Ben je wel goed johquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:51 schreef PinkLow het volgende:
Belachelijk, wij proberen weekboodschappen te doen zoals altijd (uiteraard handschoenen aan, sjaal voor mijn neus(heb geen mondkapje), mond en bril op) maar niemand lijkt zich zorgen te maken. Iedereen staat hutje op mutje, is lekker rustig aan het winkelen of zit op het terras. Zelfs hij het afrekenen komt men 10 mm van je afstaan. Hoe dan??
Volgensmij ben ik de enige hier in het dorp die het serieus neemt.
Kleding, sjaal, handschoenen gaan thuis uit en meteen de was in.
Of ga ik nu weer te ver?
Oehh heb jij informatie van binnen het RIVM?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zoveel kritiek op het RIVM en de overheid. Ze geven geen duidelijke cijfers en zijn niet eerlijk over de gevolgen. Wat nog veel erger is is dat ze NOS/NPO1 gebruiken om het te downplayen.
Bron?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
New York (staat) heeft nu 524 cases en maar 700 mensen getest.
Dat weten we niet, maar wel dat even in 2 dagen 300+ zorgpersoneel is weggevallen. Tenzij ze ze laten doorwerken, maar dat lijkt me sterk.quote:
Goede mensen die mensen uitpikken dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vlamingenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:52 schreef Cronometer het volgende:
Josti's in België houden lockdown feestjes![]()
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-niet-mocht-gebeuren
Nee, zorgpersoneel blijft bij klachten 24 uur thuis en gaat daarna weer aan het werk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat weten we niet, maar wel dat even in 2 dagen 300+ zorgpersoneel is weggevallen. Tenzij ze ze laten doorwerken, maar dat lijkt me sterk.
Wat?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
America First, geen woord aan gelogen toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:55 schreef THEFXR het volgende:
16.10 uur: rivaliteit tussen de VS en Duitsland voor een laboratorium dat op zoek is naar een vaccin
De Verenigde Staten hebben een confrontatie met Duitsland aangegaan om te proberen exclusiviteit te verkrijgen voor een vaccin tegen het nieuwe coronavirus dat momenteel door een Duits laboratorium wordt ontwikkeld, zei Die Welt zaterdag.
Volgens de Duitse krant probeert de Amerikaanse president Donald Trump Duitse wetenschappers aan te trekken die met aanzienlijke financiële middelen aan een mogelijk vaccin tegen het nieuwe coronavirus werken, waardoor hij exclusiviteit voor zijn land verkrijgt.
Het vaccin zou dan 'alleen voor de Verenigde Staten zijn', vertelde een bron dicht bij de Duitse regering aan de krant. Berlijn zou proberen dit bedrijf in handen te houden door op zijn beurt aantrekkelijke financiële voorwaarden aan te bieden.
https://www.20minutes.fr/(...)tats-unis#nav-drawer
Ik had al een grote hekel aan Trump en het groeit nu met de dag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:55 schreef THEFXR het volgende:
16.10 uur: rivaliteit tussen de VS en Duitsland voor een laboratorium dat op zoek is naar een vaccin
De Verenigde Staten hebben een confrontatie met Duitsland aangegaan om te proberen exclusiviteit te verkrijgen voor een vaccin tegen het nieuwe coronavirus dat momenteel door een Duits laboratorium wordt ontwikkeld, zei Die Welt zaterdag.
Volgens de Duitse krant probeert de Amerikaanse president Donald Trump Duitse wetenschappers aan te trekken die met aanzienlijke financiële middelen aan een mogelijk vaccin tegen het nieuwe coronavirus werken, waardoor hij exclusiviteit voor zijn land verkrijgt.
Het vaccin zou dan 'alleen voor de Verenigde Staten zijn', vertelde een bron dicht bij de Duitse regering aan de krant. Berlijn zou proberen dit bedrijf in handen te houden door op zijn beurt aantrekkelijke financiële voorwaarden aan te bieden.
https://www.20minutes.fr/(...)tats-unis#nav-drawer
Mijn Albert Heijn had alles nog, snap dat de goedkopere supermarkten hamsteraars trekken. Toch wat dommer volk ookquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:59 schreef RAVW het volgende:
Zo boodschappen hoef je hier ook al niet meer te doen , de halve lidl hier staat leeg
geen brood , rijst , pasta , vlees , wc papier , veel vakken met droogvoer leeg , waterflessen , melk ...
Maar dit is personeel dat positief heeft getest he. Terugkomen in dat geval lijkt me zeer onaannemelijk, tenzij we al in code zwart zitten ofzo.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, zorgpersoneel blijft bij klachten 24 uur thuis en gaat daarna weer aan het werk.
Misschien een beetje vroeg? Vergeet niet dat het risico op besmetting (momenteel) ongeveer verdubbelt per week. Als de maatregelen dat niet afremmen is het risico eind april ongeveer 100x hoger.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:51 schreef PinkLow het volgende:
Belachelijk, wij proberen weekboodschappen te doen zoals altijd (uiteraard handschoenen aan, sjaal voor mijn neus(heb geen mondkapje), mond en bril op) maar niemand lijkt zich zorgen te maken. Iedereen staat hutje op mutje, is lekker rustig aan het winkelen of zit op het terras. Zelfs hij het afrekenen komt men 10 mm van je afstaan. Hoe dan??
Volgensmij ben ik de enige hier in het dorp die het serieus neemt.
Kleding, sjaal, handschoenen gaan thuis uit en meteen de was in.
Of ga ik nu weer te ver?
Je maakt geintje nu? Echtpaar? Ik merk er nl helemaal geen kut van dat het meer uitgestorven is. Woon wel in ZH dus mss vandaar?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:58 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Absoluut. Hier is het op straat compleet uitgestorven nu alles gesloten is terwijl je je normaal door de mensenmassa's heen moet worstelen.
klopt wel ja, want anders gaan mensen in paniek raken en hamsteren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:59 schreef Kyran het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook zoveel kritiek op het RIVM en de overheid. Ze geven geen duidelijke cijfers en zijn niet eerlijk over de gevolgen. Wat nog veel erger is is dat ze NOS/NPO1 gebruiken om het te downplayen.
Een krant met TDS, verrassend is hiet niet.quote:Volgens de Duitse krant
Hier overal op straat ook echt beduidend rustiger dan normaal. Niet helemaal uitgestorven, maar neigt er wel naartoe.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:02 schreef kree het volgende:
[..]
Je maakt geintje nu? Echtpaar? Ik merk er nl helemaal geen kut van dat het meer uitgestorven is. Woon wel in ZH dus mss vandaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |