Ja, bij mij tochquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Helpt dit echt?
PS: ik vraag dit voor mijn vriendin mezelf
Zo irritant dat ze niet gewoon één format hebben met die posts. Iedere dag doen ze wat anders, zodat niks meer te herleiden is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:45 schreef MichaelScott het volgende:
Het aantal besmette zorgmedewerkers wordt in deze laatste update niet meer vermeld.
Slecht teken?
Nou ja, als dat gewoon op Radio 1 is gemeld zal dat niet zo moeilijk te verifiëren zijn. "Ik heb gehoor dat iemand heeft gehoord dat op een van de voorname radiostations iets is gezegd" klinkt dubieuzerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:45 schreef cemeteryslut het volgende:
Shady bron: ik las op Twitter dat iemand op radio 1 hoorde dat er later vanmiddag een persconferentie komt
Sarcasme is je niet vreemd lees ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:45 schreef Zeroku het volgende:
Nog niet eens 1.000 besmettingen. Het lek is boven
Als je zo leeft ben je feitelijk al dood. Je weet het alleen zelf nog nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik als plantaardige #fitgirl heb de tijd van mijn leven. Mensen sterven liever een pijnlijke lange hongersdood dan vega shit te eten. Ga-reat!
Als het op een gegeven moment niet anders kan moet het maar inderdaad, dan ga ik ook die vegameuk niet weigeren natuurlijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik als plantaardige #fitgirl heb de tijd van mijn leven. Mensen sterven liever een pijnlijke lange hongersdood dan vega shit te eten. Ga-reat!
En dat is een nietszeggend getal doordat er alleen mensen van 70+ en mensen met een ziekte getest worden.quote:
Als je ziek bent tellen alleen nog maar calorieen waar het vandaan komt boeit dan niet zoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:44 schreef Benzyl het volgende:
Valt mij op dat mensen ongezonde dingen hamsteren. Vieze diepvries pizza’s. Cola. Frituursnacks. Bah bah. Dat is niet bepaald goed voor je immuunsysteem.
de meeste besmette mensen zijn niet eens getest. dus 10000 besmettingen lijkt me realistischer.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:45 schreef Zeroku het volgende:
Nog niet eens 1.000 besmettingen. Het lek is boven
Ja, achterlijke mensen.quote:
Als je het twitter berichtje hier even linkt, dan kunnen we via Radio1 terug luisteren naar ongeveer het tijdstip om te kijken wat daarover werd gezegdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:45 schreef cemeteryslut het volgende:
Shady bron: ik las op Twitter dat iemand op radio 1 hoorde dat er later vanmiddag een persconferentie komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |