Begrotingsoverschot, salaris van bankdirecteuren, belasting van grote internationals. Genoeg te verzinnen hoor. Hoe eerder je hard ingrijpt, hoe sneller je straks weer op gang kan komen en hoe minder de economische schade.quote:
Ah het wordt rustigerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:07 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Heb mijn machette slechts vier keer hoeven gebruiken
Lol, met een grote pak per maand kan je het halen met een gezin van 4. Dus koop een pak zodat het gezin van 4 na jou ook een pak kan kopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en als je een gezin van vier hebt, dan heb je meer dan een pak nodig
Het is de bedoeling dat je de rol een stukje afrolt en daarmee je reet af veegt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en als je een gezin van vier hebt, dan heb je meer dan een pak nodig
Zal volgende week wel prima tot rust komen allemaal.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:07 schreef -river- het volgende:
[..]
Lol, met een grote pak per maand kan je het halen met een gezin van 4. Dus koop een pak zodat het gezin van 4 na jou ook een pak kan kopen.
Of 2e pak 10x de prijs.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:08 schreef KingRoland het volgende:
bij de zelfscanner kan je het makkelijk blokkeren.
bij de kassa kan het systeem de klant ook blokkeren bij >2 toiletpapier bijvoorbeeld
voordeel van digitalisering.
En elkaar erop aanspreken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:08 schreef KingRoland het volgende:
bij de zelfscanner kan je het makkelijk blokkeren.
bij de kassa kan het systeem de klant ook blokkeren bij >2 toiletpapier bijvoorbeeld
voordeel van digitalisering.
Ik denk echt dat dit per regio anders is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:06 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hoe is de stand van zaken in onze supermarkten? Nog als dolle stieren?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:08 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat je de rol een stukje afrolt en daarmee je reet af veegt.
Gewoon exponentieel! Leren ze er ook nog eens iets van!quote:
Zeker als je niet op mobiel zit. Onkijkbaar, zeg maar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:09 schreef Jor_Dii het volgende:
https://m.facebook.com/pl(...)10219001137691594%2F
Pijnlijk om te zien dit..
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:58 schreef kree het volgende:
Ik ben verkouden... wat nu moet ik me ziek melden?
diamond princess?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:12 schreef THEFXR het volgende:
hoe is het eigenlijk met dat schip vergaan? niks meer van vernomen
Die is inderdaad vergaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:12 schreef THEFXR het volgende:
De poëzie in deze zin is opmerkelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:12 schreef THEFXR het volgende:
hoe is het eigenlijk met dat schip vergaan
De Titanic?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:12 schreef THEFXR het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |