONS..................|:(
pi_192783192
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 14:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Weleens van oversterfte cijfers gehoord?
Er worden met allerlei termen gesmeten. Maar of deze ook echt wat met Corona als oorzaak te maken hebben. Is nog niet met zekerheid te zeggen. Want wie weet dat precies. Eigenlijk niemand.

De sterfte door corona-cijfers kloppen in ieder geval niet. Wat ik wel zeker weet is dat deze pandemie vanuit de mainstream media en politiek niet van twee kanten wordt belicht maar alleen eenzijdig. Het aantal sterfte gevallen door Covid-19 kon nieteens precies worden bepaald. Dus die werden nu al vrijwel zeker te weten overdreven. Dit zeg ik omdat nu duidelijker wordt dat huisartsen en andere hulpverleners té makkelijk Covid19 als diagnose stellen. In de VS krijgen artsen zelfs geld toe om in geval van twijvel de patient toch maar aan te merken als coronapatient. Als dit geen rode vlag is!

Als covid19 niet zou zijn ontdekt dan zouden experts dit jaar spreken van de normale griep dat mischien wat steviger is dan normaal. Maar zou er geen paniek zijn ontstaan.

Ik ontkom niet aan het gevoel dat deze hele overdreven lockown een soort spciaal experiment is geweest om te zien hoe mensen reageren. Zodat in de toekomst zulke maatregelen strategisch kunnen worden uitgebreid.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sub4ethnicmale op 24-04-2020 15:30:52 ]
Try again?
pi_192783560
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 15:25 schreef Sub4ethnicmale het volgende:

[..]

Er worden met allerlei termen gesmeten. Maar of deze ook echt wat met Corona als oorzaak te maken hebben. Is nog niet met zekerheid te zeggen. Want wie weet dat precies. Eigenlijk niemand.

De sterfte door corona-cijfers kloppen in ieder geval niet. Wat ik wel zeker weet is dat deze pandemie vanuit de mainstream media en politiek niet van twee kanten wordt belicht maar alleen eenzijdig. Het aantal sterfte gevallen door Covid-19 kon nieteens precies worden bepaald. Dus die werden nu al vrijwel zeker te weten overdreven. Dit zeg ik omdat nu duidelijker wordt dat huisartsen en andere hulpverleners té makkelijk Covid19 als diagnose stellen. In de VS krijgen artsen zelfs geld toe om in geval van twijvel de patient toch maar aan te merken als coronapatient. Als dit geen rode vlag is!

Als covid19 niet zou zijn ontdekt dan zouden experts dit jaar spreken van de normale griep dat mischien wat steviger is dan normaal. Maar zou er geen paniek zijn ontstaan.

Ik ontkom niet aan het gevoel dat deze hele overdreven lockown een soort spciaal experiment is geweest om te zien hoe mensen reageren. Zodat in de toekomst zulke maatregelen strategisch kunnen worden uitgebreid.
Blijf vooral je kop in t zand steken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_192783577
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 15:25 schreef Sub4ethnicmale het volgende:

[..]

Er worden met allerlei termen gesmeten. Maar of deze ook echt wat met Corona als oorzaak te maken hebben. Is nog niet met zekerheid te zeggen. Want wie weet dat precies. Eigenlijk niemand.

De sterfte door corona-cijfers kloppen in ieder geval niet. Wat ik wel zeker weet is dat deze pandemie vanuit de mainstream media en politiek niet van twee kanten wordt belicht maar alleen eenzijdig. Het aantal sterfte gevallen door Covid-19 kon nieteens precies worden bepaald. Dus die werden nu al vrijwel zeker te weten overdreven. Dit zeg ik omdat nu duidelijker wordt dat huisartsen en andere hulpverleners té makkelijk Covid19 als diagnose stellen. In de VS krijgen artsen zelfs geld toe om in geval van twijvel de patient toch maar aan te merken als coronapatient. Als dit geen rode vlag is!

Als covid19 niet zou zijn ontdekt dan zouden experts dit jaar spreken van de normale griep dat mischien wat steviger is dan normaal. Maar zou er geen paniek zijn ontstaan.

Ik ontkom niet aan het gevoel dat deze hele overdreven lockown een soort spciaal experiment is geweest om te zien hoe mensen reageren. Zodat in de toekomst zulke maatregelen strategisch kunnen worden uitgebreid.
Straks ga je nog beweren dat dit virus helemaal niet bestaat.
Overigens kun je het niet vergelijken met een griep. Eerder een heftige verkoudheid met mogelijkheid tot overlijden. ;)
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 24 april 2020 @ 16:04:10 #232
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192783626
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 15:25 schreef Sub4ethnicmale het volgende:

Als covid19 niet zou zijn ontdekt dan zouden experts dit jaar spreken van de normale griep dat mischien wat steviger is dan normaal. Maar zou er geen paniek zijn ontstaan.
Sorry, maar als je dat denkt dan ben je het zicht op de realiteit echt compleet bijster hoor.
quote:
Ik ontkom niet aan het gevoel dat deze hele overdreven lockown een soort spciaal experiment is geweest om te zien hoe mensen reageren. Zodat in de toekomst zulke maatregelen strategisch kunnen worden uitgebreid.
Ah ja, stel je voor dat dit min of meer wereldwijd gecoördineerd is?
Huilen dan.
  vrijdag 24 april 2020 @ 18:55:41 #233
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192785785
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 16:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Sorry, maar als je dat denkt dan ben je het zicht op de realiteit echt compleet bijster hoor.
[..]

Ah ja, stel je voor dat dit min of meer wereldwijd gecoördineerd is?
Deze meneer legt het je uit....zodat jij niet de moeite hoeft te nemen om je iets voor te stellen.

in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  vrijdag 24 april 2020 @ 19:01:46 #234
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192785890
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 18:55 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Deze meneer legt het je uit....zodat jij niet de moeite hoeft te nemen om je iets voor te stellen.

Het was een vraag. Over mijn voorstellingsvermogen hoef jij je geen zorgen te maken.

Wat die video betreft: waarom ik die zou moeten kijken? Wat is de strekking? Wie zegt het? Waar is het op gebaseerd?
Huilen dan.
  vrijdag 24 april 2020 @ 19:29:15 #235
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192786277
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:01 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het was een vraag. Over mijn voorstellingsvermogen hoef jij je geen zorgen te maken.

Wat die video betreft: waarom ik die zou moeten kijken? Wat is de strekking? Wie zegt het? Waar is het op gebaseerd?
Je moet helemaal niks. Er worden een aantal observaties gedaan die op basis van logica een beeld scheppen van de miljoenen doden die er zullen vallen door verhongering, veroorzaakt door het feit dat aanvoerlijnen wereldwijd stil liggen. Dat is 1 van de aspecten...het grotere plaatje wordt duidelijk als je een poging doet onbevooroordeeld te luisteren naar wat er gezegd wordt.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  vrijdag 24 april 2020 @ 21:29:07 #236
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_192788668
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 19:29 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks. Er worden een aantal observaties gedaan die op basis van logica een beeld scheppen van de miljoenen doden die er zullen vallen door verhongering, veroorzaakt door het feit dat aanvoerlijnen wereldwijd stil liggen. Dat is 1 van de aspecten...het grotere plaatje wordt duidelijk als je een poging doet onbevooroordeeld te luisteren naar wat er gezegd wordt.
En hoe hangt dat samen met de suggestie - waarop ik reageerde - dat dit allemaal een soort globaal sociaal experiment is? Ik ken het internet lang genoeg om niet zomaar 42 minuten naar een willekeurig filmpje te kijken.
Huilen dan.
  Beste debater 2022 vrijdag 24 april 2020 @ 21:45:55 #237
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192788948
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 18:55 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Deze meneer legt het je uit....zodat jij niet de moeite hoeft te nemen om je iets voor te stellen.

Standaard rechtse anti-Clinton meuk met een conspiracy-sausje.

"The U.N. ... the most EVIL..."

:')

En mensen liken het massaal. Natuurlijk: iedereen houdt van een verhaaltje waarin ze zich de good guys kunnen wanen die tegen een grote, donkere elite vechten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_192789346
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 18:55 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Deze meneer legt het je uit....zodat jij niet de moeite hoeft te nemen om je iets voor te stellen.

Thx voor de video. Interessant en informatief, heb meestal weinig geduld om iets af te kijken, tenzij het echt interessant is. Deze dus.
bv vanaf 7.30. Covid 19 en waar dat voor staat: Certificate Of Vaccine I.D 19
En de 19 staat dus voor de eerste en negende letter van het alfabet. A.I = Artificial Intelligence

Wist iemand van de msm gelovers dat? nee natuurlijk niet. Dat hoor je niet bij 1 vandaag, Jinek of Op1

Ook wel zorgelijk wat er komen gaat. Zolang het volk wereldwijd de msm blijft volgen gaan we er echt aan. De mainstream media lijdt je naar de afgrond. Duh
Dus kijken mensen, en delen delen delen als je leven je lief is

[ Bericht 0% gewijzigd door koosbasterd op 24-04-2020 23:13:46 ]
pi_192789387
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:07 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Thx voor de video. Interessant en informatief, heb meestal weinig geduld om iets af te kijken, tenzij het echt interessant is. Deze dus.
bv vanaf 7.30. Covid 19 en waar dat voor staat: Certificate Of Vaccine I.D 19
En de 19 staat dus voor de eerste en negende letter van het alfabet. A.I = Artificial Intelligence

_O-
pi_192789400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

_O-
:')
pi_192789407
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

_O-
zo meteen je kloontje laten komen. Lachen man
pi_192789411
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:11 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

:')
Je gelooft dat soort onzin toch niet echt? Ik dacht dat je een grap maakte :D
pi_192789418
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je gelooft dat soort onzin toch niet echt? Ik dacht dat je een grap maakte :D
nee, het was een grap.
pi_192789452
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:12 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

nee, het was een grap.
Gelukkig maar.

Een kind weet nog dat het voor COrona VIrus Disease staat en het cijfer voor het jaartal waarin het ontdekt is.
pi_192789461
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Gelukkig maar.

Een kind weet nog dat het voor COrona VIrus Disease staat en het cijfer voor het jaartal waarin het ontdekt is.
Hoe kom je aan die info?
pi_192789523
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:14 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Van wie heb je dat?
Dat is algemene kennis.

Net als dat SARSr-CoV staat voor Severe acute respiratory syndrome-related coronavirus.
pi_192789575
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Dat is algemene kennis.

Net als dat SARSr-CoV staat voor Severe acute respiratory syndrome-gerelateerd coronavirus.
Als je daar tevreden mee bent, vind het prima.
Er zijn misschien mensen aan het lezen die de video willen zien en deze hopelijk gaan delen.
bv op feesboek. dat heb ik niet maar het schijnt daar druk te zijn.
pi_192789592
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:18 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Als je daar tevreden mee bent, vind het prima.
Is gewoon standaard codering, was het dit jaar ontdekt dan was het Covid20 geweest.
pi_192789673
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:19 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Is gewoon standaard codering, was het dit jaar ontdekt dan was het Covid20 geweest.
Je moet niet alles geloven wat ze je wijs willen maken
De ironie )
pi_192789689
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 22:24 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

Je moet niet alles geloven wat ze je wijs willen maken
De ironie )
Je verwart je goedgelovigheid met kennis.

Overigens rapporteer ik dit soort video's dus hij zal over een paar dagen wel van YouTube zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')