abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192770074
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 16:52 schreef Summers het volgende:
Die hoort uit zichzelf getriggerd te worden door wat je op natuurlijke wijze tegenkomt en dan maak je toch ook antistoffen aan maar dan zonder troep erbij
Je hebt duidelijk geen flauw idee hoe vaccins werken, maar well full-time erop ageren. :D

:')

Als we allemaal zoals jou zouden denken hadden we binnen enkele generaties weer lekker polio en de mazelen en ging de levensverwachting drastisch omlaag. Je bent zeker vergeten dat mensen vroeger maar 40 werden.
pi_192770104
quote:
15s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:17 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat verklaart niet waarom er zoveel mensen zijn gestorven door de Spaanse griep.
Weet je, ik heb best wel medelijden met je. Je wordt gevoed met allemaal informatie van mensen die niet het beste met je hebben. Dat zijn mensen die willen dat je tegen de overheid keert. Dan kun je de overheid wel onbetrouwbaar vinden, die mensen achter die bronnen zijn nog veel erger. En die lachen alleen maar om het feit dat je klakkeloos hun informatie opneemt.
Dat zie je ook bij MLM’s die zogenaamde gezondheidsproducten verkopen. En dat doen ze doormiddel van valse claims. Die mensen geven geen neuk om jouw gezondheid. Ze willen alleen maar jouw geld.
En nu er steeds meer antivaxers komen, zie je dat daar nu ook een markt voor is. Op Redir bij AntiMLM zie je wel eens berichten van moeders die weigeren hun kinderen te vaccineren. Of zelfs weigeren hun kinderen medicatie te geven. Maar ondertussen wel allemaal olietjes op hun huidje smeren. En die kindjes worden daar alleen maar ziek van.

In Nederland heb je nog steeds de keuze of je wel of niet laat vaccineren. Wil je het liever niet, prima. Maar ga mensen niet onnodig bang maken doormiddel van valse claims. :N
Precies. _O_

Mensen die denken polio wel even tegen te gaan met "essential oils." :')
pi_192770299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:05 schreef illusions het volgende:

[..]

Precies. _O_

Mensen die denken polio wel even tegen te gaan met "essential oils." :')
Je vergeet nog de chlorellapoeder en spirulina-pillen.

M'n neocaridina garnalen zijn overigens wel gek op spirulina.
pi_192770544
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Bij mij in het dorp was er iemand die schathemeltje rijk is geworden met de verkoop van druppels, Gen5 ofzo was dat. Hilarisch hoe iedereen binnen enkele weken erbij zweerde. Kan opzich niks kwaad, zodra je maar niet gaat denken dat je dan niet meer naar de dokter hoeft ofzo.
pi_192771287
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Bij mij in het dorp was er iemand die schathemeltje rijk is geworden met de verkoop van druppels, Gen5 ofzo was dat. Hilarisch hoe iedereen binnen enkele weken erbij zweerde. Kan opzich niks kwaad, zodra je maar niet gaat denken dat je dan niet meer naar de dokter hoeft ofzo.
Dat soort druppels kun vaak gewoon goedkoop in de winkel vinden.
Maar als je het tienvoudige vraagt, denken mensen opeens dat het beter werkt. 8)7
ROBODEMONS..................|:(
pi_192771897
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk geen flauw idee hoe vaccins werken, maar well full-time erop ageren. :D

:')

Als we allemaal zoals jou zouden denken hadden we binnen enkele generaties weer lekker polio en de mazelen en ging de levensverwachting drastisch omlaag. Je bent zeker vergeten dat mensen vroeger maar 40 werden.
De werklui over t algemeen wel.

Als je een beetje van stand was haalde je de 50 of 60. Dan zat je mooi in een schoner buitenverblijf ver van het plebs met de pest en slechte hygiëne en ging je dood aan kwalen die nu mensen van 80 krijgen of aan arsenicum in het behang zoals in de Victoriaanse tijd.

Vroeger sliepen de gewone mensen ook op matrassen die met stro gestopt waren en krioelden van het ongedierte.

Dan heb je nog de om hygiene bewierookte Romeinen die hun toilet pal naast t aanrecht en de kookruimte hadden staan. Zaten ze in de keuken te schijten.

Daarom alleen al zou ik nooit in een tijdmachine stappen hier :)

vaccins +1
pi_192772897
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Is dat verhaal wel echt waar of hebben ze dat verdraait in hun voordeel zodat mensen er altijd naar kunnen verwijzen in de toekomst om vooral de noodzaak te blijven bevestigen voor die vijfde eiland en die vierde jacht . Je bent aan het projecteren .
Ga daar maar over nadenken terwijl jij je lekker vol laat spuiten met troep als een weerloos aapje waarop je kan experimenteren want die zegt toch niks terug ^O^ .
Beetje projecteren en op de man spelen . Je vindt jezelf vast heel stoer.
Ga maar lekker verder Herbalife en andere oplichters financieren. ^O^
ROBODEMONS..................|:(
pi_192773470
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 17:40 schreef Summers het volgende:

[..]

Is dat verhaal wel echt waar of hebben ze dat verdraait in hun voordeel zodat mensen er altijd naar kunnen verwijzen in de toekomst om vooral de noodzaak te blijven bevestigen voor die vijfde eiland en die vierde jacht . Je bent aan het projecteren .
Ga daar maar over nadenken terwijl jij je lekker vol laat spuiten met troep als een weerloos aapje waarop je kan experimenteren want die zegt toch niks terug ^O^ .
Geloof je wel dat een ziekte als polio bestaat, of is dat nepnieuws?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 23 april 2020 @ 21:16:48 #159
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_192773533
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 21:12 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Geloof je wel dat een ziekte als polio bestaat, of is dat nepnieuws?
Polio was toch uitgeroeid? Of waren dat de pokken?
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_192774352
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 21:16 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Polio was toch uitgeroeid? Of waren dat de pokken?
In Nederland is de laatste uitbraak in 1992 geweest onder anti-vaxxers. Voor mensen die wel gevaccineerd zijn is het inderdaad uitgeroeid.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 23 april 2020 @ 22:56:44 #161
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_192775199
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 22:10 schreef Hallojo het volgende:

[..]

In Nederland is de laatste uitbraak in 1992 geweest onder anti-vaxxers. Voor mensen die wel gevaccineerd zijn is het inderdaad uitgeroeid.
Dat bedoelde ik niet. Ik heb het even opgezocht en het zijn de pokken die uitgeroeid zijn. Bestaat alleen nog maar in bevroren toestand ergens in laboratoria.
pi_192775361
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 22:56 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik niet. Ik heb het even opgezocht en het zijn de pokken die uitgeroeid zijn. Bestaat alleen nog maar in bevroren toestand ergens in laboratoria.
En dat komt ook door vaccinatie. :Y

Ik heb dan ook geen enkel medelijden met anti-vaxxers die enge ziektes krijgen die voorkomen hadden kunnen worden. De zieke ironie wil het echter hebben dat anti-vaxxers meestal wél up to date zijn met al hun vaccinaties omdat ze ouders hadden die wel sporen, en dat hun kinderen de dupe zijn van "tegen de gevestigde orde aan schoppend kuddegedrag" zoals bijv. Summers dat hier aan het promoten is.

Want, jawel ... "iK hEb eEn wErKeNd iMmUuNsYsTeEm!!!@@!@###!!!". :')

Dan heb je dus echt niet begrepen hoe vaccinaties werken en zou je eigenlijk een examen moeten doen om kinderen te mogen krijgen.
  donderdag 23 april 2020 @ 23:57:36 #163
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_192776192
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 23:04 schreef illusions het volgende:

[..].
Hee, ik ben de anti-vaxxer niet. Ik heb alleen ergens aangegeven dat ik (zoals iedereen van mijn leeftijd) geen BMR-vaccinatie heeft gehad, omdat het er toen nog niet was. En toen het er wel was had het geen zin meer om die prik te halen, omdat ik die kinderziekten al had gehad.
pi_192776323
Overigens is de ene anti-vaxxer de andere niet.

Je hebt ze die per vaccinatie bekijken waar het voor is en afhankelijk van de dekkingsgraad doen ze het wel of niet. Dat zijn vaak de HBO-ouders die trots vertellen op een verjaardag dat Doortje vaccinatie x niet heeft gehad waarna het vaak wat stiller wordt.

Dan heb je nog de "vaccinaties verzoorzaken autisme" groep, geen idee hoe dat mechanisme werkt of welke stof dat zou veroorzaken maar het stond op Feesboek. En dan heeft hun Doortje alsnog ADHD en PDD-NOS en snappen ze er niets van.

Dan heb je de personen die geloven dat alles met de bedoeling is om de bevolking uit te roeien (er zijn simpelere manieren lijkt me) en dus helemaal niets vertrouwen en overal tegen schoppen. Voelen zich verheven boven de sheeple.

[ Bericht 7% gewijzigd door TheFreshPrince op 24-04-2020 00:16:00 ]
pi_192776357
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
Overigens is de ene anti-vaxxer de andere niet.

Je hebt ze die per vaccinatie bekijken waar het voor is en afhankelijk van de dekkingsgraad doen ze het wel of niet. Dat zijn vaak de HBO-ouders die trots vertellen op een verjaardag dat Doortje vaccinatie x niet heeft gehad waarna het vaak wat stiller wordt.

Dan heb je nog de "vaccinaties verzoorzaken autisme" groep, geen idee hoe dat mechanisme werkt of welke stof dat zou veroorzaken maar het stond op Feesboek. En dan heeft hun Doortje alsnog ADHD en PDD-NOS en snappen ze er niets van.

Dan heb je de personen die geloven dat alles met de bedoeling is om de bevolking uit te roeien (er zijn simpelere manieren lijkt me) en dus helemaal niets vertrouwen en overal tegen schoppen.
Dit zuig je uit je aars.
No matter what your name is.
pi_192776366
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:15 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Dit zuig je uit je aars.
En dan heb je nog de soort die denkt dat ik echt zo lenig ben.
pi_192776416
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

En dan heb je nog de soort die denkt dat ik echt zo lenig ben.
Je lult en verzint er op los dat bedoel ik.
  vrijdag 24 april 2020 @ 00:26:52 #168
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192776438
Geen anti-vaxxer, maar ik snap wel de zorgen, zeker tijdens deze "crisis". Is het allemaal wel nodig, is het niet toch een stevige griep etc. ? Is het wel goed voor mij, mijn kinderen, wat zijn de bijwerkingen etc.

Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. En dan is er nog de groeiende afkeer van de betrouwbaarheid van officiele instanties.
pi_192776450
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:23 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Je lult en verzint er op los dat bedoel ik.
Uiteraard niet, net als dat een vaccinatie geen autisme veroorzaakt, voorkomt géén vaccinatie ook geen autisme.

Er is nooit aangetoond dat er onder niet gevaccineerden minder autisme voorkomt.

De enige reden dat je tegenwoordig meer autisten hebt, is omdat diagnostiek verbeterd is. Vroeger was je gewoon een einzelgänger, zonderling en stond je niet geregistreerd als "autist, asperger, PDD-NOS'er".
pi_192776482
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
Geen anti-vaxxer, maar ik snap wel de zorgen, zeker tijdens deze "crisis". Is het allemaal wel nodig, is het niet toch een stevige griep etc. ? Is het wel goed voor mij, mijn kinderen, wat zijn de bijwerkingen etc.
Oom van beste vrienden lag ~2 weken op IC, is er nu weer wat bovenop (nog wel in ziekenhuis).
En dat is geen "zwakke broeder", heeft ook geen overgewicht. Dus ja, het is wel meer dan een griepje. Maar wss 95% kans dat je er weinig last van hebt, misschien een week koorts.

Er is overigens voorlopig nog geen vaccin en of je een eventueel vaccin wel of niet neemt moet je uiteraard zelf weten. Mijn moeder zit wel meer in de risicogroep dan ik.

quote:
Zoveel vragen, zo weinig antwoorden. En dan is er nog de groeiende afkeer van de betrouwbaarheid van officiele instanties.
Vragen stellen is altijd goed.
  vrijdag 24 april 2020 @ 00:34:11 #171
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192776502
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:31 schreef TheFreshPrince het volgende:

Vragen stellen is altijd goed.
Nu nog antwoorden.
pi_192776524
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

Dan heb je de personen die geloven dat alles met de bedoeling is om de bevolking uit te roeien (er zijn simpelere manieren lijkt me) en dus helemaal niets vertrouwen en overal tegen schoppen. Voelen zich verheven boven de sheeple.
Nooit begrepen die logica. Elke overheid heeft toch het meeste belang bij zoveel mogelijk belastingbetalers? Ik zou het een bijzonder domme zet vinden om zo'n beetje de enige vuller van de schatkist massaal te gaan uitmoorden.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_192776558
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:37 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Nooit begrepen die logica. Elke overheid heeft toch het meeste belang bij zoveel mogelijk belastingbetalers? Ik zou het een bijzonder domme zet vinden om zo'n beetje de enige vuller van de schatkist massaal te gaan uitmoorden.
Er zou een duistere beweging zijn die er op uit is om de wereldbevolking terug te brengen naar 500 miljoen (?) mensen.

Ze gaan niet heel efficiënt te werk, ondanks dat ik er al 15 jaar over lees hier... nog 7,2 miljard te gaan... verhipt... dat zijn nog meer mensen dan toen ze begonnen...
pi_192776569
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er zou een duistere beweging zijn die er op uit is om de wereldbevolking terug te brengen naar 500 miljoen (?) mensen.

Ze gaan niet heel efficiënt te werk, nog 7,2 miljard te gaan :+
Heel grof economisch gezien is de ene belastingbetaler ook de andere niet natuurlijk. Misschien zijn 'ze' nog bezig met de voorselectie of zo. })
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_192776579
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:43 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Heel grof economisch gezien is de ene belastingbetaler ook de andere niet natuurlijk. Misschien zijn 'ze' nog bezig met de voorselectie of zo. })
Ja, 2020 lijkt een gemiste kans... mss 2030 dan maar...
pi_192776602
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:44 schreef TheFreshPrince het volgende:

Ja, 2020 lijkt een gemiste kans... mss 2030 dan maar...
Een jaar met 020 er in had eigenlijk ook nooit wat kunnen worden natuurlijk :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  vrijdag 24 april 2020 @ 00:54:59 #177
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192776636
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 00:48 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]

Een jaar met 020 er in had eigenlijk ook nooit wat kunnen worden natuurlijk :)
Haha
  vrijdag 24 april 2020 @ 07:17:04 #178
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192777492
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2020 18:18 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Het word weer tijd dat kwik pilletjes weer helemaal hip worden.
je weet wel, volgens oud chinees recept.

@Summers vraagje op die FB pagina word er toevalig ook reclame gemaakt voor medicatie?
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 24 april 2020 @ 10:55:13 #179
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192779857
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 07:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Het word weer tijd dat kwik pilletjes weer helemaal hip worden.
je weet wel, volgens oud chinees recept.

@:summers vraagje op die FB pagina word er toevalig ook reclame gemaakt voor medicatie?
Je roept maar wat :?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192779928
Ik heb overigens nog een paar vraagjes die wat ondergesneeuwd zijn:

quote:
Welke stof wordt gelinkt aan autisme? Bij welke dosering? In welke vaccins zit die stof? Hoeveel van die stof zit er in de betreffende vaccins?
  vrijdag 24 april 2020 @ 11:03:24 #181
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192779961
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb overigens nog een paar vraagjes die wat ondergesneeuwd zijn:
[..]

Ga dat lekker onderzoeken , als pro vaxxer zou je daar AL antwoord op moeten hebben .
pi_192780040
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:03 schreef Summers het volgende:

[..]

Ga dat lekker onderzoeken , als pro vaxxer zou je daar AL antwoord op moeten hebben .
Ik vraag het juist hier aan anti-vaxxers, die zouden me toch moeten kunnen uitleggen hoe het zit?

Dus welke stof in vaccins veroorzaakt autisme? En bij welke dosering? En in welke vaccins zit die stof? En hoeveel van die stof zit er in die vaccins?

Als hier al jaren wordt gewaarschuwd dat vaccins autisme veroorzaken, dan moet je dat toch kunnen onderbouwen.
  vrijdag 24 april 2020 @ 11:09:09 #183
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192780067
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ik vraag het juist hier aan anti-vaxxers, die zouden me toch moeten kunnen uitleggen hoe het zit?

Dus welke stof in vaccins veroorzaakt autisme? En bij welke dosering? En in welke vaccins zit die stof? En hoeveel van die stof zit er in die vaccins?

Als hier al jaren wordt gewaarschuwd dat vaccins autisme veroorzaken, dan moet je dat toch kunnen onderbouwen.
oh ok nou je hebt dan al antwoord gekregen
pi_192780142
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:09 schreef Summers het volgende:

[..]

oh ok nou je hebt dan al antwoord gekregen
Oh, dus er heeft al iemand genoemd welke stof het is, in welke vaccinaties die stof zit, hoeveel je van die stof nodig hebt en hoeveel er in zo'n vaccinatie zit?

Welke post was dat?
  vrijdag 24 april 2020 @ 11:22:00 #185
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192780225
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:13 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Oh, dus er heeft al iemand genoemd welke stof het is, in welke vaccinaties die stof zit, hoeveel je van die stof nodig hebt en hoeveel er in zo'n vaccinatie zit?

Welke post was dat?
leg het uit zou ik zeggen , als het goed is weet iedere pro vaxxer dat voordat ze zichzelf en hun kinderen in lieten spuiten. Ik ben benieuwd naar de antwoorden ^O^
pi_192780296
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:22 schreef Summers het volgende:

[..]

leg het uit zou ik zeggen , als het goed is weet iedere pro vaxxer dat voordat ze zichzelf en hun kinderen in lieten spuiten. Ik ben benieuwd naar de antwoorden ^O^
Ik hoef niets uit te leggen want ik ben de vraagsteller.

In dit (en andere anti-vaxxer topics) wordt gewaarschuwd wordt voor autisme door vaccinaties.

Als je iemand ergens voor waarschuwt moet je ook kunnen onderbouwen waar het door komt.

- welke stof veroorzaakt autisme bij injectie?
- welke hoeveelheid van die stof is daarvoor nodig?
- in welke vaccins zit die stof?
- hoeveel van die stof zit er in één vaccin?

Ik weet niet waar de behoefte van jou vandaan komt om er op te reageren als je het antwoord toch niet wil geven. Laat die vraag dan aan iemand anders.
  vrijdag 24 april 2020 @ 11:51:24 #187
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192780599
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 10:55 schreef Summers het volgende:

[..]

Je roept maar wat :?
Snap je het belang van die bias video ondertussen?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_192780641
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:22 schreef Summers het volgende:

[..]

Als iemand die zegt dat vaccins autisme veroorzaken zou je toch moeten weten welke stof van de vaccins dat nou precies doet, en hoe dat in z'n werk gaat?

Jij doet de bizarre claim immers dat vaccins autisme veroorzaken, of zeg je maar wat?

:D
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:01:50 #189
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192780794
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 11:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Als iemand die zegt dat vaccins autisme veroorzaken zou je toch moeten weten welke stof van de vaccins dat nou precies doet, en hoe dat in z'n werk gaat?

Jij doet de bizarre claim immers dat vaccins autisme veroorzaken, of zeg je maar wat?

:D
Je zegt maar wat en vast expres dus laat maar zitten . Ik heb een immuunsysteem en hoef me helemaal niet druk te maken om bijwerkingen tot de dood aan toe omdat ik in de vaccinatie religie geloof . Probleem van de pro vaxxers . ^O^ Sterkte
pi_192780839
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Je zegt maar wat en vast expres dus laat maar zitten . Ik heb een immuunsysteem en hoef me helemaal niet druk te maken om bijwerkingen tot de dood aan toe omdat ik in de vaccinatie religie geloof . Probleem van de pro vaxxers . ^O^ Sterkte
Tuurlijk zeg ik wat ik zeg expres, hoe anders?

Het is simpel, jij zegt dat vaccinaties autisme veroorzaken. HOE DAN?

Die vraag wil, maar vooral KAN je niet beantwoorden.

Antwoorden als "ik heb een immuunsysteem" zijn gewoon achterlijk, dan snap je echt niet hoe vaccins werken. Hoe denk je dat ziektes als polio en de pokken zijn uitgeroeid? Met VACCINS.

Heb echt medelijden met jou, en hoop niet dat je je voortplant.
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:07:54 #191
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192780904
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Denk je dat alle mensen die dood gaan aan besmettelijke ziektes geen werkend immuun systeem hebben of zo? :? Dat je niets kan gebeuren want 'IK HEB EEN WERKEND IMMUUN SYSTEEM!" ? Da is nie hoe het werkt....
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:32:11 #192
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192781181
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk zeg ik wat ik zeg expres, hoe anders?

Het is simpel, jij zegt dat vaccinaties autisme veroorzaken. HOE DAN?

Die vraag wil, maar vooral KAN je niet beantwoorden.

Antwoorden als "ik heb een immuunsysteem" zijn gewoon achterlijk, dan snap je echt niet hoe vaccins werken. Hoe denk je dat ziektes als polio en de pokken zijn uitgeroeid? Met VACCINS.

Heb echt medelijden met jou, en hoop niet dat je je voortplant.
Mensen worden echt agressief van hun vaccinatie religie :N ,

De WHO en andere landen zeggen niet veilig en het CDC heeft jarenlang gelogen over de claim dat ze wel honderden onderzoeken hadden die bewezen dat hun vaccinaties GEEN autisme veroorzaken PAS voor de rechter bleek het een leugen . Dus al die jaren kon het niemand wat schelen dat ze met mensenlevens spelen en een verantwoordelijkheid daarin hebben .
Dan weet ik al genoeg

En ik ga niet eens meer in dit topic reageren en zet de quote optie uit .
Bijwerkingen zijn tenslotte alleen een probleem voor naieve mensen die daar zelf voor kiezen . Wie internet heeft heeft geen excuus meer voor onwetendheid . Niemand heeft je gevraagt blind vertrouwen te hebben in de msm , politiek of in big pharma . Wie dat vandaag de dag in 2020 nog niet snapt heeft dat helemaal aan zichzelf te danken .
pi_192781209
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:07 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Denk je dat alle mensen die dood gaan aan besmettelijke ziektes geen werkend immuun systeem hebben of zo? :? Dat je niets kan gebeuren want 'IK HEB EEN WERKEND IMMUUN SYSTEEM!" ? Da is nie hoe het werkt....
Dit is hoe het wel werkt met betrekking tot Cid-19 tot nu toe. En dit kon je ook via het reguliere nieuws tot je nemen. De patienten die zijn overleden zijn aan Cov-19 waren gemiddeld 75 jaar en ouder of hadden op jongere leeftijd tussen 35 en 50 al een of andere onderliggende ziekte. Wat natuurlijk het imuunsysteem ondermijnt zodat je met een extra (nieuwe) ziekte het loodje legt. . Dus als je een werkend goed imuunsysteem hebt heb je vrijwel niets te vrezen. Daarnaast komt er ook nog bij dat het aantal sterftegevallen door deze ziekte heel waarschijnlijk zwaar wordt overdreven. Geen twee landen gebruiken dezelfde criteria voor diagnose. Zeker Spanje en Italie waren het waarschijnlijk alleen om het geld te doen. Wat weer goed aangeeft dat overheden liegen en in een crisis zoals deze er makkelijk mee wegkomen ook!

Verder heb ik een erge hekel aan mensjes zoals jij. Alles wat de overheid beweert neem je klakkeloos. over en ben je 200% voor. En je verdedigt ze ook.

[ Bericht 4% gewijzigd door BitchIMakeYouFamous op 24-04-2020 12:42:11 ]
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:41:30 #194
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192781259
Dan nog met die vaccinaties als ze zich allemaal laten vaccineren tegen alles-en-nog-wat en die paar procent van mensen die het niet doen. Als je dan zo goed beveiligd bent tegen alle virussen hoef je totaal niet bang te zijn voor die paar die het niet doen want je bent optimaal beschermd tenzij zo'n vaccine toch niet helemaal beschermd. Waarom zou je het dan nog doen? :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192781289
Ik. vind die vacinaties voor jongere mensen die gezond zijn totaal niet nodig. Zodra ze Covid19 onder de leden hebben gehad zijn zij ook op oudere leeftijd beschermd. Als je via vaccinatie imuun wordt is dat maar voor een x aantal jaren en moet je later weer opnieuw gevaccineerd.
pi_192781324
Huidige vaccinatie programma redt ook maar 27-50 kinderen per jaar het leven. Gewoon afschaffen dus.
pi_192781346
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:36 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Dit is hoe het wel werkt met betrekking tot Cid-19 tot nu toe. En dit kon je ook via het reguliere nieuws tot je nemen. De patienten die zijn overleden zijn aan Cov-19 waren gemiddeld 75 jaar en ouder of hadden op jongere leeftijd tussen 35 en 50 al een of andere onderliggende ziekte. Wat natuurlijk het imuunsysteem ondermijnt zodat je met een extra (nieuwe) ziekte het loodje legt. . Dus als je een werkend goed imuunsysteem hebt heb je vrijwel niets te vrezen. Daarnaast komt er ook nog bij dat het aantal sterftegevallen door deze ziekte heel waarschijnlijk zwaar wordt overdreven. Geen twee landen gebruiken dezelfde criteria voor diagnose. Zeker Spanje en Italie waren het waarschijnlijk alleen om het geld te doen. Wat weer goed aangeeft dat overheden liegen en in een crisis zoals deze er makkelijk mee wegkomen ook!

Verder heb ik een erge hekel aan mensjes zoals jij. Alles wat de overheid beweert neem je klakkeloos. over en ben je 200% voor. En je verdedigt ze ook.
precies.. en degenen die genezen van een dubbele longontsteking en 30 dagen in coma gehouden moeten worden om vervolgens een jaar te revalideren en waarschijnlijk permanente longbeschadigingen eraan overhouden moeten maar gewoon eraan wennen.
Eigenlijk zouden we ziekenhuizen gewoon moeten afschaffen alsook alle medicijnen.
Als je weerstand niet goed genoeg is heb je gewoon pech
  vrijdag 24 april 2020 @ 12:52:34 #198
468652 denattedweil
Piscatoria Cyprino
pi_192781357
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 21:52 schreef koosbasterd het volgende:

[..]

ja, weet ik. daarom zal ik nooit dat aankomende vaccin nemen, met waarschijnlijk een nano chip. Ik vertrouw op mijn immuunsysteem.
Dit ja. Iedereen lekker voorzien van een chipje ^O^
pi_192781372
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:52 schreef denattedweil het volgende:

[..]

Dit ja. Iedereen lekker voorzien van een chipje ^O^
Dat gebeurt toch al lang bij het rijksvaccinatie programma?
  vrijdag 24 april 2020 @ 13:01:32 #200
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_192781442
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 april 2020 12:36 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

En ik heb best een hekel aal mensen zoals jij, die dit soort bullshit de wereld in helpen...
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')