quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:36 schreef Dave het volgende:
Ik heb DeStem4Altijd ook al een tijd niet gezien.
En ik dacht maar heel subtiel te zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan zal het wel geen toeval zijn geweest dat jij dacht van 'kom, ik ga eens iets anders doen'
Die zag ik volgens mij nog in COR raaskallen onlangs.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:36 schreef Dave het volgende:
Ik heb DeStem4Altijd ook al een tijd niet gezien.
Vergeten dat ze het hebben en gewoon hetzelfde product nog een keer nieuw kopen en dat gebruiken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Guanabana het volgende:
Maar, qua voorraad weggooien, waarom zouden mensen iets weggooien dan, als het tenminste geen verse dingen zijn?
Alles wat ik extra heb gekocht is maanden zo niet jaren houdbaar en ga ik at some point wel opmaken.
Omdat ze spullen inslaan die ze niet echt lusten? En toch maar eten bij blijven kopen? Sommige mensen gooien echt al gauw iets weg als ze denken 'geen ruimte meer voor, ga ik toch niet eten'.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Guanabana het volgende:
Maar, qua voorraad weggooien, waarom zouden mensen iets weggooien dan, als het tenminste geen verse dingen zijn?
Alles wat ik extra heb gekocht is maanden zo niet jaren houdbaar en ga ik at some point wel opmaken.
Niet jodelen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zag ik volgens mij nog in COR raaskallen onlangs.
Een blik doperwten van een maand over de datum of met een vlekje op de verpakking is voor sommige mensen al genoeg reden om het weg te doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:37 schreef Guanabana het volgende:
quote:
Maar blikken zijn echt jįren houdbaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een blik doperwten van een maand over de datum of met een vlekje op de verpakking is voor sommige mensen al genoeg reden om het weg te doen.
Op maandag zeker?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zag ik volgens mij nog in COR raaskallen onlangs.
Ja je hebt gelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef Greys het volgende:
Doe hier maar geen mensen bespreken die hier zelf niet kunnen reageren ajb. Laten we netjes blijven.
Er zijn echt beschamend veel mensen die blikken dicht weggooien omdat het 'al' een jaar oud is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar blikken zijn echt jįren houdbaar.
We zijn toch heel aardig juist voor iedereen, of bedoel je iemand anders?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef Greys het volgende:
Doe hier maar geen mensen bespreken die hier zelf niet kunnen reageren ajb. Laten we netjes blijven.
Dito.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:40 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, ik heb dus ook expres geen rare dingen gekocht die ik normaal niet eet. Want dat heeft niet zoveel zin.
En dat terwijl het ook nog eens een THT is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Er zijn echt beschamend veel mensen die blikken dicht weggooien omdat het 'al' een jaar oud is.
Ik zat je net te dmen. Beschouw die dan maar als niet verzonden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:42 schreef Guanabana het volgende:
Oh laat maar ik zie denk ik al wat je bedoelt
Verdomme, ik word er nu oprecht moedeloos van, hoe kan dat nou met al die maatregelen?!quote:In Italiė, het zwaarst getroffen land in Europa, zijn de afgelopen 24 uur bijna 3500 nieuwe besmettingen met het coronavirus geregistreerd
Wanneer zijn de huidige maatregelen precies ingevoerd? Kan ook even duren natuurlijk voor je resultaat ziet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Verdomme, ik word er nu oprecht moedeloos van, hoe kan dat nou met al die maatregelen?!
Een week of 2 normaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Wanneer zijn de huidige maatregelen precies ingevoerd? Kan ook even duren natuurlijk voor je resultaat ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |