abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192776602
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

Ja, 2020 lijkt een gemiste kans... mss 2030 dan maar...
Een jaar met 020 er in had eigenlijk ook nooit wat kunnen worden natuurlijk :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 24 april 2020 @ 00:54:59 #177
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192776636
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Een jaar met 020 er in had eigenlijk ook nooit wat kunnen worden natuurlijk :)
Haha
  vrijdag 24 april 2020 @ 07:17:04 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192777492
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Je vergeet nog de chlorellapoeder en spirulina-pillen.

M'n neocaridina garnalen zijn overigens wel gek op spirulina.
Het word weer tijd dat kwik pilletjes weer helemaal hip worden.
je weet wel, volgens oud chinees recept.

@Summers vraagje op die FB pagina word er toevalig ook reclame gemaakt voor medicatie?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 april 2020 @ 10:55:13 #179
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192779857
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 07:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het word weer tijd dat kwik pilletjes weer helemaal hip worden.
je weet wel, volgens oud chinees recept.

@:summers vraagje op die FB pagina word er toevalig ook reclame gemaakt voor medicatie?
Je roept maar wat :?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192779928
Ik heb overigens nog een paar vraagjes die wat ondergesneeuwd zijn:

quote:
Welke stof wordt gelinkt aan autisme? Bij welke dosering? In welke vaccins zit die stof? Hoeveel van die stof zit er in de betreffende vaccins?
  vrijdag 24 april 2020 @ 11:03:24 #181
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192779961
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb overigens nog een paar vraagjes die wat ondergesneeuwd zijn:
[..]

Ga dat lekker onderzoeken , als pro vaxxer zou je daar AL antwoord op moeten hebben .
pi_192780040
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Ga dat lekker onderzoeken , als pro vaxxer zou je daar AL antwoord op moeten hebben .
Ik vraag het juist hier aan anti-vaxxers, die zouden me toch moeten kunnen uitleggen hoe het zit?

Dus welke stof in vaccins veroorzaakt autisme? En bij welke dosering? En in welke vaccins zit die stof? En hoeveel van die stof zit er in die vaccins?

Als hier al jaren wordt gewaarschuwd dat vaccins autisme veroorzaken, dan moet je dat toch kunnen onderbouwen.
  vrijdag 24 april 2020 @ 11:09:09 #183
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192780067
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik vraag het juist hier aan anti-vaxxers, die zouden me toch moeten kunnen uitleggen hoe het zit?

Dus welke stof in vaccins veroorzaakt autisme? En bij welke dosering? En in welke vaccins zit die stof? En hoeveel van die stof zit er in die vaccins?

Als hier al jaren wordt gewaarschuwd dat vaccins autisme veroorzaken, dan moet je dat toch kunnen onderbouwen.
oh ok nou je hebt dan al antwoord gekregen
pi_192780142
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:09 schreef Summers het volgende:

[..]

oh ok nou je hebt dan al antwoord gekregen
Oh, dus er heeft al iemand genoemd welke stof het is, in welke vaccinaties die stof zit, hoeveel je van die stof nodig hebt en hoeveel er in zo'n vaccinatie zit?

Welke post was dat?
  vrijdag 24 april 2020 @ 11:22:00 #185
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192780225
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Oh, dus er heeft al iemand genoemd welke stof het is, in welke vaccinaties die stof zit, hoeveel je van die stof nodig hebt en hoeveel er in zo'n vaccinatie zit?

Welke post was dat?
leg het uit zou ik zeggen , als het goed is weet iedere pro vaxxer dat voordat ze zichzelf en hun kinderen in lieten spuiten. Ik ben benieuwd naar de antwoorden ^O^
pi_192780296
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:22 schreef Summers het volgende:

[..]

leg het uit zou ik zeggen , als het goed is weet iedere pro vaxxer dat voordat ze zichzelf en hun kinderen in lieten spuiten. Ik ben benieuwd naar de antwoorden ^O^
Ik hoef niets uit te leggen want ik ben de vraagsteller.

In dit (en andere anti-vaxxer topics) wordt gewaarschuwd wordt voor autisme door vaccinaties.

Als je iemand ergens voor waarschuwt moet je ook kunnen onderbouwen waar het door komt.

- welke stof veroorzaakt autisme bij injectie?
- welke hoeveelheid van die stof is daarvoor nodig?
- in welke vaccins zit die stof?
- hoeveel van die stof zit er in één vaccin?

Ik weet niet waar de behoefte van jou vandaan komt om er op te reageren als je het antwoord toch niet wil geven. Laat die vraag dan aan iemand anders.
  vrijdag 24 april 2020 @ 11:51:24 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192780599
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Je roept maar wat :?
Snap je het belang van die bias video ondertussen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192780641
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Als iemand die zegt dat vaccins autisme veroorzaken zou je toch moeten weten welke stof van de vaccins dat nou precies doet, en hoe dat in z'n werk gaat?

Jij doet de bizarre claim immers dat vaccins autisme veroorzaken, of zeg je maar wat?

:D
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:01:50 #189
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192780794
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Als iemand die zegt dat vaccins autisme veroorzaken zou je toch moeten weten welke stof van de vaccins dat nou precies doet, en hoe dat in z'n werk gaat?

Jij doet de bizarre claim immers dat vaccins autisme veroorzaken, of zeg je maar wat?

:D
Je zegt maar wat en vast expres dus laat maar zitten . Ik heb een immuunsysteem en hoef me helemaal niet druk te maken om bijwerkingen tot de dood aan toe omdat ik in de vaccinatie religie geloof . Probleem van de pro vaxxers . ^O^ Sterkte
pi_192780839
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Je zegt maar wat en vast expres dus laat maar zitten . Ik heb een immuunsysteem en hoef me helemaal niet druk te maken om bijwerkingen tot de dood aan toe omdat ik in de vaccinatie religie geloof . Probleem van de pro vaxxers . ^O^ Sterkte
Tuurlijk zeg ik wat ik zeg expres, hoe anders?

Het is simpel, jij zegt dat vaccinaties autisme veroorzaken. HOE DAN?

Die vraag wil, maar vooral KAN je niet beantwoorden.

Antwoorden als "ik heb een immuunsysteem" zijn gewoon achterlijk, dan snap je echt niet hoe vaccins werken. Hoe denk je dat ziektes als polio en de pokken zijn uitgeroeid? Met VACCINS.

Heb echt medelijden met jou, en hoop niet dat je je voortplant.
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:07:54 #191
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192780904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Denk je dat alle mensen die dood gaan aan besmettelijke ziektes geen werkend immuun systeem hebben of zo? :? Dat je niets kan gebeuren want 'IK HEB EEN WERKEND IMMUUN SYSTEEM!" ? Da is nie hoe het werkt....
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:32:11 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192781181
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk zeg ik wat ik zeg expres, hoe anders?

Het is simpel, jij zegt dat vaccinaties autisme veroorzaken. HOE DAN?

Die vraag wil, maar vooral KAN je niet beantwoorden.

Antwoorden als "ik heb een immuunsysteem" zijn gewoon achterlijk, dan snap je echt niet hoe vaccins werken. Hoe denk je dat ziektes als polio en de pokken zijn uitgeroeid? Met VACCINS.

Heb echt medelijden met jou, en hoop niet dat je je voortplant.
Mensen worden echt agressief van hun vaccinatie religie :N ,

De WHO en andere landen zeggen niet veilig en het CDC heeft jarenlang gelogen over de claim dat ze wel honderden onderzoeken hadden die bewezen dat hun vaccinaties GEEN autisme veroorzaken PAS voor de rechter bleek het een leugen . Dus al die jaren kon het niemand wat schelen dat ze met mensenlevens spelen en een verantwoordelijkheid daarin hebben .
Dan weet ik al genoeg

En ik ga niet eens meer in dit topic reageren en zet de quote optie uit .
Bijwerkingen zijn tenslotte alleen een probleem voor naieve mensen die daar zelf voor kiezen . Wie internet heeft heeft geen excuus meer voor onwetendheid . Niemand heeft je gevraagt blind vertrouwen te hebben in de msm , politiek of in big pharma . Wie dat vandaag de dag in 2020 nog niet snapt heeft dat helemaal aan zichzelf te danken .
pi_192781209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk je dat alle mensen die dood gaan aan besmettelijke ziektes geen werkend immuun systeem hebben of zo? :? Dat je niets kan gebeuren want 'IK HEB EEN WERKEND IMMUUN SYSTEEM!" ? Da is nie hoe het werkt....
Dit is hoe het wel werkt met betrekking tot Cid-19 tot nu toe. En dit kon je ook via het reguliere nieuws tot je nemen. De patienten die zijn overleden zijn aan Cov-19 waren gemiddeld 75 jaar en ouder of hadden op jongere leeftijd tussen 35 en 50 al een of andere onderliggende ziekte. Wat natuurlijk het imuunsysteem ondermijnt zodat je met een extra (nieuwe) ziekte het loodje legt. . Dus als je een werkend goed imuunsysteem hebt heb je vrijwel niets te vrezen. Daarnaast komt er ook nog bij dat het aantal sterftegevallen door deze ziekte heel waarschijnlijk zwaar wordt overdreven. Geen twee landen gebruiken dezelfde criteria voor diagnose. Zeker Spanje en Italie waren het waarschijnlijk alleen om het geld te doen. Wat weer goed aangeeft dat overheden liegen en in een crisis zoals deze er makkelijk mee wegkomen ook!

Verder heb ik een erge hekel aan mensjes zoals jij. Alles wat de overheid beweert neem je klakkeloos. over en ben je 200% voor. En je verdedigt ze ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door BitchIMakeYouFamous op 24-04-2020 12:42:11 ]
No matter what your name is.
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:41:30 #194
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192781259
Dan nog met die vaccinaties als ze zich allemaal laten vaccineren tegen alles-en-nog-wat en die paar procent van mensen die het niet doen. Als je dan zo goed beveiligd bent tegen alle virussen hoef je totaal niet bang te zijn voor die paar die het niet doen want je bent optimaal beschermd tenzij zo'n vaccine toch niet helemaal beschermd. Waarom zou je het dan nog doen? :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192781289
Ik. vind die vacinaties voor jongere mensen die gezond zijn totaal niet nodig. Zodra ze Covid19 onder de leden hebben gehad zijn zij ook op oudere leeftijd beschermd. Als je via vaccinatie imuun wordt is dat maar voor een x aantal jaren en moet je later weer opnieuw gevaccineerd.
No matter what your name is.
pi_192781324
Huidige vaccinatie programma redt ook maar 27-50 kinderen per jaar het leven. Gewoon afschaffen dus.
pi_192781346
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:36 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Dit is hoe het wel werkt met betrekking tot Cid-19 tot nu toe. En dit kon je ook via het reguliere nieuws tot je nemen. De patienten die zijn overleden zijn aan Cov-19 waren gemiddeld 75 jaar en ouder of hadden op jongere leeftijd tussen 35 en 50 al een of andere onderliggende ziekte. Wat natuurlijk het imuunsysteem ondermijnt zodat je met een extra (nieuwe) ziekte het loodje legt. . Dus als je een werkend goed imuunsysteem hebt heb je vrijwel niets te vrezen. Daarnaast komt er ook nog bij dat het aantal sterftegevallen door deze ziekte heel waarschijnlijk zwaar wordt overdreven. Geen twee landen gebruiken dezelfde criteria voor diagnose. Zeker Spanje en Italie waren het waarschijnlijk alleen om het geld te doen. Wat weer goed aangeeft dat overheden liegen en in een crisis zoals deze er makkelijk mee wegkomen ook!

Verder heb ik een erge hekel aan mensjes zoals jij. Alles wat de overheid beweert neem je klakkeloos. over en ben je 200% voor. En je verdedigt ze ook.
precies.. en degenen die genezen van een dubbele longontsteking en 30 dagen in coma gehouden moeten worden om vervolgens een jaar te revalideren en waarschijnlijk permanente longbeschadigingen eraan overhouden moeten maar gewoon eraan wennen.
Eigenlijk zouden we ziekenhuizen gewoon moeten afschaffen alsook alle medicijnen.
Als je weerstand niet goed genoeg is heb je gewoon pech
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:52:34 #198
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_192781357
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:52 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

ja, weet ik. daarom zal ik nooit dat aankomende vaccin nemen, met waarschijnlijk een nano chip. Ik vertrouw op mijn immuunsysteem.
Dit ja. Iedereen lekker voorzien van een chipje ^O^
pi_192781372
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:52 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Dit ja. Iedereen lekker voorzien van een chipje ^O^
Dat gebeurt toch al lang bij het rijksvaccinatie programma?
  vrijdag 24 april 2020 @ 13:01:32 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192781442
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:36 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

En ik heb best een hekel aal mensen zoals jij, die dit soort bullshit de wereld in helpen...
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')