Onze overheid heeft ervaring opgedaan met een wietpas, snel een horecapas invoeren voor het zuiden.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:08 schreef Confetti het volgende:
[..]
Belgen die denken dat onze centrale overheid zal ingrijpen.
Voor mij is dat niet vreemd. Ik nies altijd wel al snel en veel.quote:
quote:
Op zich geen probleem. Heb nog twee weken vakantiequote:
Trumpgod. Commerciėle rakker.twitter:JuurdEijsvoogel twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:20:42! Trump probeert exclusieve rechten te kopen van vaccin dat Duitse firma hoopt te ontwikkelen, Berlijn probeert het te voorkomen, meldt @WELTAMSONNTAG. Medewerkers van de firma wil Trump ook met veel geld naar VS lokken
https://t.co/tlsBCtI6NB reageer retweet
Ik ook op zich een paar keer per week. Lijkt mij aan de ene kant wel normaal.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Voor mij is dat niet vreemd. Ik nies altijd wel al snel en veel.
Ik zit op m'n balkon en werd net boos aangekeken door m'n buren toen ik nieste. Hooikoorts mensen!!quote:
quote:
Tsja als de grens zo laag wordt gelegd kan iedereen wel thuisblijven.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:11 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
1 kuchje was al genoeg om thuis te blijven. #ikblijfthuis
Maar dat zijn niet 'veel nieuwe gevallen', het zijn er vijf tegen vier hequote:Op zondag 15 maart 2020 10:07 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik las ook in Zuid-Korea weer veel nieuwe gevallen.
Daar gaat het in Seoul nu los met een heel callcenter dat is besmet.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:07 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
ik las ook in Zuid-Korea weer veel nieuwe gevallen.
idd dat las ik. stiekem ah werken die lui!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:13 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Daar gaat het in Seoul nu los met een heel callcenter dat is besmet.
Slapzak eerste klas inderdaad..quote:Op zondag 15 maart 2020 10:12 schreef Confetti het volgende:
Wiebes blijft erbij dat we vooral mensen lief moeten vragen aan mensen om hun gezond verstand te gebruiken.
Geen gedwongen sluitingen.
Moeten die medewerkers dan ook 14 dagen in quarantaine omdat ze uit de EU komen als ze al een vliegtuig kunnen vinden.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:11 schreef Pino112 het volgende:
Trumpgod. Commerciėle rakker.twitter:JuurdEijsvoogel twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:20:42! Trump probeert exclusieve rechten te kopen van vaccin dat Duitse firma hoopt te ontwikkelen, Berlijn probeert het te voorkomen, meldt @:WELTAMSONNTAG. Medewerkers van de firma wil Trump ook met veel geld naar VS lokken
Waarom moet er per se iemand op kantoor zitten?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:03 schreef Scrapyard het volgende:
als die scholen dicht gaan mag ik natuurlijk de hele week gewoon naar kantoor komen want ouders met kinderen mogen dan alle thuiswerkdagen.
Wiebes zegt gewoon heel terecht dat er niet is opgeroepen Horeca te vermijden, dus kun je mensen ook niet kwalijk nemen dat ze een biertje gaan drinken. De binnenstad hier was gisteren gewoon vol hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:12 schreef Confetti het volgende:
Wiebes blijft erbij dat we vooral mensen lief moeten vragen aan mensen om hun gezond verstand te gebruiken.
Dat is ook gewoon niet slim. Waarom zou je praktisch voor de baas werken maar zelf alle kosten en risico's op je nemen? Dit kon je van tevoren aan zien komen als je realistisch bent. Niet de Corona, maar dat je wel in een situatie als deze terecht zou komen.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:05 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik moest gelijk denken aan al die horeca medewerkers die de afgelopen twee jaar de stap naar ZZP-er hebben gemaakt.
Die zitten nu dus mooi onbetaald thuis.
Als we op het gezond verstand van mensen moeten gaan rekenen, zie ik het helemaal somber in.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:12 schreef Confetti het volgende:
Denk als het aan die oranje clown ligt dat ze linea recta met zijn privéjet naar het witte huis mogen als het hem geld oplevert.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:14 schreef PirE het volgende:
[..]
Moeten die medewerkers dan ook 14 dagen in quarantaine omdat ze uit de EU komen als ze al een vliegtuig kunnen vinden.
die had ik al gelezen en gepost, maar de topics gaan zo hard als het virus zelfquote:Op zondag 15 maart 2020 10:11 schreef Pino112 het volgende:
Trumpgod. Commerciėle rakker.twitter:JuurdEijsvoogel twitterde op zondag 15-03-2020 om 09:20:42! Trump probeert exclusieve rechten te kopen van vaccin dat Duitse firma hoopt te ontwikkelen, Berlijn probeert het te voorkomen, meldt @:WELTAMSONNTAG. Medewerkers van de firma wil Trump ook met veel geld naar VS lokken
Vandaag ook wel drukte in de horeca denk ik. Het is gewoon goed weer (hele week blijft het wel goed).quote:Op zondag 15 maart 2020 10:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Wiebes zegt gewoon heel terecht dat er niet is opgeroepen Horeca te vermijden, dus kun je mensen ook niet kwalijk nemen dat ze een biertje gaan drinken. De binnenstad hier was gisteren gewoon vol hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |