Als er meer mensen zijn die bestellen, kan de totale omzet alsnog wel hoger worden. Buiten dat is het bijzonder triest dat dit soort acties nodig zijn om überhaupt mensen nog te kunnen laten bestellen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:49 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Te bizar voor woorden. Ze weigeren dus gewoon omzet nu, zo ver is het al.

Dan ga jij naar een andere dan ikquote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:46 schreef Nielsch het volgende:
Alles ligt hier gewoon nog (pasta, wc papier)... Supermarkt in Utrecht.

Nou in de garage , en we hebben twee voorraadkasten en het kantoor gebruiken we ook als opslag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik zou sowieso een probleem hebben om het allemaal kwijt te kunnen. Waar laten mensen die boodschappen allemaal vraag ik me af? Op zolder?

Nou, niet bij mij. Ik heb geen garage, geen voorraadkast in de huiskamer en ik heb ook geen kelder (in ieder geval geen één waar ik mijn boodschappen kan stallen). Kastjes in de keuken daar staat het gebruikelijke in.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou in de garage , en we hebben twee voorraadkasten en het kantoor gebruiken we ook als opslag.
Ruimte kan je ook maken hoor.

Heb je deze ook met ondertiteling in het Nederlands?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:29 schreef asco het volgende:
Bijna in mijn broek gezeken van het lachen. 🤣👍

Ik begrijp niet waar de totale waanzin vandaan komt. Vanaf het eerste moment is al overduidelijk dat er echt geen enkele reden is om (veel) meer in te slaan dan normaal. Zowel supermarkten als de overheid hebben allang aangegeven dat er meer dan genoeg waren zijn, desnoods ten koste van de export. Maar kennelijk landt dat heel moeilijk bij mensen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 16:54 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou in de garage , en we hebben twee voorraadkasten en het kantoor gebruiken we ook als opslag.
Ruimte kan je ook maken hoor.

ja ze gaan zo weer vullen makkerquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je dat het nog zin heeft zo naar de supermarkt te gaan

Kan ook McDonald's pakkenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ja ze gaan zo weer vullen makker

dit! wat een marginale palletsorteerder met zijn irritante lachquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:43 schreef chipitovandenbroek het volgende:
[..]
Die kneus die leuk wil doen met ze magazijntje, daar staat genoeg in voor heel Nederland voor max 1 dag

Ik ben alleen maar blij dat ik de angst niet voel om compleet uit mijn pannetje te gaan en de boelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:15 schreef Farenji het volgende:
Wtf, kom net terug van de ah, nog erger dan gisteren. Geen enkele verse groente meer te krijgen, geen enkele aardappel, nauwelijks fruit, geen brood, rijst en pasta, zelfs dievriesgroente vrijwel allemaal op, wcpapier heb ik niet eens gecheckt, man man man, waar is men toch mee bezig, doe godverdomme normaal man. Door deze irrationele hamsterwaanzin wordt het een self fulfilling prophecy.
Gelukkig nog wel meer dan genoeg bier en wijn. Dat lijkt niemand te hamsteren, raar.

Hier ook erger dan gisteren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:15 schreef Farenji het volgende:
Wtf, kom net terug van de ah, nog erger dan gisteren. Geen enkele verse groente meer te krijgen, geen enkele aardappel, nauwelijks fruit, geen brood, rijst en pasta, zelfs dievriesgroente vrijwel allemaal op, wcpapier heb ik niet eens gecheckt, man man man, waar is men toch mee bezig, doe godverdomme normaal man. Door deze irrationele hamsterwaanzin wordt het een self fulfilling prophecy.
Gelukkig nog wel meer dan genoeg bier en wijn. Dat lijkt niemand te hamsteren, raar.

Nou het begon goed met tweetal ziekmeldingen van degene die de vrachtwagen moesten lossen, dat mocht ik dus gaan doen. Er kwam veel minder vracht binnen dan normaal, wel absurd veel rijst/pasta/conserven.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 08:32 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Laat ook even weten hoe je dag was vandaag. Welke stad/welk dorp?

Blijkbaar ben je in de minderheid en bestaat de samenleving grotendeels uit superbeinvloedbare paniekerige mongolen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar blij dat ik de angst niet voel om compleet uit mijn pannetje te gaan en de boel
wat los en vast zit te hamsteren.

Herkenbaar verhaal, op de ziekmeldingen na.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 17:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Nou het begon goed met tweetal ziekmeldingen van degene die de vrachtwagen moesten lossen, dat mocht ik dus gaan doen. Er kwam veel minder vracht binnen dan normaal, wel absurd veel rijst/pasta/conserven.
De groenteafdeling was om 11 uur alweer halfleeg, een heleboel spullen worden gewoon niet geleverd, extra bijbestellen is ook nog niet mogelijk, dat systeem is zwaar beperkt op het moment.
In Goes overigens.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |