neequote:
ik wilde de lapo maken en gewoon weer 2 jaar onderduikenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen ‘een nieuwe’ maar een blik in je pohi leert mij dat dat juist niet zo is
Vanaf ca 0:45 zie je Jordy anno nuquote:
Nu dat niet is gelukt, kun je beter blijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik wilde de lapo maken en gewoon weer 2 jaar onderduiken
hij lijkt op een collega van me. krijg nog steeds balvuistneigingen.quote:
Nou ja... Ben wel weer op de hoogte van alle corona-activiteiten e.d.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu dat niet is gelukt, kun je beter blijven
absurd gifquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam op gegoogled?
Daar gaat ie trouwens nog niet beter van vliegen, maar okeequote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles neemt mij tenminste gewoon aan
Zie je, FOK! is heel nuttigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja... Ben wel weer op de hoogte van alle corona-activiteiten e.d.
Volgende keer een filmpje van Sasha en Chris.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had ook gekund.
maar het is MIJN OP
wie?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgende keer een filmpje van Sasha en Chris.
Ik kan ‘m gewoon aanpassenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had ook gekund.
maar het is MIJN OP
dan word je toompje aangevreten door haar maagzuur manquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Als je je daardoor laat pijpen heb je echt wel ballen van staal
Ik zat mij af te vragen wat de professie van deze dame was.... maar duidelijk... ze werkt in hetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan word je toompje aangevreten door haar maagzuur man
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
pic van bitterbal gevonden
[ afbeelding ]
Heb je er ook een met wat minder kleding aan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
pic van bitterbal gevonden
[ afbeelding ]
Stinkhondquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk nou![]()
[ afbeelding ]
https://9gag.com/gag/aO0Ex8M
jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:04 schreef Ygritte het volgende:
Ik dacht coole kuif... maar kennelijk is het een oor
' Karzai geslagen met koekenpan'quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
Gaat een gezellig restaurant worden daar in het KSC dorp in Zuid Frankrijk
Wij vliegen wel ergens anders heenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
Wel een risicogroep natuurlijk die darters, kortademig, dikke bierpens
Denk dat de premmeliek van afgelopen donderdag voorlopig wel het laatste was eigenlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:14 schreef Karzai het volgende:
Wordt er nog gedart Fles, of gaat dat ook niet door?
Staat games of thrones nog op hbo?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:19 schreef Fogel het volgende:
Aangezien ongeveer alles gesloten is... naast een abo op netflix, viaplay en HBO nu ook maar Apple+ erbijgepakt
nemenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:20 schreef Fogel het volgende:
Voorlopige conclusie voor apple+... en dat al na een minuut; het is kut
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk nou![]()
[ afbeelding ]
https://9gag.com/gag/aO0Ex8M
Ik heb wat gemist, maar we gaan dus een quarantaine dorp in Zuid-Frankrijk opzetten?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:04 schreef UitStraling het volgende:
Uitstraling hoop dat alle fransen sterven aan corona en dan verhuizen we met de sc naar frankrijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist, maar we gaan dus een quarantaine dorp in Zuid-Frankrijk opzetten?
Ik had 'see' gekeken omdat Jason... was ook mehhhhhhquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:20 schreef Fogel het volgende:
Voorlopige conclusie voor apple+... en dat al na een minuut; het is kut
Dan ga jij werken in Auberge Boullette de Salpicon?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling hoop dat alle fransen sterven aan corona en dan verhuizen we met de sc naar frankrijk
Jaaa naar Normandië.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Uitstraling hoop dat alle fransen sterven aan corona en dan verhuizen we met de sc naar frankrijk
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had 'see' gekeken omdat Jason... was ook mehhhhhh![]()
Ik kon vooral oom niks vinden en vind de bediening ruk.
Tikje anders, we wachten tot de oorspronkelijke bevolking van Frankrijk is bezweken. En dan gaan wij er wonenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist, maar we gaan dus een quarantaine dorp in Zuid-Frankrijk opzetten?
wel met kaas en wijn mag ik hopen toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En stokbroodquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:04 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wel met kaas en wijn mag ik hopen toch?
Kunnen we daar niet een handje bij helpen, stuk beter weer en boeiende natuur daar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tikje anders, we wachten tot de oorspronkelijke bevolking van Frankrijk is bezweken. En dan gaan wij er wonen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat kutusers weer terugkomen en mo money?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
Corona betekent dus dat Danny meer live kan testen?
Beetje blazen richting het zuiden of zo?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kunnen we daar niet een handje bij helpen, stuk beter weer en boeiende natuur daar.
Italië is ook prima. Comomeerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
waarom kiezen we niet italie of spanje trouwens?
Voor hoe langquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Noorwegen sluit alle vliegvelden vanaf maandag.
Ja niet dus als de hele bevolking daar is uitgestorven.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:06 schreef FranticDJ het volgende:
Kom kom, vijf alinea’s lukt toch wel? Ze kijken toch vooral naar je cv johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I knowquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom kom, vijf alinea’s lukt toch wel? Ze kijken toch vooral naar je cv joh
Als tijdelijk tot begin mei is, kan ik niet gaan werken *P*quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tijdelijk zeggen zehttps://www.theguardian.c(...)d-latest-update-news
en eten eten eten eten etenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Italië is ook prima. Comomeer
Dat is ook helemaal niet praktisch nee, naar Zuid-Europa kun je gewoon met de auto, kun je ook meer spullen meenemen voor de eerste opbouwfase.quote:
Net zoals dat jij nu al kan stoppen met werkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Frantic je kan alvast een bootje pakken naar noorwegen toch :p
Kroket?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
risico op een bitterbal met een kroket is ook te groot.
ikzie het als een grote uitdaging om, ben een goeie teamplayer, denk out-of-the-box en hou van hobbiesquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I knowben alleen nogal verrot sinds donderdag
Limoncello goed planquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En lekker aan de Aperol en Limoncello
Serieusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ikzie het als een grote uitdaging om, ben een goeie teamplayer, denk out-of-the-box en hou van hobbies![]()
Is het voor serieus of omdat moet?
Ja, en ik heb toch liever stokbrood, Citroëns en croissantjes dan rijst, tuktuks en pingpongshows.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet praktisch nee, naar Zuid-Europa kun je gewoon met de auto, kun je ook meer spullen meenemen voor de eerste opbouwfase.
Jonguhhhh we jatten gewoon alles wat zij achterlaten..... wat glorixdoekjes voor de laatste virusresten....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet praktisch nee, naar Zuid-Europa kun je gewoon met de auto, kun je ook meer spullen meenemen voor de eerste opbouwfase.
Nee hij heeft zee angst denk ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
Frantic je kan alvast een bootje pakken naar noorwegen toch :p
Qua avondeten heb ik wel liever wat Aziatisch, maar stokbrood en croissants zijn sowieso een groot pre.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en ik heb toch liever stokbrood, Citroëns en croissantjes dan rijst, tuktuks en pingpongshows.
Ik lees het hier:quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Oei, Limburg verwacht een explosie aan coronagevallen.
' verdachte patienten'quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-om-corona-code-rood
Zeker met een lichtgetint uiterlijk en nektasje.quote:
Hoezo? Waarom?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
@:DerRabbit @:TaMieke, Gianni kijken jullie uit?
Ach, volgende week gaat het hele land in lockdownquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zie het. Zo ver zuidelijk kom ik niet
Dan pas?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, volgende week gaat het hele land in lockdown
Denk je?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ach, volgende week gaat het hele land in lockdown
Sowieso de scholen dicht en ik verwacht dat je hier straks ook alleen naar buiten mag voor werk, supermarkt en apotheek.quote:
Ja gewoon eerst ff lekker weekend houden hoor, dat virus doet maar gewoon even rustig aan en respecteert de zondagsrust.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Maandag is er weer crisisoverleg.
denk toch dat het allemaal gepland is hoor om het zo zacht mogelijk te brengen zodat we meewerkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Want er is met de virusjes afgesproken dat ze op zondag niks doenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:37 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk niet dat er zo’n geniaal plan achter zit. Ze laten zich gewoon steeds inhalen door de werkelijkheid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk toch dat het allemaal gepland is hoor om het zo zacht mogelijk te brengen zodat we meewerken
Tja, Rutte eet op zondag bij zijn mama.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon eerst ff lekker weekend houden hoor, dat virus doet maar gewoon even rustig aan en respecteert de zondagsrust.
nah. wij zijn nederland. we hebben echt veel kennis hier. kan toch niet zijn dat we achter lopen op de rest qua kennis.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er zo’n geniaal plan achter zit. Ze laten zich gewoon steeds inhalen door de werkelijkheid.
Waarom gebeurt er dan niksssssssquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah. wij zijn nederland. we hebben echt veel kennis hier. kan toch niet zijn dat we achter lopen op de rest qua kennis.
Dit zie je in andere landen ook wel, alleen wat minder dan bij ons. Vergeet niet dat wij een poldermodel hebben, altijd zoeken naar draagvlak. Dat is in deze situatie een handicap omdat het snel handelen in de weg staat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah. wij zijn nederland. we hebben echt veel kennis hier. kan toch niet zijn dat we achter lopen op de rest qua kennis.
ja geleidelijkquote:
Ik denk dat we het zwaar onderschatten. Maar ook andere landen deden dat. Pas deze week zie je dat overal opgeschaald wordt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geleidelijk
Serieus geloof jij dat wij hier in nederland niet gewoon de kennis hebben op dit gebied?
Nou ja elke internetgebruiker weet het, dus in die zin, jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geleidelijk
Serieus geloof jij dat wij hier in nederland niet gewoon de kennis hebben op dit gebied?
ja maar draagvlak is juist wat ik bedoel. Geloof er niets vaan dat ze van de ene op andere week er achter komen dat handen schudden misschien verkeerd is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit zie je in andere landen ook wel, alleen wat minder dan bij ons. Vergeet niet dat wij een poldermodel hebben, altijd zoeken naar draagvlak. Dat is in deze situatie een handicap omdat het snel handelen in de weg staat.
Als ze echt weten dat we snel moeten handelen zou dat wel erg dom zijn. Daar geloof ik echt niet in.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar draagvlak is juist wat ik bedoel. Geloof er niets vaan dat ze van de ene op andere week er achter komen dat handen schudden misschien verkeerd is.![]()
Langzaam in stapjes het slechte nieuws brengen zodat we bij elke stap even kunnen wennen
Waardoor de schade uiteindelijk veel groter is. Maar hey, het kost je niet zo veel stemmen bij de volgende verkiezingenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
Langzaam in stapjes het slechte nieuws brengen zodat we bij elke stap even kunnen wennen
Wat ik ook nog denk is dat ze er vanuit gaan dat ongeveer 80 procent hier het gewoon thuis zal uitzieken en het laten gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ze echt weten dat we snel moeten handelen zou dat wel erg dom zijn. Daar geloof ik echt niet in.
Of juist wel. Want als dit uit de klauwen giert, krijgt Rutte de rekening bij de verkiezingen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waardoor de schade uiteindelijk veel groter is. Maar hey, het kost je niet zo veel stemmen bij de volgende verkiezingen
nou ja of ze zeggen dan van kijk we hebben elke dag de situatie nauwlettend in de gaten gehouden en gehandeld wanneer nodigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waardoor de schade uiteindelijk veel groter is. Maar hey, het kost je niet zo veel stemmen bij de volgende verkiezingen
De rest van het klootjesvolk vindt dat alleen wat lastig te verwerken en accepteren, dus vandaar doseren. De contaminatiefase zijn we al lang en breed voorbij, gros heeft het alleen nog niet helemaal door. Het is tenslotte 'maar een griepje' toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar draagvlak is juist wat ik bedoel. Geloof er niets vaan dat ze van de ene op andere week er achter komen dat handen schudden misschien verkeerd is.![]()
REactief ja. En dat is een fundamentele fout. Zolang die gemaakt blijft worden wend je die horrorscenario's niet af.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja of ze zeggen dan van kijk we hebben elke dag de situatie nauwlettend in de gaten gehouden en gehandeld wanneer nodig
Misschien kan dat ook wel. Geen idee hoeveel procent in Italië ziekenhuiszorg nodig heeft?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat ik ook nog denk is dat ze er vanuit gaan dat ongeveer 80 procent hier het gewoon thuis zal uitzieken en het laten gaan.
ja daarom ook het stoppen met testen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De rest van het klootjesvolk vindt dat alleen wat lastig te verwerken en accepteren, dus vandaar doseren. De contaminatiefase zijn we al lang en breed voorbij, gros heeft het alleen nog niet helemaal door. Het is tenslotte 'maar een griepje' toch?
Maar wel twaalf pakken popla in je karretje proppenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De rest van het klootjesvolk vindt dat alleen wat lastig te verwerken en accepteren, dus vandaar doseren. De contaminatiefase zijn we al lang en breed voorbij, gros heeft het alleen nog niet helemaal door. Het is tenslotte 'maar een griepje' toch?
Dat weet ik niet maar ze zegge ook constant die piek zien te voorkomen. Maar eerlijk ik denk dat instanties als het rivm en zo echt wel kennis van zaken hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien kan dat ook wel. Geen idee hoeveel procent in Italië ziekenhuiszorg nodig heeft?
Inderdaad dom. Terwijl we kunnen leren van China en Italiëquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
REactief ja. En dat is een fundamentele fout. Zolang die gemaakt blijft worden wend je die horrorscenario's niet af.
Ze hebben wel kennis van zaken, maar daarom kunnen ze de situatie nog wel onderschatten. Ze pakken dit op de typisch Nederlandse manier aan: pappen en nathouden. Niet stevig ingrijpen, want economie, banen, boze mensen ditdat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar ze zegge ook constant die piek zien te voorkomen. Maar eerlijk ik denk dat instanties als het rivm en zo echt wel kennis van zaken hebben.
Ja wat dat toch isquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar wel twaalf pakken popla in je karretje proppen
En dan nog ben ik van mening dat die adviezen nog lang niet ver genoeg gaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daarom ook het stoppen met testen.
Er zijn genoeg mensen.de meerderheid die netjes de adviezen van het rivm opvolgen dus die strategie werkt wel.
Ik heb acht rollenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja wat dat toch isEn gewoon wereldwijd alles en iedereen. Bij een totale lockdown heb ik toch liever eten in mijn kast.... dan heb je tenminste nog iets te poepen...
Nou ja das ook de kracht van onze samenleving toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze hebben wel kennis van zaken, maar daarom kunnen ze de situatie nog wel onderschatten. Ze pakken dit op de typisch Nederlandse manier aan: pappen en nathouden. Niet stevig ingrijpen, want economie, banen, boze mensen ditdat.
Ja omdat ik dus echt denk dat ze het doserenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan nog ben ik van mening dat die adviezen nog lang niet ver genoeg gaan.
Terwijl het zo simpel is. Bij elke veeziekte gaan de beesten naar binnen en gaat alles in isolatie. Na een poosje verdwijnt dan het virus. En nu hebben we een mensenvirus en denken we dat even niet zoenen met tong wel helptquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan nog ben ik van mening dat die adviezen nog lang niet ver genoeg gaan.
ja wat grotere gevolgen dan koeien in de stal :pquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terwijl het zo simpel is. Bij elke veeziekte gaan de beesten naar binnen en gaat alles in isolatie. Na een poosje verdwijnt dan het virus. En nu hebben we een mensenvirus en denken we dat even niet zoenen met tong wel helpt
In normale tijden is het de kracht van onze samenleving, nu is het een zwakte. En ik denk dat het stevig ingrijpen komende week volop los gaat, omdat ze zien dat indammen niet heeft gewerkt, omdat er druk komt van deskundigen, vanuit het buitenland en omdat zelfs de bevolking roept om strengere maatregelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja das ook de kracht van onze samenleving toch?Nuance en niet overhaast reageren? Nadenken over de gevolgen en verschillende strategien bedenken voordat men ze uitvoert.
In het algemeen he. uiteraard gaan er dingen fout maar we doen het echt goed.
Ik geloof het gewoon niet dat ten tijde dat de eerste specialiste bij de talkshows op tv kwamen ze niet allang wisten wat ons stond te wachtenMisschien hebben ze het idd even onderschat door echt te denken dat het ons zou overslaan maar ze moeten de gevolgen en de specs van het virus toch wel kennen
Het niks doen heeft grotere gevolgen ja. Beesten worden ook nog preventief geruimd. Maar goed, dat gaat een beetje verquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat grotere gevolgen dan koeien in de stal :p
Dat kan idd ook jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In normale tijden is het de kracht van onze samenleving, nu is het een zwakte. En ik denk dat het stevig ingrijpen komende week volop los gaat, omdat ze zien dat indammen niet heeft gewerkt, omdat er druk komt van deskundigen, vanuit het buitenland en omdat zelfs de bevolking roept om strengere maatregelen.
Dus hier verschillen we van mening
Laatst had je al iets met een grijpkraan toch :pquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het niks doen heeft grotere gevolgen ja. Beesten worden ook nog preventief geruimd. Maar goed, dat gaat een beetje ver
Ik denk dat ze denken dat dat de strategie is die ze 'moeten' hanteren om zo veel mogelijk mensen 'mee' te krijgen. Met de scholen dicht net zo... mensen kunnen nu allemaal wennen aan het idee dat dat misschien wel gaat gebeuren. Als dan volgende week ineens aangekondigd wordt dat kinderen het virus ook hebben (zie 16 jarige jongen op de ic) en gemiddeld genomen misschien niet zo ziek worden maar het wel kunnen verspreiden wordt het ineens 'met de kennis van nu hebben we touch besloten dat de scholen dicht moeten'.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja omdat ik dus echt denk dat ze het doserenMisschien is dat meer voor bnw :p
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Laatst had je al iets met een grijpkraan toch :p
Zo ver zijn ze zelfs in Italië nog nietquote:France will shut down cafes, shops, restaurants and cinemas to stem the spread of the coronavirus outbreak, prime minister Éduoard Philippe has announced.
Philippe said public transport will be kept open but asked citizens to limit their use, reported Reuters news agency.
The closures will come into effect at midnight on Saturday.
He told a news conference that exceptions on the shop ban would include food stores, pharmacies and gas stations.
De kennis is er vast, Ik vond Jaap heel duidelijk bij die technische brieving. Er is een reden waarom wij anders besluiten... polderen/eigenwijs/met kennis/meer oog voor economie.... zeg het maar. Misschien is de rest wel gek en weten zij het daadwerkelijk beter....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan idd ook ja![]()
Het is ook allemaal maar speculatiemaar heb er idd moeite mee om te denken dat een land als Nederland niet de juiste kennis zou hebben.
En misschien zagen ze niet aankomen dat we zelf nu beginnen te roepen om het sluiten van de scholen :p
Uitzonderingen op de ban zijn supermarkten, apotheken en tankstations.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo ver zijn ze zelfs in Italië nog niet
absurd is het wel allemaalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat is fase na de lockdown
Maar serieus, ik hoop echt dat we hier na een maandje lockdown ook weer langzaam over kunnen gaan tot de orde van de dag, net als nu in China. Ik begin corona-moe te worden.
en op een dekentje.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil nog een keer urenlange seks hebben aan de oevers van het Comomeer, nog nooit gedaan, wel in de schaduw, met wijn en lekkere hapjes en een zowel bandje op de achtergrond
Geen last vanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
en op een dekentje.
zand in de vagina is irritant.
Teken kruipen overal... lekker....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil nog een keer urenlange seks hebben aan de oevers van het Comomeer, nog nooit gedaan, wel in de schaduw, met wijn en lekkere hapjes en een zowel bandje op de achtergrond
Heb ooit een hond gehad en die had een beetje erge jeuk op een avond, keek achter zijn hangoor, zaten daar iets van dertig volgezogen tekenquote:
Ik zit liever comfortabel op een terrasje aan het Comomeer, met een Aperol Spritz en een goeie pizza of zoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:09 schreef UitStraling het volgende:
doe met je meequote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit liever comfortabel op een terrasje aan het Comomeer, met een Aperol Spritz en een goeie pizza of zo
Brrr!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ooit een hond gehad en die had een beetje erge jeuk op een avond, keek achter zijn hangoor, zaten daar iets van dertig volgezogen teken
Ik schuif later wel aanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit liever comfortabel op een terrasje aan het Comomeer, met een Aperol Spritz en een goeie pizza of zo
Gatverquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ooit een hond gehad en die had een beetje erge jeuk op een avond, keek achter zijn hangoor, zaten daar iets van dertig volgezogen teken
Wel lekker rustigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
beetje mensen kijken.
Maar die zijn dan allemaal dood
Dag prijsvechterquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Jet2 (een prijsvechter in de UK) heeft per direct alle vluchten naar Spanje gecanceld. Een aantal vliegtuigen die op dat moment op weg waren naar Spanje zijn omgekeerd
Ook dertig achter je hangoor?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gatver![]()
ik ben ook meestal de sjaak zodra ik in het bos oid loopsnap ik ook wel, zo lekker ben ik ook wel....
![]()
Zeker aan het Comomeerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja terrasjes zitten vind ik leuk.
Ryanair schrapt vanaf morgen alle vluchten naar Polen, LOT deed dat al eerder, en ook naar Hongarije. Het is nauwelijks meer bij te houden, het internationale vliegverkeer komt in een paar dagen tijd volledig tot stilstand. RIP mensen die daar werkenquote:
Ik zou zeggen dat je dan eerder moet voelen dat er *iets* aan de hand is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook dertig achter je hangoor?
Wanneer is dat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ryanair schrapt vanaf morgen alle vluchten naar Polen, LOT deed dat al eerder, en ook naar Hongarije. Het is nauwelijks meer bij te houden, het internationale vliegverkeer komt in een paar dagen tijd volledig tot stilstand. RIP mensen die daar werkenBenieuwd wanneer ik ga horen dat mijn vakantie naar Rhodos ook niet doorgaat. (wat ik op zich niet eens zo'n drama zou vinden trouwens).
Wanneer zou je gaan/ ga je dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ryanair schrapt vanaf morgen alle vluchten naar Polen, LOT deed dat al eerder, en ook naar Hongarije. Het is nauwelijks meer bij te houden, het internationale vliegverkeer komt in een paar dagen tijd volledig tot stilstand. RIP mensen die daar werkenBenieuwd wanneer ik ga horen dat mijn vakantie naar Rhodos ook niet doorgaat. (wat ik op zich niet eens zo'n drama zou vinden trouwens).
Het wordt echt een slagveld onder vliegmaatschappijenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb in Schotland uren met een hoornaar in mijn ondergoed rondgelopenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je dan eerder moet voelen dat er *iets* aan de hand is.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Schotland uren met een hoornaar in mijn ondergoed rondgelopen
Voor of achterquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb in Schotland uren met een hoornaar in mijn ondergoed rondgelopen
Ergens in het middenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Voor of achteren hoezo heb je daar geen gevoel
Ik heb een voorkeur voor beesten met vier poten en flaporen die geregeld woef zeggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:31 schreef Ygritte het volgende:
*ril*
sowieso beesten met meer dan vier poten....
Hmm, je hebt kans dat de boel dan net weer een beetje op gang komt. Dus voorlopig zullen ze dat niet annuleren denk ik.quote:
Nee maar ik moet het dus hoe dan ook wel betalen, en of het dan echt doorgaat en ook nog leuk wordt is maar helemaal de vraag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
Hmm, je hebt kans dat de boel dan net weer een beetje op gang komt. Dus voorlopig zullen ze dat niet annuleren denk ik.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je "containmentfase"? Contaminatie is ongeveer precies het tegenovergesteldequote:
Ik blijf voorlopig maar buiten de provinciequote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
@:DerRabbit @:TaMieke, Gianni kijken jullie uit?
Welnee, is dan nog niet voorbijquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hmm, je hebt kans dat de boel dan net weer een beetje op gang komt. Dus voorlopig zullen ze dat niet annuleren denk ik.
tsssss bij mij zeggen ze miauwquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een voorkeur voor beesten met vier poten en flaporen die geregeld woef zeggen
Lol... dat ja....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoel je "containmentfase"? Contaminatie is ongeveer precies het tegenovergestelde
Mjaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:58 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Dit ja
Inmasseren van alle maatregelen in stapjes zodat de stronteigenwijze Nederlander zich neer kan en gaat leggen bij de maatregelen die nodig zijn ipv dwarsliggen
Cultureel antropoloog Danielle Braun schreef specifiek hierover een mooi stuk op LinkedIn. Kan het alleen niet copy pasten maar is het lezen waard
Je kan je geld wel nuttiger besteden dan nu een reis plannen voor over een paar weken of maanden. Kun je het net zo goed verbranden denk ik, dan heb je er nog warmte van.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:25 schreef bitterbal het volgende:
ik neig naar cancelen van thailand. Zie de situatie niet beter worden komende 2 weken..
Grote kans dat daar alles dicht gaat, nou hoef ik er ook niet te zitten want moet toch wat eten :p Of ik word zelf ziek en dan is het de vraag hoe zie je wordt.
Ticket is al geboekt :p Maar zon beslissing laat ik niet afhangen of ik het geld van het ticket wel of niet kwijt ben. Maar stel dat ik nog binnen kom en dat ze dan alle restauranst en hotels dichtgooien. Dan ben je mooi het haasjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:28 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je kan je geld wel nuttiger besteden dan nu een reis plannen voor over een paar weken of maanden. Kun je het net zo goed verbranden denk ik, dan heb je er nog warmte van.
Ik heb alles afgezegdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:07 schreef bitterbal het volgende:
vandaag ook nog allerlei mensen op pad. Als ik wat had afgesproken zou ik het ook doen
Plus ze zitten daar ook niet te wachten op 'die gore Europeanen'quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ticket is al geboekt :p Maar zon beslissing laat ik niet afhangen of ik het geld van het ticket wel of niet kwijt ben. Maar stel dat ik nog binnen kom en dat ze dan alle restauranst en hotels dichtgooien. Dan ben je mooi het haasjeOf je wordt ziek...
Dat hoorden mijn ouders dus ook.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Plus ze zitten daar ook niet te wachten op 'die gore Europeanen'
Hoorde ik letterlijk ergens
Ik zou afzeggen. Daar wil je als Europeaan niet vast zitten momenteel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ticket is al geboekt :p Maar zon beslissing laat ik niet afhangen of ik het geld van het ticket wel of niet kwijt ben. Maar stel dat ik nog binnen kom en dat ze dan alle restauranst en hotels dichtgooien. Dan ben je mooi het haasjeOf je wordt ziek...
Ja had al eerder aan het vastzitten gedacht. Op dat eiland. Dacht nou ja zijn ergere plekkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou afzeggen. Daar wil je als Europeaan niet vast zitten momenteel.
Gezelligquote:
Ze zien je gewoon als lekkere rondwandelende geldzak, doen veel buitenlandse arme volkjes waar wij als rijken naar op vakantie gaanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:39 schreef bitterbal het volgende:
quote is weer kut.
Gaat je dochter al naar de kleutelschool Molo.
|
Over wat die minister heeft gezegd gaan tegenstrijdige berichten. Ook het gerucht dat fake news is of dat hij het niet zelf heeft gezegd maar zijn team die zijn twitter account beheerd. Vond het sowieso een raar bericht gezien Thailand zoveel toerisme heeft.
Al zullen ze het vast wel denken
Gewoon lekker een gezellig weekendje Almere ofzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Niks voor mij, verre landen
Ik zie wel waar ik op vakantie naartoe ga. Tegen die tijd
Dat wist ik natuurlijk welquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze zien je gewoon als lekkere rondwandelende geldzak, doen veel buitenlandse arme volkjes waar wij als rijken naar op vakantie gaan
En nope, vanaf juli. Vraag me af of de crèche dinsdag open gaat.
Denk iig dat maandag de scholen wel dicht zijn
Ja ik heb ook nog even tijd om er aan te wennenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
Maar goed laat het ticket zo nog staan maar bereid mij mentaal voor op niet gaan :p
Dan nog liever coronaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon lekker een gezellig weekendje Almere ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Hier ook, alleen ietsjes langzamerquote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Dan nog liever coronaNee gewoon een heel verstandige keuze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
groeten aan sjefkequote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef Bos81 het volgende:
tijd voor een biertje. Maar eerst de hond uitlaten
Watserallemaalaanhethandjequote:
en je kan niet zien welke?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil meubels bestellen bij Ikea, maar die grafsite blijft roepen dat ik een invoerveld niet heb ingevuld
Die site loopt nog minder soepel dan FOK! momenteel, en dat al maandenlang. Tijdje terug had ik iets van 20 dingen in mijn mandje liggen, 1 wijziging en hij was weer 5 minuten aan het ladenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil meubels bestellen bij Ikea, maar die grafsite blijft roepen dat ik een invoerveld niet heb ingevuld
nergens een vinkje gemist, of dhr./mevr. niet gezien ?quote:
Ik zal maandag maar bellen danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die site loopt nog minder soepel dan FOK! momenteel, en dat al maandenlang. Tijdje terug had ik iets van 20 dingen in mijn mandje liggen, 1 wijziging en hij was weer 5 minuten aan het laden
Nee, ik heb het gevoel dat het mis gaat met mijn huisnummertoevoeging. Die site gebruikt google om postcode en huisnummer te matchen. En hoewel het huisnummer al langer bestaat, is de toevoeging heel nieuw en waarschijnlijk nog niet bekend.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nergens een vinkje gemist, of dhr./mevr. niet gezien ?
Die site liep wel zo kut dat die ging clippen en als ik met een andere browser inlogde next-day delivery had voor de normale verzendkostenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zal maandag maar bellen dan
Oh dat is klote.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gevoel dat het mis gaat met mijn huisnummertoevoeging. Die site gebruikt google om postcode en huisnummer te matchen. En hoewel het huisnummer al langer bestaat, is de toevoeging heel nieuw en waarschijnlijk nog niet bekend.
Maar we mogen morgen wel gaan stemmenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier ook, alleen ietsjes langzamer
Die vriend van me in Zwitserland zat gisteren ineens in een zojuist vlak ervoor afgesloten Zermatt![]()
Hebben bier gehaald in de buurtsuper die nog net open was en vanmorgen met de laatste trein die ging weer naar huis gekard
Ik zou op dit moment al blij zijn als ik gewoon die 40 euro mag dokkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die site liep wel zo kut dat die ging clippen en als ik met een andere browser inlogde next-day delivery had voor de normale verzendkosten
Knuf van Joeyquote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:54 schreef Bos81 het volgende:
tijd voor een biertje. Maar eerst de hond uitlaten
Gewoon de buurman/buurvrouw opgeven qua adresquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik heb het gevoel dat het mis gaat met mijn huisnummertoevoeging. Die site gebruikt google om postcode en huisnummer te matchen. En hoewel het huisnummer al langer bestaat, is de toevoeging heel nieuw en waarschijnlijk nog niet bekend.
Invullen danquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh dat is klote.
Ik woon hier nu 6 jaar. NIeuwbouw, daarvoor bestond deze straat niet. Was in het begin ook moeilijk bij dit soort automatische formulieren. Maar ergens vorig jaar ging het nog mis, toen ik via thuisbezorgd iets bestelde, werd ik gebeld door het restaurant waar mijn straat lag, want google maps kon het niet vinden..![]()
![]()
![]()
Jij ook als ausländer?quote:
Factuuradresquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon de buurman/buurvrouw opgeven qua adres
Je doet niet eens meer de moeite om enigszins in de buurt van mijn naam te komenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Zeg, lfgrh en ik, wij maken ons zorgen straks met de lockdown dat fok er uit ligt.
Kunnen deze sc en het corona topic niet naar een aparte server?
Denk dat dat bedrijf raar opkijkt als er ineens een compleet interieur wordt uitgeladen voor hun deurquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon de buurman/buurvrouw opgeven qua adres
Anders gewoon die toevoeging van huisadres als notitie toevoegen, je krijgt een berichtje net voordat ze er zijn en dan kun je voor het raam gaan staan wachten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou op dit moment al blij zijn als ik gewoon die 40 euro mag dokken
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:22 schreef bitterbal het volgende:
Zeg, lfgrh en ik, wij maken ons zorgen straks met de lockdown dat fok er uit ligt.
Kunnen deze sc en het corona topic niet naar een aparte server?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |