quote:Spanje: ga alleen als het nodig is de deur uit
De Spaanse regering roept inwoners op alleen de deur uit te gaan om boodschappen of medicijnen te halen, naar het ziekenhuis te gaan, naar het werk te gaan of in noodgevallen. Dat melden Spaanse media. Ook gaat het ministerie van Binnenlandse Zaken de controle overnemen over alle politiediensten in het hele land.
Ik weet het. Maar vorige topic had er ook nog 900+quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zijn alle volgers die nog niet in dit specifieke topic gereageerd hebben
Als je hier in Nederland in quarantaine zit omdat je het hebt kennelijk niet. Dan mag je de hond niet uitlaten. Dat moet dan iemand anders voor je doen. Buren/familie/vrienden. Hoe die dan je hond uit je huis moeten halen weet ik ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je gewoon door een lege straat oid wandelt, afstand houden van eventuele andere uitlaters, dan kan dat toch prima.
Precies, zo moeilijk is dat niet. Je knuffelt je voorbijganger normaal gesproken toch ook niet.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je gewoon door een lege straat oid wandelt, afstand houden van eventuele andere uitlaters, dan kan dat toch prima.
Omdat er 100 mensen in dat topic reageerdenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar vorige topic had er ook nog 900+
Naar het werk te gaan... dus nog steeds gewoon volle bussen en treinen waarschijnlijk.quote:
Misschien geen hond nemen??quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je hier in Nederland in quarantaine zit omdat je het hebt kennelijk niet. Dan mag je de hond niet uitlaten. Dat moet dan iemand anders voor je doen. Buren/familie/vrienden. Hoe die dan je hond uit je huis moeten halen weet ik ook niet.
Sleutel aan de buitenkant doen, hond in gang, wandelaars hond laten oppikkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je hier in Nederland in quarantaine zit omdat je het hebt kennelijk niet. Dan mag je de hond niet uitlaten. Dat moet dan iemand anders voor je doen. Buren/familie/vrienden. Hoe die dan je hond uit je huis moeten halen weet ik ook niet.
Ik heb 2 rottweilers die houden mijn stash toiletpapier en handzeep in de gaten als ik de deur uit benquote:
Van te voren de voordeur opendoen, hond startklaar en als de uitlaatservice er is; loslaten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:09 schreef vosss het volgende:
[..]
Corona kan op metalen objecten lang overleven he. Dus ik weet niet of dat slim is.quote:
Die 2e groep "een wat ouder iemand" zijn vaak de lieden die overdag de tijd hebben om een voorraad in te slaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stel je eens een hardwerkende verpleegster voor die thuis geen toiletpapier meer heeft en 's avonds bij de super komt en een leeg schap aan treft.
Stel je eens een wat ouder iemand voor die thuis geen eten meer heeft en 's avonds bij de super bijna niks meer kan krijgen.
Voor elke corona patient klik ik 1 keer op een advertentie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:
@:Danny goed idee van ons dat Corona subforum, hopelijk weer extra inkomsten zodat FOK! weer even vooruit kan.
quote:14:08
Een Nederlandse heftruckchauffeur is gisteren viral gegaan met een video op sociale media. In de video is te zien hoe de chaffeur in een distributiecentrum laat zien waarom wc-papier hamsteren absoluut overbodig is, er ligt namelijk genoeg voorraad. De maker van de video rijdt lachend door de volle hal.
Het bedrijf waar de video gefilmd is, is niet blij met alle aandacht. ,,We hebben vanochtend contact gehad met de maker van deze video. Ik wil niet hebben dat er gefilmd wordt in mijn bedrijf", laat een woordvoerder weten. Dat heel Nederland nu ziet dat het niet nodig is om extra rollen wc-papier in te slaan is volgens het bedrijf geen positief bij-effect van de video. Het Tilburgse logistiekbedrijf zegt dat er geen consequenties zijn voor de filmende werknemer.
https://www.ad.nl/dossier(...)roosendaal~a26b4b4e/quote:14:07
Aan de wintersport van Dordtenaar Raymond Jager in het Oostenrijkse Sankt Anton is abrupt een einde gekomen. Toen hij vrijdagmiddag nog op de piste stond, klonk de aankondiging dat het skidorp binnen enkele uren volledig zou worden afgesloten van de buitenwereld. In alle haast pakten hij en een vriend hun spullen om te voorkomen dat ze misschien wekenlang afgesloten zouden worden van de wereld. ,,Iedereen vluchtte het dal uit.’’ Lees Raymons verhaal hier (Premium).
RIVM moet wel geloofwaardig blijven dus vandaag net boven 1000 besmettingen. Terwijl het er lang + 10.000 zijn in Nederlandquote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:10 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
We gaan wel boven de 1000 komen, anders klopt er iets niet
11 minuten geledenquote:
Andere subfora zijn nu net zo leeg als de gemiddelde winkelstraat.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Houtenbeen het volgende:
@:Danny goed idee van ons dat Corona subforum, hopelijk weer extra inkomsten zodat FOK! weer even vooruit kan.
Alleen als er genoeg getest wordt om aan dat aantal te komen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:11 schreef Grishenko_ het volgende:
Ik denk dat er 300 bijkomen vandaag, gezien de trend.
Volkomen idioot zijn we hier, verschillende mensen om me heen wat moet ik dan gaan doen? Ga eens genieten van elkaar thuis. Schenk eens aandacht aan je kinderen en vrouw. Wmbt de ideale situatie om je gezin lief te hebben.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:07 schreef chipitovandenbroek het volgende:
Gewoon de kids naar school blijven sturen
De Spaanse regering roept inwoners op alleen de deur uit te gaan voor voedsel en medicijnen, dat meldt persbureau Reuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |