Maar toch merk ik dat ik stiekem wel lol heb om met bepaalde users om een plek te 'strijden' zoals nu met FreshFruit en Dud0r. Dit spel haalt de 'plaaggeest' in mij naar bovenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk het niet want jij let niet op de punten toch?
Ik wil ook uit de score lijst maar wil wel bolken kunnen
Ik kreeg wortelen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon proberen en kijken wat het resultaat is.
Dit dus. Dat vind ik ook leuk om te spelen, maar wordt niet gewaardeerdquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar toch merk ik dat ik stiekem wel lol heb om met bepaalde users om een plek te 'strijden' zoals nu met FreshFruit en Dud0r. Dit spel haalt de 'plaaggeest' in mij naar boven
Gewoon haters laten haten toch.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit dus. Dat vind ik ook leuk om te spelen, maar wordt niet gewaardeerd
Je hebt Bolkeritis. Wel een lichte vorm maar toch. Besmettelijk als de neten. Gelukkig heeft 80% van de users slechts milde symptomen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:33 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Maar toch merk ik dat ik stiekem wel lol heb om met bepaalde users om een plek te 'strijden' zoals nu met FreshFruit en Dud0r. Dit spel haalt de 'plaaggeest' in mij naar boven
VOCHTIG POESJEquote:
In principe wel, maar het is zo jammer. Het is toch het spelquote:
u heeft een goede diagnostische vaardigheidquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt Bolkeritis. Wel een lichte vorm maar toch. Besmettelijk als de neten. Gelukkig heeft 80% van de users slechts milde symptomen.
Bij de echt ernstige gevallen zoals haags en Moentjuh is het nodig dat zij een zogeheten "Bolksectomie" laten uitvoeren. Dit om te voorkomen dat ze zichzelf schade berokkenen door hier 24/7 aanwezig te zijn.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hebt Bolkeritis. Wel een lichte vorm maar toch. Besmettelijk als de neten. Gelukkig heeft 80% van de users slechts milde symptomen.
Bij de echt ernstige gevallen zoals haags en Moentjuh is het nodig dat zij een zogeheten "Bolksectomie" laten uitvoeren. Dit om te voorkomen dat ze zichzelf schade berokkenen door hier 24/7 aanwezig te zijn.
Ik durf wel te zeggen dat ik een expert op het gebied van bolken en DTS ben zelfs.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
u heeft een goede diagnostische vaardigheid
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik durf wel te zeggen dat ik een expert op het gebied van bolken en DTS ben zelfs.
Het menselijk lichaam is gemiddeld 37 C dan zou het probleem nooit zijn ontstaan?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:37 schreef dud0r het volgende:
Wel vreemd dat die zwembaden dicht gaan. Temperatuur is daar toch wel boven de 26 graden. Dat overleeft dat virus niet.
Of hebben jullie zo'n koud water bad
Je mocht toch al niet trainen zei je van de week. Of is het zwembad wel open voor recreatie zwemmen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Zwembaden dicht? Hoe moet ik nou trainen?
En zoiets zeg ik niet snel van mezelfquote:
Grrrrrrrr is de nestor van de DTSquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
u heeft een goede diagnostische vaardigheid
Buiten het lichaam is blijkbaar anders voor een virus. Geen idee hoe dat precies werkt.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het menselijk lichaam is gemiddeld 37 C dan zou het probleem nooit zijn ontstaan?
nouja ik vind je best snelquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En zoiets zeg ik niet snel van mezelf
Ikquote:
Zwembad lijkt nog open.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je mocht toch al niet trainen zei je van de week. Of is het zwembad wel open voor recreatie zwemmen?
Ja, dat moeten ze mij ook nog eens uitleggenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Het menselijk lichaam is gemiddeld 37 C dan zou het probleem nooit zijn ontstaan?
Ah, in Leiden zijn ze openquote:De openingstijden van zwembad De Zijl en het Vijf Meibad zijn van maandag t/m vrijdag tot 15.30 uur. In het weekend zijn de baden gesloten.
De zwemlessen gaan niet door.
Las in het artikel wat je had gepost dat het tot 7 uur (uit mijn hoofd) overleeft op metaal, hardplastic etc.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Buiten het lichaam is blijkbaar anders voor een virus. Geen idee hoe dat precies werkt.
Komt door de vele fans die Nattekat heeft, overal waar hij komt gelijk ruim 200 gillende mannelijke en vrouwelijke fans. Dus nu is hij persona non grata voor alle zwembaden.quote:
De eckte oldbies zijn haags en mikey en dev en hema en nog een zooiquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:40 schreef Jippie68 het volgende:
G
[..]
Grrrrrrrr is de nestor van de DTS
Las eerst corona non grataquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Komt door de vele fans die Nattekat heeft, overal waar hij komt gelijk ruim 200 gillende mannelijke en vrouwelijke fans. Dus nu is hij persona non grata voor alle zwembaden.
Iedereen met z'n bek open onder de zonnebankquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat moeten ze mij ook nog eens uitleggen.
Dat zo'n virus niet van zon houdt geloof ik meteen. UV-straling is erg agressief en het coronavirus is zo las ik an sich een vrij kwetsbaar virus.
Ja dat vond ik ook erg lang.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:42 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Las in het artikel wat je had gepost dat het tot 7 uur (uit mijn hoofd) overleeft op metaal, hardplastic etc.
Aan de ene kant begrijpelijk, aan de andere kant apart als het zwembad wel gewoon open is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is een besluit van de vereniging.
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Komt door de vele fans die Nattekat heeft, overal waar hij komt gelijk ruim 200 gillende mannelijke en vrouwelijke fans. Dus nu is hij persona non grata voor alle zwembaden.
Seizoen 7 beste seizoen.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De eckte oldbies zijn haags en mikey en dev en hema en nog een zooi![]()
Ik kwam pas in seizoen 7 kijken geloof ik.
Heb je dat artikel van vanochtend al gelezen? Daar wordt een berekening gemaakt over het aantal gemelde gevallen en het aantal echte gevallenquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Corona hier corona daar het is overal
Het schijnt dat men niet eens meer alle gevallen bekend maakt en veel worden niet eens meer getest.
verstandigquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Corona hier corona daar het is overal
Het schijnt dat men niet eens meer alle gevallen bekend maakt en veel worden niet eens meer getest.
Welk artikel? Link plz?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je dat artikel van vanochtend al gelezen? Daar wordt een berekening gemaakt over het aantal gemelde gevallen en het aantal echte gevallen
Sluiting halverwege seizoen 22.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie ook seizoen 21 en seizoen 21,5 staan, waarom was dat dan?
Seizoen 21,5 was in juli, toen ging na 11 dagen het topic voor een paar maanden op slot.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie ook seizoen 21 en seizoen 21,5 staan, waarom was dat dan?
Voor mij is iemand die 'wijsheid en rust' uitstraalt een Nestor, daar scoor jij toch echt wel hoogquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De eckte oldbies zijn haags en mikey en dev en hema en nog een zooi![]()
Ik kwam pas in seizoen 7 kijken geloof ik.
Nee, nog niet helemaalquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je dat artikel van vanochtend al gelezen? Daar wordt een berekening gemaakt over het aantal gemelde gevallen en het aantal echte gevallen
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Voor mij is iemand die 'wijsheid en rust' uitstraalt een Nestor, daar scoor jij toch echt wel hoog
O oke duidelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2020 13:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Seizoen 21,5 was in juli, toen ging na 11 dagen het topic voor een paar maanden op slot.
Dus @:devzero is de enige die ooit een halve keer gewonnen heeft, de held
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |