En die van jou?quote:
Zou niet durvenquote:
Ga eens wat doen joh luie draak.quote:
Ik heb al een lekkere wandeling gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 15:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga eens wat doen joh luie draak.
Van je bed naar het toilet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb al een lekkere wandeling gemaakt hoor.
Dan is ie uitverkochtquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:00 schreef CherryLips het volgende:
Kleren gekochttoffe zonnebril gezien ook. Maandag even terug
Man the fuck upquote:
Beter koop je gewoon een doos tompoucen voor haar.quote:
Te ver om te brengen, en die komt ze vast niet halenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beter koop je gewoon een doos tompoucen voor haar.
En dan de pudding ertussen uitlikkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Altijd lekker als je likt over het roze ,,😛😛
Geen moeite willen doen om te kunnen neuken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Te ver om te brengen, en die komt ze vast niet halen
Hou de tompoucen liever voor mezelfquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen moeite willen doen om te kunnen neuken.
En daardoor mis je dus de tompouce van CL.quote:
Faxie is niet bereid jouw bakkersroom te consumeren.quote:
Jammer weer dat Faxie niet die viespeuk blijkt te zijn zoals hij zichzelf hier voordoet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als je afscheiding geel is moet je even langs de huisarts.
Ervaringsdeskundige?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Als je afscheiding geel is moet je even langs de huisarts.
Ik vind dit ook wel een beetje jammer van meneer King.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
FFS, echt wat gaat er mis bij die mensen?
Ten eerste klopt het niet, vrouwen zat in het team. En als het wel zo zou zijn, NOU EN?!
Daar hebben we jou al voor tochquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jammer weer dat Faxie niet die viespeuk blijkt te zijn zoals hij zichzelf hier voordoet.
Misschien wil hij ook wel in het teamquote:Op zaterdag 14 maart 2020 18:34 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
FFS, echt wat gaat er mis bij die mensen?
Ten eerste klopt het niet, vrouwen zat in het team. En als het wel zo zou zijn, NOU EN?!
Er kan er idd maar één de winnaar zijn.quote:
STOPPEN NOUquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:28 schreef Barbusse het volgende:
Het was heel rustig op het strand, nauwelijks mensen buiten
zuurtjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Noemen pedofielen dat zo tegenwoordig, hun 'oppaskind'.
Que?quote:
Woensdag wordt het redelijk weer, eens kijken of ik dan naar Katwijk kan. Lekker rustig op de weg.quote:
Heb nog wel pics van het strand eerder vandaag voor je.quote:
Hoe zit het tegenwoordig met parkeren op Kijkduin?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb nog wel pics van het strand eerder vandaag voor je.
Ga verhuizen richting strand dan.quote:
dan moet ik thuiswerkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Woensdag wordt het redelijk weer, eens kijken of ik dan naar Katwijk kan. Lekker rustig op de weg.
Nog steeds minder plek vanwege de werkzaamheden. Afgelopen week met die eerste zonnige dagen ook best druk meteen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe zit het tegenwoordig met parkeren op Kijkduin?
Dan wordt het Katwijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog steeds minder plek vanwege de werkzaamheden. Afgelopen week met die eerste zonnige dagen ook best druk meteen.
Als je tegen die tijd überhaupt nog de deur uit mag.quote:
Dit lijkt me binnenkort juist het enige dat je nog mag doen, naar buiten, ver afstand houden van iedereeenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je tegen die tijd überhaupt nog de deur uit mag.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit lijkt me binnenkort juist het enige dat je nog mag doen, naar buiten, ver afstand houden van iedereeen.
In Belgie, Frankrijk en Spanje zijn alle kroegen, restuarant, bioscopen etc al volkomen dicht nu.
Sja. leuk is anders uiteraard, een paar weekenden niet de kroeg in kunnen is natuurlijk een kleine prijs, maar ik zou het ook liever anders zienquote:
Ik ben al een jaar niet meer in de kroeg geweest en mis de gezelligheid nu meer dan ooitquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja. leuk is anders uiteraard, een paar weekenden niet de kroeg in kunnen is natuurlijk een kleine prijs, maar ik zou het ook liever anders zien.
Whyyyyy?quote:
Smoesjes! Je kan gewoon neuken na 2 hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wind houdt er mee op na 2, en ze kan niet te vroeg
Mag nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:29 schreef Californium het volgende:
[..]
Smoesjes! Je kan gewoon neuken na 2 hoor
#metooquote:
Niet klagen danquote:
quote:
Ik ga jou opgeven voor all you need en dan zeg ik dat je mijn halfbroer bent en dat ik je al 2 jaar niet meer gezien hebt en dat je nu verhuisd bent en dat ik daar echt heen moet! Geloven ze wel toch?quote:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 20:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik ga jou opgeven voor all you need en dan zeg ik dat je mijn halfbroer bent en dat ik je al 2 jaar niet meer gezien hebt en dat je nu verhuisd bent en dat ik daar echt heen moet! Geloven ze wel toch?
Ik vind je wel zielig hoorquote:
Troost mequote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik vind je wel zielig hoor![]()
Totaal onverwachts niet mogen neuken morgen![]()
O wait
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 21:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu zeg jr
[..]
Nu zeg je: neuk me
OH wait, Cali en niet mij dus![]()
Me bezighouden met mensen die wel willen langskomenquote:
Ja flauw hè! Dat ik wat beters te doen heb héquote:
Wie zegt dat ik niet wil langskomen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:15 schreef Californium het volgende:
[..]
Me bezighouden met mensen die wel willen langskomen
Morgen gaat niet door, snifquote:
Kwam er een kalkoenskop voorbij?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Morgen gaat niet door, snif
Appen begint overigens wel gezellig en enigszins interessant te worden...
Maar ze is nog steeds bezet?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee, niet op die manierquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kwam er een kalkoenskop voorbij?
Stom. Gewoon wat afspreken zonder vlieger dan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Aahhhh! Arme Faxiequote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon ons leren vliegerenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stom. Gewoon wat afspreken zonder vlieger dan.
Gaan we wellicht doenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stom. Gewoon wat afspreken zonder vlieger dan.
Ik heb je getroostquote:
Geen erectie? Zelfs geen halve?quote:
quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 10:43 schreef heywoodu het volgende:
Deze maand, COR op 1
nr / aantal posts / forum
01 63527 Corona COVID-19 forum
02 61059 Onzin voor je leven!
03 18785 Voetbal
04 17653 Eurovisie Songfestival
05 16859 40+ - the Reboot!
06 14135 General Chat
07 10238 Nieuws & Achtergronden
08 10046 Klaagbaak
09 08240 Relaties & Psychologie
10 07620 Televisie
Stoppen met drinken, anders schrik je ze af met je beschonken onzin.quote:Op zondag 15 maart 2020 00:50 schreef kree het volgende:
Verkeerde topic omg. Hier was de bdoeling.
—————————————————
Ik had even contact via paiq trouwens. Maar klikte wel beetje enzo. Vond haar echt leuk ook wel./\\\
Nu is afspreken iets te snel denk voor beiden. Maar ok hoe hou ik dit warm?
Met zoveel afgestorven hersencellen maakt dat nu ook niet meer uit.quote:Op zondag 15 maart 2020 10:58 schreef Chia het volgende:
[..]
Stoppen met drinken, anders schrik je ze af met je beschonken onzin.
Best grappig wel hoe iedereen dan gelijk zo een beeld gaat vormen he van je?quote:Op zondag 15 maart 2020 11:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Met zoveel afgestorven hersencellen maakt dat nu ook niet meer uit.
Precies waar ik zeg op reageer? een opmerking dus hiervoor?quote:
Er ligt ook al een (voorheen gezonde) jongen met van 16 op de beademing door de corona.. ergens in NL in Breda?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 22:36 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)de-vijftig~a058aad2/
Hier krijg ik dan de zenuwen van hè
quote:Op zondag 15 maart 2020 11:49 schreef kree het volgende:
[..]
Precies waar ik zeg op reageer? een opmerking dus hiervoor?
Het rare is dat dit blijkbaar scored ofzo soort verhaal op Datong apps?
Duidelijk. Dacht al dat het aan het gebrek aan koffie lag. Tijd voor ontbijtquote:
2x onzin subfora in de top 3.quote:
Damn.quote:
Ja, welk kind zou dat niet willen?quote:Op zondag 15 maart 2020 13:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plus een van mijn leerlingen wordt nu verdacht en wordt nu getest.
Rest van de klas hoopt dat hij het heeft zodat ze thuis mogen blijven.
Snap ik, maar beetje cru om je klasgenoot dan maar ziek te wensen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, welk kind zou dat niet willen?.
Sowieso neemt "de jeugd" het totaal niet serieus, ze weten dat ze er zelf zeer waarachijnlijk toch niet aan doodgaan en het zijn alleen maar die suffe boomers die kreperen, vinden ze alleen maar "grappig".quote:Op zondag 15 maart 2020 13:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snap ik, maar beetje cru om je klasgenoot dan maar ziek te wensen.
Nouja, er waren er bij ons toch wel aardig wat mee bezig. Een paar werden ook thuis gehouden.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sowieso neemt "de jeugd" het totaal niet serieus, ze weten dat ze er zelf zeer waarachijnlijk toch niet aan doodgaan en het zijn alleen maar die suffe boomers die kreperen, vinden ze alleen maar "grappig".
Boomer remover noemen ze het, ik zou het Broomer Virus genoemd hebben.
Tuurlijk, ik had ook niet anders verwacht en neem het ze hier in NL niet eens kwalijk, opzich. Maar dat komt hier omdat er vergeleken met de landen om ons heen maar erg laks gereageerd wordt, dus dat neemt de bevolking, dus ook kinderen over.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, er waren er bij ons toch wel aardig wat mee bezig. Een paar werden ook thuis gehouden.
Hoort er ook bij natuurlijk, bij de jeugd, om gevaren niet goed in te kunnen schatten.
Wij zitten bijvoorbeeld volgende week met schoolexamens. Dit gaat best een probleem worden mbt de eindexamenleerlingen.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik had ook niet anders verwacht en neem het ze hier in NL niet eens kwalijk, opzich. Maar dat komt hier omdat er vergeleken met de landen om ons heen maar erg laks gereageerd wordt, dus dat neemt de bevolking, dus ook kinderen over.
Ik denk dat als je het uit zou leggen als "als het zo doorgaat gaan al jullie lieve opa's en oma's dood" het al een stuk minder grappig zou zijn.
Maar verder moet het niet een vrijblijvend iets meer zijn, daarom gaan alle scholen ook dicht maandag denk ik, dan dringt het misschien door dat het geen grapje is.
Ja, het gaat echt niet leuk worden ofzo, voor niemand. Al kom je totaal niet in aanraking met het virus, je leven is voorlopig behoorlijk beperkt in wat je wel en niet kan doen.quote:Op zondag 15 maart 2020 14:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij zitten bijvoorbeeld volgende week met schoolexamens. Dit gaat best een probleem worden mbt de eindexamenleerlingen.
Ik hoop dat ze ook alvast een plan maken voor hen.
Ze dachten eerst dat de mensen zelf hun verantwoordelijkheid zouden nemen maar hey, nu blijkt dat een heel groot deel van de bevolking achterlijk en egoistisch is. Je verwacht het niet.quote:Op zondag 15 maart 2020 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik had ook niet anders verwacht en neem het ze hier in NL niet eens kwalijk, opzich. Maar dat komt hier omdat er vergeleken met de landen om ons heen maar erg laks gereageerd wordt, dus dat neemt de bevolking, dus ook kinderen over.
Ik denk dat als je het uit zou leggen als "als het zo doorgaat gaan al jullie lieve opa's en oma's dood" het al een stuk minder grappig zou zijn.
Maar verder moet het niet een vrijblijvend iets meer zijn, daarom gaan alle scholen ook dicht maandag denk ik, dan dringt het misschien door dat het geen grapje is.
Zullen we samen in quarantaine gaanquote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze dachten eerst dat de mensen zelf hun verantwoordelijkheid zouden nemen maar hey, nu blijkt dat een heel groot deel van de bevolking achterlijk en egoistisch is. Je verwacht het niet.
Lekker rustigquote:Op zondag 15 maart 2020 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het gaat echt niet leuk worden ofzo, voor niemand. Al kom je totaal niet in aanraking met het virus, je leven is voorlopig behoorlijk beperkt in wat je wel en niet kan doen.
So be it.
Hoiquote:
Mensen reageren precies zoals ik had verwacht, dus ik kijk er totaal niet van opquote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze dachten eerst dat de mensen zelf hun verantwoordelijkheid zouden nemen maar hey, nu blijkt dat een heel groot deel van de bevolking achterlijk en egoistisch is. Je verwacht het niet.
Tsja logisch toch. Ze geven zelf aan dat je niet met meer dan 100 moet samenkomen en de rest dus wel kan.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Het was druk in de stad. Wij zijn maar gewoon voor thuisbezorgd gegaan uiteindelijkquote:Op zondag 15 maart 2020 17:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja logisch toch. Ze geven zelf aan dat je niet met meer dan 100 moet samenkomen en de rest dus wel kan.
Ik ben dit weekend gewoon nog lekker uit eten geweest hoor. Ze hadden daar wel netjes de tafels verder uit elkaar gezet en dus waren er minder mensen binnen
Ja he?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:20 schreef Californium het volgende:
[..]
Het was druk in de stad. Wij zijn maar gewoon voor thuisbezorgd gegaan uiteindelijk![]()
Ik gok dat je zelfs dat dagen van te voren moet gaan reserverenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja he?
Maar goed thuis bezorgd doen we komende weken wel weer
True.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen reageren precies zoals ik had verwacht, dus ik kijk er totaal niet van op.
Wij.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zullen we samen in quarantaine gaan
Ik zit hier in m'n eentje te stressen
Zou best kunnen ja.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gok dat je zelfs dat dagen van te voren moet gaan reserveren.
Ik ga morgen weer naar de winkel. Kan ik de rest van de week etenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja he?
Maar goed thuis bezorgd doen we komende weken wel weer
En ook dat was totaal niet verrassendquote:Op zondag 15 maart 2020 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
True.Maar zo slim is de politiek blijkbaar niet.
Jup. Ik blijf wel lekker weg van mensenmassa’s, maar als de scholen gaan sluiten dan word ik op mijn werk misschien mogelijk ook onmisbaar dus doe maar netjes aan de regels houden:)quote:Op zondag 15 maart 2020 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen reageren precies zoals ik had verwacht, dus ik kijk er totaal niet van op.
Sja, als er met weinig mensen bij elkaar gewerkt wordt en iedereen zich netjes aan de regels houdt zou dat nog wel redelijk te doen moeten zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Jup. Ik blijf wel lekker weg van mensenmassa’s, maar als de scholen gaan sluiten dan word ik op mijn werk misschien mogelijk ook onmisbaar
Denk het wel. En we worden nu aangeraden in shifts te werkenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, als er met weinig mensen bij elkaar gewerkt wordt en iedereen zich netjes aan de regels houdt zou dat nog wel redelijk te doen moeten zijn.
Logisch ook wel. 3 weken alles dicht, dit is best wel fucking heftig.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:30 schreef Californium het volgende:
[..]
Denk het wel. En we worden nu aangeraden in shifts te werken
Als dat wel doorgaat ben ik van de zomer niet eens bathing suit ready.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze weten dus nog niet of het ook voor afhaal gaat gelden
Ik neem aan dat bezorgd kan worden dus komt goedquote:Op zondag 15 maart 2020 17:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ze weten dus nog niet of het ook voor afhaal gaat gelden
Ik wil je wel bootcamptraining geven. Ik houd minstens 10 m afstand bij het naar je schreeuwen wat je moet doen.quote:
Onze eigen vereniging had al besloten om tot 31 maart de deuren te sluiten. Dat wordt dus sowieso een week langer. Hoe dat dan moet gaan met de contributie, wordt nog wel een interessant vraagstuk.quote:
Met een zweep er bij?quote:Op zondag 15 maart 2020 17:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik wil je wel bootcamptraining geven. Ik houd minstens 10 m afstand bij het naar je schreeuwen wat je moet doen.
Alsof deze ellende op 6 april afgelopen is. Dan gaat het pas beginnen. Dit gaat maanden duren. Ik denk zelf dat het niet voor half/eind mei minder wordt.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Onze eigen vereniging had al besloten om tot 31 maart de deuren te sluiten. Dat wordt dus sowieso een week langer. Hoe dat dan moet gaan met de contributie, wordt nog wel een interessant vraagstuk.
Nee, wordt vast wel verlengd inderdaad.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof deze ellende op 6 april afgelopen is. Dan gaat het pas beginnen. Dit gaat maanden duren. Ik denk zelf dat het niet voor half/eind mei minder wordt.
Jezus als ik tot eind mei alleen ben word ik echt Gollum.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Alsof deze ellende op 6 april afgelopen is. Dan gaat het pas beginnen. Dit gaat maanden duren. Ik denk zelf dat het niet voor half/eind mei minder wordt.
Jij.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jezus als ik tot eind mei alleen ben word ik echt Gollum.
Drie weken geleden riep je dat het nu pas zou gaan beginnen.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat je dat bijhoudtquote:Op zondag 15 maart 2020 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Drie weken geleden riep je dat het nu pas zou gaan beginnen.
Rode draad in de post history van Q; continu hel en verdoemenis roepen. Je krijgt uiteindelijk wel een keer gelijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat je dat bijhoudtik weet van mezelf niet eens wat ik een uur geleden heb gezegd.
Lijst Q!quote:Op zondag 15 maart 2020 17:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rode draad in de post history van Q; continu hel en verdoemenis roepen. Je krijgt uiteindelijk wel een keer gelijk.
Kun je mee in de tweede kamer komen met die tactiek. Zie Geert en Thierry.
Wij hadden frietquote:Op zondag 15 maart 2020 17:55 schreef Faxie het volgende:
Heb maar voor de laatste keer Chinees besteld nu het nog kan
Gelukkig kan ik redelijk koken en heb ik wat goeie kookboeken met Chinese gerechtenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:55 schreef Faxie het volgende:
Slim, 3 dagen etenquote:Op zondag 15 maart 2020 17:55 schreef Faxie het volgende:
Kom maar hoorquote:
Eerst even mn eigen stoofvlees opeten danquote:Op zondag 15 maart 2020 18:06 schreef Californium het volgende:
[..]
Kom maar hoor
Moet je wel je eigen frietjes meenemen want op
Er is wel chocolade
Stoofvleesquote:Op zondag 15 maart 2020 18:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Eerst even mn eigen stoofvlees opeten dan
CE ongetwijfeld. Nog even snel neuken voor de Apocalyps start.quote:
Slimme jongen.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
CE ongetwijfeld. Nog even snel neuken voor de Apocalyps start.
quote:Op verschillende plekken in het land staan lange rijen voor coffeeshops. Mensen willen nog snel even drugs inslaan, voor de gedwongen sluiting van coffeeshops om 18.00 uur ingaat.
Bazenhossel iddquote:Op zondag 15 maart 2020 18:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Slimme jongen.
Hoewel ik die gozer uit Zeeland vandaag ook nog niet heb gezien.
Kreeg ook al bericht van vriendin dat bij haar op de hoek ook zo was jaquote:
Ik werk in de zorg dus ben al het hele weekend bezig en komende weken wordt het alleen nog maar meer.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Pff ik zit komende week sowieso thuis.Of naja mag wel weg maar plek waar ik "werk" gaat dicht hebben ze besloten.
Strand was drukker dan normaalquote:Op zondag 15 maart 2020 18:20 schreef DrMarten het volgende:
Wandelingetje gemaakt vanmiddag. Raar wel. Stilte op het hockeyveld, niemand op de golfbaan, 2 mensen tegengekomen in het park die de hond aan het uitlaten waren, terwijl het anders op zondagmiddag best druk is met wandelaars en hardlopers enzo.
Dat is tenminste terecht hamsteren, want de komende tijd kun je er niet op een legale manier aan komen.quote:
Nog een 'Corona bij' grap gemaakt?quote:
Meteen aangeboden dat ze bij jou in quarantaine mag?quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen aangeboden dat ze bij jou in quarantaine mag?
Neequote:Op zondag 15 maart 2020 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen aangeboden dat ze bij jou in quarantaine mag?
Neem een voorbeeld aan CE. Die ligt Cali aan te duwen tijdens zijn quarantaineperiode.quote:
quote:Op zondag 15 maart 2020 18:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan CE. Die ligt Cali aan te duwen tijdens zijn quarantaineperiode.
Vergeten hoe het moet?quote:
Ja maar Q roept altijd dat het eind van de wereld is. Daar heb je niks aan.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wilde al met Q in quarantaine maar hij moet me niet.
Als dat even zou kunnenquote:Op zondag 15 maart 2020 19:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Even op het juiste moment met de kitechick in quarantaine laten plaatsen.
Je zou denken dat ie dan voortdurend pakt wat ie pakken kan, maar zelfs daar ben ik niet goed genoeg voor.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja maar Q roept altijd dat het eind van de wereld is. Daar heb je niks aan.
Q pakt alleen bierquote:Op zondag 15 maart 2020 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou denken dat ie dan voortdurend pakt wat ie pakken kan, maar zelfs daar ben ik niet goed genoeg voor.
Ik weet het zelf ook niet meerquote:
Ik vind het ook wel lang.quote:Op zondag 15 maart 2020 19:58 schreef HeatWave het volgende:
Minstens 3 weken geen Guinness van de tap, het leven heeft geen zin meer.
En 1,5 m afstand houden van Lokaquote:Op zondag 15 maart 2020 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet gewoon naar werk toe morgen.
RIP mij.
Het is echt een hele lange tijd. Normaal denk je, oh, dat is al over 3 weken, en ondertussen doe je vanalles. Nu is het pas over 3 weken en ondertussen zit je thuisquote:
Ja precies. Niet even lekker wat lunchen of een drankje doen. Geen concert, geen biosquote:Op zondag 15 maart 2020 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is echt een hele lange tijd. Normaal denk je, oh, dat is al over 3 weken, en ondertussen doe je vanalles. Nu is het pas over 3 weken en ondertussen zit je thuis.
Ik heb het internet al uit.
Ik hoop dat het snel weer "done" is om iig bij anderen thuis op bezoek te kunnen, als er geen klachten zijn, anders wordt het een heel saai maandjequote:Op zondag 15 maart 2020 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies. Niet even lekker wat lunchen of een drankje doen. Geen concert, geen bios
En dat in de lentequote:Op zondag 15 maart 2020 20:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies. Niet even lekker wat lunchen of een drankje doen. Geen concert, geen bios
Mede-loner gespot.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel weer "done" is om iig bij anderen thuis op bezoek te kunnen, als er geen klachten zijn, anders wordt het een heel saai maandje.
True, maar het is toch niet hetzelfde, ik haat bellen en facebellen al helemaalquote:Op zondag 15 maart 2020 20:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mede-loner gespot.
Gelukkig is er FaceTime.
Zou ik nu gewoon doen. Geen groepen natuurlijk maar gewoon bij een vriendin een drankje doen wel. Mits beide geen klachten.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik hoop dat het snel weer "done" is om iig bij anderen thuis op bezoek te kunnen, als er geen klachten zijn, anders wordt het een heel saai maandje.
We mogen gelukkig nog naar buitenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat in de lente
Mag een bloesemtocht nog wel?
Ik doe het nu even niet, ik wacht even af tot NL alle maatregelen heeft afgekondigd, ipv dat ze het allemaal in 1 keer doen, en dan kijk ik even wat de situatie is.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Zou ik nu gewoon doen. Geen groepen natuurlijk maar gewoon bij een vriendin een drankje doen wel. Mits beide geen klachten.
Maar goed heb geen vrienden
Elke dag wat melk gevenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze moet maar bij de katten slapen dan.
Ik maak echt gebruik van de mogelijkheden die er nog zijn hoor.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik doe het nu even niet, ik wacht even af tot NL alle maatregelen heeft afgekondigd, ipv dat ze het allemaal in 1 keer doen, en dan kijk ik even wat de situatie is.
Sja, dodelijk of niet voor mijn leeftijdsgroep, ik zit gewoon niet te wachten op een pijnlijke longontsteking, ook al overleef ik hemquote:Op zondag 15 maart 2020 20:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik maak echt gebruik van de mogelijkheden die er nog zijn hoor.
Het nare vind ik wel de berichten dat er ook mensen van onze leeftijd half op sterven liggen. Eerst dacht ik 'ach een griepje' maar van die berichten word ik niet vrolijk.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dodelijk of niet voor mijn leeftijdsgroep, ik zit gewoon niet te wachten op een pijnlijke longontsteking, ook al overleef ik hem.
Dat heb ik eigenlijk nooit gedacht, situatie in China leek me al snel eng. Alleen ging ik er eerst ook vanuit dat het nooit zo snel hier zo zijn, maar sinds begin Italie ben ik het serieus gaan nemen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het nare vind ik wel de berichten dat er ook mensen van onze leeftijd half op sterven liggen. Eerst dacht ik 'ach een griepje' maar van die berichten word ik niet vrolijk.
Meestal staat dat gewoon in de broek die je nu aanhebtquote:Op zondag 15 maart 2020 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik probeer online broeken te kopen, maar weet niet echt welke maat ik heb. Dit maakt het zeer lastig.
Grootste deel van de mensen krijgen maar lichte symptomen. En er is op dit moment zo'n klein deel van Nederland ziek dat ik niet bang ben het nu op te lopen.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dodelijk of niet voor mijn leeftijdsgroep, ik zit gewoon niet te wachten op een pijnlijke longontsteking, ook al overleef ik hem.
We moeten iets doen tijdens die 3 weken.quote:
Dan kijk ik en zie 2 maten in deze broek. Waist 33, length 34.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Meestal staat dat gewoon in de broek die je nu aanhebt.
Vaak staat er op zo'n website een tabel met uitleg over de maten.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kijk ik en zie 2 maten in deze broek. Waist 33, length 34.
Kijk ik op een site, vragen ze maar 1 maat.
Een andere broek heeft 2 maten erin staan, maar niet ervoor wat de maat aangeeft.
Andere broek staat slechts L in.
Andere broek staat helemaal niks in.
Dat kleine deel is het deel dat bekend is, GGD denkt 6000, kan nog hoger zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Grootste deel van de mensen krijgen maar lichte symptomen. En er is op dit moment zo'n klein deel van Nederland ziek dat ik niet bang ben het nu op te lopen.
Hoewel griep natuurlijk altijd kut is dus liever niet.
In Spanje gingen ze net allemaal applaudisserenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:37 schreef CherryLips het volgende:
https://www.reddit.com/r/funny/comments/fj1b6j/italy_vs_germany/
Duitsland
6000 is nog steeds een heel klein deel.quote:Op zondag 15 maart 2020 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kleine deel is het deel dat bekend is, GGD denkt 6000, kan nog hoger zijn.
Maar idd, als je gezond bent komt het wel goed, maar waarom zou ik onnodig risico lopen?
Yep maar ik hoef niet nummer 6001 te wordenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
6000 is nog steeds een heel klein deel.
Wel mooi dat je altijd overal zo tegen aan schopt en nu heel voorzichtig bentquote:Op zondag 15 maart 2020 20:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep maar ik hoef niet nummer 6001 te worden. Er is toch niets te doen buiten
.
Als ik tegen het virus kon schoppen zou ik het doenquote:Op zondag 15 maart 2020 20:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel mooi dat je altijd overal zo tegen aan schopt en nu heel voorzichtig bent![]()
Niks mis mee.
Gewoon doen. Nu kan t nogquote:Op zondag 15 maart 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Zou het heel raar zijn als ik morgen m'n gratis tompouce ophaal? Als ze die hebben.
Nomnomnomquote:Op zondag 15 maart 2020 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Zou het heel raar zijn als ik morgen m'n gratis tompouce ophaal? Als ze die hebben.
Maar dat is virologisch, snifquote:Op zondag 15 maart 2020 23:06 schreef Californium het volgende:
Fatties gespot
Ik ga morgen gewoon werken![]()
bijna iedereen toch? maar ik ga wel thuis zittenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:06 schreef Californium het volgende:
Fatties gespot
Ik ga morgen gewoon werken![]()
Niet over mij heen sniffenquote:
Ik ga ook NAAR weekquote:Op zondag 15 maart 2020 23:10 schreef Ruse het volgende:
[..]
bijna iedereen toch? maar ik ga wel thuis zitten
rebelquote:Op zondag 15 maart 2020 23:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet over mij heen sniffen
[..]
Ik ga ook NAAR week
Gelukkig heb ik alles wat ik nodig heb al tijden in huis, alleen een stroomstoring kan alles nog verneukenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef CherryLips het volgende:
De PlayStation 4 lonkt. Maar als dit geintje inderdaad nog een jaar duurt kan ik beter even geld oppotten denk ik.
Ik heb wel veertig boeken ofzo liggen maar dat komt je op een gegeven moment ook wel de neus uit.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik alles wat ik nodig heb al tijden in huis, alleen een stroomstoring kan alles nog verneuken.
Koop nou maar. De ps5 heeft toch vertraging nu, en die is in t begin altijd duur.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:31 schreef CherryLips het volgende:
De PlayStation 4 lonkt. Maar als dit geintje inderdaad nog een jaar duurt kan ik beter even geld oppotten denk ik.
Daarom, als de stroom het maar blijft doen, internet is zelfs optioneel, kom ik de weken wel door, anders spring ik alsnog van een flatquote:Op zondag 15 maart 2020 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb wel veertig boeken ofzo liggen maar dat komt je op een gegeven moment ook wel de neus uit.
Sims in quarantine plaatsenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga morgen lekker the sims spelen, hoef pas woensdag weer te werken
Die van mij willen nooit en staan dan in de voortuin te plassen.quote:Op zondag 15 maart 2020 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso hebben die van mij nooit vrienden, ik vergeet altijd om ze naar buiten te laten gaan.
deze vrouw weetquote:Op zondag 15 maart 2020 23:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Koop nou maar. De ps5 heeft toch vertraging nu, en die is in t begin altijd duur.
Hebben ze ook een virtueel Fok acount?quote:Op zondag 15 maart 2020 23:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sowieso hebben die van mij nooit vrienden, ik vergeet altijd om ze naar buiten te laten gaan.
Dat is ook leuk om te doenquote:Op zondag 15 maart 2020 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik laat ze wel de forums trollen, daar krijgen ze hoger plezier van.
Ik ookquote:Op zondag 15 maart 2020 23:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind ik niet hoor, ik spreek altijd de waarheid op FOK!.
Mogguhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |