quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En tóch zullen we je denk ik wel missen
Dat wilde je gewoon horen, doorzichtig hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:00 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
Het zal in elk geval opvallen, zoveel is zeker.
Dat is helemaal aso zeg. Als je dan zo veel wil hebben moet je er ook maar zelf mee gaan sjouwen hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:24 schreef Momo het volgende:
Net Picnic hier om mijn boodschappen te bezorgen (50 euro aan spulletjes geen wc papier).
Vroeg de Picnic dame (jaar of 20) naar het preppen. Ze had vanavond nog iemand die 320 kg aan producten had besteld, voor bijna 1000 euro. En meerdere mensen die meer dan 30 pakken wc-papier hadden besteld.
quote:
Ik doe dat gewoon wat handiger, Guana.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Dat wilde je gewoon horen, doorzichtig hoor
Ik deed tenminste nog de moeite van een week wegblijven om het daadwerkelijk te testen!
Bij de Albert Heijn aan het kassameisje gevraagd of het nog wat was vol te houden. Even ervoor had ze één persoon met twee volle boodschappenkarren aan de kassa gehad. Ik rekende mijn 13 euro nog wat af en heb haar sterkte gewenst.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:24 schreef Momo het volgende:
Net Picnic hier om mijn boodschappen te bezorgen (50 euro aan spulletjes geen wc papier).
Vroeg de Picnic dame (jaar of 20) naar het preppen. Ze had vanavond nog iemand die 320 kg aan producten had besteld, voor bijna 1000 euro. En meerdere mensen die meer dan 30 pakken wc-papier hadden besteld.
Ik dus ook! Wij zijn tenminste hardcorequote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ik deed tenminste nog de moeite van een week wegblijven om het daadwerkelijk te testen!
Ik vraag me ook af hoeveel van die noodvoorraden uiteindelijk gewoon onopgegeten worden weggegooid.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn aan het kassameisje gevraagd of het nog wat was vol te houden. Even ervoor had ze één persoon met twee volle boodschappenkarren aan de kassa gehad. Ik rekende mijn 13 euro nog wat af en heb haar sterkte gewenst.
Twee weken geleden al van een supermarktmanager gehoord dat zij nu meer omzet maken dan in de week voor kerst. Toen moest het echte hamsteren nog beginnen
Dat week wegblijven had ik trouwens wel gedaan na afloop van ESF 2019quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Dat wilde je gewoon horen, doorzichtig hoor
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat week wegblijven had ik trouwens wel gedaan na afloop van ESF 2019Toen was het hier ook lekker stil gebleven
Haha, lief maar dat hoeft niet hoor Guanaquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Guanabana het volgende:
Tim gelijk weer enthousiast meeposten. Vind het best sneu dat hij hier al een een ruime week in de aanslag zat om weer mee te posten als iemand hem maar noemde![]()
Om dit soort situaties te voorkomen gaan we voortaan gewoon elke dag iedereen opnoemen zoals in een schoolklas.
quote:
Ik weet nog dat je zei dat je dat zou doen ja, maar ik weet niet meer of je dat toen ook daadwerkelijk gedaan hebt!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat week wegblijven had ik trouwens wel gedaan na afloop van ESF 2019Toen was het hier ook lekker stil gebleven
Vraag ik me ook af ja...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoeveel van die noodvoorraden uiteindelijk gewoon onopgegeten worden weggegooid.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef Guanabana het volgende:
Tim gelijk weer enthousiast meeposten. Vind het best sneu dat hij hier al een een ruime week in de aanslag zat om weer mee te posten als iemand hem maar noemde![]()
Om dit soort situaties te voorkomen gaan we voortaan gewoon elke dag iedereen opnoemen zoals in een schoolklas.
Mensen zijn compleet gek gewordenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bij de Albert Heijn aan het kassameisje gevraagd of het nog wat was vol te houden. Even ervoor had ze één persoon met twee volle boodschappenkarren aan de kassa gehad. Ik rekende mijn 13 euro nog wat af en heb haar sterkte gewenst.
Twee weken geleden al van een supermarktmanager gehoord dat zij nu meer omzet maken dan in de week voor kerst. Toen moest het echte hamsteren nog beginnen
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jij was toen net hier, sweet times.
Voor de rest van het jaar?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb de Etos-medewerkster ook succes gewenst, toen vond ik mezelf superattent en een goed mens voor de rest van het jaar.
De mods uiteraard. Nadeel is wel dat ze door schoolbel les blijven gevenquote:
Ik zie je aureool al stralenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:30 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb de Etos-medewerkster ook succes gewenst, toen vond ik mezelf superattent en een goed mens voor de rest van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |