Is gezonken, had te veel wc papier aan boord.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:12 schreef THEFXR het volgende:
hoe is het eigenlijk met dat schip vergaan? niks meer van vernomen
Ik was er net. Gewoon gezellig druk, net als in de stad.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:06 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hoe is de stand van zaken in onze supermarkten? Nog als dolle stieren?
Die is gezonkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:12 schreef THEFXR het volgende:
hoe is het eigenlijk met dat schip vergaan? niks meer van vernomen
Ja mij best? Ik meld me wel ziek hoor met een verkoudheid drie niks voorstelde en zou me daarvoor nooit ziek melden;. Als alles gewoon doorbetaald gaat worden?quote:
Nee, je moet de rest aansteken..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:58 schreef kree het volgende:
Ik ben verkouden... wat nu moet ik me ziek melden?
Dat sneller op gang komen, werkt alleen als iedereen in Europa dezelfde maatregelen neemt en ook op hetzelfde moment weer opheft. Dit is duidelijk niet het geval; een gemiste kans voor de EU. Als je alles in lockdown gooit, heb je nu het probleem dat je weer moet gaan bepalen wanneer je alles weer opengooit. Als je te vroeg alles opheft; zal de ziekte weer oplaaien. Als je lang genoeg wacht zal het misschien helpen, dit hangt natuurlijk af van andere infectiehaarden op de wereld. Je kunt namelijk weer herintroductie krijgen uit andere gebieden en dan begint alles weer van vooraf aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Begrotingsoverschot, salaris van bankdirecteuren, belasting van grote internationals. Genoeg te verzinnen hoor. Hoe eerder je hard ingrijpt, hoe sneller je straks weer op gang kan komen en hoe minder de economische schade.
Ga jij of iemand in je familie naar het werk? Of school? Of winkelen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:10 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Ja, als je elke dag in een menigte loopt heb je meer kans op besmetting. Lijkt me logisch...
Als je veel onder de mensen bent is je immuunsysteem sterker, kan gevarieerdere shit aan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:10 schreef Nadelspiel het volgende:
[..]
Ja, als je elke dag in een menigte loopt heb je meer kans op besmetting. Lijkt me logisch...
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
https://m.facebook.com/pl(...)10219001137691594%2F
Pijnlijk om te zien dit..
daimond princess, die in Japanquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:12 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
De Titanic?
Grapje. Welke bedoel je?
Kun jij denken dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja mij best? Ik meld me wel ziek hoor met een verkoudheid drie niks voorstelde en zou me daarvoor nooit ziek melden;. Als alles gewoon doorbetaald gaat worden?
Euhm als iedereen zo gaat denken dan gaat het niet werken he natuurlijk?
nog steeds druk, erg druk en lege schappenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:06 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hoe is de stand van zaken in onze supermarkten? Nog als dolle stieren?
Oke, ik stel vast dat het een genuanceerd beeld is vandaagquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:13 schreef jasoe het volgende:
[..]
Ik was er net. Gewoon gezellig druk, net als in de stad.
Euhm, het is juist de bedoeling dat iedereen zo gaat denken, lampie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:13 schreef kree het volgende:
[..]
Ja mij best? Ik meld me wel ziek hoor met een verkoudheid drie niks voorstelde en zou me daarvoor nooit ziek melden;. Als alles gewoon doorbetaald gaat worden?
Euhm als iedereen zo gaat denken dan gaat het niet werken he natuurlijk?
Toch netjes dat ze het vergoeden en als je nu echt op vakantie wilt ben je gek.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:14 schreef bitterbal het volgende:
16:12
Reisorganisatie Corendon stopt met de komende twee tot vier weken met alle vakantiereizen. Tegenover de Telegraaf vertelt topman Atilay Uslu dat door alle vliegbeperkingen en de toename van het aantal landen dat op slot gaat, het niet meer mogelijk is om vakantiereizen aan te bieden. Tot en met eind maart worden alle zonbestemming geannuleerd. Het gaat onder andere om Curaçao, Dubai en Bali en Turkije. Het besluit dupeert zo'n 28.000 reizigers. Zij zullen een tegoedbon ontvangen om later alsnog op vakantie te kunnen.
AD.
Ja is ook niet meer te doen nu
Zou het kunnen doen he... maar mijn wg gaat failliet dan denk ik.quote:
Lang actief dan nog.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Diamond Princess:
697 gevallen
7 doden
388 genezen
302 actieve gevallen
Dat valt zat mee. Ik heb hier 3 huismoeders en 6 kinderen in hun gezicht moeten swaffelen om plaats te krijgen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:07 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Heb mijn machette slechts vier keer hoeven gebruiken
dit moeten we de mensen laten zien die zeggen dat het maar een griep is en boos zijn dat evenementen zijn afgelast.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
https://m.facebook.com/pl(...)10219001137691594%2F
Pijnlijk om te zien dit..
Duindorp?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:15 schreef Fukushima het volgende:
Net even wat boodschappen gedaan, maar het winkelcentrum is afgeladen druk, niemand die zich ergens wat van aantrekt.
Kwam nog een vriendin tegen in de jumbo, waarbij ik aangaf dat ik vanaf a.s. Maandag de kids thuis hou. Ze ging nog net niet lachen, maar het was voornamelijk overdreven volgens haar omdat de verschijnselen maar mild zijn en kinderen het niet kunnen krijgen. Ze moest ook snel weer verder want ze had morgen een kinderverjaardag en heel de familie komt langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |