SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Ik zag dat Utrecht ook al veel besmettingen heeft.quote:
Ik hoorde een stukje Narcotic. Dat nummer zit in onze setlist. En ik hoorde ook I Just Can't Get Enough, dat al heel lang op de nominatielijst staat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou ben ik toch wel benieuwd met welk nummer je iemand blij kan maken?
Houden zoquote:
Vandaag niet, want is niet van carnaval 2020.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoorde een stukje Narcotic. Dat nummer zit in onze setlist. En ik hoorde ook I Just Can't Get Enough, dat al heel lang op de nominatielijst staat.
Wanneer komt Meet Her At The Carnavalparade trouwens?
quote:
Jij leest selectiefquote:
Wij zijn volgens mij nummer 2quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:11 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik zag dat Utrecht ook al veel besmettingen heeft.
Goedzoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:12 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Vandaag niet, want is niet van carnaval 2020.
Maar staat wel op de lijst voor (G)oud van Vout.
Vanavond zit ik aan het bier. Wijnen werkt niet voor deze show.quote:
quote:
je haalt de n en de v door elkaarquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:15 schreef Dj_Vout het volgende:
Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen! Wijnen!
Oh ja...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanavond zit ik aan het bier. Wijnen werkt niet voor deze show.
Ik heb het bijbehorende tv-programma trouwens nooit gezien.
quote:
hier in zuid-holland valt het gelukkig ook nog mee volgens mij.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Limburg staat op 2. In Overijssel gelukkig pas 24 gevallen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:19 schreef Dj_Vout het volgende:
Als je in Brabant bent, geniet dan elk moment.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
Als je in Brabant bent, kijk dan of je besmet bent.
Geen Efteling meer voor jouquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:19 schreef Rafeiro het volgende:
Als je in Brabant bent, kijk dan of je besmet bent.
quote:
Ik wou net zeggen: eindelijk wordt dit nummer draaglijk...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:24 schreef Dj_Vout het volgende:
Dit vind ik wel een versie voor de band van 11.
Doen dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen: eindelijk wordt dit nummer draaglijk...
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:25 schreef DJ11 het volgende:
Ik noem dit trouwens een B 094-momentje. B 094 is de preset voor accordeongeluid in mijn keyboard.
Jij drinkt teveel!quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:26 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Maar ik denk dat je veel mensen er mee verrast.
quote:
Ik ben helaas verplicht om mee te luisteren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:27 schreef just me het volgende:
[..]Melting heb je ook geluisterd vanavond ?
Neem dan een lekker biertje en genietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ben helaas verplicht om mee te luisteren.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal ik doen. Dat verzacht de pijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:28 schreef just me het volgende:
[..]
Neem dan een lekker biertje en geniet
Volgende keer ook gewoon meeraden dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook altijd met jouw mee luisteren.
Ik ken die herrie toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgende keer ook gewoon meeraden dan.
quote:
quote:
De hele avond afzien zeker? Veel drank, gok ik zo...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Nogal ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De hele avond afzien zeker? Veel drank, gok ik zo...
Dweilorkest d'n Zwakke Blaosquote:
quote:
'n zwakke blaas is niet leukquote:
quote:
Waar is de paracetamol?quote:
met 'n zwakke blaas is het zeker dweilenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:36 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Nee, dat niet. Maar het dweilorkest wel.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Misschien een leuk vervolg op Wie Is De Mol?
Waar Is De Paracetamol?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Misschien een leuk vervolg op Wie Is De Mol?
Waar Is De Paracetamol?
In Duitsland zijn er ook Corona-gevallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:39 schreef livelink het volgende:
Wordt er ook al over de grens gehamsterd?
zonde dat die corona gevallen isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:39 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
In Duitsland zijn er ook Corona-gevallen.
Hier.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:43 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.Nu alleen nog even patent aanvragen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:43 schreef DJ11 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo.Nu alleen nog even patent aanvragen.
quote:
Verven zul jequote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:44 schreef Dj_Vout het volgende:
Jij krijgt die kwast niet meer uit m'n hand!
Ook jij krijgt die kwast niet uit m'n hand.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ook jij krijgt die kwast niet uit m'n hand.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:46 schreef livelink het volgende:
Ik heb het idee dat ik nu iets heel dubbelzinnigs mis.
Ja, ook op Aruba.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:39 schreef livelink het volgende:
Wordt er ook al over de grens gehamsterd?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook op Aruba.
Goedenavond, de polonaise is nog gaande?
Ruim je zelf de rommel opquote:
Als Vout eenmaal losgaatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook op Aruba.
quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook op Aruba.
Het schijnt dat deze show tot vannacht 04:17 uur duurt. Komt ook omdat sommige nummers dubbel worden gedraaid.quote:
Hoe was de proeverij ?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ook op Aruba.
Nee..... na deze nog 7 nummers.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het schijnt dat deze show tot vannacht 04:17 uur duurt. Komt ook omdat sommige nummers dubbel worden gedraaid.
quote:
Helaas....quote:
Kan ik me voorstellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezellig, maar saai qua whisky's.
En 4 uur treinen is niet mijn hobby...
Hij offert zich maar een keer op.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Door jouw toedoen komt Melting na middernacht in bed.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was het rustig in de trein?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hangt op?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:51 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar ik heb weer even genoeg gehoord...
Mag ik er zo nog wel uit ?quote:
quote:
Dat ga ik nog reddenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:54 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Als ik klaar ben.... hierna nog 5 nummers.
quote:
quote:
Ik begin eerlijk gezegd een beetje in te kakkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Krijg jij ook zo'n energie van deze muziek?
Meezingen dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:56 schreef just me het volgende:
[..]
Ik begin eerlijk gezegd een beetje in te kakken
Ik heb nog wat whisky voor je...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:57 schreef Dj_Vout het volgende:
De kans bestaat dat ik vannacht weer amper slaap. Teveel energie!
Ik heb net een biertje met whisky op.quote:
Ik heb deze nog niet gedraaid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb het idee dat ik deze ook al heb gehoord, maar dat kan ook aan het bier liggen.
Bier met whisky?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb net een biertje met whisky op.
Hoewel ik geen whisky drinker ben, was die wel lekker. Rokerig.
Ik zoek hem even op. Moment.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bier met whisky?
Dat ken ik niet...
Jij doet alsof je er verstand van hebtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik heb net een biertje met whisky op.
Hoewel ik geen whisky drinker ben, was die wel lekker. Rokerig.
Het is gewoon een bekend liedjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:57 schreef livelink het volgende:
Ik heb het idee dat ik deze ook al heb gehoord, maar dat kan ook aan het bier liggen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bier met whisky?
Dat ken ik niet...
Hij smaakte gewoon rokerig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:59 schreef just me het volgende:
[..]
Jij doet alsof je er verstand van hebt
![]()
en je rookt nietquote:
Maar ik werk wel waar ze rokertjes maken.quote:
Livelink..... doe nou rustig.... je komt heus wel aan de beurt.quote:
Mw. MM heeft vanmiddag boodschappen gedaan en alleen keukenrollen waren er niet meer.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Nee, er hoeft geen kassa bij
Met dat gehamster weet ik het alleen niet zo.
Dat is Melting en jij nietquote:Op zondag 15 maart 2020 00:01 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Maar ik werk wel waar ze rokertjes maken.
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft vanmiddag boodschappen gedaan en alleen keukenrollen waren er niet meer.
Dat valt me reuze mee..,
Ik help hem.quote:
Maar om daar je billen mee af te vegen?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM heeft vanmiddag boodschappen gedaan en alleen keukenrollen waren er niet meer.
Dat valt me reuze mee..,
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik help hem.
Je denkt toch niet dat hij dat in z'n eentje doet hè?
Maar wat zit er dan in mijn mandje?quote:Op zondag 15 maart 2020 00:02 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Livelink..... doe nou rustig.... je komt heus wel aan de beurt.
Waarschijnlijk toiletpapier.quote:
Toevallig hebben we een paar weken geleden een grootverpakking ingeslagen bij de Sligro, dus ik zit voorlopig goed...quote:Op zondag 15 maart 2020 00:03 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Maar om daar je billen mee af te vegen?
goed om te weten !quote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toevallig hebben we een paar weken geleden een grootverpakking ingeslagen bij de Sligro, dus ik zit voorlopig goed...
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toevallig hebben we een paar weken geleden een grootverpakking ingeslagen bij de Sligro, dus ik zit voorlopig goed...
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toevallig hebben we een paar weken geleden een grootverpakking ingeslagen bij de Sligro, dus ik shit voorlopig goed...
en anders even langs Mad gaan, die wil vast wat doorverkopenquote:Op zondag 15 maart 2020 00:06 schreef livelink het volgende:
Ik hoop toch begin volgende week wel ergens toiletpapier te kunnen kopen.
Anders kom je hier maar wat halen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:06 schreef livelink het volgende:
Geef me je faxnummer anders even...quote:Op zondag 15 maart 2020 00:06 schreef livelink het volgende:
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:07 schreef Dj_Vout het volgende:
@:livelink: deze zou dubbelzinnig kunnen zijn.
Ik koop gewoon een 3d-printer, dan print ik mijn eigen toiletpapier.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef me je faxnummer anders even...
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik koop gewoon een 3d-printer, dan print ik mijn eigen toiletpapier.
quote:Op zondag 15 maart 2020 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Atten dan.quote:
Ik zeg vul, alsof het je laatste fust is!quote:
Pak je rol!quote:Op zondag 15 maart 2020 00:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Weer eentje voor de band.quote:
Doe de groeten aan Melting; die is kennelijk al in slaap gevallen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:15 schreef Dj_Vout het volgende:
Bedankt voor het luisteren.
Ik ga naar bed.
[ afbeelding ]
Succes met proberen te slapen!quote:Op zondag 15 maart 2020 00:15 schreef Dj_Vout het volgende:
Bedankt voor het luisteren.
Ik ga naar bed.
[ afbeelding ]
Zal ik doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doe de groeten aan Melting; die is kennelijk al in slaap gevallen.
Merel zou vandaag gezellig langskomen maar haar jongste kabouter heeft een rochelhoestjequote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 07:58 schreef just me het volgende:
[..]
Merel zou vandaag gezellig langskomen maar haar jongste kabouter heeft een rochelhoestje
Nou zeker maar ook wij gaan geen risico lopen. Ik kan gelukkig zelf straks n rondje lopen of is dat ook al verbodenquote:
Hier scheen net het zonnetje, dus dan is het wel lekker om een stukje te wandelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:03 schreef just me het volgende:
[..]
Nou zeker maar ook wij gaan geen risico lopen. Ik kan gelukkig zelf straks n rondje lopen of is dat ook al verboden
Ik heb de tuindeur al openquote:Op zondag 15 maart 2020 08:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier scheen net het zonnetje, dus dan is het wel lekker om een stukje te wandelen.
Dus je hebt groot gelijk.
quote:Op zondag 15 maart 2020 08:10 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb de tuindeur al open
Maar bij jouw werk nog steeds geen verplicht thuiswerken?
Goedemorgen livelink.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:11 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting, Symph en just me![]()
Ik ga vandaag ook maar eens lekker wandelen.
Ik heb hier geen leuk wandelgebied in de buurt, zo jammer!quote:Op zondag 15 maart 2020 08:11 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting, Symph en just me![]()
Ik ga vandaag ook maar eens lekker wandelen.
Zeg maar dat wij zeggen dat het afgelopen is met risico lopen en dat jij van ons moet gaan thuiswerken!quote:Op zondag 15 maart 2020 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga het maandag misschien wel horen. Zal er eens naar vragen, wat ze nou eigenlijk willen.
Dan kom je naar hier. Kun je in de bossen wandelen.quote:Op zondag 15 maart 2020 08:13 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb hier geen leuk wandelgebied in de buurt, zo jammer!
quote:Op zondag 15 maart 2020 08:14 schreef just me het volgende:
[..]
Zeg maar dat wij zeggen dat het afgelopen is met risico lopen en dat jij van ons moet gaan thuiswerken!
vergeet je zonnebrandolie niet !quote:Op zondag 15 maart 2020 08:33 schreef Symphonic het volgende:
Ik kan morgen ook wel iets met korte mouwen aantrekken.
Het gaat een lange zeer warme dag worden voorspel ik.
jakkie bahquote:Op zondag 15 maart 2020 09:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier voor de deur werd vannacht een kat platgereden. Ik hoorde een auto in z’n achteruit gaan, dus ik ging maar even kijken. Chauffeur had kennelijk niets in z’n auto om de kat mee te verplaatsen, dus hij reed uiteindelijk weer weg. Vervolgens de hele nacht nog zeker 4 automobilisten die stopten, portieren open, portieren dicht en weer verder.. uitendelijk tegen 7 uur een stel krijsende vogels, echt niet normaal, die zagen waarschijnlijk de mogelijkheid tot een uitgebreid maal. Nu ligt er geen kat meer, maar Symph denkt dat het toch de dierenambulance is geweest die ‘m meegenomen heeft. Toen die vogels zo krijsten hebben we het raam dichtgedaan, dus dan krijg je niks meer mee.
Yup, vrijdag de winkels helemaal leeggeroofd qua brood (en groente), Symph had vrijdag letterlijk de laatste courgette en chinese kool. Hij zag ook vrijdag en vandaag allemaal mensen met afgeladen karren, met uiteraard stapels toiletpapier.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat een opgave dan?
Goedemorgen allemaal...
Behoorlijk ja..quote:Op zondag 15 maart 2020 10:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Was dat een opgave dan?
Goedemorgen allemaal...
Nog steeds?quote:Op zondag 15 maart 2020 10:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Yup, vrijdag de winkels helemaal leeggeroofd qua brood (en groente), Symph had vrijdag letterlijk de laatste courgette en chinese kool. Hij zag ook vrijdag en vandaag allemaal mensen met afgeladen karren, met uiteraard stapels toiletpapier.
Er werden weer volop karren volgesmeten met vanalles. Die voor me had genoeg bakboter om het Thialf van een nieuwe vloer te voorzien.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog steeds?![]()
Mw. MM is gisteren in een andere plaats boodschappen gaan doen, waar we wel vaker onze boodschappen doen als we iets specifieks nodig hebben. Een kleine plaats met 4 supermarkten en een wat hoger intelligentie niveau. We gokten er op dat dat de kans op blinde paniek en dus hamsteren wat zou beperken en die theorie lijkt te hebben gewerkt. Zoals gisteren al gezegd, van ons boodschappenlijstje waren alleen de keukenrollen niet meer aanwezig...
Ik hoop dat deze gekte snel voorbij is, op een gegeven moment moet je toch een keer genoeg in huis hebben...
Goedemorgen.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:22 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Gisteren waren er bij “onze” AH wel wat schappen leeg (kattengrind, boter en zoetbroodbeleg) maar op zich was er nog voldoende te krijgen.
@:Melting maar jij werkt toch in Brabant? Daar was toch al veel eerder verplicht thuis te werken?
Ik moet vanaf morgen ook verplicht thuiswerken, mijn teams kunnen dat (nog) niet of niet functioneel en werken in 2 verschillende groepen.
Okay... bij ons is donderdag meteen aangekondigd dat iedereen maximaal moet thuiswerken. Maar onze systeembeheerder is waarschijnlijk wel op kantoor. Afgelopen vrijdag waren hele verdiepingen leeg. Best bizar.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
De bedrijven zijn het niet verplicht, en ik kan in mijn functie ook niet alles op afstand doen.
Dus zal maandag eens vragen wat ze nu willen.
Geen idee, ik heb Mixxx al ruim 2 jaar niet meer gebruikt...quote:Op zondag 15 maart 2020 10:27 schreef Melting het volgende:
Mmm.... ik krijg geen microfoon geluid meer uit Mixxx.
Iemand een idee hoe ik dat op kan lossen?
Gisterenmiddag werkte het gewoon nog.
Dat heb ik al een keer of 10 gedaan. Geen resultaat.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb Mixxx al ruim 2 jaar niet meer gebruikt...
Even opnieuw opstarten?
Dan word het gokken:quote:Op zondag 15 maart 2020 10:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat heb ik al een keer of 10 gedaan. Geen resultaat.
Ja, voor beide.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan word het gokken:
De juiste geluidsbron voor input staat nog geselecteerd bij de invoerkanalen?
Volume staat daar wel open?
quote:Op zondag 15 maart 2020 10:44 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM is aan het opruimen geslagen en vond net onze papieren voor het theorie examen voor de rijbevoegdheid.
Beide met pasfoto van toen en foto's uit die tijd van ons zijn zeldzaam.
Ik heb besloten die papieren in te lijsten...
quote:Op zondag 15 maart 2020 10:44 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM is aan het opruimen geslagen en vond net onze papieren voor het theorie examen voor de rijbevoegdheid.
quote:Op zondag 15 maart 2020 10:47 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vond in een la allemaal oude agenda's met daarin veel songtekstenKeurig uitgeknipt en ingeplakt.
toch maar eens die oude meuk weggooien
Dat heb ik volgens mij ook nog wel gedaan, maar dat is niet bewaard gebleven.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:47 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ik vond in een la allemaal oude agenda's met daarin veel songtekstenKeurig uitgeknipt en ingeplakt.
toch maar eens die oude meuk weggooien
Tof! Die krijg je tegenwoordig niet meer. Je krijgt een mailtje dat je geslaagd bent en verder niets. Twan heeft 3 weken geleden zijn theorie gehaald. Zou afgelopen dinsdag zijnTussentijdse TOets mogen doen, maar is zijn Id-kaart (weer) kwijt. Hij heeft een nieuwe kaart aangevraagd maar omdat het de 3e keer is, moet hij langer wachten voor een nieuwe kaart.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:44 schreef MadMaster het volgende:
Dat is dom, maar gelukkig zijn eigen schuld. Hij moet wel beseffen dat het een belangrijk document is.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tof! Die krijg je tegenwoordig niet meer. Je krijgt een mailtje dat je geslaagd bent en verder niets. Twan heeft 3 weken geleden zijn theorie gehaald. Zou afgelopen dinsdag zijnTussentijdse TOets mogen doen, maar is zijn Id-kaart (weer) kwijt. Hij heeft een nieuwe kaart aangevraagd maar omdat het de 3e keer is, moet hij langer wachten voor een nieuwe kaart.Daar gaat zijn streven om voor het eindexamen zijn rijbewijs te hebben.
Helaas pindakaas!quote:Op zondag 15 maart 2020 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tof! Die krijg je tegenwoordig niet meer. Je krijgt een mailtje dat je geslaagd bent en verder niets. Twan heeft 3 weken geleden zijn theorie gehaald. Zou afgelopen dinsdag zijnTussentijdse TOets mogen doen, maar is zijn Id-kaart (weer) kwijt. Hij heeft een nieuwe kaart aangevraagd maar omdat het de 3e keer is, moet hij langer wachten voor een nieuwe kaart.Daar gaat zijn streven om voor het eindexamen zijn rijbewijs te hebben.
Ik ken het van mijn neefje, vaak ook dingen kwijt of niet op orde en overal een excuus voor.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:57 schreef Diaan73 het volgende:
Hij heeft zijn pasjes in de binnenzak van zijn jas en had zijn id-kaart eruit gehaald om te tonen bij zijn theorie examen.Hij heeft hem daarna wrs in zijn broekzak gedaan en kwijt geraakt. Hij is slordig en heeft er nu zelf eens echt last van. Goede les!
We hebben hem al meerdere keren gezegd dat hij er zuinig op moet zijn.
Wat gaafquote:Op zondag 15 maart 2020 10:44 schreef MadMaster het volgende:
Ja zo doen wij dat nu ook.... Hij koopt ook een metalen cardhouder.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het van mijn neefje, vaak ook dingen kwijt of niet op orde en overal een excuus voor.
Hij mag het nu allemaal zelf regelen van zijn ouders en eventuele gerelateerde kosten zijn voor z'n eigen rekening.
Hij bergt nu alles op in een metalen cardhouder en checkt die ook regelmatig...
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja zo doen wij dat nu ook.... Hij koopt ook een metalen cardhouder.
A.s. vrijdag wordt Twan 18 jaar. Hij merkte zelf nog op.. dan ben ik 18 en kan ik nog niet uit en laten zien dat ik 18 ben of alcohol/sigaretten kopen.
Daar is hij zich ook van bewustquote:
Nou ben ik sowieso geen verjaardag vierder, maar leeftijd is slechts een getal.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar is hij zich ook van bewust![]()
![]()
Wat wel sneu is, is dat zijn feest a.s. vrijdag waarschijnlijk niet doorgaat en hij een minder leuke 18e verjaardag gaat krijgen.
Mijn dochter moet haar 18e verjaardag ook nog vieren, maar geniet wel volop nu van het 'volwassen' leven. Ze is haar id-kaart gelukkig nog nooit kwijtgeraakt. Het is wel vaak zoek, maar wordt altijd weer in huis gevonden uiteindelijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar is hij zich ook van bewust![]()
![]()
Wat wel sneu is, is dat zijn feest a.s. vrijdag waarschijnlijk niet doorgaat en hij een minder leuke 18e verjaardag gaat krijgen.
Ah, fijne jaren 50 technologie.quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik weet nu waarom ze niet kunnen/mogen thuiswerken: ze moeten telefonisch bereikbaar zijn en dan kun je dat in principe best onder de collega’s die thuiswerken verdelen, maar er moet serieus iemand fysiek op de locatie de knop indrukken om dat nummer door te schakelen. Juist ja
Als het niet doorgaat, gaan we gewoon later dit jaar het feest alsnog geven...quote:Op zondag 15 maart 2020 11:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou ben ik sowieso geen verjaardag vierder, maar leeftijd is slechts een getal.
Volgend jaar beter...
Bij ons is dat ook best lastig, maar ik kan het wel vanuit huis doen. Alleen kan ik de centrale maar naar 1 nummer doorschakelen..quote:Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, ik weet nu waarom ze niet kunnen/mogen thuiswerken: ze moeten telefonisch bereikbaar zijn en dan kun je dat in principe best onder de collega’s die thuiswerken verdelen, maar er moet serieus iemand fysiek op de locatie de knop indrukken om dat nummer door te schakelen. Juist ja
we leven in 2020 en alleen nog maar naar 1 nummer doorschakelenquote:Op zondag 15 maart 2020 13:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij ons is dat ook best lastig, maar ik kan het wel vanuit huis doen. Alleen kan ik de centrale maar naar 1 nummer doorschakelen..
Tja, het is een erg oude centrale. De bedoeling is om in Q3 uiterlijk Q4 dit jaar over te gaan naar een callcenter in Skype for Business. Nummers doorgeven kan sws niet... dat zijn er ruim 400.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:22 schreef just me het volgende:
[..]
we leven in 2020 en alleen nog maar naar 1 nummer doorschakelen
kan er niet worden doorgeschakeld naar een voicemail die dan nummers doorgeeft ?
Fijn dat het zo geregeld kan worden!quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, het is een erg oude centrale. De bedoeling is om in Q3 uiterlijk Q4 dit jaar over te gaan naar een callcenter in Skype for Business. Nummers doorgeven kan sws niet... dat zijn er ruim 400.![]()
Mijn team gaat nu gespreid werken, zolang dat mag, kan de telefoon gewoon opgenomen worden.
Sommige medewerkers willen ook graag op kantoor blijven werken.
Wij hebben (bijna) geen vaste werkplekken en geen vaste telefoons meer.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, het is een erg oude centrale. De bedoeling is om in Q3 uiterlijk Q4 dit jaar over te gaan naar een callcenter in Skype for Business. Nummers doorgeven kan sws niet... dat zijn er ruim 400.![]()
Mijn team gaat nu gespreid werken, zolang dat mag, kan de telefoon gewoon opgenomen worden.
Sommige medewerkers willen ook graag op kantoor blijven werken.
Jij blij, DDM blij, iedereen blijquote:Op zondag 15 maart 2020 14:10 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de examens van komende week gaat een streep doorheen, en vanaf nu thuis werken.
Daar gaat mijn ritje Friesland van dinsdag
Ik ga morgen nog wel naar kantoor. Dat heeft met de aard van de werkzaamheden te maken; ik wil nog iets met een collega overleggen. Vanaf dinsdag sta ik op wat anders ingepland en dat kan prima vanuit huis (wat ik dan ook zal doen).quote:Op zondag 15 maart 2020 14:10 schreef Symphonic het volgende:
Zo, de examens van komende week gaat een streep doorheen, en vanaf nu thuis werken.
Beter!quote:Op zondag 15 maart 2020 14:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hebben (bijna) geen vaste werkplekken en geen vaste telefoons meer.
Vrijwel alles is mobiel sinds 2 jaar, mede als gevolg van eerder genomen crisis- en continuiteitsmaatregelen.
Nu mag het zich echt gaan bewijzen, hoewel de generale repetities tijdens NS-stakingen e.d. al zijn geweest die de nodige hiaten hebben opgeleverd en waarop weer maatregelen genomen zijn...
quote:Op zondag 15 maart 2020 14:10 schreef Symphonic het volgende:
Goed zoquote:Op zondag 15 maart 2020 14:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga morgen nog wel naar kantoor. Dat heeft met de aard van de werkzaamheden te maken; ik wil nog iets met een collega overleggen. Vanaf dinsdag sta ik op wat anders ingepland en dat kan prima vanuit huis (wat ik dan ook zal doen).
Nee, 100% gaat niet, maar risico's zo veel mogelijk wegnemen kan wel.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Beter!Wat dat betreft, toont het nu wel hoe belangrijk is om dat soort dingen op orde te hebben. Er was wel aandacht voor, maar niet genoeg. Dat wordt nu anders denk ik. Al vrees ik dat je dit soort situaties nooit 100% kan afdichten.
Is dat nu een lokaal genomen besluit of is die beslissing hogerop genomen?quote:Op zondag 15 maart 2020 14:10 schreef Symphonic het volgende:
Ow, bad timing vwb die laptop...quote:Op zondag 15 maart 2020 14:30 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgen ook nog naar mijn werk. Mijn laptop heeft het avondje thuiswerken van donderdag niet overleefd. Vrijdagmorgen was hij dood. Ik heb nu een leenlaptop die ik niet mee mocht nemen.
Daarnaast ging het testen met de software om op afstand de telefooncentrale te bedienen ook nog niet vlekkeloos.
Wel ga ik morgen met de fiets naar mijn werk heb ik besloten. Het weer is er inmiddels goed genoeg voor en het is tijd om te kijken of mijn electrische fiets de 25 km. heen en ook weer terug gaat halen.
Ik heb hem tweedehands gekocht, dus dit wordt de ultieme test.
Ja, die heb ik al in mijn tas zitten.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, bad timing vwb die laptop...
Tip: Als je gaat test fietsen, neem je batterij oplader mee...
Tenzij er wordt afgekondigd dat de scholen moeten sluiten. "Arme" Twan.quote:Het bestuur heeft besloten om vanaf de komende week alleen nog te doen wat strikt
noodzakelijk is: onderwijs aan examenleerlingen (4 vmbo, 5 havo en 6 vwo), en opvang
voor wie daar behoefte aan heeft. Met daarbij de kanttekening dat men de aanwijzingen van
het RIVM over thuisblijven in acht neemt
Ow dat is balen zeg... ik heb een nieuwe tablet, die gaat nog wel een tijd mee, maar ik kan ook veilig op mijn eigen pc inloggen op de werkomgeving. Dat is wel erg fijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:30 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgen ook nog naar mijn werk. Mijn laptop heeft het avondje thuiswerken van donderdag niet overleefd. Vrijdagmorgen was hij dood. Ik heb nu een leenlaptop die ik niet mee mocht nemen.
Daarnaast ging het testen met de software om op afstand de telefooncentrale te bedienen ook nog niet vlekkeloos.
Wel ga ik morgen met de fiets naar mijn werk heb ik besloten. Het weer is er inmiddels goed genoeg voor en het is tijd om te kijken of mijn electrische fiets de 25 km. heen en ook weer terug gaat halen.
Ik heb hem tweedehands gekocht, dus dit wordt de ultieme test.
Maar wel verstandig om de oplader mee te nemenquote:Op zondag 15 maart 2020 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
Succes met de fiets! Dat zou prima moeten kunnen toch?
Bij een test zeker!quote:Op zondag 15 maart 2020 15:47 schreef just me het volgende:
[..]
Maar wel verstandig om de oplader mee te nemen
Ik wil wel 'n keer op de fiets naar Junior, die woont hier ongeveer 40 km vandaan, zou met mijn accu zeker moeten lukkenquote:
Fijn dat dat kan. Maar inderdaad beter met lekker weer!quote:Op zondag 15 maart 2020 15:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil wel 'n keer op de fiets naar Junior, die woont hier ongeveer 40 km vandaan, zou met mijn accu zeker moeten lukken
Maar dan moet het wel lekker weer zijn
En daarna de ultime test.... op de fiets naar hier.quote:Op zondag 15 maart 2020 15:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik wil wel 'n keer op de fiets naar Junior, die woont hier ongeveer 40 km vandaan, zou met mijn accu zeker moeten lukken
Maar dan moet het wel lekker weer zijn
quote:Op zondag 15 maart 2020 15:58 schreef Melting het volgende:
[..]
En daarna de ultime test.... op de fiets naar hier.
114 kilometer.
Vanaf Made is het wel leuk fietsen zo te zienquote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 16:07 schreef just me het volgende:
[..]
Vanaf Made is het wel leuk fietsen zo te zien
Ja, maar of het serieus is is iets andersquote:Op zondag 15 maart 2020 16:08 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ben je het nou serieus aan het bekijken?
Scholen en kinderopvangcentra gaan ook dicht. Wordt straks officieel bekendgemaakt.quote:Op zondag 15 maart 2020 16:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Voorlopig blijven we allemaal gewoon zoveel mogelijk thuis
Vandaag nog?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:16 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb zo om 18:30 uur telefonisch overleg..... Ik denk dat ik straks aan het werk moet.
Ja ik ben lid van het coördinatie- en het crisisteam. De algemeen directeur wil zo met elkaar spreken en ik denk dat daaruit (communicatie) acties komen.quote:
Dat kan ik me wel voorstellen. Als je morgen op het werk bent, is het dan laptop ophalen, en weer naar huis? Of blijf je dan wel gewoon op het werk?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:23 schreef livelink het volgende:
Een leermoment voor de toekomst: in het vervolg moet je als er een pandemie dreigt juist vakanties afschaffen. Die voorjaarsvakantie met de bijbehorende wintersport heeft ons de das om gedaan qua corona. Als ze toen hadden besloten dat de scholen niet mochten sluiten was pas echt effectief geweest.
En verder word ik met de seconde chagrijniger van al het corona-gezanik.
Als ik niet word weggestuurd blijf ik gewoon op het werk. Maar het liefst zou ik gewoon nu vrij nemen. Ik wil helemaal niet thuis werken en heb vrije uren zat. Maar dat mocht niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen. Als je morgen op het werk bent, is het dan laptop ophalen, en weer naar huis? Of blijf je dan wel gewoon op het werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |