Heel gelderland bedoel je? of wat? Ik snap je niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:16 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Dat waren er tot gister IN TOTAAL 35.
Kunnen ze willen, alleen denk ik dat het geen houdbare situatie gaat zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:14 schreef falling_away het volgende:
[..]
Als er een staat van beleg is zul je snel naar huis worden gestuurd.
Wat een rebel.quote:Via de clubkanalen van Sevilla heeft Luuk de Jong iedereen opgeroepen om onnodig de straat op te gaan.
Ik vind thuis zijn sowieso heerlijk.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Volkomen idioot zijn we hier, verschillende mensen om me heen wat moet ik dan gaan doen? Ga eens genieten van elkaar thuis. Schenk eens aandacht aan je kinderen en vrouw. Wmbt de ideale situatie om je gezin lief te hebben.
Allang. https://www.welingelichte(...)-133-nieuwe-gevallenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:16 schreef Stoorzendert het volgende:
Zijn de cijfers van België al bekend?
De GGD regio Gelderland-Zuid. Nu dus in total 48.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Heel gelderland bedoel je? of wat? Ik snap je niet.
Dank.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:17 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Allang. https://www.welingelichte(...)-133-nieuwe-gevallen
Wij vermaken ons ook wel hoor, snap dat bezig gehouden moeten worden nooit zoquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind thuis zijn sowieso heerlijk.
De testkits zullen wel op zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ik denk dat er geen update komt! GGD site heeft ook geen update gehad...
Helemaal mee eens hoor.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar alleen scholen sluiten is domweg niet genoeg. De kinderen moeten dan ook thuis blijven. Niet mee naar de supermarkt en ook niet op bezoek bij anderen gaan. Dat zullen kinderen en ouders niet leuk vinden maar dat lijkt mij wel het meeste zoden aan de dijk te gaan zetten. Als er wegens niet naar school gaan corona feestjes worden gegeven dan stop je nog de verspreiding van dit virus niet genoeg.
Wauwquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:18 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Het RIVM is alleen bereikbaar tijdens kantoortijden van ma-vr tussen 09:00 en 16:00
In Italie werkt het blijkbaar wel.. je krijgt anders een dikke boete.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kunnen ze willen, alleen denk ik dat het geen houdbare situatie gaat zijn.
Jammer dat er geen GP is:(quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:18 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Wij vermaken ons ook wel hoor, snap dat bezig gehouden moeten worden nooit zo
Bron?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:18 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Het RIVM is alleen bereikbaar tijdens kantoortijden van ma-vr tussen 09:00 en 16:00
Misschien heeft hun server een virusquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:17 schreef _The_General_ het volgende:
Ik denk dat er geen update komt! GGD site heeft ook geen update gehad...
Echt he? Ik zou zeggen, een mooi moment om het dagboek van Anne Frank eens te gaan lezen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:12 schreef Sickert het volgende:
[..]
Volkomen idioot zijn we hier, verschillende mensen om me heen wat moet ik dan gaan doen? Ga eens genieten van elkaar thuis. Schenk eens aandacht aan je kinderen en vrouw. Wmbt de ideale situatie om je gezin lief te hebben.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:17 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://www.fcupdate.nl/v(...)woordelijkheid-pakt/
[..]
Wat een rebel.
Moet je dat nou steeds erin wrijven F1gamer?quote:
naar griekenland sturen voor de arme vluchtelingen !quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:16 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Ik zie de Nederlandse overheid er wel voor aan om die testen nog ff snel te verpatsen aan het buitenland je weet zelluf nog ff doekoe maken!
Die gaan gewoon nog met een update komen hoor.quote:
Ik weet niet hoe de verhoudingen zijn qua Italie en Nederland op het gebied van defensie, maar volgens mij hebben ze alles wegbezuinigd om er daadwerkelijk iets mee te kunnen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:19 schreef falling_away het volgende:
[..]
In Italie werkt het blijkbaar wel.. je krijgt anders een dikke boete.
Ben wel benieuwd of Nederland dat dan goed gaat aanpakken, met militairen en politie overal om te controleren.
Ik zit nog steeds in de huilfase eromquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:19 schreef vosss het volgende:
[..]
Moet je dat nou steeds erin wrijven F1gamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |