Heb je gezien wat hij op z'n hoofd heeft?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:32 schreef kwiwi het volgende:
Trump komt vandaag wel beter uit de verf dan gisteren vind ik. In ieder geval (nog) geen reclame show.
Een kennis van mij is begin maart nog vertrokken op skivakantie in Oostenrijk. Heb hem sindsdien in de groep niet meer gehoord.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:32 schreef Cronometer het volgende:
Ik ken mensen die nu in Turkije vastzitten, ik vraag me af hoe debiel je bent als je deze week weg bent gegaan voor bijv een stedentrip of wat dan ok.
Ik luister zonder beeld, dat helptquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:33 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Heb je gezien wat hij op z'n hoofd heeft?
Goed om te weten, ik pak alleen ibuprofen als ik inderdaad de griep heb of spierpijn door verkoudheid etc. Pak nu dan wel paracetamol mocht het zo ver komenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:23 schreef bitterbal het volgende:
ad
Het nemen van ontstekingsremmers als ibuprofen en cortisone kan bij mensen die door het nieuwe coronavirus ziek zijn geworden de infectie nog verergeren. Dat heeft de Franse minister van Volksgezondheid Olivier Véran getwitterd. De bewindsman raadt aan paracetamol te nemen bij koorts. Wie al ontstekingsremmers neemt of twijfelt, vraagt best advies aan een arts, aldus Véran.
Ja beetje wel en denk hetzelfde als jou wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:29 schreef Generationalpha het volgende:
Voelen jullie ook een soort spanning in je lijf? Ben helemaal geen paniekmens maar dit voelt echt als iets wat de mens bijna te boven gaat.
Overal beweging, enorme gevolgen.
Mensen die vrijwillig naar Turkije gaan, verdienen niet beter.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:32 schreef Cronometer het volgende:
Ik ken mensen die nu in Turkije vastzitten, ik vraag me af hoe debiel je bent als je deze week weg bent gegaan voor bijv een stedentrip of wat dan ok.
Zijn cortisonen ook asthma inhalers?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:33 schreef Kyran het volgende:
[..]
@:arts_assistent
Neem aan dat dit is omdat Ibuprofen ontstekingsremmend werkt en de eerste verschijnselen kan "maskeren"? Dat je daarom te laat aan de bel trekt ofzo? @:ViviRAWRS is niet thuis anders zou ik het haar vragen
Helemaal gek die mensenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Een kennis van mij is begin maart nog vertrokken op skivakantie in Oostenrijk. Heb hem sindsdien in de groep niet meer gehoord.
Bron?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Obama greep bij de vorige epidemie in na 1000 doden in de VS
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me altijd hieraan denken
Ja zit hier een user met virale longontsteking. Alleen niet getest op Corona zei ze want geen connectie met risicogebied. Wel alle verschijnselen.quote:
Scherp, dank voor je input.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TDS!!!!!
Hij heeft een petje op, dus het is onzin!
Ik moet toch soms familie op zoeken, kan niet andersquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Mensen die vrijwillig naar Turkije gaan, verdienen niet beter.
"Het is de schuld van niemand, maar het kwam uit China" - Trump 2020.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:34 schreef -river- het volgende:
[..]![]()
Die orangeclown geeft eerst Europa de schuld en nu is er niemand schuldig
Die domkop komt er niet meer in!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:33 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Een kennis van mij is begin maart nog vertrokken op skivakantie in Oostenrijk. Heb hem sindsdien in de groep niet meer gehoord.
Bij ons op het werk, 3 gevallen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zit hier een user met virale longontsteking. Alleen niet getest op Corona zei ze want geen connectie met risicogebied. Wel alle verschijnselen.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet me altijd hieraan denken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |