Maar zit wel vooral rond de grote steden..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, 'n Holland valt ook nog mee. Amsterdam alleen. En beetje eromheen
Zullen het nu voornamelijk Nederlanders zonder mooi buitenlands bloed in zich?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dichtbevolkte gebieden de meeste besmettingen...
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zullen het nu voornamelijk Nederlanders zonder mooi buitenlands bloed in zich?
Geen idee johquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij denkt dat het daar nog niet is?
Net zoals de mensen die dachten dat het niet in Nederland was, laat staan in hun woonplaats ...
We zien het wel, kapot gaan we toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Maar zit wel vooral rond de grote steden..
Kan het even niet netjes omschrijven omdat ik niet op het woord kan komen, geen alloch- of autochtonen?quote:
quote:
Oja, is wel een ding idd.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan het even niet netjes omschrijven omdat ik niet op het woord kan komen, geen alloch- of autochtonen?
Die normaal overal de schuld van krijgen ...
Ben ik het alweer met je eens. Het moet niet te gek worden hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:06 schreef 88-4 het volgende:
[..]
Dat wist ik ook niet...
Echt goeie radio was dat
We stoppen hier iddquote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef devzero het volgende:
[..]
Ben ik het alweer met je eens. Het moet niet te gek worden hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |