Kans is niet zo groot dat ze hiervoor tig verschillende vliegtuigen gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:24 schreef Alaianaya het volgende:
KLM gaat gestrande reizigers ophalen in Suriname. Mijn vriend zit daar momenteel “vast”. Zouden zij enkel reizigers ophalen die ook met KLM zijn gevlogen?
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mijn theorie:
De teller van de GGD kan max op 999 staan. Er wordt nu een programmeur ingeschakeld om de database limieten aan te passen.
Godver, hardop gelachenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mijn theorie:
De teller van de GGD kan max op 999 staan. Er wordt nu een programmeur ingeschakeld om de database limieten aan te passen.
Wij moeten Duitsland smeken om een paar mondkapjes en dan gaan ze vrolijk wat mondkapjes aan Griekenland sponsorenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je denkt dat het een grapje is, maar vorige week waren ze serieus aan het kijken of ze mondkapjes naar het Griekenland konden sturen
LOLquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mijn theorie:
Oei, mijn gemeente (Heumen) ook de eerste besmettingquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:10 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gelderland-Zuid meldt iig al 13 nieuwe besmettingen in dat gebied
https://www.gelderlander.(...)e-gevallen~ab54fff0/
Bron?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Spanje gaat volledig op slot lees ik op twitter
Kantoor van Netflix in LA is al dicht wegens Corona.quote:
+1quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mijn theorie:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mijn theorie:
Zou zomaar kunnen. Of een deeltijd student moet de cijfers invoeren maar het lukt niet en de contactpersoon om het te fixen neemt niet op.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mijn theorie:
Als de RIVM met nieuwe cijfers komt, vast wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oei, mijn gemeente (Heumen) ook de eerste besmetting
Die gemeente bestaat uit 4 dorpen (een van ruim 11.000 inwoners en de overige 3 minder dan 2000).
Is er ergens te vinden in welk dorp dat is?
Gelukkig staan de servers daar nietquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kantoor van Netflix in LA is al dicht wegens Corona.
Klinkt als een reël scenario. Groetjes een andere ambtenaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mijn theorie:
Dat komt door de millennium bugquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mijn theorie:
Nee, dat snap ik ook niet. Sterker nog, het zou misschien nog zorgen voor nieuwe inzichten en beeld op de wereld.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:22 schreef Kyran het volgende:
Beetje Netflix, beetje Disney+, bordspellen, in de tuin wat doen, kletsen, boek lezen, muziek luisteren. Wereld vergaat niet hoor mensen. Gewoon weer even wat tijd voor jezelf en je familie is echt geen ramp.
Als dat het wel is moet je je maar even afvragen of je de juiste keuzes hebt gemaakt
Ik snap de angst voor drie tot vier weken alleen naar buiten voor noodzakelijke dingen niet zo erg.
Iemand gaf gister al een goed idee door genoeg pr0n te downloaden...quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kantoor van Netflix in LA is al dicht wegens Corona.
Privacy.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oei, mijn gemeente (Heumen) ook de eerste besmetting
Die gemeente bestaat uit 4 dorpen (een van ruim 11.000 inwoners en de overige 3 minder dan 2000).
Is er ergens te vinden in welk dorp dat is?
Iemand moet toch nieuwe series uploaden?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig staan de servers daar niet
Misschien moet je dat niet hier vragen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:24 schreef Alaianaya het volgende:
KLM gaat gestrande reizigers ophalen in Suriname. Mijn vriend zit daar momenteel “vast”. Zouden zij enkel reizigers ophalen die ook met KLM zijn gevlogen?
daarom zei ik het ook......ze zouden het zo doen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Je denkt dat het een grapje is, maar vorige week waren ze serieus aan het kijken of ze mondkapjes naar het Griekenland konden sturen
Dat kan ook morgen. Of volgende maand. Of over 10 jaar.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:26 schreef Kyran het volgende:
anders kan ik altijd nog mijn LP's gaan poetsen ofzo.
Er zijn laatst al 9 Chinese artsen met apparatuur naar Italië gevlogen om te helpen heb ik hier voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:26 schreef riazop het volgende:
Kan de Chinezen om hulp worden gevraagd...?
Ik heb hier nog een shitload aan videobanden en vcd'squote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:26 schreef Kyran het volgende:
Als Netflix kapot gaat heb ik nog een kast vol films komt ook wel goedanders kan ik altijd nog mijn LP's gaan poetsen ofzo.
Geen sociaal contact is toch een enorme domper op je welzijn?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:22 schreef Kyran het volgende:
Beetje Netflix, beetje Disney+, bordspellen, in de tuin wat doen, kletsen, boek lezen, muziek luisteren. Wereld vergaat niet hoor mensen. Gewoon weer even wat tijd voor jezelf en je familie is echt geen ramp.
Als dat het wel is moet je je maar even afvragen of je de juiste keuzes hebt gemaakt
Ik snap de angst voor drie tot vier weken alleen naar buiten voor noodzakelijke dingen niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |