Waarom zou je niet buiten mogen lopen ?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe houden jullie jullie bezig tijdens lockdown? Ik zit er momenteel in en verveel me dood. Youtube, kuisen, koken, FOK, nog niet gaan wandelen buiten, maar durf niet goed.
'kuisen', zal wel een belg zijn die niet meedoet met de lockdownfeestjes.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:25 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Icm een propellertje kan het best
Zal wel zijn uitspraken soms verklaren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:25 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Ja, ik dacht even te gaan wandelen, langs het kanaal, weinig volkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:25 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waarom zou je niet buiten mogen lopen ?
Dat hoort nou eenmaal bij de VS, als wij ons een karaktereigenschap "zooo nuchter" toe-eigenen is het prima, maar als andere landen het anders doen is het "slecht"quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat mij betreft doet ie het niet slecht, veel beter dan iedereen vooraf dacht (presidentschap) maar constant dat gewauwel van We are Great, I am the Best en dat soort uitspraken daar wordt je niet vrolijk van.
Ik heb in tijden weer eens een computer spelletje gespeeldquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef banaantjeEE het volgende:
Hoe houden jullie jullie bezig tijdens lockdown? Ik zit er momenteel in en verveel me dood. Youtube, kuisen, koken, FOK, nog niet gaan wandelen buiten, maar durf niet goed.
Drinkpet met een blikje corona aan iedere kant.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:25 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Gisteren nog ff op café geweest met collega'squote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
'kuisen', zal wel een belg zijn die niet meedoet met de lockdownfeestjes.
Ja, ik ben ziekelijk geobsedeerdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:25 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Pfff hebben we hem met z'n ziekelijke obsessie weer.
Heb ieder filmpje al 2x bekeken.quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:26 schreef kree het volgende:
Gvd trump persconferentie gemist. Lol
Kan het wel terugkijken denk ergens?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:26 schreef kree het volgende:
Gvd trump persconferentie gemist. Lol
Kan het wel terugkijken denk ergens?
YOU get a free corona test!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:24 schreef vosss het volgende:
Free coronavirus testing voor alle Amerikanen
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Drinkpet met een blikje corona aan iedere kant.
Ga ik straks wss eventjes doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:26 schreef -river- het volgende:
[..]
Gewoon gaan wandelen maar vermijd drukke plekken.
[..]
[..]
Zoek andere chicks die ook in lockdown zitten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:27 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Heb ieder filmpje al 2x bekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |