Wij hadden toevallig vorige week een aanbieding gevonden van 2 x een sixpack toiletrollen voor ¤35.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blij dat ik een week of twee geleden toen het bonus was al 8 pakken keukenrol heb gekocht.
ze hebben het niet uitgeruimd?, het experiment blijft gewoon doorgaan, wat een vuile honden, zegquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Diamond Princess:
697 gevallen
7 doden
388 genezen
302 actieve gevallen
Volgens mij quote je het verkeerdequote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja mij best? Ik meld me wel ziek hoor met een verkoudheid drie niks voorstelde en zou me daarvoor nooit ziek melden;. Als alles gewoon doorbetaald gaat worden?
Euhm als iedereen zo gaat denken dan gaat het niet werken he natuurlijk?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef Fukushima het volgende:
Net even wat boodschappen gedaan, maar het winkelcentrum is afgeladen druk, niemand die zich ergens wat van aantrekt.
Kwam nog een vriendin tegen in de jumbo, waarbij ik aangaf dat ik vanaf a.s. Maandag de kids thuis hou. Ze ging nog net niet lachen, maar het was voornamelijk overdreven volgens haar omdat de verschijnselen maar mild zijn en kinderen het niet kunnen krijgen. Ze moest ook snel weer verder want ze had morgen een kinderverjaardag en heel de familie komt langs
Nee, werken beide thuis. En hebben ouders goed voorzien van boodschappen...winkelen doen we tijdelijk niet meer aan , ook geen evenementen...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:14 schreef Tris het volgende:
[..]
Ga jij of iemand in je familie naar het werk? Of school? Of winkelen?
Als je verder nergens komt heb je uiteraard gelijk.
Oproep van Rutte was vrij duidelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef kree het volgende:
[..]
Zou het kunnen doen he... maar mijn wg gaat failliet dan denk ik.
Ben je zo lang dan dan je penis op gezichtshoogte zit?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat valt zat mee. Ik heb hier 3 huismoeders en 6 kinderen in hun gezicht moeten swaffelen om plaats te krijgen.
we zijn verloren als NL, de mute leest het allemaal nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef Fukushima het volgende:
Net even wat boodschappen gedaan, maar het winkelcentrum is afgeladen druk, niemand die zich ergens wat van aantrekt.
Kwam nog een vriendin tegen in de jumbo, waarbij ik aangaf dat ik vanaf a.s. Maandag de kids thuis hou. Ze ging nog net niet lachen, maar het was voornamelijk overdreven volgens haar omdat de verschijnselen maar mild zijn en kinderen het niet kunnen krijgen. Ze moest ook snel weer verder want ze had morgen een kinderverjaardag en heel de familie komt langs
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja mij best? Ik meld me wel ziek hoor met een verkoudheid drie niks voorstelde en zou me daarvoor nooit ziek melden;. Als alles gewoon doorbetaald gaat worden?
Ja toch wel ondanks wat iedereen denkt. Maar werk bij een klein bedrijf en die gaat dit de kop kosten als ik me ziek ga melden en laat staan dat dat massaal gaat gebeuren.quote:
Dan zeggen ze * ja maar, dat is dáár en dus niet hier *. Mensen kunnen erg dom doen als ze een pretje moeten missen....quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:16 schreef Minimunt het volgende:
[..]
dit moeten we de mensen laten zien die zeggen dat het maar een griep is en boos zijn dat evenementen zijn afgelast.
Nee, het is gewoon een lulquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Ben je zo lang dan dan je penis op gezichtshoogte zit?
Dat ligt dan toch echt aan je netwerk. In mijn kringen neemt iedereen het gewoon serieus.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De mening dat het niet ernstig is is echt onder heel veel mensen
Netjes.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:17 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Nee, werken beide thuis. En hebben ouders goed voorzien van boodschappen...
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ze vergoeden toch niks? Ze geven alleen een stukje papier waarvan je maar moet hopen dat het over een halfjaar nog iets waard is, als Corendon failliet gaat kan je fluiten naar je reis.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef -river- het volgende:
[..]
Toch netjes dat ze het vergoeden en als je nu echt op vakantie wilt ben je gek.
feesboek mensen, hequote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
is mij ook opgevallen dat mensen zich helemaal niet interesseren in het nieuws of buiten het nieuws om ook verder niks lezen of zich afvragen.
Heb het eigenlijk niet rondgevraagd verder. Ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dat ligt dan toch echt aan je netwerk. In mijn kringen neemt iedereen het gewoon serieus.
@kree bemoei je nou eens niet met grotemensen zaken oke. Komen ongelukken vanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ben maar ook gestopt met andere informerenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:18 schreef bitterbal het volgende:
is mij ook opgevallen dat mensen zich helemaal niet interesseren in het nieuws of buiten het nieuws om ook verder niks lezen of zich afvragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |