Je hebt duidelijk geen flauw idee hoe vaccins werken, maar well full-time erop ageren.quote:Op donderdag 23 april 2020 16:52 schreef Summers het volgende:
Die hoort uit zichzelf getriggerd te worden door wat je op natuurlijke wijze tegenkomt en dan maak je toch ook antistoffen aan maar dan zonder troep erbij
Precies.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom er zoveel mensen zijn gestorven door de Spaanse griep.
Weet je, ik heb best wel medelijden met je. Je wordt gevoed met allemaal informatie van mensen die niet het beste met je hebben. Dat zijn mensen die willen dat je tegen de overheid keert. Dan kun je de overheid wel onbetrouwbaar vinden, die mensen achter die bronnen zijn nog veel erger. En die lachen alleen maar om het feit dat je klakkeloos hun informatie opneemt.
Dat zie je ook bij MLM’s die zogenaamde gezondheidsproducten verkopen. En dat doen ze doormiddel van valse claims. Die mensen geven geen neuk om jouw gezondheid. Ze willen alleen maar jouw geld.
En nu er steeds meer antivaxers komen, zie je dat daar nu ook een markt voor is. Op Redir bij AntiMLM zie je wel eens berichten van moeders die weigeren hun kinderen te vaccineren. Of zelfs weigeren hun kinderen medicatie te geven. Maar ondertussen wel allemaal olietjes op hun huidje smeren. En die kindjes worden daar alleen maar ziek van.
In Nederland heb je nog steeds de keuze of je wel of niet laat vaccineren. Wil je het liever niet, prima. Maar ga mensen niet onnodig bang maken doormiddel van valse claims.
Je vergeet nog de chlorellapoeder en spirulina-pillen.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Precies.
Mensen die denken polio wel even tegen te gaan met "essential oils."
Nooit van gehoord. Bij mij in het dorp was er iemand die schathemeltje rijk is geworden met de verkoop van druppels, Gen5 ofzo was dat. Hilarisch hoe iedereen binnen enkele weken erbij zweerde. Kan opzich niks kwaad, zodra je maar niet gaat denken dat je dan niet meer naar de dokter hoeft ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je vergeet nog de chlorellapoeder en spirulina-pillen.
M'n neocaridina garnalen zijn overigens wel gek op spirulina.
Dat soort druppels kun vaak gewoon goedkoop in de winkel vinden.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:33 schreef illusions het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Bij mij in het dorp was er iemand die schathemeltje rijk is geworden met de verkoop van druppels, Gen5 ofzo was dat. Hilarisch hoe iedereen binnen enkele weken erbij zweerde. Kan opzich niks kwaad, zodra je maar niet gaat denken dat je dan niet meer naar de dokter hoeft ofzo.
De werklui over t algemeen wel.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:03 schreef illusions het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk geen flauw idee hoe vaccins werken, maar well full-time erop ageren.
Als we allemaal zoals jou zouden denken hadden we binnen enkele generaties weer lekker polio en de mazelen en ging de levensverwachting drastisch omlaag. Je bent zeker vergeten dat mensen vroeger maar 40 werden.
Beetje projecteren en op de man spelen . Je vindt jezelf vast heel stoer.quote:Op donderdag 23 april 2020 17:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Is dat verhaal wel echt waar of hebben ze dat verdraait in hun voordeel zodat mensen er altijd naar kunnen verwijzen in de toekomst om vooral de noodzaak te blijven bevestigen voor die vijfde eiland en die vierde jacht . Je bent aan het projecteren .
Ga daar maar over nadenken terwijl jij je lekker vol laat spuiten met troep als een weerloos aapje waarop je kan experimenteren want die zegt toch niks terug.
Geloof je wel dat een ziekte als polio bestaat, of is dat nepnieuws?quote:Op donderdag 23 april 2020 17:40 schreef Summers het volgende:
[..]
Is dat verhaal wel echt waar of hebben ze dat verdraait in hun voordeel zodat mensen er altijd naar kunnen verwijzen in de toekomst om vooral de noodzaak te blijven bevestigen voor die vijfde eiland en die vierde jacht . Je bent aan het projecteren .
Ga daar maar over nadenken terwijl jij je lekker vol laat spuiten met troep als een weerloos aapje waarop je kan experimenteren want die zegt toch niks terug.
Polio was toch uitgeroeid? Of waren dat de pokken?quote:Op donderdag 23 april 2020 21:12 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Geloof je wel dat een ziekte als polio bestaat, of is dat nepnieuws?
In Nederland is de laatste uitbraak in 1992 geweest onder anti-vaxxers. Voor mensen die wel gevaccineerd zijn is het inderdaad uitgeroeid.quote:Op donderdag 23 april 2020 21:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Polio was toch uitgeroeid? Of waren dat de pokken?
Dat bedoelde ik niet. Ik heb het even opgezocht en het zijn de pokken die uitgeroeid zijn. Bestaat alleen nog maar in bevroren toestand ergens in laboratoria.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:10 schreef Hallojo het volgende:
[..]
In Nederland is de laatste uitbraak in 1992 geweest onder anti-vaxxers. Voor mensen die wel gevaccineerd zijn is het inderdaad uitgeroeid.
En dat komt ook door vaccinatie.quote:Op donderdag 23 april 2020 22:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet. Ik heb het even opgezocht en het zijn de pokken die uitgeroeid zijn. Bestaat alleen nog maar in bevroren toestand ergens in laboratoria.
Hee, ik ben de anti-vaxxer niet. Ik heb alleen ergens aangegeven dat ik (zoals iedereen van mijn leeftijd) geen BMR-vaccinatie heeft gehad, omdat het er toen nog niet was. En toen het er wel was had het geen zin meer om die prik te halen, omdat ik die kinderziekten al had gehad.quote:
Dit zuig je uit je aars.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens is de ene anti-vaxxer de andere niet.
Je hebt ze die per vaccinatie bekijken waar het voor is en afhankelijk van de dekkingsgraad doen ze het wel of niet. Dat zijn vaak de HBO-ouders die trots vertellen op een verjaardag dat Doortje vaccinatie x niet heeft gehad waarna het vaak wat stiller wordt.
Dan heb je nog de "vaccinaties verzoorzaken autisme" groep, geen idee hoe dat mechanisme werkt of welke stof dat zou veroorzaken maar het stond op Feesboek. En dan heeft hun Doortje alsnog ADHD en PDD-NOS en snappen ze er niets van.
Dan heb je de personen die geloven dat alles met de bedoeling is om de bevolking uit te roeien (er zijn simpelere manieren lijkt me) en dus helemaal niets vertrouwen en overal tegen schoppen.
En dan heb je nog de soort die denkt dat ik echt zo lenig ben.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:15 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
[..]
Dit zuig je uit je aars.
Je lult en verzint er op los dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
En dan heb je nog de soort die denkt dat ik echt zo lenig ben.
Uiteraard niet, net als dat een vaccinatie geen autisme veroorzaakt, voorkomt géén vaccinatie ook geen autisme.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:23 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
[..]
Je lult en verzint er op los dat bedoel ik.
Oom van beste vrienden lag ~2 weken op IC, is er nu weer wat bovenop (nog wel in ziekenhuis).quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
Geen anti-vaxxer, maar ik snap wel de zorgen, zeker tijdens deze "crisis". Is het allemaal wel nodig, is het niet toch een stevige griep etc. ? Is het wel goed voor mij, mijn kinderen, wat zijn de bijwerkingen etc.
Vragen stellen is altijd goed.quote:Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. En dan is er nog de groeiende afkeer van de betrouwbaarheid van officiele instanties.
Nooit begrepen die logica. Elke overheid heeft toch het meeste belang bij zoveel mogelijk belastingbetalers? Ik zou het een bijzonder domme zet vinden om zo'n beetje de enige vuller van de schatkist massaal te gaan uitmoorden.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Dan heb je de personen die geloven dat alles met de bedoeling is om de bevolking uit te roeien (er zijn simpelere manieren lijkt me) en dus helemaal niets vertrouwen en overal tegen schoppen. Voelen zich verheven boven de sheeple.
Er zou een duistere beweging zijn die er op uit is om de wereldbevolking terug te brengen naar 500 miljoen (?) mensen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Nooit begrepen die logica. Elke overheid heeft toch het meeste belang bij zoveel mogelijk belastingbetalers? Ik zou het een bijzonder domme zet vinden om zo'n beetje de enige vuller van de schatkist massaal te gaan uitmoorden.
Heel grof economisch gezien is de ene belastingbetaler ook de andere niet natuurlijk. Misschien zijn 'ze' nog bezig met de voorselectie of zo.quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:41 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zou een duistere beweging zijn die er op uit is om de wereldbevolking terug te brengen naar 500 miljoen (?) mensen.
Ze gaan niet heel efficiënt te werk, nog 7,2 miljard te gaan
Ja, 2020 lijkt een gemiste kans... mss 2030 dan maar...quote:Op vrijdag 24 april 2020 00:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Heel grof economisch gezien is de ene belastingbetaler ook de andere niet natuurlijk. Misschien zijn 'ze' nog bezig met de voorselectie of zo.
Een jaar met 020 er in had eigenlijk ook nooit wat kunnen worden natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ja, 2020 lijkt een gemiste kans... mss 2030 dan maar...
Hahaquote:Op vrijdag 24 april 2020 00:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Een jaar met 020 er in had eigenlijk ook nooit wat kunnen worden natuurlijk
Het word weer tijd dat kwik pilletjes weer helemaal hip worden.quote:Op donderdag 23 april 2020 18:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je vergeet nog de chlorellapoeder en spirulina-pillen.
M'n neocaridina garnalen zijn overigens wel gek op spirulina.
Je roept maar watquote:Op vrijdag 24 april 2020 07:17 schreef theguyver het volgende:
[..]
Het word weer tijd dat kwik pilletjes weer helemaal hip worden.
je weet wel, volgens oud chinees recept.
@:summers vraagje op die FB pagina word er toevalig ook reclame gemaakt voor medicatie?
quote:Welke stof wordt gelinkt aan autisme? Bij welke dosering? In welke vaccins zit die stof? Hoeveel van die stof zit er in de betreffende vaccins?
Ga dat lekker onderzoeken , als pro vaxxer zou je daar AL antwoord op moeten hebben .quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb overigens nog een paar vraagjes die wat ondergesneeuwd zijn:
[..]
Ik vraag het juist hier aan anti-vaxxers, die zouden me toch moeten kunnen uitleggen hoe het zit?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:03 schreef Summers het volgende:
[..]
Ga dat lekker onderzoeken , als pro vaxxer zou je daar AL antwoord op moeten hebben .
oh ok nou je hebt dan al antwoord gekregenquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vraag het juist hier aan anti-vaxxers, die zouden me toch moeten kunnen uitleggen hoe het zit?
Dus welke stof in vaccins veroorzaakt autisme? En bij welke dosering? En in welke vaccins zit die stof? En hoeveel van die stof zit er in die vaccins?
Als hier al jaren wordt gewaarschuwd dat vaccins autisme veroorzaken, dan moet je dat toch kunnen onderbouwen.
Oh, dus er heeft al iemand genoemd welke stof het is, in welke vaccinaties die stof zit, hoeveel je van die stof nodig hebt en hoeveel er in zo'n vaccinatie zit?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:09 schreef Summers het volgende:
[..]
oh ok nou je hebt dan al antwoord gekregen
leg het uit zou ik zeggen , als het goed is weet iedere pro vaxxer dat voordat ze zichzelf en hun kinderen in lieten spuiten. Ik ben benieuwd naar de antwoordenquote:Op vrijdag 24 april 2020 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, dus er heeft al iemand genoemd welke stof het is, in welke vaccinaties die stof zit, hoeveel je van die stof nodig hebt en hoeveel er in zo'n vaccinatie zit?
Welke post was dat?
Ik hoef niets uit te leggen want ik ben de vraagsteller.quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:22 schreef Summers het volgende:
[..]
leg het uit zou ik zeggen , als het goed is weet iedere pro vaxxer dat voordat ze zichzelf en hun kinderen in lieten spuiten. Ik ben benieuwd naar de antwoorden
Snap je het belang van die bias video ondertussen?quote:
Als iemand die zegt dat vaccins autisme veroorzaken zou je toch moeten weten welke stof van de vaccins dat nou precies doet, en hoe dat in z'n werk gaat?quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:22 schreef Summers het volgende:
[..]
leg het uit zou ik zeggen , als het goed is weet iedere pro vaxxer dat voordat ze zichzelf en hun kinderen in lieten spuiten. Ik ben benieuwd naar de antwoorden
Je zegt maar wat en vast expres dus laat maar zitten . Ik heb een immuunsysteem en hoef me helemaal niet druk te maken om bijwerkingen tot de dood aan toe omdat ik in de vaccinatie religie geloof . Probleem van de pro vaxxers .quote:Op vrijdag 24 april 2020 11:53 schreef illusions het volgende:
[..]
Als iemand die zegt dat vaccins autisme veroorzaken zou je toch moeten weten welke stof van de vaccins dat nou precies doet, en hoe dat in z'n werk gaat?
Jij doet de bizarre claim immers dat vaccins autisme veroorzaken, of zeg je maar wat?
Tuurlijk zeg ik wat ik zeg expres, hoe anders?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Je zegt maar wat en vast expres dus laat maar zitten . Ik heb een immuunsysteem en hoef me helemaal niet druk te maken om bijwerkingen tot de dood aan toe omdat ik in de vaccinatie religie geloof . Probleem van de pro vaxxers .Sterkte
Denk je dat alle mensen die dood gaan aan besmettelijke ziektes geen werkend immuun systeem hebben of zo?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:01 schreef Summers het volgende:
[..]
Je zegt maar wat en vast expres dus laat maar zitten . Ik heb een immuunsysteem en hoef me helemaal niet druk te maken om bijwerkingen tot de dood aan toe omdat ik in de vaccinatie religie geloof . Probleem van de pro vaxxers .Sterkte
Mensen worden echt agressief van hun vaccinatie religiequote:Op vrijdag 24 april 2020 12:04 schreef illusions het volgende:
[..]
Tuurlijk zeg ik wat ik zeg expres, hoe anders?
Het is simpel, jij zegt dat vaccinaties autisme veroorzaken. HOE DAN?
Die vraag wil, maar vooral KAN je niet beantwoorden.
Antwoorden als "ik heb een immuunsysteem" zijn gewoon achterlijk, dan snap je echt niet hoe vaccins werken. Hoe denk je dat ziektes als polio en de pokken zijn uitgeroeid? Met VACCINS.
Heb echt medelijden met jou, en hoop niet dat je je voortplant.
Dit is hoe het wel werkt met betrekking tot Cid-19 tot nu toe. En dit kon je ook via het reguliere nieuws tot je nemen. De patienten die zijn overleden zijn aan Cov-19 waren gemiddeld 75 jaar en ouder of hadden op jongere leeftijd tussen 35 en 50 al een of andere onderliggende ziekte. Wat natuurlijk het imuunsysteem ondermijnt zodat je met een extra (nieuwe) ziekte het loodje legt. . Dus als je een werkend goed imuunsysteem hebt heb je vrijwel niets te vrezen. Daarnaast komt er ook nog bij dat het aantal sterftegevallen door deze ziekte heel waarschijnlijk zwaar wordt overdreven. Geen twee landen gebruiken dezelfde criteria voor diagnose. Zeker Spanje en Italie waren het waarschijnlijk alleen om het geld te doen. Wat weer goed aangeeft dat overheden liegen en in een crisis zoals deze er makkelijk mee wegkomen ook!quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Denk je dat alle mensen die dood gaan aan besmettelijke ziektes geen werkend immuun systeem hebben of zo?Dat je niets kan gebeuren want 'IK HEB EEN WERKEND IMMUUN SYSTEEM!" ? Da is nie hoe het werkt....
precies.. en degenen die genezen van een dubbele longontsteking en 30 dagen in coma gehouden moeten worden om vervolgens een jaar te revalideren en waarschijnlijk permanente longbeschadigingen eraan overhouden moeten maar gewoon eraan wennen.quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:36 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
[..]
Dit is hoe het wel werkt met betrekking tot Cid-19 tot nu toe. En dit kon je ook via het reguliere nieuws tot je nemen. De patienten die zijn overleden zijn aan Cov-19 waren gemiddeld 75 jaar en ouder of hadden op jongere leeftijd tussen 35 en 50 al een of andere onderliggende ziekte. Wat natuurlijk het imuunsysteem ondermijnt zodat je met een extra (nieuwe) ziekte het loodje legt. . Dus als je een werkend goed imuunsysteem hebt heb je vrijwel niets te vrezen. Daarnaast komt er ook nog bij dat het aantal sterftegevallen door deze ziekte heel waarschijnlijk zwaar wordt overdreven. Geen twee landen gebruiken dezelfde criteria voor diagnose. Zeker Spanje en Italie waren het waarschijnlijk alleen om het geld te doen. Wat weer goed aangeeft dat overheden liegen en in een crisis zoals deze er makkelijk mee wegkomen ook!
Verder heb ik een erge hekel aan mensjes zoals jij. Alles wat de overheid beweert neem je klakkeloos. over en ben je 200% voor. En je verdedigt ze ook.
Dit ja. Iedereen lekker voorzien van een chipjequote:Op zondag 29 maart 2020 21:52 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
ja, weet ik. daarom zal ik nooit dat aankomende vaccin nemen, met waarschijnlijk een nano chip. Ik vertrouw op mijn immuunsysteem.
Dat gebeurt toch al lang bij het rijksvaccinatie programma?quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:52 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Dit ja. Iedereen lekker voorzien van een chipje
En ik heb best een hekel aal mensen zoals jij, die dit soort bullshit de wereld in helpen...quote:Op vrijdag 24 april 2020 12:36 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
[..]
Dit is hoe het wel werkt met betrekking tot Cid-19 tot nu toe. En dit kon je ook via het reguliere nieuws tot je nemen. De patienten die zijn overleden zijn aan Cov-19 waren gemiddeld 75 jaar en ouder of hadden op jongere leeftijd tussen 35 en 50 al een of andere onderliggende ziekte. Wat natuurlijk het imuunsysteem ondermijnt zodat je met een extra (nieuwe) ziekte het loodje legt. . Dus als je een werkend goed imuunsysteem hebt heb je vrijwel niets te vrezen. Daarnaast komt er ook nog bij dat het aantal sterftegevallen door deze ziekte heel waarschijnlijk zwaar wordt overdreven. Geen twee landen gebruiken dezelfde criteria voor diagnose. Zeker Spanje en Italie waren het waarschijnlijk alleen om het geld te doen. Wat weer goed aangeeft dat overheden liegen en in een crisis zoals deze er makkelijk mee wegkomen ook!
Verder heb ik een erge hekel aan mensjes zoals jij. Alles wat de overheid beweert neem je klakkeloos. over en ben je 200% voor. En je verdedigt ze ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |