Maar toch merk ik dat ik stiekem wel lol heb om met bepaalde users om een plek te 'strijden' zoals nu met FreshFruit en Dud0r. Dit spel haalt de 'plaaggeest' in mij naar bovenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet want jij let niet op de punten toch?
Ik wil ook uit de score lijst maar wil wel bolken kunnen
Ik kreeg wortelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon proberen en kijken wat het resultaat is.
Dit dus. Dat vind ik ook leuk om te spelen, maar wordt niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar toch merk ik dat ik stiekem wel lol heb om met bepaalde users om een plek te 'strijden' zoals nu met FreshFruit en Dud0r. Dit spel haalt de 'plaaggeest' in mij naar boven
Gewoon haters laten haten toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit dus. Dat vind ik ook leuk om te spelen, maar wordt niet gewaardeerd
Je hebt Bolkeritis. Wel een lichte vorm maar toch. Besmettelijk als de neten. Gelukkig heeft 80% van de users slechts milde symptomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar toch merk ik dat ik stiekem wel lol heb om met bepaalde users om een plek te 'strijden' zoals nu met FreshFruit en Dud0r. Dit spel haalt de 'plaaggeest' in mij naar boven
VOCHTIG POESJEquote:
In principe wel, maar het is zo jammer. Het is toch het spelquote:
u heeft een goede diagnostische vaardigheidquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt Bolkeritis. Wel een lichte vorm maar toch. Besmettelijk als de neten. Gelukkig heeft 80% van de users slechts milde symptomen.
Bij de echt ernstige gevallen zoals haags en Moentjuh is het nodig dat zij een zogeheten "Bolksectomie" laten uitvoeren. Dit om te voorkomen dat ze zichzelf schade berokkenen door hier 24/7 aanwezig te zijn.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt Bolkeritis. Wel een lichte vorm maar toch. Besmettelijk als de neten. Gelukkig heeft 80% van de users slechts milde symptomen.
Bij de echt ernstige gevallen zoals haags en Moentjuh is het nodig dat zij een zogeheten "Bolksectomie" laten uitvoeren. Dit om te voorkomen dat ze zichzelf schade berokkenen door hier 24/7 aanwezig te zijn.
Ik durf wel te zeggen dat ik een expert op het gebied van bolken en DTS ben zelfs.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
u heeft een goede diagnostische vaardigheid
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik een expert op het gebied van bolken en DTS ben zelfs.
Het menselijk lichaam is gemiddeld 37 C dan zou het probleem nooit zijn ontstaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:37 schreef dud0r het volgende:
Wel vreemd dat die zwembaden dicht gaan. Temperatuur is daar toch wel boven de 26 graden. Dat overleeft dat virus niet.
Of hebben jullie zo'n koud water bad
Je mocht toch al niet trainen zei je van de week. Of is het zwembad wel open voor recreatie zwemmen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Zwembaden dicht? Hoe moet ik nou trainen?
En zoiets zeg ik niet snel van mezelfquote:
Grrrrrrrr is de nestor van de DTSquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
u heeft een goede diagnostische vaardigheid
Buiten het lichaam is blijkbaar anders voor een virus. Geen idee hoe dat precies werkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het menselijk lichaam is gemiddeld 37 C dan zou het probleem nooit zijn ontstaan?
nouja ik vind je best snelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zoiets zeg ik niet snel van mezelf
Ikquote:
Zwembad lijkt nog open.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mocht toch al niet trainen zei je van de week. Of is het zwembad wel open voor recreatie zwemmen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |