Gast...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja toch wel ondanks wat iedereen denkt. Maar werk bij een klein bedrijf en die gaat dit de kop kosten als ik me ziek ga melden en laat staan dat dat massaal gaat gebeuren.
Ja dat is de theorie ja. Maar dat gaat nooit werken?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Euhm, het is juist de bedoeling dat iedereen zo gaat denken, lampie.
dat gaat toch wel over de kop, is uitstel van executiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Ja toch wel ondanks wat iedereen denkt. Maar werk bij een klein bedrijf en die gaat dit de kop kosten als ik me ziek ga melden en laat staan dat dat massaal gaat gebeuren.
89%quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:19 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ben maar ook gestopt met andere informeren
Hoeveel domme mensen kunnen er een land wonen
Nou, als we gewoon geen dieren zouden vreten en specifiek vleermuizen hadden we deze shitstorm helemaal niet gehad, heetwaveje. Dus ik kan oprecht mijn handen in de lucht gooien van onschuld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je zo leeft ben je feitelijk al dood. Je weet het alleen zelf nog niet.
En helpt het ze enorm als jij met je verkouden kop komt werken, en eventueel anderen aansteekt waardoor hun immuunsysteem verzwakt?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Krasje dit datquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:19 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
@:kree bemoei je nou eens niet met grotemensen zaken oke. Komen ongelukken van
Ik kan er wel inkomen dat mensen verantwoordelijkheid cq druk van hun bazen voelen.. zeker als je bazen hebt die enkel desinfecterende handgels haalt en denkt het daarmee op te lossen..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef kree het volgende:
[..]
Weet je, ik kan het de gemiddelde burger niet meer kwalijke nemen. Als gisteren een zogenaamd expert het van de daken schreeuwt dat wij hier NOOIT Italiaanse toestanden gaan krijgen dan kan ik van een gemiddelde burger ook niet verwachten dat die snapt hoe serieus het allemaal is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef Fukushima het volgende:
Net even wat boodschappen gedaan, maar het winkelcentrum is afgeladen druk, niemand die zich ergens wat van aantrekt.
Kwam nog een vriendin tegen in de jumbo, waarbij ik aangaf dat ik vanaf a.s. Maandag de kids thuis hou. Ze ging nog net niet lachen, maar het was voornamelijk overdreven volgens haar omdat de verschijnselen maar mild zijn en kinderen het niet kunnen krijgen. Ze moest ook snel weer verder want ze had morgen een kinderverjaardag en heel de familie komt langs
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:19 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik ben maar ook gestopt met andere informeren
Hoeveel domme mensen kunnen er in een land wonen
Ga jij hier een mening over hebben? Jij denkt toch nog altijd dat er bewust hiv in het virus is geïnjecteerd of zoiets. Dan vind ik dat 4chan verhaal van @_I nog geloofwaardigerquote:
Dit.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weet je, ik kan het de gemiddelde burger niet meer kwalijke nemen. Als gisteren een zogenaamd expert het van de daken schreeuwt dat wij hier NOOIT Italiaanse toestanden gaan krijgen dan kan ik van een gemiddelde burger ook niet verwachten dat die snapt hoe serieus het allemaal is.
Gemiddelde burger is te dom om te poepen alleen bezorgd of hun vakantie wel of niet doorgaatquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:20 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weet je, ik kan het de gemiddelde burger niet meer kwalijke nemen. Als gisteren een zogenaamd expert het van de daken schreeuwt dat wij hier NOOIT Italiaanse toestanden gaan krijgen dan kan ik van een gemiddelde burger ook niet verwachten dat die snapt hoe serieus het allemaal is.
Als je Rutte nog mag geloven ja, die zit in de reet van EU en toevallig juist net na mededeling van trump. Fuck toch op. Het is politiek spel aan het worden.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Oproep van Rutte was vrij duidelijk
Ziekmelden
Als je werkgever op de IC ligt draait de tent ook niet door neem ik aan
Het is nu helemaal geen nacht in amsterdamquote:
Nee, het gaat nooit werken omdat koppige burgers, ZOALS JIJ, niet luisteren ...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dat is de theorie ja. Maar dat gaat nooit werken?
Voor werknemers mss wel van grote bedrijven etc. Maar niet voor mkb
Bron?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:21 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Het is nu helemaal geen nacht in amsterdam
Ok ik krijg geen salaris hoor als ik me maandag ziek ga melden?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:17 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Het is JUIST de bedoeling dat iedereen zo gaat denken zodat het WEL werkt......
Man man man....
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
Als je Rutte nog mag geloven ja, die zit in de reet van EU en toevallig juist net na mededeling van trump. Fuck toch op. Het is politiek spel aan het worden.
Nou, duidelijk verhaal idd. Verdere voorbeelden hoef je niet aan te dragen hierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:21 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Gemiddelde burger is te dom om te poepen alleen bezorgd of hun vakantie wel of niet doorgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |