Immer!quote:
Nimmer de panter bolken!quote:
Daar heb ik geen pleepapier voor nodigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Heb je inmiddels ook genoeg wc papier dan om hem te bolken?
Ik zal die slijmworm van jou eens ongenadig in zijn ster nemen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal die zwarte kat eens wit maken met al dat pleepapier.
Denk het niet want jij let niet op de punten toch?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:25 schreef Jippie68 het volgende:
Heb gevraagd om per 1 april uit de scorelijst gehaald te worden, probeer me nu om in te beelden of ik het punten scoren zal gaan missen
Ah mooi één hamsteraar minderquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Daar heb ik geen pleepapier voor nodig
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zal die slijmworm van jou eens ongenadig in zijn ster nemen.
Ik heb nog 10 rollen of zo. Daar red ik het wel mee tot maandag.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ah mooi één hamsteraar minder
Dan knip ik alle waterpolo benodigdheden aan gort, kan je pas over maaaanden weer waterpoloënquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:27 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal die zwarte kat eens wit maken met al dat pleepapier.
Dat zit er met dat virus toch al wel aan te komenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan knip ik alle waterpolo benodigdheden aan gort, kan je pas over maaaanden weer waterpoloën
Ik hoef tot 31 maart mijn bed al niet eens uit, het enige wat je daarme bereikt is mijn club onnodig op de kosten jagenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:29 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan knip ik alle waterpolo benodigdheden aan gort, kan je pas over maaaanden weer waterpoloën
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb nog 10 rollen of zo. Daar red ik het wel mee tot maandag.
Heel Benelux, mijn wraak zal zoet zijn. Blijf van de zwarte panter af!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoef tot 31 maart mijn bed al niet eens uit, het enige wat je daarme bereikt is mijn club onnodig op de kosten jagen
Ik hoorde dat je wortelzaad moest planten.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:31 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon pleepapierzaadjes planten toch.
zag een filmpje van een magazijnmedewerker die even liet zien hoevéél wc papier er nog is.....quote:
Krijg je dan niet wortelen ipv pleepapier?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoorde dat je wortelzaad moest planten.
Gewoon proberen en kijken wat het resultaat is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Krijg je dan niet wortelen ipv pleepapier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |