Ja als dit alles is lijkt het me toch JUIST interessanter om dan het stukje te laten zien waar en hoe je als productie de mol inlicht over dat soort dingenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:23 schreef Nizno het volgende:
was ook te verwachten
hij wist welke letters hij wel kon halen
Nouja Leonie was ook echt verdacht voor de kandidatenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:24 schreef Redefine het volgende:
Dat de kandidaten hier niet bedachten dat de Mol hier juist eerst veel letters wil vinden.
Ze moeten ook gewoon stoppen met dat soort idiote kandidaten. Neem een stel die niet motorisch gestoord zijn, of figuren zoals die Johan. Dat soort sukkels voegen helemaal niks toe.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:23 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, dat is dus niet de manier waarop dit spel gespeeld moet worden. Het gaat niet om "veel geld verdienen", het gaat om de succesfactor. Ze deden ooit een seizoen WIDM 'VIPS' waarbij de pot volgens mij ook gewoon voor een goed doel was, zoals dat met de meeste van die VIPS-reeksen de bedoeling was. En nu is het een potbedrag dat gewoon, tja, een mooie meevaller is.
Doe je mee aan WIDM, Doe dan verdomme gewoon mee en ga niet halfbakken lopen klooien. Zoals Olcayvorig seizoen op haar hakjes de finale ging lopen
Inderdaad. Maar goed, dat is iets dat in België ook gebeurt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:25 schreef Keyos het volgende:
Bizar hoeveel de regie voorkookt voor zo’n mol.
Dat was het voordeel van de Mol inderdaad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja Leonie was ook echt verdacht voor de kandidaten
Zo kan iedereen het jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:25 schreef Keyos het volgende:
Bizar hoeveel de regie voorkookt voor zo’n mol.
Dat was nog erger geweest ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:26 schreef lord_bono het volgende:
Toch wel een verademing om zo veel beelden te zien. Maakt Rob als mol toch iets dragelijker. Met een live finale was er misschien maar 30% van in beeld gekomen.
nee hij trok het meetlint tussen zn benenquote:
idd, die van vorige week nog ff kijken ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:28 schreef Moira het volgende:
Ik ben echt zo unimpressed so farzo jammer dit
Maar gelukkig is de Belg morgen weer![]()
![]()
![]()
Jij bent wel veel aanwezig voor iemand die afwezig is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:28 schreef Moira het volgende:
Ik ben echt zo unimpressed so farzo jammer dit
Maar gelukkig is de Belg morgen weer![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |