neequote:
ik wilde de lapo maken en gewoon weer 2 jaar onderduikenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen ‘een nieuwe’ maar een blik in je pohi leert mij dat dat juist niet zo is
Vanaf ca 0:45 zie je Jordy anno nuquote:
Nu dat niet is gelukt, kun je beter blijvenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
ik wilde de lapo maken en gewoon weer 2 jaar onderduiken
hij lijkt op een collega van me. krijg nog steeds balvuistneigingen.quote:
Nou ja... Ben wel weer op de hoogte van alle corona-activiteiten e.d.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nu dat niet is gelukt, kun je beter blijven
absurd gifquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar heb je in godsnaam op gegoogled?
Daar gaat ie trouwens nog niet beter van vliegen, maar okeequote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fles neemt mij tenminste gewoon aan
Zie je, FOK! is heel nuttigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja... Ben wel weer op de hoogte van alle corona-activiteiten e.d.
Volgende keer een filmpje van Sasha en Chris.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had ook gekund.
maar het is MIJN OP
wie?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Volgende keer een filmpje van Sasha en Chris.
Ik kan ‘m gewoon aanpassenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had ook gekund.
maar het is MIJN OP
dan word je toompje aangevreten door haar maagzuur manquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Als je je daardoor laat pijpen heb je echt wel ballen van staal
Ik zat mij af te vragen wat de professie van deze dame was.... maar duidelijk... ze werkt in hetquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan word je toompje aangevreten door haar maagzuur man
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
pic van bitterbal gevonden
[ afbeelding ]
Heb je er ook een met wat minder kleding aan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:50 schreef Karzai het volgende:
pic van bitterbal gevonden
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |