quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:56 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er klopt geen drol van de cijfers van Iran. Er waren daar zelfs voor de deur van een ziekenhuis mensen aan het sterven omdat ze niet tot het ziekenhuis toegelaten werden.
Er zijn daar zeker een miljoen mensen besmet. Zeker 25 parlementsleden zijn besmet. Dan weet je al hoe laat het is.
Als je alleen bent misschien ja maar voor ons gezin van 6 is dat echt niet realistisch. En ook niet nodig.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:56 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja, ik snap het allemaal even niet. Iedereen heeft toch eten voor minimaal 3 a 4 weken in huis? Dat heb ik standaard, altijd. Iig lang houdbare dingen zoals pasta, rijst, bulgur, 2 pakken meel etc.?
En straks wel bloedgorgelend een plekje op de icu in beslag nemen die ook voor een jonger iemand had kunnen zijn die wel zorgzaam is.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:51 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oudere mensen hebben er vaak vrede mee, laat ze.
Koffie met havermelk???quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:58 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:indebuurt030 twitterde op zaterdag 14-03-2020 om 11:00:32Klaar met thuiswerken? Wij tippen deze Utrechtse flexwerkplekken - https://t.co/KvWJWr54Vz https://t.co/iw8pXloC2E reageer retweet
Dat land mag van mij ook finaal de afgrond in. Wat een kutland is dat zeg. RIP aan de nabestaanden. Sorry!quote:
Nog niet. Geef het nog 2 weken max. Bedankt alvast voor je hulpquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:59 schreef polderturk het volgende:
Wordt het tijd dat we ons melden als vrijwilliger bij ziekenhuizen?
In de weekenden en in de avonden kan ik wel helpen.
Of zitten ze daar niet op te wachten.
Wat wil je daar gaan doen dan personeel voor de voeten lopen of brood uitdelen?quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:59 schreef polderturk het volgende:
Het gaat er denk ik vooral om dat er niet meer mensen in het ziekenhuis terecht komen, al dan niet op de IC.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als ze nog steeds 500 tests per dag doen (die niet allemaal positief zullen zijn) zal dat aantal ook niet toenemen.
Als het is opgeschaald naar 2000 tests per dag dan is het wel goed nieuws.
nee.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:59 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
Zijn wij allemaal al besmet?
Ik zie aan mijn moeder voorraadkast dat het gewoon kan hoorquote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als je alleen bent misschien ja maar voor ons gezin van 6 is dat echt niet realistisch. En ook niet nodig.
Thx!quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ik heb er een topic over gemaakt:
COR / De gok van "herd immunity"
Daar zitten ze niet op te wachten en is ook zeker niet aan de orde.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:59 schreef polderturk het volgende:
Ik denk dat er niet genoeg tijd is om iedereen te trainen in de juiste voorzorgsmaatregelen ed. Goed en nobel idee, maar zal niet gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:59 schreef polderturk het volgende:
quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:55 schreef erkel het volgende:
[..]
Doe even een linkje dan. Als je niet snapt waarom bronvermelding belangrijk is, dan kun je beter gaan lopen roeptoeteren op feesboek
Op dit moment is het een éénmalige situatie.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 11:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Het is veel en veel te vroeg om dit zo stellig te roepen. Dit weet men nog helemaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |